Livecity Blog


מהו ניוזלטר ומדוע עליי להשתמש בו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה PPC & Marketing

אין מחסור באנשים האומרים לך שאתה צריך אימייל שיווקי על מנת להצליח בסביבה העסקית כיום, אך מה הוא בעצם שיווק באמצעות ניוזלטר ומדוע הוא חלק כל כך בלתי נפרד מהצלחת העסק?

מהו שיווק באמצעות ניוזלטר?
שיווק באימייל הוא מספר דברים. הוא ידידותי לסביבה וחסכוני. זה נראה פשוט, אך למעשה זה מסובך ביותר. בצורה הכי פשוטה, שיווק באמצעות ניוזלטר משתמש באימייל ככלי תקשורת המוני על מנת ליצור קשר עם קבוצה גדולה של אנשים מגוונים. כאשר הוא נעשה ללא מחשבה ובצורה מגושמת, אנשים קוראים לזה ספאם. יש לך ללא ספק דוגמאות רבות בתיבת הדואר הנכנס שלך ברגע זה ממש. כאשר השימוש נעשה בכוונה תחילה ובצורה מכובדת כלפי מקבלי ההודעה זו יכולה להיות דרך רבת עוצמה להעברת מסרים בצורה יעילה.

תאר לעצמך שהיית מסוגל להגיע במהירות ובקלות אל כל שווקי היעד שלך בעזרת פרסום מותאם אישית העולה מעט או בחינם ומספק ערך בכך שמקבלי דואר אלקטרוני ישמחו לקבל אותו. יותר מכך, דמיין שהם כל כך שמחים על מה ששלחת עד שהם יצטרפו אל רשימת תפוצה או רשימות דיוור על מנת לקבל הודעות נוספות מארגונך. אתה לא צריך לדמיין יותר מדי, כי זה קורה בכל יום עבור עסקים ברחבי העולם.

קמפיין ניוזלטר טיפוסי לשיווק מתחיל עם דואר אלקטרוני וברכה פשוטה המביעה הערכה למנוי החדש שהצטרף. הודעה ראשונית זו היא המפתח מאחר והיא מעניקה לנמען את ההזדמנות ללמוד עוד אודותיך ולהסכים לסוג ההודעות בהן הוא מעוניין. כאשר הקמפיין נמשך, ארגונך משתמש במידע הנאסף בנוגע לאינטרסים אשר התקבלו מסקרים וביקורים על מנת לשפר את התקשורת עם המותג שלך באמצעות תקשורת דואר אלקטרוני רגילה. זה עשוי לבוא בצורה של הודעות, עלונים, קופונים אלקטרוניים או אפילו תוכן מדיה ורשתות חברתיות. כל דואר אלקטרוני שנשלח חייב להוסיף ערך לחוויה המקוונת של הנמען ולתמרץ אינטראקציה נוספת שלהם עם מוצרייך או שירותייך.

מדוע אני צריך ניוזלטר?
ניוזלטר יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבור שיווק העסק שלך, מכיוון ש:
  • הוא מעניק לך תמורה מונומנטלית להשקעה, עקב עלות ההשמה הנמוכה והפקת עלויות משמעותיות בתנועת אתר ובמכירות.
  • הוא חיבור אינטראקטיבי עם לקוחותייך ומאפשר לך ללמוד עליהם, כמו גם ליידע אותם על המותג שלך.
  • הינו בעל הישגים גדולים בהרבה מכל שיטת שיווק אחרת, המאפשר תגובה כמעט מיידית להצעותייך.
  • הוא מספק תוצאות הניתנות למדידה בתוכנה אנליטית, נותן לך מידע חיוני על מנת להעריך את אסטרטגיית השיווק שלך.
אם אתה מעוניין בהתחלת קמפיין שיווק ניוזלטר, ללייבסיטי בניית אתרים יש את כל מה שאתה צריך על מנת להתחיל ביצירת הפניות והפיכתן לקהל המקוון הנאמן שלך. 


כיצד ליצור לוגו נכון עבור החברה שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

אתה משתמש בתבניות וכלים נהדרים כאן בלייבסיטי בניית אתרים על מנת ליצור אתר אינטרנט עסקי מדהים. כחלק מהתהליך, עיצוב לוגו יהיה חשוב על מנת לייצג את החברה שלך ולייצר עבורך סימן היכר. הנה מספר נקודות מפתח שכדאי לשקול בזמן היצירתיות שלך זורמת.

מהו לוגו ומה מטרתו?
לוגו הוא כלי גרפי או סמל המסייע לעסק להיות ידוע בציבור. קרא את המשפט הקודם שוב. זה מאוד חשוב שהלוגו יסייע לעסק שלך להיות מוכר, לא שהוא פשוט יהיה מוכר בעצמו. אם תשיג רק את האחרון, זה יהיה ממש כמו פרסומת שתראה בטלוויזיה, תהנה ממנה אך לא תוכל לזכור מה בעצם פורסם! מצד שני, מעט מאוד אנשים יראו את "קשתות זהב" בלי לדעת מה הן מייצגות.

הלוגו שלך משקף וממתג את החברה שלך על ידי השימוש בשילוב של צורה, גופן, צבע, ואולי גם תמונות. השתקפויות אלה ייבנו על ידי אנשים כאשר הם ישתמשו בשירותייך וצריכים לכלול הכרה ותגובה חיובית.

מה הלוגו שלך צריך להיות?
בנוסף להיותו מזוהה, הלוגו שלך צריך להיות קל לזכירה. הוא צריך לארוב בתת המודע לרגע בו אדם פתאום צריך את המוצר או השירות אותם אתה מציע. הוא צריך להיות מובן, לכן פשטות היא מפתח. לוגו מורכב עלול פשוט לבלבל.

מבחינה טכנית, עלייך להיות מסוגל לשנות את גודל הלוגו על מנת לאפשר עבודה בגדלים ובמיקומים שונים וגם להיות יעיל בשחור לבן, כמו גם בצבע מלא. לבסוף, עליו להיות רלוונטי לעסק שלך ולצורה בה אתה מתכוון לנהל את העסק.

טיפים בנושא עיצוב לוגו
כעת אתה מוכן להתחיל ביצירה שלך, או שאתה יכול להשתמש באחת מחבילות יצירת הלוגו הזמינות באופן נרחב. כך או כך, הנה מספר נקודות מפתח לשקול.
  • ראשית, בחר גופן איכותי. בחר גופן שמייצג במדויק את החברה שלך - מהמסורתי לענייני, המודרני או הפאנקי. עבור כל אפשרות שתבחר, וודא שהשם שלך ניתן לזיהוי מיידי כאשר הוא נצפה בסדרה של מקומות כגון באתר, כרטיסי ביקור, באנרים, פוסטרים וכדומה.
  • קשור כל תמונה, אם אתה משתמש באחת, לשם, מפני שיחד הם צריכים לספר סיפור. לעולם אל תבחר תמונה פשוט בגלל שהיא יוצאת מן הכלל או חכמה, אם כי זה בסדר כל עוד זה עדיין רלוונטי לעסק והגיוני כמצגת גרפית מלאה.
  • בחר צבע בולט אך גם כזה שישקף את העסק שלך - ורוד בהיר יכול להיות בסדר גמור עבור בוטיק אופנה לנערות צעירות, אך בטח לא עבור משרד רואי חשבון ותיק! ודא שבחירת הצבעים שלך עובדת גם יחד, כמו שהיית משלב בעת עיצוב חדר.

נקודה אחרונה
תוכל ליצור מספר אפשרויות, או וריאציות בנושא מסוים, אפילו לבקש חוות דעת של אחרים. זה בסדר - אך כאשר אתה מחליט, שם זה נעצר. הלוגו שלך שם כדי להישאר, אתה לא יכול לשנות אותו אחרי תקופה קצרה בגלל ששינית את דעתך. כן, שינויים ותיקונים קטנים הם בסדר, ועסקים רבים עושים זאת. הלוגו שלך צריך לבנות הכרה באמצעות קביעות ונוכחות, לכן יש לבחור בחוכמה ולאחר מכן להישאר עם הבחירה.


מהו גוגל אנליטיקס ולמה אני צריך להשתמש בו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

בין אם אתה מקווה להרוויח הכנסות מפרסומות או שאתה פשוט סקרן לגבי הרגלי הקניות של לקוחותייך, גוגל אנליטיקס היא דרך נהדרת וחינמית למעקב וניתוח פעילות באתר האינטרנט שלך. מוני צפייה בדף הינם מיושנים ומוזנחים; בניית אתרים מאפשרת לך שימוש בכלים מתקדמים יותר כגון איסוף ספירת צפיות ונתוני משתמש מאחורי הקלעים. אז למה בכל זאת אתה צריך לקחת את הצעד הנוסף הזה ולהוסיף את גוגל אנליטיקס לאתר שלך?

פשוט לשימוש, אפילו למתחילים
כאשר אתה נרשם לחשבון אנליטיקס חינמי, גוגל מעניקה לך קוד מותאם אישי בתמורה לכתובת האתר המקורית שלך. תוכל להשתמש בלייבסיטי על מנת להדביק בקלות את הקוד באתר, וזה הכל. גוגל תיהנה מגישה בלתי נראית לאתר האינטרנט שלך, תאסוף נתונים מדויקים על כל ביקור וכל כתובת IP המשמשת לגישה אליו. אם הכל הותקן כראוי, תוכל להיכנס לחשבונך באתר גוגל אנליטיקס בכל יום - בנפרד מעיצוב האתר או חשבון האחסון שלך - ולהציג מגוון רחב של נתונים מדויקים ושימושיים.

למד אל מי אתה מגיע (ואל מי לא)
אחד המאפיינים הבולטים ביותר על מסך הבית של גוגל אנליטיקס הוא גרף עוגה המציין את אחוז המבקרים החדשים לעומת המבקרים החוזרים. אחוז גדול של מבקרים חוזרים הוא חדשות טובות עבור בלוגר או אתר מסחר אלקטרוני. אתה ממשיך להשיג צפיות חדשות, ובכך מגדיל את ההזדמנויות שלך להרוויח. עם זאת, אם אתה מפעיל חברת שירות או הקמת לבנים וטיח, אתר האינטרנט שלך יכול להיות סוג של פרסומת יותר מכל דבר אחר. אתה רוצה שמבקרים ימצאו אותך בחיפושיהם אחר עסק מקומי טוב. למזלך, אם אינך מושך מבקרים חדשים רבים, גוגל אנליטיקס יידע אותך באופן מיידי ברגע שזה יקרה. בנוסף הוא יאמר לך בדיוק מי כן מגיע לאתר, כולל כל פרט, החל משפת האם, ספק שירות, ואפילו רזולוציית מסך.

שימוש טוב בגוגל אנליטיקס
שירות לא יסולא בפז זה מעניק לך את היכולת לנתח במהירות התנהגויות שאולי לא היית שוקל בצורה אחרת. לדוגמא, אם נראה כי שיעור הנטישה (או הקצב בו מבקרים חדשים עוזבים את האתר) גדל עבור משתמשים עם מכשירים ניידים מסוימים או מערכות הפעלה, אולי כדאי לך לעבוד על תאימות הדפדפן שלך או להפוך את הפורמט שלך לקריא יותר. מידע מפורט זה מוצג באמצעות עשרות עמודות וגרפים נפרדים, ואתה יכול לבלות שעות בניווט דרך השוואות, מגמות, וההצעות שגוגל מציע. תוכל גם לצפות בדיווחים נוספים, כגון "קטגוריות זיקה" ו"מגזרים בשוק". אלה שימושיים אם ברצונך להגיע ליעד דמוגרפי מסוים או לפנות לאינטרסים מסוימים. עם זאת, כאשר אתה מאפשר תכונות מורכבות אלה, הקוד שלך משתנה ועלייך לשלוח אותו מחדש באמצעות לייבסיטי.

אתר אינטרנט מודרני מסוגל להגיע ליותר אנשים מאשר אי פעם בעבר. הוא יכול לאסוף בדיסקרטיות נתונים על גולשים ובכך להעניק לך מבט טוב יותר על דפוסים, שאילתות במנועי חיפוש, קישורי הפניה, ונתונים דמוגרפיים מוצלחים. רתום את העצמה של גוגל אנליטיקס כדי לבנות לעצמך אתר אינטרנט משגשג!


למה להשתמש בHTML5 במקום בפלאש?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

לייבסיטי היא חלק מהמגמה העולמית הגוברת שעברה להשתמש ב HTML5, קידוד שפה שיכול להתמודד עם הדרישות החדשות של האינטרנט המודרני. הכל, החל מאופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) להטבעת וידאו הפך קל יותר, מהיר יותר, ומדויק יותר בעזרת הגרסה החדשה ביותר של HTML. זו הסיבה שכל כך הרבה אתרים מחליפים את Adobe Flash הישן שלהם ב- HTML5 הידידותי למשתמש. מהם הסיבות המרכזיות בגללן בניית אתרים בHTML5 טובה יותר?

תאימות אוניברסלית
אם אתה משתמש בפלאש על מנת לשתף תוכן עם קוראייך, לא רק שעלייך להוריד את התוכנה המתאימה ליצירת התוכן; אתה צריך להמר על העובדה שגם לקורא תהיה התוכנה. חלק מההתקנים הניידים אינם מסוגלים למעשה לתמוך בתוכנת פלאש, אך HTML5 הוא כיום הסטנדרט, ולכן רוב הדפדפנים והמכשירים כבר תומכים בו. בעזרת HTML5, ניתן ליצור ולצפות בהכל החל מגרפיקה, קטעי וידאו ועד לטקסט רגיל באותו המקום בדיוק. לעולם אל תצפה מקוראייך לבקר שוב באתר ממחשב אישי מאוחר יותר, או לקטוע את הגלישה על מנת להוריד תוכנה חדשה. בעידן הטכנולוגי הזה של טווח קשב מתכווץ, אתה בהחלט לא רוצה להרחיק משתמשים ניידים או להפריע לקוראים. שמירה על קוראים הינה חיונית על מנת להפוך את הרושם הראשוני שלך לטוב.

נראות במנועי חיפוש
פלאש משמש בעיקר לשילוב וידאו ותכונות אודיו באתרים, אך הוא יכול גם לאחד תוכן באתר, וכולל לחצני טקסט וניווט. זהו עניין בעייתי אם אתה מסתמך על מנועי חיפוש לתנועה, או במידה ותרצה שהקוראים יוכלו להעתיק ולהדביק את פרטי הקשר שלך במקום אחר. זאת משום שכל האתר פועל כתמונה, ומנועי החיפוש לא יכולים לזהות את הטקסט בתוכה. טקסט HTML5, לעומת זאת, פועל בדיוק באותו אופן כטקסט רגיל וניתן להעתקה, מה שאומר שמנועי חיפוש יכולים לסרוק את האתר שלך עבור למילות מפתח.

מהיר יותר מפלאש
"פלאש" זה שם קצת מטעה, משום ש HTML5 הוא למעשה הרבה, הרבה יותר מהיר. למעשה, מספר הערכות מצביעות על כך שהוא פועל עד 58% מהר יותר מאשר יישומי פלאש, לא משנה באיזו מערכת הפעלה תשתמש על מנת לגשת אליו. זה בגלל שהוא אינו צורך הרבה כח כמו יישומי Adobe, וכן משתמש בקידוד פחות מסובך על מנת לתרגם את פקודות העיצוב שלך לפורמט הניתן לצפייה.

הוידאו יכול להיות אינטראקטיבי יותר
קטעי וידאו בפלאש נראים ישנים בהשוואה לאסתטיקה היעילה והמודרנית של HTML5. תוכל לשלב טקסט, תמונות, ואפילו כפתורים אינטראקטיביים בתוכן מולטימדיה שאחרת היה מאוד מוגבל. צלול אל אפשרויות היצירה שלך, וייחד את אתרך מאחרים. צור פרויקט מעורר השראה, יצירתי, ואינטראקטיבי שיגרם לקוראייך להרגיש כאילו הם משתתפים בחוויה שלך. זוהי דרך נפלאה להתחבר עם הקהל הפוטנציאלי שלך ולגרום ללקוחות להרגיש רצויים וחשובים. אם אתה עוסק באמנות, זוהי דרך קלה מאוד לשכנע את קהל היעד שיש לך מה שנדרש כדי ליצור עבודות אומנות המושכות את העין.

בהצלחה עם עיצוב האתר שלך! אל תשכח לחקור דרכים למיקסום השימוש ב-HTML5.


מהו מסחר אלקטרוני ולמה העסק שלי צריך את זה?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

מסחר אלקטרוני הוא המונח הנפוץ עבור כל סוג של עסקה מסחרית המתקיימת אך ורק דרך האינטרנט. עסקה זו עשויה להיות בין צרכן וחנות מקוונת, אתר של רשת חנויות גדולה, או אפילו עסקה של עסק לעסק. לא משנה מהו המודל העסקי שלך, עלייך להביט מקרוב על מסחר אלקטרוני כדרך לבניית העסק שלך.

מה מסחר אלקטרוני עושה?
מסחר אלקטרוני מעניק ללקוחותייך את היכולת לקנות ממך בלי שום מגבלות זמן או מרחק. חשוב על זה לרגע. מכירה שאחרת לא הייתה מתרחשת כי הלקוח לא יכול היה לבקר במהלך שעות העבודה או כיוון שהוא גר רחוק מדי, פתאום הופכת לאפשרית. זה מראה מדוע חלה התרחבות מהירה כל כך של חנויות אינטרנט ב-10 השנים האחרונות ולמה אין שום סימן שתחום זה יאט. עסקים ברחבי העולם נמצאים במרוץ לכבוש את הנוף הוירטואלי, אך עם פוטנציאל כמעט בלתי מוגבל למכירות יש שפע של מקום לכולם.

מה לגבי מכירות מעסק לעסק?
חוכמה מקובלת קובעת כי מכירות לצרכן ומכירות בין שני בתי עסק הן עניינים שונים זה מזה, אך במקרה של חנות וירטואלית מכירות מעסק לעסק יכולות להפיק תועלת מנוכחות מקוונת ממש באותה מידה כמו כל עסק קמעונאי. מאחר ומכירות עסק לעסק הן זירה מורכבת, עם חברות העוסקות במאות אם לא אלפי של לקוחות וספקים אחרים, מסחר אלקטרוני מעניק לעסקים אלו יתרון תחרותי מאחר והם יכולים לפשט את תהליך המכירה והמשלוח. זוהי לעתים קרובות דרך מהירה יותר וזולה יותר לנהל חברת מכירות בשיטה זו.

אז האם העסק שלי צריך חנות וירטואלית?
הקמת חנות באינטרנט יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינך מעצב אתרים מומחה. אם אינך בעל ידע מתקדם בנושא  מסחר אלקטרוני באינטרנט אתה עלול להירתע מהמחשבה של העברת מרבית פעילותך למרחב הוירטואלי. אתה עלול להיות מודאג מכך שמאמצייך עשויים לא להניב תוצאות כפי שציפית וכך לסכן את הצלחת העסק שלך. האמת היא שאם תבחר שלא לעשות את הצעד, ישנם מאות עסקים המחכים ממש מאחוריך שכן יעשו אותו. אין ספק - אתרי מכירות נמצאים כאן כדי להישאר.

כאשר מסחר אלקטרוני מיושם בצורה נכונה הוא:
  • מחבר אותך לבסיס לקוחות שלא היית מגע אליו בדרך אחרת.
  • מצמצם עלויות ומגדיל רווחים
  • יוצר זרימה אוטומטית של עסקאות חוזרות ומחזורי הזמנה תמידיים
  • חוסך לך הרבה כסף בעלויות מניעת אובדן
  • מגדיל את זיהוי המותג והופך את העסק שלך למוביל בתעשייה

אם כל זה נשמע לך טוב, כמו שצריך, עלייך לקחת את הזמן על מנת לבדוק את הפלטפורמה עבור בניית חנות וירטואלית לעסק שלך. באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי תוכל לעשות זאת בקלות ובמהירות וליצור השפעה חיובית עצומה על העסק שלך לשנים הבאות.


5 דברים לביצוע לאחר שבנית את אתר האינטרנט שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אם בדיוק סיימת לבנות את האתר שלך, מזל טוב! החלק הקשה מאחורייך. בחרת כתובת בלתי נשכחת, ובנית אתר שמעביר מסר וקורץ לקהל היעד הדמוגרפי שלך. אך כל זה לא משנה עד שלא שכללת ופרסמת אותו. אם ברצונך שהאתר החדש שלך יצליח, עלייך לבצע קידום אתרים במנועי החיפוש. בצע חמישה צעדים אחרונים אלה על מנת להגדיל את הנראות, להבטיח את השימושיות, ולוודא שכל העבודה הקשה תהיה משתלמת.

1. בקש מחברים ומעמיתים לבדוק אותו
בין אם האתר הוא בלוג אישי או האתר הרשמי של החברה שלך, חשוב לקבל מגוון רחב של דעות ונקודות מבט לפני שחרורו לציבור. בקש מעמיתים, בני משפחה, וחברים לגלוש באתר ולומר לך את דעתם הכנה. על מנת להימנע לוודא שאינך מעביר מסר מבולבל, עלייך להיות מסוגל לבחון מגוון רחב של תחומי עניין ורמות ניסיון.

2. חדד את אסטרטגיות השיווק שלך
מאמצי אופטימזציית מנועי החיפוש שלך (SEO) עשויים להיות החלק החשוב ביותר בתהליך בניית האתר. כעת, לאחר שבנית את האתר, עלייך לוודא שהוא לא ייקבר בתוצאות מנועי החיפוש. השתמש בציון איכות של גוגל - או דף דומה הבודק את הדירוג - על מנת לברר עד כמה אפקטיביות מילות המפתח, הקישורים, וגורמים אחרים. מבקרים חדשים הם המקבילה המקוונת של לקוחות הנכנסים לחנות, כך שאם אינך אוהב את התוצאות שאתה מקבל, חשוב מחדש על האסטרטגיות שלך.

3. עקוב אחר הצפיות והפעילות
אם אתה מקים בלוג או אתר אישי בתקווה לקבל הכנסות מפרסומות ביום מן הימים, אינך צריך לבזבז זמן במעקב אחר הצפיות. אם אתה בעל עסק, צפיות אלו יכולות לסייע לך להבין את הקבל הדמוגרפי שלך הרבה יותר טוב.  גוגל אנליטיקס מקובל כסטנדרט במעקב אחר נתוני אתר. צור חשבון והכנס את הקוד המותאם אישית לאתר האינטרנט שבנית בלייבסיטי. תוכל לברר כמה זמן המבקר הממוצע מבלה באתר שלך, באילו דפים הוא צפה, האם הוא לחץ על קישור על מנת כדי להגיע אליו, ואפילו המדינה ממנה הם גלשו אליו.

4. בחן את תאימות הדפדפן והנייד
בניית אתר אינטרנט אינה משימה אוניברסלית כפי שהייתה בימים עברו. לכל מערכת הפעלה, דפדפן אינטרנט, ומכשיר נייד ישנה דרך ייחודית של קבלה והצגת מידע. אלא אם אתה מעדיף תאימות לדפדפן מסויים לאורך כל תהליך הבנייה, אתה עלול להיות על סף שחרור מוצר שעובד רק עבור חלק קטן של משתמשים. פתח את האתר בעזרת Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, וספארי. אם הטקסט נראה מעורבב או הפריסה כבר לא עובדת, עדיף לבצע שינויים עכשיו מאשר לפרסם מוצר אשר יבריח לקוחות או קוראים פוטנציאליים. במידת האפשר, כדאי גם לדגום את הפריסה על מחשבים ניידים, טבלטים, מחשבים שולחניים, טלפונים חכמים, ואפילו קונסולות משחקים. לייבסיטי כבר מייצר גרסאות אוטומטיות עבור מכשירים ניידים של כל אתר אותו אתה יוצר, אך עדיין צריך לדעת כיצד החלטות העיצוב שלך תורגמו לגרסה מקוצרת זו.

5. שתף את העבודה שלך!
זה הזמן להתחיל לקבל צפיות בדף. אם יש לך לקוחות שיכולים להפיק תועלת מהאתר, צור רשימת תפוצה והפץ את הקישור עבורם בתחילה. לאחר מכן עבור למדיה החברתית, הדרך הזולה והקלה ביותר להגיע לקהל המוני. כתוב סטטוס המודיע על השקת האתר, וכולל קידום או התייחסות לתרבות הפופ על מנת להפוך את הסטטוס לאטרקטיבי יותר ובלתי נשכח. אל תפחד לתקשר. הדפס כרטיסי ביקור או פליירים עם כתובת האתר ופרטי התקשרות עמך. שמור אותם במכונית, בשולחן או בארנק, ובקש מחברייך להעביר אותם הלאה אם הם פוגשים מישהו שעשוי להיות מעוניין.

בניית אתרים בלייבסיטי היא הדרך היעילה והטובה ביותר לבנות אתר אינטרנט עבר העסק שלך. פתח אתר עכשיו ותוכל לעלות לאויר במהירות. 


מדוע אני צריך אתר אינטרנט?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

נראה שבימינו לכולם יש אתר אינטרנט, אבל האם אתה באמת צריך את זה?  התשובה היא בבירור כן.
ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתצטרך אתר, החל מקידום העסק ועד לביטוי אישי, אך יותר ויותר אינטראקציות עסקיות ואישיות עוברות דרך האינטרנט.

בין אם היתרונות של אתרי אינטרנט ברורים לך או לא, יכול להיות שתהיה סקרן ותשאל מדוע הם הפכו כל כך חיוניים. את התשובה ניתן לסכם בשתי מילים: דור המילניום. נצפה שדור המילניום מקבל בין 90-100% מהחדשות והמידע דרך האינטרנט, וככל שהשנים חולפות נתון זה אינו צפוי לרדת.

הנה ארבע סיבות עיקריות מדוע אתה צריך אתר אינטרנט ממש עכשיו:

1. למתחרים שלך כבר יש אחד
לא משנה מי אתה, יש לך תחרות, וסביר להניח שכבר יש להם אתר. לא משנה אם אתה עסק מקומי המתחרה ברשת גדולה או עסק קטן ללא מטרות רווח עם קבוצה פוליטית הפועלת נגדך, אתר אינטרנט יכול לסייע להשוות ביניכם באינטרנט.

2. אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט
אולי אתה לא יודע את זה, אבל אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט. איפשהו, מישהו מקליד משהו במנוע חיפוש, שיכול להוביל ישירות לדף שלך אם הוא היה קיים. נכון לעכשיו, אין להם מה למצוא, לכן תשומת לבם הולכת למתחרים. אנשים הרוצים למצוא שירותים שאתה מציע תמיד יבצעו חיפוש ראשוני באינטרנט. מה הם ימצאו?

3. אתה תמיד פתוח
אתה רק בן אדם. אתה צריך לאכול, לישון, ואפילו לקחת סופי שבוע או חופשות. למרבה המזל, אתר האינטרנט שלך לא. רוב הגלישה מתרחשת בשעות שאינן עסקיות, כאשר אנשים חוזרים מהעבודה ונרגעים. האנשים הללו הם קהל היעד שלך, והאתר שלך יכול לוודא שארגונך יעמוד לרשותם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

4. שיפור זרימת התקשורת
ייתכן שאתה כבר נמצא בדפי זהב או שיש לך חומרי שיווק אחרים, אך מה יקרה אם לפתע יתגלה שמחר עלייך להעביר את מיקומך או לשנות את השירותים אותם אתה מעוניין לפרסם? בחומר פרסומי ישן, לא יהיה לך מזל. אנשים יתקשרו למספר הלא נכון או יבקשו מוצר שאינו זמין. אם יש לך אתר משלך, העדכונים יהיו במרחק מספר הקשות בלבד.

עם כל כך הרבה סיבות נהדרות, מדוע עדיין אין לך אתר? הסיבה שהרבה עסקים בוחרים שלא לפתוח אתר היא משום שהם מאמינים שעיצוב מקצועי הינו יקר מדי ועלול להיות מתסכל לביצוע לבד. אך מה אם זה לא המצב?

בניית אתרים בלייבסיטי היא הדרך המושלמת עבור עיצוב אתר אינטרנט במהירות ובקלות. לחץ כאן והתחל לבנות עוד היום את העתיד שלך!

 


5 טיפים עבור עיצוב אתר אינטרנט שיציג את האמנות שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. זה בהחלט מקבל משמעות נוספת כשמדובר באתר של אמן. בין אם אתה מאייר, צייר, או צלם, שמירת התמונות בחזית היא המפתח לאתר נהדר. להלן חמש דרכים על מנת לוודא שהאתר שלך מציג את האמנות שלך.

1. השתמש בתיק עבודות
אחת הדרכים הקלות ביותר להצגת אמנות היא תיק עבודות. השימוש באמנות או בצילום באתר שלך נותנת למבקרים דרך לראות את מה שאתה באמת יכול לעשות. הצגת דוגמאות של עבודות עבר יכולה לומר הרבה על מה שאתה יכול להציע ולמעשה יותר מכל דבר שתכתוב. שימוש בתמונות באתר הוא טוב יותר מאשר להפנות אותם לאתר חיצוני, כגון Flickr, מכיוון שאתה יכול להעניק להם את היכולת ליצור איתך קשר בזמן שהם מסתכלים על עבודותייך.

2. כלול מסחר אלקטרוני
אם יש לך הדפסים זמינים למכירה, הוספת חנות וירטואלית לאתר הינה חיונית. למרות שאולי האמנות שלך מוצגת בגלריות או אתרי מכירות  אחרים, מתן אפשרות לקנייה ישירות מהאמן הינה חלק גדול בהגדלת החשיפה שלך. אחרי הכל, אם הם יעברו על כל תיק העבודות שלך, הם ירצו לשים קצת בבית או במשרד! עשה זאת נוח עבורם על ידי הוספת אפשרות רכישה. 

3. הוסף בלוג
בלוג הוא לא רק לסופרים. הוא חלק חשוב בכל יצירת אתר. בין אם זה במסגרת בניית אתרים לארגונים גדולים או בניית אתרים לעסקים קטנים - בלוג הוא הדרך לחלוק עדכונים על העבודה שלך, חדשות חשובות, הופעות ותערוכות, ועוד. אינך צריך לכתוב הודעות ארוכות בכל יום, אך הודעה שבועית עם מספר עבודות בתהליך וסיפור קצר על מה שאתה עושה יכולים לגרום לאנשים להתרגש מהעבודה שלך. זה גם יכול לעודד אותם לחזור כאשר המוצר הסופי יהיה זמין לקנייה.

4. בחר את המראה הנכון
כל התוכן הנהדר הזה צריך להיות מוצג בצורה הנכונה. דע מהו השוק אליו אתה מנסה להגיע בעזרת האתר ובחר עיצוב אתר שמתאים לקהל היעד. אם העבודה שלך מתמקדת בנופים טבעיים, תרצה מראה שונה לאתר מאשר אם היית עוסק באמנות רחוב. אינך צריך לתכנן זאת מהתחלה בעצמך, אם כי, תוכל למצוא את התבנית המושלמת עבור כל סגנון. כך קל למצוא את העיצוב האידיאלי להצגת עבודותייך.

5. שמור על עדכונים
אחת הטעויות הגדולות שאמנים עושים כשזה מגיע לאתר האינטרנט שלהם הוא לא לעדכן מספיק פעמים. כאשר יש לך עיצוב מורכב, זה עלול להיות קשה. עם זאת, בעזרת שימוש בפלטפורמה לבניית אתרים קלה ויעילה המתבססת על "גרירה ושחרור", אתה יכול להבטיח כי האתר יהיה מעודכן תמיד. יחד עם בלוג, זה יכול לעודד את הלקוחות והאספנים להמשיך לחזור. אם הם יודעים שזהו המקום הטוב ביותר לראות את העבודות האחרונות שלך, האתר שלך יהיה אחד שהם יסמנו וימשיכו לחזור אליו.

אם אתה צריך אתר לצילומים או לאמנות, צור קשר על מנת לברר מה לייבסיטי יכולה להציע לך.


5 טיפים שימושיים שיסייעו בשיפור עיצוב אתר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

אולי תתפלא לשמוע, אבל יצירת אתר אינטרנט עסקי מקצועי לוקחת רק כמה דקות בלייבסיטי. עם מגוון מעולה של תבניות לבחירה התהליך פשוט מאוד. כמובן, כאשר אתה מעצב את האתר, תרצה לוודא שהיצירה הסופית שלך תוכל להעביר את המסר ולהציג את העסק שלך כפי שאתה רוצה שהעולם יראה אותו. להלן חמישה טיפים מרכזיים שיעזרו לך עם עיצוב אתר:

קח צעד אחורה בעת תכנון האתר
יש סכנה שתיצור את האתר מנקודת מבט פנימית. לעתים קרובות המשמעות היא שאתה עלול להחמיץ נקודות מפתח בגלל שאתה כבר יודע כל מה שיש לדעת על העסק שלך. תאר לעצמך שזה הביקור הראשון שלך וכך צור אתר אינטרנט שבעיני זר יהיה אטרקטיבי, מרתק, שימושי, אינפורמטיבי וקל לגישה.

דבר בשפה שלהם
בהמשך לנקודה הקודמת, לך ולצוות שלך ישנה שפה מקצועית מיוחדת לעסק או לתחום שלך. זה כולל מונחי ז'רגון שמשמעותם ברורים לך אך הינם תעלומה לאנשים מבחוץ. זה יכול לכלול גם סוג של קצרנות - קיצורים בהם אתה משתמש לאחר הרבה זמן וניסיון. במקומות בהן עלייך להשתמש בכל אחד ממושגים כגון אלה, הצע הסבר מהיר למי שאינו מבין.

דבר לתוצאות שלהם
באופן טבעי אתה להוט להציג, באמצעות אתר אינטרנט, את המידע לגבי איכות העבודה שלך והדברים בהם אתה מצטיין. זה בסדר, אבל רק אם זה מוצג בהקשר אותו הגולש רוצה לדעת. מטרתך צריכה להיות לענות על השאלה שתמיד נמצאת בראש מעייניו של המבקר באתרך: "מה יוצא לי מזה?" עזור להם להעריך את הרלוונטיות של המוצרים או השירותים שלך, כיצד אתה תוכל לענות על צורך, להציע תועלת, או לפתור בעיה שהיא חשובה בעיניהם. רק אז הם יהיו מוכנים שתאמר להם איך אתה מספק זאת. כמו כן תן להם לדעת בשלב זה מה גורם לך להיות ייחודי ומדוע אתה טוב יותר מהמתחרים.

עצב דפים קלים לתפעול
בין אם אתה מייחל שהם יתקשרו, ילחצו על מעבר אל חנות וירטואלית, או ישלימו טופס צור קשר, תן להם לראות כמה קל לעשות זאת. ככל שתבקש פחות מאמץ מאנשים, כך סביר יותר שאנשים יישארו איתך. באותו הזמן, הענק סיבות עיקריות ללקיחת הצעד הבא ללא דיחוי באמצעות הצעות מיוחדות מוגבלות בזמן, הסכנות באי-נקיטת פעולה מצידם ובעצם כל מה שעובד היטב עם המוצרים או השירותים שלך.

הצג אישיות עסקית דרך עיצוב אתר
אתרי אינטרנט רבים מלאים במידע ותוכן בעל ערך נוכחי, אך הם גם משעממים מאוד. לא כל אתר אינטרנט יכול להיות משעשע, אך יכולה להיות לו אישיות המשקפת את העסק. הוא יכול להיות ממוקד ומקצועי, כייפי או ידידותי למשפחה. אם נניח שזר צופה באתר שלך ולאחר מכן מגיע אלייך לעסקת , הרושם שהוא יקבל צריך להיות זהה ותואם לאתר!

עכשיו, לך על זה! בעת עיצוב אתר באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי , יישם את העצות הבאות ותוכל ליצור בעצמך אתר אינטרנט, אשר ישקף את העסק שלך ויביא לך תוצאות נהדרות.


היסודות של שיטות עבודה מומלצות עבור שימושיות באתר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

תאמין או לא, אתה יכול לבנות אתר מאפס ללא כל ניסיון קודם בעיצוב אתרים. בלוגים, תיקי עבודות, חנות וירטואלית ודפי עסקים- כולם משרתים מטרות שונות מאוד, אך לא משנה מהו המסר או המשימה שלך, תמיד חשוב להפוך את האתר שלך לידידותי למשתמש ככל האפשר. למד מספר עקרונות בסיסיים לפני שתתחיל, וודא שהלקוחות שלך יכולים למצוא אותך באינטרנט וגם בעזרת אתר סלולרי.

עקביות
צבעים וגופנים צריכים להיות באותה ערכת הצבעים, והשימוש בכל צבע צריך להיות עקבי. לדוגמא, אם הקישורים כחולים בדף הבית שלך, הם צריכים להיות כחולים בכל דף. רקע חלק יתרום לחוויה חלקה ומקצועית. כשתלחץ על התפריט, הם צריכים להופיע כאילו אתה מדפדף בתפריט אחיד ולא מבקר בחלקים נפרדים ומבודדים עם רקע בצבעים שונים. אל תיפול למלכודת שהגדירה את האינטרנט של סוף שנות ה-90; רקע בהיר וגופנים כהים הם אידיאליים, אבל אם אתה רוצה להשתמש בצבע גופן קליל יותר, אל תשייך אותו לרקע ניאון בוהק מסחרר.

תמציתיות
הימנע מפסקאות טקסט גדולות והתמקד בנוחות הקריאה והמרווחים. מדיה חברתית ויישומי סמארטפון קיצרו את טווח הקשב הקולקטיבי של משתמשי האינטרנט המודרניים. אם אתה רוצה להרוויח את תשומת לבם של מבקרים חדשים, צור כמה שיותר שטח לבן על ידי הפיכת כל רשימה לסדרה של נקודות. שבור את הסעיפים לשניים או שלושה משפטים לכל היותר, ואם אתה משתף מאמר או בלוג עם הרבה מלל, השתמש בכותרת משנה בין שתיים לחמש פסקאות. כתיבת כותרות המשנה שלך בהתחלה יכולה לסייע לך לארגן את המחשבות שלך ולמנוע בלבול.

תאימות
לייבסיטי גאה לייעל כל אתר אינטרנט עבור התקנים ניידים, על ידי כוונון התצוגה כך שתתאים למגוון צורות וגדלי מסך. עלייך לעשות את אותו הדבר עבור דפדפני אינטרנט. מעצבי אתרים חובבניים רבים משקיעים שעות בכל פרט ופרט באתר החדש שלהם, רק כדי להבין שהוא לא נראה טוב על המסך של חבר. זאת משום שדפדפני אינטרנט מתחרים וגדלי מסך מכילים את אותן התכונות בדרכים שונות. החל מקטעי וידאו ותמונות ועד לגדלי גופן ומידות רקע, חשוב לוודא שצפית באתר ביותר ממכשיר אחד ובכל דפדפן אפשרי. אם לא, ייתכן שהמבקרים יניחו שהמוצר לא גמור או שהעיצוב המשתנה הוא למעשה הניסיון הטוב ביותר שלך במסגרת עיצוב אתר אינטרנט או אתר סלולרי שמיש.

ניווט
התבניות שלנו מציעות תפריטי ניווט מובנים ודרכים רבות להתאמה אישית על מנת לכוון את הקוראים באתרך. נצל את היתרונות של כלים אלה. אל תנסה לשים חתיכות מידע לא רלווטיות, כגון הצהרת כוונות ושאלות נפוצות באותו הדף. במקום זאת, פרוס אותן על גבי ארבעה או חמישה עמודים וודא שהם כולם נגישים מכתובת האתר הראשית. אתרי אינטרנט מסוימים לא באמת צריכים תפריט ניווט, במקום זאת ניתן להסתמך על מפת אתר להכוונה ושימוש בדף הבית הראשי עבור התמקדות בתמונה, הודעה חשובה, או טופס הרשמה.

עיצוב אתר עם פריסה אינטואיטיבית זו תמיד בחירה מוצלחת . בקש חוות דעת שנייה ושלישית מאנשים בהם אתה בוטח, ודא כי תיקנת שגיאות דקדוק וכתיב, ושמור על האתר מעודכן לעתים קרובות ככל האפשר. שימושיות הינה הכרח אם אתה רוצה שהבית האינטרנטי שלך יצליח, אך הודות לכלים אינטראקטיביים ומשאבים כמו אלה שאנו מציעים במסגרת בניית אתרים בלייבסיטי, זו לא תהיה בעיה בשבילך


כיצד להפוך אתר אינטרנט לאטרקטיבי?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

מילת המפתח בכותרת הזו היא "אטרקטיבי". זה לא שווה ליפה, או אמנותי, או אסתטי, אם כי כמובן שאנשים יכולים לאהוב את העיצוב המוגמר שלך ולחשוב שהוא כזה. אם לצטט באופן שגוי את הפתגם: "משיכה היא בעיניי המתבונן". העניין הוא ליצור מראה מסביר פנים לאותם אנשים שאתה רוצה שיבקרו, ולאחר מכן ישתמשו, בעסק שלך. לכן כלל המשיכה הראשון שלנו הוא:

הערך את מטרתך ביצירתה
כאשר אתה מתחיל לבנות אתר משלך, בחר מטרה ברורה וספציפית, יחד עם שורה של מטרות נוספות שיסייעו לך להשיג אותה. כלי בניית אתרים שלייבסיטי מציעה יעזור לך להגשים זאת. בוא נחזור לרגע לנקודת מוצא זו. חלק מהאנשים מגדירים מטרה כמו: "להציג את העסק שלי ללקוחות פוטנציאליים". אך זה לא נכון! זה יושג בין היתר, אם ייבנה בקפידה, אך המטרה שלך היא לגרום להם לקנות את המוצרים או להשתמש בשירותים שלך. לאהוב את העיצוב, ולאחר מכן לקנות במקום אחר, זה לא מה שאתה רוצה!

טעינה מהירה וניווט פשוט
טעינה מהירה ככל הנראה תהיה פחות חשובה עם הורדה מהירה. עם זאת, זה עדיין לא המקרה עבור רבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלך. בעבר, לפני שהפכנו לדור האינטרנט, אנשים היו מחכים ימים או שבועות כדי שהזמנה תעבור. עכשיו לבקש מהם לחכות 15 או 20 שניות בזמן שהדף יופיע נדמה כמו חיים שלמים. כדאי לצפות באתר שלך באמצעות חיבור איטי, רק כדי לבדוק את המהירות.
ניווט צריך להיות הכי פשוט שאפשר, במיוחד מכיוון שהוא יהיה זמין לגישה במגוון של מחשבים, לפטופים, טאבלטים וסמארטפונים שונים. כמה זה מתסכל שכאשר אתה מבקר באתר, מחפש פריט או פיסת מידע ספציפית, רק כדי להיווכח שעליך להילחם בדרך בתהלוכה אינסופית של קישורים? או גלילה אינסופית דרך סעיפים של טקסט משעמם כדי להגיע לנקודה בה אתה רוצה להיות? כדאי לזכור שרוב האנשים נכנסים לאתר שלך על ידי מנוע חיפוש, ולכן אולי לא יגיעו ישירות לדף הבית. לכן, כל דף צריך להיות הגיוני עם אפשרות ברורה לזהות היכן אתה נמצא. לבסוף, וודא שהשמות בהם אתה משתמש עבור הקישורים שלך הינם ברורים וחד משמעיים. לא תמכור דבר על ידי בלבול של לקוחות פוטנציאליים.

"צבע" את  הרושם שאתה מעוניין לייצר
זו החלטה הגיונית להשתמש בערכת צבעים המתקשרת עם צבעי החברה שלך. היה זהיר וודא כי צבעים אלה לא יפגעו בסיכויי המבקרים להשתמש ביעילות באתר. לכן, טקסט כהה על רקע כהה, סדרה של התנגשות גוונים נועזים, פיצוץ של צבעים רבים מדי, כל אלה יפגעו בביצועים.

שתי נקודות אחרונות
טעויות אינן אטרקטיביות. עם זאת, אם אתה מעצב את האתר שלך, שגיאות הקלדה יכולות לחמוק ממך. הסיבה לכך היא שבעת הבדיקה, תת המודע שלך פשוט זוכר את מה שהתכוונת לומר. בקש ממישהו אחר לעבור בזהירות ולבדוק עבורך. לבסוף, כאשר אתה צופה באתר "המוגמר" שלך, קצץ היכן שתוכל. פשטות היא אטרקטיבית, במיוחד כאשר באתרך מבקרים אנשים עסוקים שרוצים לעשות איתך עסקים במהירות ובפשטות.

עבודה דרך נקודות אלה מאפשרת לך לבנות אתר טוב המשקף את העסק שלך, אך יותר מכך, גם עושה את העבודה.


5 טעויות עיצוב אתרים הנפוצות ביותר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

אם אתה בונה אתר אינטרנט בפעם הראשונה, חשוב לו פריסה מקצועית, מודרנית וקלה לניווט. אפילו מעצבי אתרים מומחים אינם מושלמים, אך אם אין לך שום ניסיון בעיצוב אתרים, קל מדי לחזור על טעויות העבר וליצור אתר אינטרנט ממנו יברחו מבקרים. הימנע מ- 5 טעויות עיצוב אתרים נפוצות אלה.

1. יותר מדי מידע
משתמשי האינטרנט כיום מעדיפים פריסות פשוטות, נקיות עם הרבה שטח לבן. הם גם רוצים להבין את המסר של האתר באופן מיידי. אם תציף את עיניהם ביותר מידי גרפיקה או יותר מידי טקסט, תגרום להסחת דעת מן המטרות שלך. מטרתו של בניית אתר לעסק צריכה להתמקד בקהל היעד שלו באופן מיידי, לכן החלט מהם היתרונות או ההטבות המרכזיות אותן חשוב לך להעביר לקהל היעד שלך. את הפירוט השאר להמשך, אך שמור את דף הבית שלך להקדמה פשוטה וישירה.

2. אי התאמה לדפדפן או למכשיר נייד
טכנולוגיה מודרנית דורשת שימושיות ותאימות. זה אומר שהאתר שלך צריך להיות קל לניווט וללא שגיאות, לא משנה באיזה מכשיר או דפדפן אינטרנט הקוראים משתמשים. לייבסיטי נותנת לך גישה לכלי אופטימיזציה קלים, אשר מתאימים את תוכן האתר לממדי מסך והתקנים שונים. עם זאת, אחת מטעויות העיצוב הנפוצות ביותר היא לשכוח לבדוק את המוצר הסופי שלך. לא משנה מה, אל תפרסם או תשתף את האתר עד שניסית לגשת אליו דרך Internet Explorer, Google Chrome, וMozilla Firefox. אתר טוב הוא אתר מותאם. 

3. גופנים ועיצוב מיושנים
תכונות מסויימות באתר יכולות לתארך את האתר שלך, גם אם יצרת אותו רק בשבוע שעבר. אם מבקרים יראו גופנים או פריסות שלא ראו מאז תחילת שנות ה-2000, הם עשויים להניח שהאתר מיושן ולעבור לעסקים ששומרים על קשר עם זמנים מודרניים. לדוגמא, תפריט הניווט שלך צריך להיות מורכב מלחצנים הניתנים ללחיצה ולא גרפיקה סטטית עם קישורים מעליהם. צבע וגופן גם הם אינדיקטורים חשובים מאוד בגיל האתר (או של המעצב). אין להשתמש ביותר משלושה גופנים שונים באתר, לא משנה כמה דפים יש לך, ויש לוודא שבשום מקרה אתה לא משתמש בגופנים Sans קומיקס או פפירוס. אלה היו אופנתיים למדי לפני עשור, ואינם ניתנים לקריאה כמו גופני sans serif פשוטים. התרחק מצבעי ניאון בהירים, וודא שקישורים משנים את צבעם לאחר שלחצו עליהם. תכונות מיושנות אחרות כוללות מונים העוקבים אחר מספר הצפיות, נגן פלאש, ואנימציות אודיו שיפעלו באופן אוטומטי.

4. קבצי PDF וטקסט סטטי אחר
אתה רוצה שקוראים יקבלו גישה למידע שלך במהירות ובקלות ככל האפשר. זה לא יקרה אם הם צריכים להוריד את תוכנת Adobe Reader רק כדי להציג את הצהרת הכוונות שלך, או לשמור את המאמר על שולחן העבודה שלהם לפני שיוכלו לקרוא. חשוב מכך, מנועי חיפוש לא יכולים לסרוק קבצי PDF או תמונות עבור מילות מפתח. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) תלויה בזה. ודא שכל הטקסט באתר שלך נכנס ב-HTML5 או טקסט רגיל ופשוט, כך שקוראים יוכלו למצוא ולקרוא אותו בלי בעיה.

5. מחסור בקריאה לפעולה או יצירת קשר
עסקים רבים ובלוגרים אישיים שוכחים לדבר ישירות לקוראים שלהם. ודא שיש לפחות קריאה אחת לפעולה בדף הבית, ושאל את הקוראים לפרטי יצירת קשר. גם אם הם לא נשארים באתר למשך זמן רב או פנים אלייך מיד, הם עשויים להיות מעוניינים בסופו של דבר. כאשר אתה יודע כיצד להגיע אליהם, אתה יכול לשמור אותם מעודכנים עם ניוזלטר, להציע מבצעים, או פשוט לאסוף מידע על  הקהל הדמוגרפי שלך.

התבניות החינמיות והמתקדמות של לייבסיטי וההתאמה המלאה עבור אתרים סלולריים הם ההגנה הטובה ביותר כנגד בחירות חובבניות. אם תרצה לוודא שהלקוחות או הגולשים באתרך לא הולכים למקום אחר, נסה בניית אתרים בחינם בלייבסיטי והתחל לחקור את האפשרויות שלך. תוכל להיות מקצוען בזמן קצר!


כיצד לבחור את הגופן המתאים ביותר לאתר?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

ישנם הרבה דברים שעלייך לקחת בחשבון בזמן עיצוב אתר, אבל הדבר הראשון שתחשוב עליו ככל הנראה לא יהיה גופנים. עם זאת, גופנים - פונטים - הם אחד המרכיבים החשובים ביותר בהקשר של עיצוב אתרי אינטרנט, ובחירה נכונה יכולה להבדיל בין אתר טוב ומוצלח ובין אתר אינטרנט מבולגן שיבריח את הגולשים. 

אנחנו מדברים בסך הכל על גופנים, נכון? ובכן בעבר סטיב ג'ובס העיף מפתח מפרויקט משום שהוא לא התלהב מקליגרפיה. בחירה של גופן הוכחה כבעלת השפעה גדולה על יכולות הקריאה, ההישארות באתר וההבנה של התוכן.  אתה רוצה את כל שלושת הדברים הללו עבור הקוראים שלך ללא קשר לתוכן האתר - אז איך תדע שהגופן מתאים לך?

בוא נסתכל מקרוב.

גופנים הם מדיום חזותי
הגופנים שלך צריכים להיות בעלי מבנה שיהפוך את סריקת התוכן לקלה יותר. גופנים מהודרים יותר כגון גותי או קומיקס לא יהיו הבחירה הטובה ביותר. קח בחשבון שגופן מסוים עלול להסיח את הדעת מהמסר אותו הוא מנסה להעביר. הגופנים הטובים ביותר קלים לקריאה ולא גורמים לקורא לחשוב יותר מדי על כל אות.

פוקוס הוא המפתח
היכולת לקרוא גופן נקבעת לעתים קרובות על ידי היכולת שלו להביא להבליט מילה מסוימת - פוקוס. הבט לרגע בגופן אות אחר אות. האם ישנן אותיות שלא נראות טוב? אם אות כלשהי מהאלף-בית לא נראית כמו שאות צריכה להיראות, זה עלול להיות קשה יותר להתמקד במסר של המילה.

לך על משהו מסוגנן... אבל לא יותר מדי
לעתים קרובות הגופן הטוב ביותר הוא זו שהקורא אפילו לא שם לב אליו. גופנים עדינים כמו Arial וTimes New Roman הם מאוד פופולריים, אך הם חסרי סגנון ואולי נראים משעממים. ייתכן שתוכל למצוא פשרה סבירה בין שתי הקצוות, עם גופן עדין מספיק שלא יסיח את הדעת מן המסר בזמן שיהיה לו קצת סגנון שייצג את המוצר או השירות שלך.

כאשר החלטת סוף סוף על הגופן או גופנים הנכונים עבור אתרך, עדיין יהיו בחירות לבצע. מהו גודל הגופן האידיאלי? האם אתה זקוק לתכונות אחרות, כגון טקסט מודגש או נטוי? אולי לא חשבת שגופנים יכולים להיות חשובים כמו אלמנטים אחרים הקשורים לתחום עיצוב אתרים כגון גרפיקה או צביעה אך בשלב זה כבר הבנת שזה מצריך הרבה יותר מחשבה ממה שציפית. הגופנים שלך יהיו חלק חיוני מהדרך בה המבקרים יבצעו אינטראקציה עם האתר והאם הם יתחברו למסר שלך או לא.

לייבסיטי מציעה מבחר רחב של גופנים עבורך בחינם. כנס ל www.livecity.co.il והתרשם בעצמך!


כיצד לבחור שם דומיין נכון?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Domains

מה באמת יש בשם כשזה מגיע לאינטרנט ? מסתבר שהרבה מאוד.
מתוך כל ההיבטים השונים הכרוכים בהקמת נוכחות אינטרנטית, אתה עשוי לחשוב כי בחירת שם דומיין תהיה החלק הפשוט. למעשה, יש די הרבה לקחת בחשבון.

חד ונמרץ
מבקרים רבים באתרך יגיעו אליך ישירות על ידי הקלדת כתובת האינטרנט שלך. שם דומיין קצר, חד, נמרץ ונחקק בזיכרון הוא מה שאתה צריך. הוא יכול לשחק תפקיד משמעותי בבניית זהות המותג וההכרה בו, לכן כדאי שתבלה מספיק זמן כדי לחשוב על מספר אפשרויות. אולי תריץ כמה רעיונות עם חברים ובני משפחה כדי לקבל את דעתם.

תאמר את זה כמו שזה
נסה לא להיות מתחכם מדי בעת בחירת שם דומיין. בעוד בחירה של שם ייחודי בהחלט עבדה עבור Google, לך אולי כדאי לחפש משהו קצת יותר שמרני. דבקות בשם המותג היא לא בחירה רעה, אך שימוש במילות זרות או מומצאות עלול לגרום לבעיות איות ולהקשות על המבקרים לזכור את השם.

אופטימיזציה למנועי חיפוש
עד לא מזמן, יכולת לשפר את הדירוג של אתר אינטרנט בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים על ידי אימוץ שם דומיין עשיר במילות מפתח אך זה כבר לא כך. שמות דומיין הכוללים מילות מפתח מסוימות אינם מעלים את דירוג האתר שלך לכן נסה להיות קצת יותר יצירתי.

חשוב בגדול
בעוד וייתכן שתכנונך הראשוני הוא להקים אתר אחד במדינה אחת, שווה לחשוב על התרחבות עתידית ולחשוב על רכישת סיומות דומיין נוספות בעתיד כגון com, .co .uk או .org. אולי לא תשתמש בהן מייד, אך קח בחשבון את ההשפעה הפוטנציאלית אם דומיינים אלו לא יהיו פעילים בעוד מספר שנים.

בחזרה ללוח השרטוט
לפני שאתה מתרגש יותר מדי לגבי שם דומיין חדש, רק וודא שלמישהו אחר לא היה אותו הרעיון. ישנם המון שמות דומיין רשומים אי שם ואלא אם היו לך גלי שיווק אמיתיים במוח, יש סיכוי הוגן שאולי תצטרך לשנות את הכותרת שבחרת כי היא כבר בשימוש. לכן חשוב לבצע בדיקת דומיין לפני שממשיכים הלאה. אם החלטת על רכישת דומיין בלייבסיטי תוכל לבדוק את זמינותו בקלות ובמהירות באמצעות כלי חיפוש הדומיינים. הדומיין פנוי? נצל את ההזדמנות ורכוש אותו מיד לפני שיתפס.

ניהול דומיין
חשוב לזכור שאם יהיו לך מספר דומיינים אתה צריך גם לנהל אותם. זו יכול להיות משימה גדולה, אך הודות למערכת הניהול של לייבסיטי זה לא צריך להיות ככה. בלייבסיטי ניתן  לנהל מספר דומיינים באמצעות ממשק מיוחד, המבטיח מינימום טרחה מצידך.


כיצד תבחר את הצבעים הנכונים לאתר אינטרנט?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

כשחושבים על איך בונים אתר אינטרנט שמושך אליו מבקרים וגם גורם להם לחזור,  כמה מחשבה תוקדש לבחירת הצבעים של האתר? תאמין או לא,  הצבע שתבחר עבור אתר האינטרנט שלך יכול להשפיע באותה מידה כמו התוכן. העקרונות של שימוש בצבעים למשיכת מבקרים או לקוחות חוזרים אינם מוגבלים רק לאינטרנט, וחברות מצליחות כגון Walmart ואמזון עדיין משתמשות בהם כיום.

3  עקרונות לבחירת הצבעים הנכונים
  • בחר צבעים המתאימים לרקע שבחרת - חשוב לבחור גופנים בהירים על גבי רקע כהה או גופנים כהים עם רקע בהיר על מנת להשיג מספיק ניגוד שיהפוך את הטקסט לקריא.
  • זכור את מטרת האתר - הצבעים שבחרת יעוררו רגש אצל הגולשים באתרך, ועליך לוודא שהרגשות הללו תואמים את המסר אותו אתה מנסה להעביר ואת הפעולה אותה אתה מעוניין שהגולשים יבצעו..
  • השתמש בלא יותר משלושה צבעים -  אם תסתכל על אתרים מוצלחים ותספור את הצבעים, תוכל תמיד למצוא שהמוצלחים ביותר מביניהם תמיד בוחרים שלושה צבעים בלבד. אלה בדרך כלל מזוהים כצבעים הנמצאים בלוגו שלה. בשימוש נכון, צבעים יכולים להיות כלי מיתוג רב עוצמה ואנשים יחשבו על המותג שלך גם כאשר הם יראו את הצבעים שבחרת במקום אחר.

האם ידעת ש...
  • אדום יכול לייצר אנרגיה, תשוקה, והתרגשות או לתת תחושה של כוח ,אך גם מרמז על כעס, תוקפנות, וסכנה.
  • כחול הוא צבע המרמז על רוחניות, חופש, סבלנות, ושלווה, אך עדיין יכול גם לרמוז על קור, עצב, או דיכאון
  • צהוב בדרך כלל הוא צבע שמח מלא בבהירות, אופטימיות, אושר, ושמחה. יש לו מעט מאוד קונוטציות שליליות
  • ירוק נראה כצבע טבעי וחיובי המרמז על שפע ושגשוג, אך גם יכול לרמוז על רעל או ריקבון
  • כתום הוא צבע ידידותי וחם והוא בין הצבעים הנגישים ביותר בספקטרום.
  • סגול מרמז על חוכמה, גיל, ומידה של תחכום
  • שחור ולבן הם היעדר צבע וכל הצבעים יחדיו בהתאמה
  • אפור נחשב לעתים קרובות לניטראלי ומשעמם, אך מרמז על בגרות וביטחון
  • ורוד לעתים קרובות מקוטלג כצבע נשי, אך ככל שהוורוד חיוור יותר כך זה פחות מורגש

לא משנה מהי מטרת האתר שלך, בחירת הצבעים יכולה להשפיע רבות על מה שתרצה להשיג עם האתר. למרות שאולי יהיה כיף לשחק עם הצבעים, תמיד תהיה מודע לכך שהצבע אותו אתה בוחר אמור להעביר מסר. חשוב טוב עם עצמך האם הצבע שנבחר מעביר את המסר הנכון לאחרים. אתר טוב הוא אתר שבחירת הצבעים שלו תוכננה מראש. 

לתובנות נוספות על בניית אתרים באינטרנט עם צבעים נהדרים, בקר ב- www.livecity.co.il ונסה את בונה האתרים החינמי שלנו.


© 2024 Livecity. All rights reserved