Livecity Blog


סליקה ואבטחת מידע בחנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

כיום, בעלי עסקים רבים מעבירים את הפעילות העסקית שלהם אל הזירה האינטרנטית.
באמצעות בניית חנות וירטואלית יכול בעל עסק להציע את מרכולתו באופן רציף במשך כל שעות היממה ובכך להבטיח שהעסק שלו תמיד זמין עבור לקוחותיו. למעשה הקמת חנות וירטואלית הינה פעולה פשוטה אך על מנת לאפשר ללקוח לשלם בזמן אמת, צריך מנהל האתר להטמיע אפשרות סליקה בחנות. הטמעת אפשרות סליקה הינה פעולה פשוטה, מהירה ולא דורשת ידע קודם.

חברות סליקה

האפשרות הראשונה והמקובלת בעולם האמיתי, הינה התממשקות לחברת סליקת כרטיסי אשראי. לצורך הבהרה, נדמה את התהליך ללקוח שנכנס לחנות ומבקש לשלם על מוצר באמצעות כרטיס אשראי, נצטרך שיהיה לנו חשבון ומערכת באחת מחברות הסליקה הקיימות בשוק או ישירות מול חברת האשראי מולה בחרנו לעבוד על מנת לבצע את העברת הכספים. כך גם בעולם האינטרנט.
עם זאת, יש הבדל בדרישות ובתקנים שעל חברת הסליקה לעמוד בהם על מנת לאפשר לעסקים לבצע דרכה סליקה באמצעות האינטרנט, כגון תקן PCI DSS המוכר ברשת.
בשוק קיימות מבחר חברות סליקה ולפני בחירת חברת הסליקה, מומלץ ליצור קשר עם מספר חברות שניתן להתממשק אליהם במערכת ולבדוק את החבילות השונות שהם מציעים, השירותים והמערכות.

פייפל (PayPal)

האפשרות השנייה היא דרך פייפל (PayPal), חברה מספקת "שירות גישור" בין בעל הכרטיס לעסק.
החברה הוקמה כמענה קל ופשוט לביצוע חיוב בין עסקים וגולשים ממקומות שונים בעולם באופן שבו מספר כרטיס האשראי כלל לא מחליף ידיים. על מנת לבצע חיוב דרך פייפל (PayPal), כל מה שעליך לעשות הוא לפתוח חשבון עסקי. ניתן לבצע סליקת אשראי גם ללקוחות שאין להם חשבון פייפל על-ידי הגדרת חשבון הסוחר ישירות בהגדרות החשבון במערכת פייפל.

מהו תקן PCI DSS
ראשי תיבות של Payment Card Industry Data Security Standard. זהו תקן שנוצר כדי כדי להבטיח הגנה על נתוני כרטיסי אשראי במקומות בהם הם מעובדים, מאוחסנים או מועברים.
חמש חברות האשראי הגדולות בשוק (מסטרקארד, ויזה, אמריקן-אקספרס,  JCB, ו - Discover) חברו בשנת בשנת 2004 והקימו את מועצת PCI, שפעלה ליצור סטנדרט המספק מסגרת פעולה לפיתוח תהליכי תשלום באשראי שיהיה בטוח ואמין.
החל משנת 2009, כל חברה בישראל שמספקת את שירותי הסליקה מחויבת לעמוד בתקנים ולאפשר לחברות האשראי לבצע את הפיקוח על מנת לוודא שהתקן נשמר.
משמעות התקן היא שלא כל חברה יכולה לשמור פרטי אשראי של לקוחות בשרתיה, אלא אם היא עומדת בתקן המדובר. לכן כל פעולה שקשורה להזנת פרטי אשראי או מידע רגיש רלוונטי, חייבת להתבצע ישירות באתר/שרתים של חברת האשראי עצמה.

כיצד מתבצעת הרכישה בפועל?
בתהליך הרכישה מועבר הגולש אל חברת הסליקה (דיירקט), כאשר רק לאחר סיום הרכישה מוחזר הגולש אל החנות הוירטואלית.
אפשרות נוספת היא להטמיע חלון בתוך עמוד הרכישה  שבו יש קישור לטופס הסליקה באתר של חברת הסליקה (דיירקט בפריים פנימי). במקרה זה, הגולש ויזואלית נשאר באתר של בעל החנות הוירטואלית, אבל למעשה מבצע את הסליקה ומזין את המידע באתר/שרתים של חברת הסליקה.
חשוב לציין שלא כל חברה מאפשרת התממשקות בדיירקט פריים פנימי.

איך לבחור את חברת הסליקה הנכונה ביותר?
בשלב הראשון, ולפני שפונים לספקיות השונות, מומלץ  לסכם מה הם הנושאים החשובים לך בעסק כגון: כמה עסקאות העסק מצפה לייצר, האם קהל היעד הוא מקומי או בינלאומי, האם תרצו שיפתחו בממשק כלים במיוחד עבורכם, האם זמינות ותמיכה חשובים לכם, מהם השרותים הנוספים שאותה חברה מציעה ועוד…
קבלת החלטה בנושאים אלו תסייע לכם לשאול את השאלות הנכונות ולמצוא את החברה שתיתן את המענה הכי נכון עבורכם.

אפשרויות סליקה ב-livecity
על מנת לאפשר ללקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות, לייבסיטי בניית אתרים התממשקה עם מספר חברות סליקה שונות כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה.
החל מחברת PayPal המוכרת (שאינה מצריכה התעסקות מול חברות האשראי ישירות) דרך Authorize.Net המאפשרת פתיחת חשבון רק לחשבון סוחר מארצות הברית ובעסקאות במטבע דולר בלבד ועד Tranzila, PeleCard, Netpay, CreditGuard,  Z-Credit שהן חברות ישראליות כחול לבן הפועלות בשוק המקומי והבינלאומי.

לייבסיטי בניית אתרים מאפשרת לך לבנות חנות וירטואלית ולבחור את חברת הסליקה המתאימה לך. פתח חנות וירטואלית עכשיו והזנק את העסק שלך קדימה.


מהי מערכת ניהול תוכן?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

מערכת ניהול תוכן (CMS) הינה תוכנה שיכולה ליצור, לפרסם, לנהל, לאחסן ולהציג תוכן. בעוד מגוון רחב של תעשיות משתמשות ב-CMS עבור מגוון מטרות רחב, השימוש הפופולרי בה כיום הוא עבור בניית אתרים . ברוב המקרים, זה נעשה באמצעות ממשק גרפי פשוט, המאפשר למשתמשים לבנות אתרים מותאמים אישית ולעדכנם מבלי לדעת שפות תכנות מסובכות ונהלים.

עומס מידע: צורך בניהול תוכן

בעוד המחשבים והאינטרנט הפכו בהדרגה לחלקים גדולים יותר בעסקים ובחיים אישיים יומיומיים בסוף 1990, המידע עצמו הפך למצרך נחשק. בפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית, אנשים מכל רחבי העולם היו מסוגלים ליצור, לאחסן, ולשתף מידע יקר באמצעות מדיום משותף. דרך כך הגיעה כניסתו של תוכן האינטרנט, אשר הקמתו, הוצאתו לאור וניהולו הפכו לתעשייה נפרדת לחלוטין.

עם כמות כה גדולה של מידע, אנשים צריכים דרכים לנהל את הכל. בעקבות צורך זה, מערכות ניהול התוכן הראשונות נוצרו על מנת לאחסן בנוחות מגוון רחב של מידע עסקי. בעוד האינטרנט ממשיך לגדול, CMS הפך בהדרגה לחלק בלתי נפרד מהאינטרנט.

מערכות ניהול תוכן כיום

בימינו, ישנם מספר סוגים שונים של מערכות ניהול תוכן, אשר כל אחת מהן משרתת מטרה שונה במקצת. עם זאת, חשוב לזכור כי כל מערכת CMS מספקת את אותן הפונקציות הבסיסיות: יצירת, פרסום, ניהול, אחסון, והצגת תוכן. איך המערכת מתייחסת לפונקציות אלה, זהו ההבדל. להלן כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של CMS בשימוש כיום:

CMS לניהול מידע: לארגונים עסקיים גדולים וקטנים יש הרבה תוכן איתו עם צריכים להתמודד. כתוצאה מכך, הם מסתמכים על מערכות CMS לניהול, איחסון וחיפוש המידע בעת הצורך. אמנם היא נשמעת כמו פונקציה בסיסית מאוד, אך היא עונה על צורך חשוב ביותר. אם החברות הגדולות של היום לא ישתמשו במערכת ניהול תוכן, סביר להניח שיהיה צורך בצבא שלם (וארונות תיוק) רק כדי לעקוב אחר כל המידע!

CMS למסחר אלקטרוני: היכולת ליצור, לנהל, ולהציג את המידע באינטרנט הפכה את מערכות CMS לשימושיות במיוחד עבור יישומי מסחר אלקטרוני. בעבר, הזמנות למרחקים ארוכים לעתים קרובות לבשו צורה של חיפוש בקטלוג ושליחת מספרי פריט לעסקים באמצעות טלפון או דואר. מערכות CMS הפכו קניות באינטרנט לאוטומטיות לגמרי, פשוט על ידי אחסון מידע המוצר במסד נתונים שיכול להיות מוצג דרך חנות וירטואלית. כיום, מסחר אלקטרוני הוא תעשייה משגשגת המספקת תחרות גדולה לחנויות וקטלוגים פיזיים.

בניית אתרים בעזרת CMS: בצורתם הבסיסית ביותר, אתרי אינטרנט הינם תצוגה ויזואלית של מידע ותוכן. שפות הקידוד המשמשות לייצור אתר, לעומת זאת, יכולות להיות מסובכות ולא נוחות עבור הרוב המכריע של האנשים. על מנת להפוך בניית אתרים לקלה יותר מתמיד, חברות כגון לייבסיטי פיתחו מערכות CMS כדי לסייע למשתמשים לבנות אתרי אינטרנט מודרניים באמצעות ממשקים פשוטים וקלים לשימוש. כיום, מערכות CMS סייעו בבנייה של יותר מ -100 מיליון אתרי אינטרנט!

 


מהו DNS?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Domains

מערכת שמות דומיינים (DNS) היא מערכת שמות, המתרגמת את כתובת האתר או את שמו לכתובת IP מספרית. כאשר אדם מחפש שם תחום, לדוגמא www.livecity.co.il, הוא מקליד את כתובת האתר ועובר לאתר האינטרנט. המחשב וספק שירות האינטרנט (ISP) לא יודע כיצד למצוא את האתר לפי כתובת URL או שם דומיין לבד אלא יש צורך בכתובת ה- IP קשורה לאתר. כתובת ה- IP היא סדרה של מספרים הקשורים למיקומו הפיזי המדויק של השרת הקשור לשם דומיין או כתובת אתר. IP משמעו פרוטוקול אינטרנט. פרוטוקול אינטרנט (IP) הוא פרוטוקול התקשורת העיקרי בו משתמש האינטרנט על מנת להעביר יחידות נתונים ברשתות.

אנלוגיה פשוטה היא לחשוב על מערכת שמות דומיינים כמו על ספר טלפונים לאינטרנט. הוא מפרט שמות ומספרים; השם הוא טוב ויפה, אך רק על ידי התקשרות למספר תוכל להגיע לאדם או לעסק. ללא DNS, ניווט באינטרנט היה תוהו ובוהו. DNS מתעדכן במהירות אם כתובת ה- IP או שם אתר האינטרנט משתנים. בקיצור, DNS מקצה שמות דומיין וממפה את השמות לכתובות IP. כמו כן הוא מציין שמות מוסמכים לשרתים עבור כל דומיין.

תוך שימוש במודל שרת-לקוח, מערכת שמות דומיינים פועלת במסגרת מערכת מסד הנתונים. לכל דומיין אחד לפחות ישנו שם שרת עבור מערכת דומיין סמכותית המפרסמת מידע על שרתי שם הדומיין הקשורים אליו ודומיינים כפופים.

ישנם שני סוגי שרתי שם סמכותיים: מאסטר ומשני. השרת הראשי (מאסטר) מאחסן נתונים מקוריים או מאסטרים; השרת המשני מאחסן עותקים של הנתונים המקוריים.

אתה רושם שם דומיין בעזרת רישום דומיין. הרישום דורש שם שרת עיקרי ושרת משני. זה חשוב ביותר כי אם השרת הראשון או העיקרי יחווה תקלה, השירות עדיין יוכל להמשיך כרגיל בעזרת השרת המשני. שמות רוט לשרתים נמצאים בחלק העליון של היררכית מסד הנתונים המבוזר, כסמכות העליונה.

מה היא בדיקת DNS?

אם עלייך לפתור בעיה ברמת דומיין עליון (TLD), אתה משתמש בשרת רוט . TLD הוא שלוש האותיות האחרונות של שם הדומיין, אחרי הנקודה. הסיומת יכולה להיות .com, .net, .org או, או אפילו סיומת בינלאומית, כגון .uk. אותיות אלו מייצגות מטרות דומיין שונות, כגון com למסחר ו.org לארגונים ומוסדות חינוך. בדיקת שרת רוט (RNS) נקראת בדיקת DNS מכיוון שאתה פשוט "מחפש" את המידע שאתה צריך בדומיין. בדיקה לאחור היא כאשר אתה יודע את כתובת ה- IP המספרית ואתה רוצה לדעת מהם שמות הדומיין המשויכים לכתובת IP זו.

רישום שם דומיין

לייבסיטי בניית אתרים מחזיקה מערכת שמות דומיין המאפשרת לך לערוך חיפוש בכל ההרחבות הנפוצות (.com, .org, וכו') על מנת למצוא את שם הדומיין האידיאלי עבורך. אם השם הרצוי כבר תפוס, תוכל לחפש שמות רלוונטיים אחרים. לייבסיטי מסייעת ללקוחותיה לאבטח את שם הדומיין לתקופה של עד 10 שנים, ומציעה כלים חינמיים לפיתוח אתרי אינטרנט, כמו גם שירות תמיכה מעולה ללקוחות.


שם דומיין: כל היסודות שאתה צריך לדעת

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Domains

מהו שם דומיין? בקצרה, מערכת שמות דומיין או DNS זו מערכת עולמית של הקצאת כתובות אינטרנט למארחים (הידועה גם בתור שרתי אינטרנט). כמו מספרי טלפון בינלאומיים, DNS מסייע לספק שרתי אינטרנט עם כתובות בלתי נשכחות וקלות לאיות. במקביל, שמות דומיין עוזרים להסתיר את כתובות הפרוטוקול האינטרנטי טכני (IP).
בעוד כתובות IP מספקות כתובות מדוייקות של מיקום האתר, שמות דומיין מתנהגים כמו נהג מונית ממנו אתה מבקש לקחת אותך לכתובת ספציפית אליה אתה מעוניין להגיע. לכן שמות דומיין מספקים לך דרך קלה להגיע לאתר מסוים ללא צורך לזכור את הכתובת המספרית המדויקת שלו.

שמות דומיין מורכבים מתחומים עליונים ברמה ראשונה ותחומים תחתונים ברמה שנייה. התחום העליון (או TLD) הוא החלק מהשם הממוקם בצד הימין של הנקודה. הסיומות הנפוצות ביותר הן .org, .net, ו.com. רוב התחומים, המכונים לעתים הרחבות, יכולים להיות רשומים על ידי מישהו.
תחום ברמה שנייה (SLD) הוא החלק בשם הממוקם בבצד השמאלי של הנקודה. לדוגמא, עבור אתר האינטרנט myreallycoolsite.com, הSLD הוא myreallycoolsite.
שם דומיין הוא נציג של נקודה פיזית זמינה באינטרנט - כתובת ה- IP. החברה להקצאת שמות ומספרים באינטרנט (ICANN) מסדירה את התיאום של שמות דומיין וכתובות IP דרך האינטרנט. תיאום זה מאפשר לך לאתר במהירות אתרי אינטרנט ללא צורך בהזנת כתובות ה- IP בדפדפן האינטרנט שלך.

הבנת ה- IP
כתובת פרוטוקול האינטרנט היא מחרוזת ייחודית של מספרים, כגון 62.219.12.166, הניתנת לכל אדם ברשת, שרת, ורשת אינטרנט. כמו כתובת משמשת לזיהוי בית או עסק, כתובת ה- IP הינה קריטית לזיהוי ואיתור המידע באינטרנט. כתובת משמשת גם עבור תמיכה בתקשורת בין רשתות והתקנים באינטרנט.

מהו ה- "WWW" לפני שמות הדומיין?
"WWW" הוא דומיין המשנה ואינו חלק משמות הדומיין בעצמם. לדוגמא, כאשר אתה מגדיר www וCNAME להצביע על דוח עיקרי מסוים, האתר שלך צריך להיות זמין הן ב-myreallycoolsite.com וב-www.myreallycoolsite.com.  במידה והאתר החדש שלך בלתי ניתן להשגה ללא www, יכול להיות שה- CNAME הוגדר בצורה שגויה.

כיצד דומיינים עובדים?
ברגע שמבקרים רוצים להיכנס לאתרך, הם יצטרכו להזין את שם הדומיין בדפדפן האינטרנט, והדפדפן מאתר את כתובת ה- IP הקשורה לשם הדומיין שלך. קל יותר לאנשים לזכור את שם הדומיין שלך בהשוואה לסדרה של מספרים.

מהו רישום שם דומיין?
רישום דומיין אינו מפעיל את האתר שלך באופן אוטומטי עבור מבקרים כאשר שהם נכנסים לשם הדומיין שבחרת. השם צריך להיות מקושר לכתובת מספרית (כתובת IP) על מנת שמבקרים יוכלו להשתמש בו.
לאחר רישום שם הדומיין שלך, תוכל להשתמש בו עבור מספר דברים וביניהם:
  • להחזיק בו כאשר אתה לא בטוח מה אתה רוצה לעשות איתו.
  • הגנה על המותג שלך באינטרנט על ידי רישום מספר שמות מותג כדי למנוע מאחרים רישום שמות דומים.
  • למכור אותו מאחר ושמות דומיין שאינם בשימוש יכולים להיות השקעה משתלמת. סיום רישום והקמת אתר האינטרנט שלך.
לייבסיטי בניית אתרים מציעה לך דרך קלה לרכישת שם דומיין עבור העסק שלך וחיבורו לאתר במהירות. 


מהם קישורים נכנסים וכיצד יש להשתמש בהם?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

אם קראת אפילו מאמר אחד על אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), יש סיכוי טוב ששמעת על משהו שנקרא "backlink". עם זאת, למרות חשיבותם בשיטות אופטימיזציה כיום, הם נוטים להיות תעלומה להרבה אנשים. ברגע שאתה יודע מה הם קישורים נכנסים וכיצד לנצל אותם, הם יכולים להיות אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל הטיפים שלך.

מהו backlink?
במילים פשוטות, backlink הוא קישור לאתר שלך מאתר אחר. אם הוא פופולרי מספיק, אתר יחיד יכול לקבל מאות - אם לא אלפים - של קישורים נכנסים המגיעים ממגוון רחב של אתרים אחרים מכל רחבי האינטרנט.
זה מגיע עם שפע של יתרונות: קישורים לאתרך יוצרים תנועה רבה יותר ואומרים לסורקי מנוע חיפוש - תוכניות אוטומטיות המעריכות אתרים לדירוג במנועי חיפוש - כי האתר שלך הוא פופולרי. בשיטות קידום אתרים מודרניות, הפופולריות חשובה מאוד, ואתרי אינטרנט פופולריים הם, כתוצאה מכך, בעלי סיכוי טוב יותר לקבל דירוג גבוה במנועי חיפוש.
למרבה הצער, דרוש יותר מאשר רק פרסום קישורים לאתר שלך ברחבי האינטרנט על מנת להגדיל את הדירוג במנועי החיפוש . אם זה היה כ"כ קל וכמות הקישורים הייתה קובעת את הדירוג, היו עלולים להיווצר מספר בעיות. בעוד כמות הקישורים הנכנסים היא ללא ספק גורם חשוב, איכות משחקת תפקיד הרבה יותר גדול.

מה הופך קישור נכנס לאיכותי?
האיכות של הקישור הנכנס קשורה באופן ישיר לאיכות האתר המארח. כתוצאה מכך, לקישורים מאתרים עם דירוג נמוך או מוניטין רע תהיה השפעה מינימאלית או, אפילו גרוע מכך, השפעה רעה על הדירוג שלך.

כיצד אוכל לקבל ולהשתמש בקישורים נכנסים?
אלא אם כבר בנית רשת פופולרית של אתרים בכירים, אשר תוכל לפרסם קישורים ביניהם, יש מעט מקרים בהם תוכלו ליצור מספיק קישורים נכנסים בעצמך על מנת להעלות את הדירוג במנועי החיפוש. חשוב לזכור כי הקישורים הנכנסים הטובים ביותר מגיעים מאתרים אחרים; כתוצאה מכך, עלייך לתת לאתרים אחרים סיבה לפרסם קישור לאתרך.
למרבה המזל, יש מספר אסטרטגיות יעילות לעשות זאת:
  • צור תוכן נהדר. ברוב המכריע של המקרים, אנשים משתפים קישורים כי הם ראו או קראו תוכן שהם אהבו. בעוד אינך יכול לפנות אל כולם, הפקה ותחזוקת תוכן באיכות גבוהה באתרך תגרום לאחרים לשתף יותר קישורים לדף שלך. ככל שהתוכן שלך יהיה טוב יותר ופופולרי יותר, כך תקבל יותר קישורים נכנסים.
  • נצל את חשבונות המדיה החברתית שלך. פרסום קישורים לאתרך או לתוכן החדש שלך במגוון רחב של חשבונות מדיה חברתית יעניק לך כמה קישורים נכנסים איכותיים, וגם יכול לעודד את העוקבים שלך לחקור ולשתף את התוכן שלך.
  • צור הודעות אורח בבלוגים הקשורים למסר או המותג שלך.  הודעות אורח בבלוגים לעתים קרובות יעניקו לך את ההזדמנות לפרסם קישור לאתר האינטרנט שלך, מה שייתן לך backlink איכותי והזדמנות ליצור יותר תנועה.
באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי תוכל לבנות אתר אינטרנט איכותי בקלות וללא ידע מוקדם. נסה עכשיו בחינם ועלה לאוויר במהירות. 


מדוע אתה צריך פורום באתר האינטרנט שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

ישנן סיבות רבות מדוע אתה צריך פורום באתר האינטרנט שלך, אך הינה רק חמש הסיבות הבולטות ביותר:
  1. פורומים מציעים ייעוץ אמין והמלצות מאנשים שאכפת להם מספיק מהעסק, המוצר או השירות שאתה מציע כדי להפוך לחבר. סוג זה של פרסום מפה לאוזן אינו יסולא בפז. אם הוא מנוהל בזהירות, הפורום יכול לספק מקום לרעיונות רבים ודיאלוג שיכול רק לעזור לך וללקוחותייך להצליח.
  2. ביכולתך להרוויח כסף עם פורום (או לוח מודעות, שהוא השם הישן לפורומים של היום). פורומים הם דרך מצוינת להרוויח הכנסה נוספת. על פי דוח המסחר Q-4 על ידי VigLink, מפעילי ForumCon (הכנס העולמי לבעלי פורומים), הדבר היחיד שעולה על ביצועי אתרי אינטרנט הם ביצועי גיוס כספים של פורומים בעזרת עסקאות קופונים. על פי הסטטיסטיקה שלהם, פורומים הינם בעלי ביצועים טובים יותר מאשר אתרים ובלוגים ב- 50%. אוליבר דייטון, סמנכ"ל השיווק בVigLink אמר, "קטגוריית הפורומים עצמה הינה גל מהנה מרגש של חדשנות. NextDoor, קהילת האונליין הלוהטת, גדלה במהירות." איך אתם עושים כסף עם הפוסטים בפורום? רבים מהפורומים משתמשים בהכנסות ממודעות, אך שותפים מתמצאים בוחרים שלא להציף את המבקרים שלהם עם מודעות אלא להפיק רווחים בעזרת לקוחות נאמנים באמצעות קישורים בתוך הודעות הפורום.
  3. פורום מספק תובנות ונתוני שיווק על לקוחותייך. הידיעה מי מבקר בלוח המודעות שלך ומדוע יכול לספק מידע רב ערך עבור שיווק העסק. תוכל גם ללמוד, על ידי הצתת נושאי דיון שונים, מה הלקוחות שלך צריכים, מה הם מחפשים ותוכל לספק, וכל כך הרבה תובנות אחרות שרק פורום חי (או שיחה אחד-על-אחד) יכול לספק. הכל החל מסקרים ועד לשאלות ותשובות אפשריים בפורום ותוכל לבחור נושאים, להתחיל דיונים, לפקח על הנאמר, ולתכנן את אסטרטגיית השיווק שלך מן הנוחות של המחשב הביתי.
  4. פורומים או לוחות מודעות הן מקומות מצוינות לקידום במנועי חיפוש (SEO). בדיוק כפי שאתה מציג אשכולות על מנת לקבל תובנות שיווק, תוכל לייעל את הכותרת והתוכן של כל אשכול בעזרת ביטויי מפתח על מנת להגדיל את התנועה. לא רק שיש לך את ה-SEO של דפי האינטרנט האישיים שלך כדי למשוך תנועה, אלא כל הודעה בפורום היא מגנט SEO פוטנציאלי.
  5. אחרון אך לא פחות חשוב, פורומים ולוחות מודעות מקימים רוח קהילה ואחווה, בונים אמון, ומפתחים קווים חדשים של תקשורת ביניכם, חברים ואנשים זרים שאחרת לעולם לא יפגשו. הפורום מספק מקום לאנשים בעלי אופקים זהים להיפגש ולעשות דברים גדולים שיכולים לשנות את העולם לטובה. זה ממש כמו החנות הפינתית או החנות הישנה במרכז העיר. זה המקום בו מוחות נפגשים, רעיונות נולדים, מידע משותף ואנשים מתקדמים. כן, הפורום שלך יכול לעשות את כל זה.
ההחלטה אם לשים פורום באתרך או לא הופכת קלה כאשר אתה מחשיב את כל היתרונות.
בעזרת מערכת בניית אתרים של לייבסיטי, ניתן להוסיף פורומים ולוחות מודעות בקלות רבה. אתה יכול להתחיל עם בניית אתרים בחינם ולהתחבר במהירות. עם קצת תכנון, כמה התמסרות לניהול וביצוע מתחשב, אולי תהיה לך הקהילה המקוונת "הלוהטת" הבאה.


כיצד ניהול פורום יכול לשפר את קידום האתר שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

פורום המותאם למנועי חיפוש יביא יותר תנועה לפורום ולאתר האינטרנט שלך.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בעצם מסייעת לאנשים ולמנועי חיפוש למצוא אותך בקלות. הפורום או לוח המודעות, וחלקים בודדים ממנו, אשכולות והודעות, כולם יכולים להיות מותאמים בעזרת מילות מפתח וביטויים בדיוק כמו דפי האינטרנט.
אופטימיזציה של פורום עבור שיפור מאמצי SEO נעשה באמצעות אסטרטגיה רחבה.

הנושא הראשון והחשוב ביותר הוא תוכן טוב בפורום.
תוכן טוב ואיכותי בפורומים, לוחות מודעות ובאתר עצמו הינו חובה על מנת למשוך ולשמר את תעבורת האינטרנט ולהמירה לקונים או קוראים. האסטרטגיה צריכה לכלול גם הטבעת מילות מפתח מתאימות ותגיות meta עבור כל הדפים, כולל הפורום ולוח המודעות. במקום מונחים מעורפלים כמו כותרות לנושאי פורום, השתמש בשמות ספציפיים של מילות מפתח הידידותיים למנועי חיפוש.
כיצד מנוע החיפוש יידע שיש לך 52 הודעות בנושא "רכב" עם תוכן איכותי ומומלץ אם הוא יקרא את הכותרת, "חדשנות ומקוריות"?
תאר לעצמך שמיכאל מתל-אביב צריך למצוא מידע על נושא בדיוק כמו שלך, אבל אין לו מושג שאתה קיים. מה הוא יעשה? סביר להניח שהוא ישתמש במנוע חיפוש כדי לחפש "רכב".
אם נושא ההודעה שלך הוא "רכב" ותגי ה-meta תואמים, וכותרת הנושא חוזרת על עצמה לאורך כל 52 ההודעות, ככל הנראה הוא ימצא את התוכן שלך בדף החיפוש הראשון.

שיחות פורום הן שיחות בין חברי הפורום שלך או בלוח המודעות, אך הן גם נדל"ן אינטרנטי ושטח פרסום שלא יסולא בפז.

הטמעת קישורים בקטעי וידאו מסייעת לתוכן להפוך "ויראלי" או להיות מועבר בין אנשים באינטרנט. תוכן באיכות גבוהה, עשיר עם קישורי וידאו וגרפיקה טובה, יקבל הרבה יותר קישורים מאשר תוכן לא מעניין או לא מושך. הפוך אותו למושך ועודד שיתוף על ידי כך שתעניק לאנשים את מה שהם רוצים וצריכים. חברות כמו לייבסיטי (livecity.co.il)מציעות פורומים ולוחות מודעות כחלק מהשירותים הכוללים. עם כלי בניית אתרים בחינם בסגנון גרור-ושחרר, יצירת אתר אינטרנט ופורום זו משימה קלה יותר מאשר בעבר. אין צורך לשכור מתכנת שעלותו גבוהה כאשר תוכל לעשות הכל בעצמך באמצעות תוכנה ידידותית למשתמש.

קידום האתר שלך בנושאי הפורום ובדפים נעשה במטרה הספציפית, כמובן, של הגברת התנועה לאתר האינטרנט שלך, מה שעשוי להגדיל את המכירות, אך זה גם עוזר לאנשים הזקוקים למידע זה ויוכלו למצוא אותך בקלות רבה יותר.
"מדריך SEO לבעלי פורום: עשה ואל תעשה", מאת ג'ון ראמפטון כולל עצות מועילות רבות.
אם אתה חדש לגמרי בתחום קידום אתרים, קריאה של "כיצד עובד החיפוש של גוגל" תסייע לך להבין במהירות כיצד אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך מייצרת יותר תנועה.

וודא שאתה משלב בתוך האשכולות בלוח או בפורום שלך דפים אחרים מהאתר. פזר אותם בין נושאי הפורום. שילוב בין דפי אינטרנט משלך, כמו גם קישור לאתרים סמכותיים חיצוניים אך רלוונטיים יכול לסייע בהעלאת הדירוג, התנועה, מספר הצפיות ובסופו של דבר המכירות וההשתתפות.

מערכת בניית אתרים של לייבסיטי מאפשרת לך לבנות פורום מוצלח ויעיל שיסייע לך לקדם את העסק שלך! 
 
 


כיצד לנהל ביעילות פורום באינטרנט

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

במבט ראשון, הפורומים הפופולריים ביותר נראים אוטונומיים לחלוטין; משתמשים פעילים באופן קבוע היוצרים תוכן ודיונים חדשים, בעוד הקהילה בדרך כלל מוצאת דרכים לווסת את עצמה. עם זאת, כמעט כל הפורומים דורשים היבט כלשהו של פרסום קבוע על מנת להבטיח שהמשתמשים ישארו פעילים ונאמנים לייעודו של הפורום.
בעוד שפרסום קבוע בפורום איננו תמיד משימה קלה, זו יכולה להיות משימה מאוד מתגמלת בעזרת צוות נכון ופרוטוקול מוגדר.
  1. בניית צוות ניהול - הצעד הראשון בניהול כל פורום הוא הקמת צוות. בעוד פורומים קטנים יותר בדרך כלל יכולים להסתדר עם מנהל יחיד, פעילות מוגברת מחייבת צוות מנהלים גדול. למנהלים יש בדרך כלל הכוח לאכוף כללי פורום ואפילו לשלוט בהרשאות משתמש, אך בדרך כלל אין להם את אותה המידה של כוח כמו מנהל המערכת. כמובן, זה יכול להיות מוגדר בהתאם לתוכנה בפורום שבחרת. חלק מהמנהלים הטובים ביותר מגיעים מתוך הקהילה עצמה. חפש משתמשים נלהבים הרוצים לקחת חלק פעיל בסיוע למשתמשים. אנשים אלה הם בדרך כלל המועמדים הטובים ביותר לשמירה על הפורום שכן הם כבר אוהבים להיות חברים פעילים בקהילה. אם אתה עסק המציע תמיכה עבור מוצריך, שקול מתן הרשאות ניהול לעובדים נבחרים.
  2. קביעת כללי פורום ועידוד הודעות איכותיות - כללי פורום אינם צריכים להיות מסובכים מדי או ארוכים מדי. לרוב הפורומים יש את אותו סט בסיסי של כללים, אשר בדרך כלל דורש מהמשתמשים להישאר מנומסים ולעניין. ניתן לפרסם כללים אלה על לוח מודעות בחלקו העליון של הפורום על מנת שכולם יוכלו לראות. על ידי ביסוס ואכיפת כללים אלה ניתן יהיה לעסוק במהירות וביעילות במי שמפר אותם.
  3. התרחק מדואר זבל - דואר זבל יכול לבוא בשתי צורות: הודעות שטותיות על ידי משתמשים או, הסוג הנפוץ יותר, פרסומות מחשבונות אוטומטיים. בעוד שניתן להתמודד בקלות עם הסוג הראשון, עצירת תוכניות פרסום זדוניות מלהשתלט על הפורום שלך יכולה להיות פעולה קשה. לרוב תוכנות הפורום ישנה אפשרות שבה כל חשבונות המשתמש החדשים חייבים להיות מאושרים על ידי מנהל מערכת לפני קבלת הרשאות פרסום. זו יכולה להיות דרך יעילה מאוד נגד דואר זבל, אך עלולה לעתים קרובות לגזול זמן רב מפעילויות חשובות יותר. לא משנה כיצד תבחר למנוע ספאם, עלייך לוודא שאתה מוחק את את ההודעות ואת החשבונות שלהם ברגע שהם צצים.
  4. הישאר פעיל ומעורב בקהילה - להישאר פעיל ומעורב בלוח ההודעות שלך בונה מוניטין בקרב משתמשים ומסייע לשמש דוגמא לאחרים. מנהלים מחזיקים את הכח וההשפעה להתחיל דיונים חדשים.
  5. עקוב אחר תנועת הפורום - בעוד שתנועה רבה אינה בהכרח בעיה רעה, היא עלולה להשפיע לרעה על ביצועי הפורום. יש צורך להשגיח מקרוב על התנועה ולרכוש תוכניות אחסון חזקות יותר במידת צורך. בעוד עלויות אחסון הינם לעתים קרובות יקרות, התגמול העתידי מאבטחת פורום פעיל ופופולרי יגבר בעת קבלת ההחלטה.
באמצעות בניית אתרים בחינם בלייבסיטי תוכל ליצור פורום פעיל ומאובטח שיסייע לך להשיג את היעדים הרצויים.
פתח אתר כעת ותהנה ממגוון היתרונות שפלטפורמת בניית אתרים יכולה להציע לך. 


10 טיפים לבחירת שם הדומיין הטוב ביותר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Domains

שם דומיין בלתי נשכח הוא אחד מכלי הנשק הגדולים ביותר בארסנל של מנהל אתר. הוא מסייע בקידום מכירות, מעניק לאתר תחושה של אותנטיות וסמכות, ומונע ממתחרים להשתמש ברעיון מאוחר יותר.
מציאת שם דומיין רשמי יכולה להיות משימה מתסכלת, במיוחד כשרבות מהאפשרויות הטובות כבר תפוסות. על מנת להקל על התהליך מומלץ לחשוב על משהו שהוא ייחודי לאתר שלך בפרט. למד מאלה שבאו לפניך, והקשב לעשרת הטיפים הבאים לבחירת שמות דומיין מושלמים:
  1. השתמש במילות מפתח מתארות- מהו שם דומיין, באמת, פרט לכתובת המכוונת את העולם לפינה המיוחדת שלך באינטרנט? שם הדומיין שלך הוא הכתובת שלך באינטרנט, ושלא כמו הרחובות ומספרי הבתים ליצירת קשר בחיים האמיתיים, זה צריך להיות משהו שקל למצוא ולזכור. כמו כן, זה אומר משהו מיידי על העסק או המותג, בין אם זו קריאה לפעולה, תזכורת לשירותים שאתה מספק, או משחק מילים חכם. על מנת לוודא שהוא צץ בתוצאות חיפוש, ומתאר בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יתאר, חשוב על מילות מפתח ולאחר מכן נסה להיות יצירתי עם החשובים שבהם.
  2. ודא שזה דוט.קום- אין זו חובה שכל אתר אינטרנט מוצלח יסתיים ב- ".com". עם זאת, זה המהלך החכם ביותר עבור אתרי אינטרנט שרוצים להישאר גלויים, כיוון שזוהי עדיין ברירת המחדל עבור כתובות אתרים. אנשי הקשר שלך יצרכו רק לכתוב את שם הדומיין בשורת הכתובת על מנת למצוא אותך, במקום לחפש את כרטיס הביקור שלך או להעתיק ולהדביק קישור.
  3. שמור על שם קצר- זה אולי נשמע פחות אינטואיטיבי לבחור שם דומיין גם קצר וגם מתאר, אך ביטויי מפתח טובים הינם קצרים בכל מקרה. אם אתה יכול למצוא שתיים או שלוש מילים המסכמות את האתר שלך וכאלה שקל לזכור אותן, זה נהדר, אבל מילה אחת היא אפילו קלה יותר להקליד ולזכור. כתובות URL קצרות יותר יכולות גם לעבור את מגבלות התווים טוב יותר, ובכך להקל של שיתוף במדיה החברתית.
  4. אל תעתיק מאף אחד- היזהר משימוש בשמות ומותגים מוכרים, משום שהפרת זכויות יוצרים לא עושה טוב ליחסי ציבור. למעשה, אתה עשוי להעתיק עסק אחר בלי להבין את זה. לפני שאתה מסיים רישום של שם הדומיין, בדוק את הביטוי וזכויות היוצרים שלו.
  5. אל תהיה פזיז- שם הדומיין יהפוך לחלק מתדמיתך באינטרנט במהירות, לכן חשוב למצוא אחד שיעבוד לנצח. אינך רוצה להיות חסר עקביות ולשנות את השם מאוחר יותר, במיוחד אם הלקוחות התרגלו לחפש אותך ככה.
  6. בחר שם ראוי- טוב להיות יצירתי, אך אתה גם רוצה לוודא שהשם שלך רלוונטי ומתאים ליעד הדמוגרפי הספציפי שלך. אם שם הדומיין שלך כרוך במשחק מילים מצחיק, עלייך להיות בטוח שקהל היעד שלך יבין את זה.
  7. היצמד לאותיות ככל האפשר- פשטות היא הטובה ביותר, במיוחד אם אתה רוצה ששם הדומיין יהיה בלתי נשכח וקל לחיפוש. אל תשתמש במספרים, סמלים וסימני פיסוק.
  8. בחר משהו בלתי נשכח- חרוזים, מילות מפתח, וביטויים קצרים הינם דרכים טובות להפוך את שם הדומיין לקל לזכירה. על מנת לוודא שהוא יישאר בראשם של אנשים, שתף אותו עם חברים ובני משפחה ובקש מהם לזכור אותו כמה ימים לאחר מכן.
  9. הימנע מאיות חלופי- שוב, אתה רוצה שאנשים יקלידו את שם הדומיין שלך בדפדפן וימצאו את האתר בניסיון הראשון. אל תשלב שגיאות כתיב מכוונות או קיצורים חכמים שעלולים לבלבל אותם.
  10. נסה שילובים שונים- ייתכן ותחשוב על שם הדומיין המושלם, רק כדי לגלות שהוא כבר נרשם על ידי מישהו אחר. אל תוותר עליו עדיין. נסה שילובים שונים של אותו המשפט, או הוסף לו מילים כמו "את", "שלי" או "שלך" בהתחלה. אם אתר האינטרנט האחר אינו פעיל או לא קשור שלך, אף אחד לא יתבלבל ועדיין תוכל לנצל את הביטוי שמצאת.
לייבסיטי בניית אתרים מאפשרת לך לרכוש שם דומיין עבור העסק שלך ולהעלות את האתר שלך לאוויר במהירות. 


כיצד עיצוב אתרים רספונסיבי עובד?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

לפני יותר מעשור, טרם הופעתם של התקנים ניידים עם אינטרנט, אנשים השתמשו במחשבים נייחים ומגושמים בכדי להציג אתרים. עיצוב אתרי אינטרנט שנראים טוב ברזולוציה יחידה היה עניין סטנדרטי ומתאים לכל דבר ועניין.
עם כניסתם של התקני אינטרנט והפופולריות שלהם בקרב אנשים, בעלי האתרים נאלצו ליצור תוכן שנועד להתאים לכל גודל מסך ולכל מכשיר. צורת עיצוב זו נקראת עיצוב אתרים רספונסיבי. לפני בואו, היה עיצוב מותאם לנייד. עיצוב לנייד הינו בניית אתרים חדשים לגמרי או יישומי אינטרנט המספקים תוכן עבור המשתמש בנייד. משמעות הדבר היא יצירת עיצוב נפרד ל- netbook, iPad, iPhone ו-BlackBerry.
במילים אחרות, מספר אתרי אינטרנט עבור אותה החברה ברזולוציות מסך שונות.

מהו עיצוב אתרים רספונסיבי?
עיצוב רספונסיבי, או עיצוב מגיב, משמעו שימוש בתחביר זהה, הקשר זהה, ודומיין זהה לזה המופעל על ידי CSS3 Media Queries  ו/או JavaScript. עיצוב רספונסיבי מאפשר לאתר האינטרנט להגיב לתצוגות שונות - ובכך לסייע לשיפור חווית המשתמש בכל מכשיר. התצוגות השונות הזמינות כיום כוללות מכשירים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים, מסכי שולחן עבודה וכדומה.
במקום ליצור אתרים שונים עבור כל מכשיר, עיצוב מגיב פועל כבסיס הפריסה של האתר. עיצוב אתרים רספונסיבי אפשרי באמצעות האימוץ של שלוש פונקציות פשוטות:
  • פריסה גמישה המנצלת שאילתות תקשורת עבור שינוי עיצוב האתר על מנת שיתאים לגודל המסכים המגוונים
  • כתיבת קוד המתאפיינת בהגדרת יחידות יחסיות כגון אחוזים במקום יחידות קבועות כמו פיקסלים.
  • תמונות ומדיה גמישים המדורגים יחד באופן יחסי כלומר הם אף פעם לא מתרחבים מעבר לאלמנט ההכלה.
למרות שעיצוב אתרים מגיב התחיל כמגמה, הוא הפך במהירות לצעד האבולוציוני הבא בפיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט.

יתרונות של עיצוב אתרים רספונסיבי
בשנת 2009, רק 1.2% מתעבורת האינטרנט הייתה מהתקנים ניידים - בקושי מספיק כדי להצדיק השקעה ותשומת לב נוספת. אך בשנת 2012, הגידול של הטלפונים החכמים ומהירויות הרשת המוגברות גרמו לעלייה של עד 13% וזאת מבלי לקחת בחשבון טאבלטים. עד שנת 2015, מתוך 3.5 מליארד משתמשי אינטרנט, יותר ממחציתם (1.9 מליארד דולרים) יהיו באמצעות מכשירים ניידים. לכן בניית אתרים רספונסיביים הינו צעד הכרחי ביותר.

הנה חלק מהיתרונות המדהימים של עיצוב אתרים רספונסיבי:
  • חיסכון כספי- בניית אתר אינטרנט אחד - אין צורך לבנות מספר אתרים או יישומים ניידים.
  • תחזוקה קלה יותר- ניהול כל התכנים של האתר שלך במקום אחד ובפעם אחת. במקום לבזבז כל כך הרבה זמן ביצירת תוכן עבור כל ערוץ אליו ברצונך להגיע, כל מה שעלייך לעשות הוא להתאים את הפריסה וכמות התוכן החזותי בהתחלה. אינך צריך לדאוג לפריסה ותכנות עבור מספר רב של ערוצים. אתר אחד הוא כל מה שנדרש - כלומר מגביר את התועלת.
  • קידום אתרים טוב יותר- כתובות URL עקביות עבור משתמשים נייחים, משתמשים ניידים ורובוטי חיפוש ניידים ושולחניים מסייעות ליצור אחידות. אחידות גורמת לאינטראקציה טובה יותר עם המשתמש, ומקלה על אלגוריתמי הקישור של גוגל, מה שמסייע להגדלת היעילות של הסורק.
  • אתר אינטרנט עם ביצועים טובים יותר- גישה ראשונית לאתרים ניידים מובילה לקוד נקי וביצועים מהירים יותר בכל המכשירים.
  • מיקום קל יותר של המידע עבור הלקוחות שלך- מבקרים נוטים להפוך ללקוחות אם הם יכולים לקנות את המוצרים או השירותים שלך באמצעות מכשירים שולחניים וניידים.
אם אין לך עדיין אתר אינטרנט רספונסיבי, לייבסיטי מציעה לך בניית אתרים בחינם וללא התחייבות, למשך 14 ימי נסיון. 
פתח אתר עכשיו ועלה לאוויר תוך זמן קצר! .


כיצד תוכן טרי יכול לשפר את דירוג האתר שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

מטרתו העיקרית של מנוע חיפוש היא לספק את התוכן הרלוונטי ביותר למשתמשיו. מנועי חיפוש "זוחלים" באתר אינטרנט, קובעים את תוכנו, עפ"י גוגל בהתבסס על למעלה מ -200 גורמים הם מקצים לו דירוג דף לפי מידת הרלוונטיות. הטיפים הגדולים ביותר הקשורים בתחום קידום אתרים הם לא רק לייעל את אתר האינטרנט שלך עם מילות מפתח נכונות ולהציב מודעות של גוגל, אלא גם להוסיף באופן עקבי תוכן איכותי וטרי. אם התוכן אינו טרי ומשמעותי, מבקרים לא יישארו זמן רב באתרך. כמות התוכן הטרי, כמות התנועה באתר, יחד עם הזמן שהמבקרים נשארו באתר, ואם הם ממליצים עליו לאחרים - כל אלה הם גורמים בדירוג קידום האתר. חשוב על דירוג SEO כתחרות "פופולריות" כאשר התוכן הטוב ביותר מנצח.

תוכן טרי הוא "המלך" והמפתח לדירוג גבוה יותר.
על ידי הוספת תוכן חדש - פרסום של לפחות דבר אחד חדש מדי יום - תוכל להציג את התוכן שלך למנועי החיפוש באופן רציף ולשמור על תשומת לבם של הקוראים. אם מישהו יגיע לאתר, פורום, דף נחיתה או הקהילה המקוונת שלך מספר פעמים וכל מה שהוא ימצא עדיין יהיה זהה כמו בפעם הראשונה שהוא הגיע, רוב הסיכויים שתאבד את הקורא מאחר והוא יחשוב שאין שום דבר חדש ללמוד ממך.
מנועי החיפוש מגיבים באופן דומה: אין תוכן טרי, אין המלצות לתנועה רבה יותר.
מצד שני, אם אתה מופיע ברציפות במנועי חיפוש עם תוכן חדש, מאמרים טריים, קטעי וידאו, ספרים אלקטרוניים, דפי נחיתה, הודעות לעיתונות ותוכן במדיה החברתית, הם יסרקו את האתר שלך שוב ושוב. הם ימדדו את התוכן החדש ויבנו את מעמדך כמקור סמכותי בתהליך.

טיפים עבור קידום אתרים: שבע דרכים להוספת תוכן טרי
ישנן דרכים רבות להוספת תוכן טרי כי ישנן סוגי תוכן רבים. זה לא תמיד חייב להיות שכתוב של דפים קיימים או כתיבת מאמר חדש, אם כי אלה הן אפשרויות.
  1. הוסף קטעי וידאו. זהו תוכן נהדר כי גם אנשים וגם מנועי חיפוש אוהבים זאת. ודא שאתה מוסיף מידע meta עשיר במילות מפתח שיעזרו למנועי החיפוש למצוא את הווידאו.
  2. הוסיף ספר אלקטרוני. זה יכול להיות פשוט כמו קיבוץ מספר מאמרים יחדיו על מנת ליצור ספר אלקטרוני קטן שתוכל למכור או לתת במתנה ללא תשלום.
  3. הוסף פוסטים טריים לבלוג בכל יום. תוכל לייעל את כל ההודעות שנכתבו בבלוג בעזרת מילות מפתח ספציפיות וכך מנועי החיפוש והקוראים יוכלו למצוא אותם.
  4. הוסף פורום לאתר האינטרנט שלך וייעל את כל הנושאים בתוכו. שבץ קישורים ומילות מפתח בהודעות. השתתפות בפורום תעניק תוכן חופשי וטרי מאחר וכל מגיב בודד יוסיף לתוכן האתר.
  5. הוסף עדכונים חיים של המדיה החברתית שלך, הודעות פייסבוק, טוויטר, וכו' לדף הבית שלך. זה מביא זרם של תוכן חדש לאתר ומסייע לעליית דירוג האתר.
  6. הוסף דף "חדשות" ופרסם את כל ההודעות לעיתונות והכתבות בדף זה. תוכל להוסיף גם פרסומות בדף זה.
  7. הוסף דף נחיתה חדש עבור מוצרים או שירותים בודדים. מלבד תרגול שיטות עבודה מומלצות לאופטימיזציה של מנועי החיפוש עבור כל דף, הודעה, וידאו ופוסט פורום באתרך, שמירה על התוכן שלך טרי הוא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת להגדיל את דירוג ה-SEO שלך.
פלטפורמת לייבסיטי בניית אתרים מאפשרת לך להוסיף פורומים, בלוגים ודפי נחיתה לאתרך, ובכך להגדיל את ההזדמנות לתוכן טרי ומעורבות פעילה.
לייקים, הערות, קישורים ושיתופים כולם בעלי משקל עבור מנועי החיפוש. ככל שהמעורבות באתרך פעילה יותר, כך דירוג ה-SEO שלך יהיה גבוה יותר. כל העצות והאסטרטגיות הללו מוסיפות ערך גם לקוראים שלך - וזה מה שחשוב.

לייבסיטי מציעה לך בניית אתרים בחינם וללא התחייבות, למשך 14 ימי נסיון. 
פתח אתר עכשיו ועלה לאוויר תוך זמן קצר! 


ישראל דיגיטלית – בניית אתרים באינטרנט

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

היום, בעידן המודרני, עוד ועוד אנשים עוברים להתגורר בישראל הדיגיטלית; לצד ישראל האמיתית, המקורית, נבנית צעד אחר צעד ישראל חדשה, שמחוברת בקו דק לעולם האמיתי. היום, כמות עצומה מהפעילות החברתית והכלכלית של אזרחי ישראל עוברת לרשת, ומי שלא תוקע דגל כבר היום בצד הדיגיטלי של המפה, ימצא את עצמו עד מהרה מאחור.

ישראל דיגיטלית
לפני עשרים שנה, צרכן נבון היה נאלץ לכתת רגליו בין אינספור חנויות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. היום, הצרכן הנבון יכול לטייל בקלילות ברחובה הראשי של ישראל הדיגיטלית, וכל חנויותיה יגיעו אליו בהינף לחיצה על העכבר.
התקשורת ובמיוחד רשת האינטרנט, הפכה את העולם כולו לכפר גלובלי קטן, וישראל, שהייתה קטנה בממדיה הפיזיים הפכה למשמעותית יותר מתמיד. הצרכן הישראלי, שתמיד היה חובב מציאות ומבצעים, העביר חלק עצום מהמסחר שלו לרשת ומשתמש בה לכל צרכיו באופן יומיומי, בנוחות החמימה של חדרו ומבלי לצאת מהבית.
הצד השני של מהפכת הדיגיטל הוא השימוש הנפוץ בטלפונים חכמים, שמאפשרים למשתמשיהם להתקיים בו-זמנית בעולם הפיזי והדיגיטלי כאחד. המשתמש הסביר ישלוף את הטלפון בכל הזדמנות ולכל צורך – החל מאיתור מסעדה לטעמו באזור, דרך פרסום ביקורת נוקבת בפייסבוק ועד השוואת מחירים במעמד הקנייה כדי לוודא שהוא לא "יוצא פראייר". שוב ושוב, הצרכן הסביר יפנה אל הרשת וישתמש בה כדי לנהל את חייו, ומה שלא קיים ברשת כנראה שגם לא יתקיים במוחו של הצרכן.

למה אתה צריך אתר אינטרנט?
כשכל-כך הרבה מהחיים המודרניים מתרחשים בישראל הדיגיטלית, עסק מודרני אינו יכול להרשות לעצמו לא להחזיק אתר אינטרנט. היתרונות של אתר לעסק המודרני הם עצומים ולכן כדאי וחשוב לנצל אותם לכל מי שרוצה להצליח ולהתפתח.

ראשית, אתר אינטרנט נותן לך גישה ללקוחות שלא נמצאים בסביבתך המיידית. לקוחות שנמצאים בביתם, או אולי אפילו אצל מתחרה, יכולים למצוא אותך בשניות באמצעות אתר האינטרנט שלך, ולגלות את מחירייך התחרותיים. כשזה יקרה, תוכל להיות בטוח שהם מייד יחליטו לקנות אצלך – כי כאמור, הצרכן הישראלי לא פראייר!

שנית, אתר אינטרנט נותן ללקוחות שלך גישה למוצרים ולשירותים שלך גם שלא בשעות הפעילות. עסק ישראלי ממוצע פועל ופתוח לעסקים כ-10 שעות ביום, אבל אתר אינטרנט זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – וזה מאפשר ללקוחות שלך למצוא אותך בזמנם החופשי, מתוך צורך אמיתי ועניין טבעי במוצר שלך.

העניין הטבעי הוא יתרון נוסף – רוב העסקים מעסיקים אנשי מכירות שתפקידם לשכנע את הלקוחות לקנות. אתר אינטרנט יכול להעביר חלק גדול מהעבודה הזאת לידי הלקוחות עצמם, והוא מאפשר להם לשכנע את עצמם בנחיצות המוצר, ללמוד בעצמם ובזמנם החופשי על יתרונותיו הרבים, להשוות מחירים לבד ולהגיע למסקנה שכדאי להם להפוך ללקוחות שלך ללא התערבות של איש מכירות.

לבסוף, אתר אינטרנט מאפשר לך להעביר מידע מסודר ועדכני ללקוחות באופן קבוע ושוטף. עדכונים באתר הם מיידים, והם יכולים לכלול מידע על מבצעים שונים, מוצרים חדשים, הנחות, שינויי כתובת ועוד. בצורה זאת, אתה יכול לשלוט בזרם המידע ולהבטיח שלקוחותייך לא מקבלים מידע ישן ולא-עדכני עלייך, ושהם מיודעים בכל המבצעים וההטבות לפני שאלו נגמרו.

באמצעות לייבסיטי נבנה לך חנות וירטואלית מתקדמת ביותר!

בימים אלו יוצא לדרך פרויקט לקידום מסחר מקוון בעוטף עזה. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה בשיתוף עם מטה מיזם ישראל דיגיטלית במשרד ראש הממשלה השיקו תוכנית לקידום מסחר מקוון ושיווק באינטרנט. במסגרת התוכנית עסקים המעוניינים להקים חנות וירטואלית ולשווק את מוצריהם אונליין יוכלו להינות מתמיכה כספית או ליווי עסקי מתאים. 
 
לייבסיטי הינה ספק מורשה של הפרויקט. מומחי בניית אתרים שלנו יבנו לך חנות וירטואלית מתקדמת שתכלול את כל הדברים הדרושים למסחר מקוון וכל זאת תוך זמן קצר ביותר. 
 
אל תשאיר את ישראל הדיגיטלית למתחרים. צור קשר עם לייבסיטי עוד היום, ותן לנו להצעיד אותך אל המחר!


שפר את העסק שלך עם מסחר אלקטרוני

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

יש לעסק שלך הרבה הזדמנויות הודות לאינטרנט. לקוחות יכולים למצוא את מיקומך, ללמוד על עבודתך, ואפילו לבצע רכישות. אם האתר שלך לא כולל חנות וירטואלית אתה מפספס הזדמנות אדירה לצמיחת העסק.

אם אתה מוכר מוצרים או שירותים, תוכל להשתמש בפתרון מסחר אלקטרוני באתר שלך. הצגת מוצרייך ללקוחות זה כבר לא מספיק. אתר אינטרנט גדול יכלול חנות מקוונת בה יכולים לקוחות לבצע רכישה במהירות ובקלות, מבלי לעזוב את האתר.

מדוע לכלול חנות וירטואלית?
התשובה הקצרה היא זו: בגלל המתחרים שלך. חשוב על זה מנקודת מבטו של הלקוח. הם רוצים את התהליך היעיל ביותר לביצוע הרכישה שלהם. באופן טבעי, הם יבחרו בעסק המציע להם את הפתרון הקל ביותר. אם הם כבר נמצאים באתר אינטרנט, אפשרות לרכישת הסחורה תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורם.

הפוך אותו לבטוח
אחת הדאגות של עסקים ולקוחות רבים היא הביטחון בקניות אונליין. פתרונות תשלום כגון PayPal מציעים דרך יעילה ובטוחה לעיבוד רכישות. אם אתה כבר מקבל תשלומים בכרטיסי אשראי בחנותך או בטלפון, תוכל לבדוק עם הבנק שלך לגבי הוספת רכיב האינטרנט. עם זאת, לקוחות רבים ירגישו יותר בנוח עם מותג מוכר כמו PayPal.

יתרון נוסף של הצעת תשלום PayPal, בין אם כשיטה יחידה או בנוסף לעיבוד כרטיסי אשראי, הוא שהלקוחות יכולים לקבל תהליך יציאה יעיל. PayPal מאחסן את פרטי הכרטיס שלהם, כך שהם לא צריכים להזין מחדש את כל פרטיהם, מה שגורם לסבירות גבוהה יותר שהם ישלימו את הרכישה אצלך.

הפוך זאת לאטרקטיבי
בתור משתמשי אינטרנט, כולנו היינו באתרים עם חנות אינטרנט שלא תוכננה כראוי. בין אם התמונות קטנות מדי, או שכל העניין קשה לניווט, זה יכול להשאיר אותך מתוסכל. חנות מקוונת לא מושכת יכולה לצמצם את מספר הלקוחות שבאמת יישארו ויבצעו רכישה.

שימוש בפתרון אינטרנטי שיכול להפוך את מסחר אלקטרוני לקל לשימוש עבורך ועבור הלקוחות שלך היא דרך מצוינת לשיפור העסק. כעסק, עלייך להיות מסוגל להוסיף ולהסיר פריטים מהחנות הוירטואלית שלך בקלות, וכן לנהל את ההזמנות. ללקוחות, האתר צריך להיות קל לניווט, אטרקטיבי, ומאובטח.

עם המהפכה האינטרנטית הקיימת, אתה צריך להישאר ביתרון, והמשמעות היא להציע רכישות באינטרנט. גם אם העסק שלך מבוסס על שירות כלשהו, תוכל להציע רכישות מקוונות של הזמן שלך. החנות המקוונת שלך יכולה להיות מה שאתה והלקוחות שלך צריכים את זה כדי להיות.

למזלנו, הפתרון עבור מסחר אלקטרוני מושלם עבור האתר של העסק שלך נמצא בהישג יד. צור עמנו קשר עוד היום על מנת לגלות כיצד אנו יכולים לסייע לך ליצור חנות וירטואלית ידידותית ומאובטחת. תהיה שמח שעשית זאת!


מהו כפתור ה "לייק" של פייסבוק

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Tools

קשה להאמין שרק לפני עשר שנים פייסבוק לא היה קיים ככלי שיווקי לעסקים או אתרים. למעשה, הגלגול הנוכחי שלו יהיה בלתי ניתן לזיהוי לחלוטין על ידי החברים הראשונים שהיו בו, שהיו רק סטודנטים בודדים. לאורך העשור האחרון, פייסבוק התפתח וצבר מיליוני משתמשים, והגדיר מחדש את הדרך בה אנו מתקשרים אחד עם השני. הוא נמצא בכל מקום בעולם השיווק, כאשר התאגידים הגדולים בעולם אוספים "לייקים" ומפרסמים עדכונים. למעשה, קשה לדמיין עסק שלא ייהנה מחשיפה במדיה החברתית. זה משלב תמונות ודפי משנה - ומעודד את השיתוף - פייסבוק מציעה רמה חסרת תקדים של התאמה אישית ופרסום חינם לאתרך.

כפתור הלייק מאפשר למשתמשים להביע את אישורם בנוגע להודעה או דף, וככל שאתה מקבל יותר "לייקים" כך נדמה שאתה יותר פופולרי. אז איך לצבור יותר לייקים?

הישאר פעיל בפייסבוק

הדרך הטובה ביותר להשגת לייקים היא להישאר פעיל בפייסבוק עצמו. פרסם עדכון על כל פוסט חדש בתוך בלוג , מוצר, ושינוי צוות, ומלא את שאר הזמן בעובדות כיפיות, ביטויי הערכה ללקוחות או עובדים, ומידע שימושי גם על מוצרים וחדשות בנושא.

דע את דרכך סביב כלים משולבים

לייבסיטי בניית אתרים מציעה ווידג'טים המאפשרים לך לקשר דפי מדיה חברתיים שונים, באמצעות סמלי איקונים המופיעים בתצוגה המותאמת אישית שלך. ניתן לבחור יישור אופקי או אנכי, להחליט כיצד למקם כל סמל, ולהוסיף או למחוק את כתובות אתרי המדיה החברתית בעת עדכון הנוכחות האינטרנטית שלך. כפתור הלייק בפייסבוק הוא רכיב נפרד, והוא מעניק לקוראים את האפשרות של שיתוף פעילותם עם חבריהם בפייסבוק. כדי לעשות זאת, הם חייבים לקשר את פרטי חשבון הפייסבוק שלהם עם אתרך או להשתמש במכשיר הנייד שלהם כדי להפעיל את התכונה.

בנוסף לאייקון "לייק" אשר מציין כמה אנשים הקליקו לייק על כל הודעה, תוכל גם להשתמש באלמנט הפייסבוק של לייבסיטי על מנת להוסיף אופציית "המלץ", לבחור מתוך ארבע פריסות שונות, לבחור נושא עיצוב, להציג חברים ששיתפו את אותו עמוד, ולכלול או להסיר כפתור "שיתוף". כל התכונות הללו מסייעות לקוראיך לפרסם אותך. כולם ברשימת החברים שלהם יראו את מה שהם שיתפו, והעסק שלך ישיג כך ניראות במעגל חברים חדש.

אל תגזים

מפתה להוסיף כפתור לייק לכל דבר באתר. אחרי הכל, למה לא לתת לקורא ההזדמנות להגדיל את מספר הצפיות בדף, אפילו אם זו רק הודעה על שעות הפעילות שלך? עם זאת, זה עלול להיראות חובבני אם תפציץ את הקוראים עם בקשות של מדיה חברתית. כל דבר באינטרנט הופך להיות יותר ויותר מסונכרן, מיישומים המקבלים גישה למצלמת הסמארטפון ועד למעסיקים הבודקים פרופילי LinkedIn; עם זאת, השילוב הזה צריך להיות חלק ככל האפשר, וזה לא יקרה אם הקוראים ירגישו לחץ לסיפוק פרסום חינם או שיתוף העסקות שלהם. והכי חשוב, תגמל את נאמנותם ותמיכתם עם תמריצים למנויים ועוקבים. קודי הנחה, הזמנות לאירועים, ותצוגות מוקדמות הן דרכים טובות לשמור על "החברים" שלך מעוניינים בדף הפייסבוק.


מה זה פייפל וכיצד להשתמש בו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

אם אתה מקבל תשלומים אינטרנטיים עבור מוצרים או שירותים באמצעות אתרך, עלייך להכיר את פייפל. אך אם אתה רק מתחיל ואינך יודע אם להפעיל את אופציית פייפל בלייבסיטי, אל תישאר בחושך. יש סיבה שכל כך הרבה עסקים תלויים באתר הזה.

מהו פייפל?

בפשטות, פייפל הוא עסק לעיבוד תשלומים אשר מטפל בעסקות והעברות באינטרנט. הוא מציע דרך נוחה של צד שלישי לקבלת תשלומים דיגיטליים ללא מידע פיננסי רגיש. במקום לדאוג לגבי הצפנה או לקוות שהלקוחות יסמכו על הלגיטימיות שלך, תוכל לסמוך על האמינות והאישורים של שירות המכירה היווניוורסלי הזה.

כיצד אוכל להוסיף פייפל לאתר שלי בלייבסיטי?

לפני שתוכל להתחיל לקבל תשלומים באינטרנט, עליך לאמת את המידע שלך עם פייפל ולשדרג את החשבון שלך. אל תדאג; זה לגמרי בחינם, ופייפל גובה רק תשלום מינימאלי עבור עסקאות. תוכל לספוג את העלויות על ידי שילוב העמלות במחירים שלך, או שתוכל לבחור חשבון פייפל פרימיום ששייך רק לבעל העסק. אם אתה קבלן פרטי או עצמאי, זו האופציה הטובה ביותר. עם זאת, אם תצטרך לקשר תשלומים לעסק עצמו עבור מס וכד', הקפד לקרוא את התנאים וההגבלות של כל סוג חשבון.

כיצד פייפל משפיע על העסק שלי?

בנוסף לחיבור מאובטח של חשבון הבנק שלך עם תשלומי הלקוחות, פייפל מגבירה את הסבירות שאנשים יבצעו תשלום בכלל. למעשה, מחקר נילסן שארך שנה גילה ששילוב פייפל באתר מגביר את ספירת הלקוחות בשיעור ממוצע של 27 אחוזים, וכי לקוחות הוציאו כפליים כסף באתרי אינטרנט המאפשרים תשלום באמצעות פייפל.

זה כנראה תלוי בנראות האתר, כמו גם הגמישות בקבלת מספר צורות תשלום. לדוגמא, משתמשים יכולים לחייב את הסכום על כרטיס האשראי שלהם, להעבירו ישירות מחשבון הבנק שלהם, או אפילו להשתמש במטבע דיגיטלי. בתמורה, אתה יכול לגשת לכסף הזה באופן מיידי ולהעבירו לחשבון הבנק שלך. פייפל מספקת הגנה משפטית גם עבורך וגם עבור הלקוחות, על מנת להבטיח כי העסקה מתקיימת בתנאים מאוד ספציפיים, מאובטחים, ומתועדים היטב.

איזה עסקים יפיקו תועלת מרבית מפייפל?

אם אתה בעל עסק מקוון אשר שולח מוצרים ללקוחות בינלאומיים, פייפל היא בחירת תשלום חכמה משום שהיא מגבירה את קצב הסבירות וההצלחה של עסקות מקוונות. עם זאת, שילוב פייפל באתר יכול לסייע לך לבצע עסקים בעולם האמיתי גם כן. לדוגמא, תוכל למכור מוצרים בדרך בעזרת האפליקציה הניידת של פייפל וקורא כרטיסי אשראי, מה שהופך עבודה בגלריות ומופעים קלה עבור אמנים. אם יש לך רק בלוג אישי ותרצה לתת לקוראים דרך לתמוך במאמצייך או לתרום למטרה טובה, תוכל לשלב את אפשרות התרומות של פייפל.

באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי תוכל לשלב פייפל באתרך בלחיצת כפתור וללא התעסקות מיותרת. פתח חנות וירטואלית עכשיו ותן דחיפה משמעותית לעסק שלך! 


© 2024 Livecity. All rights reserved