Livecity Blog - SEO


מהם קישורים נכנסים וכיצד יש להשתמש בהם?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

אם קראת אפילו מאמר אחד על אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), יש סיכוי טוב ששמעת על משהו שנקרא "backlink". עם זאת, למרות חשיבותם בשיטות אופטימיזציה כיום, הם נוטים להיות תעלומה להרבה אנשים. ברגע שאתה יודע מה הם קישורים נכנסים וכיצד לנצל אותם, הם יכולים להיות אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל הטיפים שלך.

מהו backlink?
במילים פשוטות, backlink הוא קישור לאתר שלך מאתר אחר. אם הוא פופולרי מספיק, אתר יחיד יכול לקבל מאות - אם לא אלפים - של קישורים נכנסים המגיעים ממגוון רחב של אתרים אחרים מכל רחבי האינטרנט.
זה מגיע עם שפע של יתרונות: קישורים לאתרך יוצרים תנועה רבה יותר ואומרים לסורקי מנוע חיפוש - תוכניות אוטומטיות המעריכות אתרים לדירוג במנועי חיפוש - כי האתר שלך הוא פופולרי. בשיטות קידום אתרים מודרניות, הפופולריות חשובה מאוד, ואתרי אינטרנט פופולריים הם, כתוצאה מכך, בעלי סיכוי טוב יותר לקבל דירוג גבוה במנועי חיפוש.
למרבה הצער, דרוש יותר מאשר רק פרסום קישורים לאתר שלך ברחבי האינטרנט על מנת להגדיל את הדירוג במנועי החיפוש . אם זה היה כ"כ קל וכמות הקישורים הייתה קובעת את הדירוג, היו עלולים להיווצר מספר בעיות. בעוד כמות הקישורים הנכנסים היא ללא ספק גורם חשוב, איכות משחקת תפקיד הרבה יותר גדול.

מה הופך קישור נכנס לאיכותי?
האיכות של הקישור הנכנס קשורה באופן ישיר לאיכות האתר המארח. כתוצאה מכך, לקישורים מאתרים עם דירוג נמוך או מוניטין רע תהיה השפעה מינימאלית או, אפילו גרוע מכך, השפעה רעה על הדירוג שלך.

כיצד אוכל לקבל ולהשתמש בקישורים נכנסים?
אלא אם כבר בנית רשת פופולרית של אתרים בכירים, אשר תוכל לפרסם קישורים ביניהם, יש מעט מקרים בהם תוכלו ליצור מספיק קישורים נכנסים בעצמך על מנת להעלות את הדירוג במנועי החיפוש. חשוב לזכור כי הקישורים הנכנסים הטובים ביותר מגיעים מאתרים אחרים; כתוצאה מכך, עלייך לתת לאתרים אחרים סיבה לפרסם קישור לאתרך.
למרבה המזל, יש מספר אסטרטגיות יעילות לעשות זאת:
  • צור תוכן נהדר. ברוב המכריע של המקרים, אנשים משתפים קישורים כי הם ראו או קראו תוכן שהם אהבו. בעוד אינך יכול לפנות אל כולם, הפקה ותחזוקת תוכן באיכות גבוהה באתרך תגרום לאחרים לשתף יותר קישורים לדף שלך. ככל שהתוכן שלך יהיה טוב יותר ופופולרי יותר, כך תקבל יותר קישורים נכנסים.
  • נצל את חשבונות המדיה החברתית שלך. פרסום קישורים לאתרך או לתוכן החדש שלך במגוון רחב של חשבונות מדיה חברתית יעניק לך כמה קישורים נכנסים איכותיים, וגם יכול לעודד את העוקבים שלך לחקור ולשתף את התוכן שלך.
  • צור הודעות אורח בבלוגים הקשורים למסר או המותג שלך.  הודעות אורח בבלוגים לעתים קרובות יעניקו לך את ההזדמנות לפרסם קישור לאתר האינטרנט שלך, מה שייתן לך backlink איכותי והזדמנות ליצור יותר תנועה.
באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי תוכל לבנות אתר אינטרנט איכותי בקלות וללא ידע מוקדם. נסה עכשיו בחינם ועלה לאוויר במהירות. 


כיצד תוכן טרי יכול לשפר את דירוג האתר שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

מטרתו העיקרית של מנוע חיפוש היא לספק את התוכן הרלוונטי ביותר למשתמשיו. מנועי חיפוש "זוחלים" באתר אינטרנט, קובעים את תוכנו, עפ"י גוגל בהתבסס על למעלה מ -200 גורמים הם מקצים לו דירוג דף לפי מידת הרלוונטיות. הטיפים הגדולים ביותר הקשורים בתחום קידום אתרים הם לא רק לייעל את אתר האינטרנט שלך עם מילות מפתח נכונות ולהציב מודעות של גוגל, אלא גם להוסיף באופן עקבי תוכן איכותי וטרי. אם התוכן אינו טרי ומשמעותי, מבקרים לא יישארו זמן רב באתרך. כמות התוכן הטרי, כמות התנועה באתר, יחד עם הזמן שהמבקרים נשארו באתר, ואם הם ממליצים עליו לאחרים - כל אלה הם גורמים בדירוג קידום האתר. חשוב על דירוג SEO כתחרות "פופולריות" כאשר התוכן הטוב ביותר מנצח.

תוכן טרי הוא "המלך" והמפתח לדירוג גבוה יותר.
על ידי הוספת תוכן חדש - פרסום של לפחות דבר אחד חדש מדי יום - תוכל להציג את התוכן שלך למנועי החיפוש באופן רציף ולשמור על תשומת לבם של הקוראים. אם מישהו יגיע לאתר, פורום, דף נחיתה או הקהילה המקוונת שלך מספר פעמים וכל מה שהוא ימצא עדיין יהיה זהה כמו בפעם הראשונה שהוא הגיע, רוב הסיכויים שתאבד את הקורא מאחר והוא יחשוב שאין שום דבר חדש ללמוד ממך.
מנועי החיפוש מגיבים באופן דומה: אין תוכן טרי, אין המלצות לתנועה רבה יותר.
מצד שני, אם אתה מופיע ברציפות במנועי חיפוש עם תוכן חדש, מאמרים טריים, קטעי וידאו, ספרים אלקטרוניים, דפי נחיתה, הודעות לעיתונות ותוכן במדיה החברתית, הם יסרקו את האתר שלך שוב ושוב. הם ימדדו את התוכן החדש ויבנו את מעמדך כמקור סמכותי בתהליך.

טיפים עבור קידום אתרים: שבע דרכים להוספת תוכן טרי
ישנן דרכים רבות להוספת תוכן טרי כי ישנן סוגי תוכן רבים. זה לא תמיד חייב להיות שכתוב של דפים קיימים או כתיבת מאמר חדש, אם כי אלה הן אפשרויות.
  1. הוסף קטעי וידאו. זהו תוכן נהדר כי גם אנשים וגם מנועי חיפוש אוהבים זאת. ודא שאתה מוסיף מידע meta עשיר במילות מפתח שיעזרו למנועי החיפוש למצוא את הווידאו.
  2. הוסיף ספר אלקטרוני. זה יכול להיות פשוט כמו קיבוץ מספר מאמרים יחדיו על מנת ליצור ספר אלקטרוני קטן שתוכל למכור או לתת במתנה ללא תשלום.
  3. הוסף פוסטים טריים לבלוג בכל יום. תוכל לייעל את כל ההודעות שנכתבו בבלוג בעזרת מילות מפתח ספציפיות וכך מנועי החיפוש והקוראים יוכלו למצוא אותם.
  4. הוסף פורום לאתר האינטרנט שלך וייעל את כל הנושאים בתוכו. שבץ קישורים ומילות מפתח בהודעות. השתתפות בפורום תעניק תוכן חופשי וטרי מאחר וכל מגיב בודד יוסיף לתוכן האתר.
  5. הוסף עדכונים חיים של המדיה החברתית שלך, הודעות פייסבוק, טוויטר, וכו' לדף הבית שלך. זה מביא זרם של תוכן חדש לאתר ומסייע לעליית דירוג האתר.
  6. הוסף דף "חדשות" ופרסם את כל ההודעות לעיתונות והכתבות בדף זה. תוכל להוסיף גם פרסומות בדף זה.
  7. הוסף דף נחיתה חדש עבור מוצרים או שירותים בודדים. מלבד תרגול שיטות עבודה מומלצות לאופטימיזציה של מנועי החיפוש עבור כל דף, הודעה, וידאו ופוסט פורום באתרך, שמירה על התוכן שלך טרי הוא אחד הדברים החשובים ביותר על מנת להגדיל את דירוג ה-SEO שלך.
פלטפורמת לייבסיטי בניית אתרים מאפשרת לך להוסיף פורומים, בלוגים ודפי נחיתה לאתרך, ובכך להגדיל את ההזדמנות לתוכן טרי ומעורבות פעילה.
לייקים, הערות, קישורים ושיתופים כולם בעלי משקל עבור מנועי החיפוש. ככל שהמעורבות באתרך פעילה יותר, כך דירוג ה-SEO שלך יהיה גבוה יותר. כל העצות והאסטרטגיות הללו מוסיפות ערך גם לקוראים שלך - וזה מה שחשוב.

לייבסיטי מציעה לך בניית אתרים בחינם וללא התחייבות, למשך 14 ימי נסיון. 
פתח אתר עכשיו ועלה לאוויר תוך זמן קצר! 


5 טיפים שימושיים לשיפור קידום אתר בגוגל

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

ייתכן שכבר יש לך אתר פעיל, או שבדיוק קיבלת את ההחלטה ליצור אתר עסקי בעזרת המגוון הרחב של הכלים המוצעים כאן בלייבסיטי. כך או כך, אחד האזורים החשובים ביותר הוא קידום אתר במנועי חיפוש בצורה הטובה ביותר. להלן חמש מחשבות מפתח שיעזרו לך עם זה:

1. קח בחשבון שמדובר בתהליך ארוך טווח
תוכל למצוא תוכניות המתיימרות להציע פיתרון מיידי - מציעות לקחת אותך לחלק העליון של הדירוג בגוגל תוך זמן קצר. חשוב שתדע - אם תוצאות מיידיות מושגות, זה לעתים קרובות אך ורק לטווח קצר. טקטיקות אלה יכולות להוביל לבעיות עם מנועי החיפוש עצמם אשר צופים בזהירות ומחפשים כל מניפולציה של המערכות שלהם. קבל את העובדה שטיפוס בדירוגים האלה לוקח זמן ותהליך הדרגתי ימקם אותך כאמין ומומחה בתחום שלך. אז, עבודה קשה ומחויבות הן הבסיס של טיפ זה.

2. הבן כיצד מבקרים פוטנציאליים יחפשו
הרוב המכריע של אנשים אשר יבקרו באתר שלך דרך מנוע חיפוש לא באמת יחפשו אותך. אלה שכן, לעתים קרובות כבר יודעים את כתובת האינטרנט שלך לעיון מהיר. אחרים מחפשים פתרון לבעיה או לצורך. לכן, אתה בעצם בחברתם של זרים. כדי למשוך אותם, המפתח הוא לנתח את המילים והמשפטים הצפויים לשמש בעת החיפוש שלהם. לכן המטרה שלך היא לשלב את מילות החיפוש הללו בצורה יעילה באתרך, כפי שאתאר עכשיו.

3. ספק הרבה יותר מתוכן פשוט וייחודי
יש אנשים שמתלבשים באופן מוזר על מנת להתבלט בקהל. הם עשויים להשיג את זה, אך לעתים קרובות, אחרים פשוט יתרחקו מהם! ייחודי לא שווה באופן אוטומטי לאיכותי. המטרה שלך צריכה להיות סיפוק תוכן שיסייע לך להתבלט, במיוחד תוך שימת דגש על השירותים אותם אתה יכול להציע והם לא, אך בדרך מרתקת ומובנת. קידום אתרים ייחודי חייב להיות בתחילה ידידותי לקורא על מנת למשוך אותו אך לא להדוף אותו במהירות לאחר מכן.

4. בקש תרומה של לקוחות
עסקים מסוימים נרתעים משילוב סקרי לקוחות וכלי תגובות באתרי האינטרנט שלהם. אל תהיה אחד מאותם פחדנים! קידום אתרים אורגני הוא מקור נהדר של חדשות טובות, מקום שיעזור לך להבין כיצד אנשים מחפשים, ולדעת מה הם באמת מחפשים. אם תקבל הערות שליליות, הן ייתנו לך הזדמנות לתקן עבור הלקוח הבא. זה אולי לא נראה כך באופן מיידי, אך תגובות כאלה הן הרבה יותר טובות עבורך מאשר מישהו שפשוט יישאר בשקט ולאחר מכן יתלונן לכולם - חוץ ממך! כל המידע הזה יספק רמזים נהדרים לשיפור השימוש שלך בקידום אתרים.

5. הפוך לבלוגר
למרבה הצער, אתרי אינטרנט רבים מפגינים התלהבות ראשונית כלפי בלוג שקמל במהירות ומת. מספר פרסומים משעממים גורמים ליותר נזק מתועלת. בלוג טוב, שנבנה ומתעדכן באופן קבוע, משלב אך לא משתמש ביותר מידי ביטויי קידום אתרים ידידותיים לשימוש, מביא מחפשים לאתרך, ולאחר מכן הם נשארים כי הם מוצאים את המידע מעניין ושימושי. הם אולי אפילו יצייצו את הקישור או יעבירו אותו לאחרים.

שימוש בחמשת הטיפים הללו ייסייע לך ליצור קידום אתרים אפקטיבי בעת פיתוח האתר עם הכלים הניתנים כאן בלייבסיטי. זה יהפוך לנכס שוטף לעסק שלך ומקום בו אנשים רוצים לבקר.


10 דרכים פשוטות לייעול תוצאות מנועי חיפוש עבור אתרך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

בין אם אתה יודע כיצד מנועי חיפוש עובדים או לא, ככל הנראה שמעת על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ואתה מבין עד כמה חשוב לבנות אתר ידידותי למנועי חיפוש. איך עושים את זה? ובכן, החדשות הטובות הן שזה קל יותר ממה שאתה חושב. קידום אתרים הוא פשוט שיפור הנפח ואיכות התנועה שלך על ידי כך שתעניק למנועי החיפוש את המידע שהם צריכים על מנת להגביר את התנועה לאתרך. זה יכול להיות להתבצע במספר דרכים, אך עשוי לכלול ניצול נכון של מילות מפתח ותוכן שמושך תנועה. מדיה כגון תמונות וקטעי וידאו יכולים גם כן להיות רכיבים מועילים מאוד לאסטרטגיית קידום אתרים בגוגל.

הנה עשרה טיפים קלים שיעזרו לך לשפר את דירוג החיפוש שלך בקלות.

1. נתוני Meta

זהו יסוד בתהליך בניית אתרים. ודא כי תג הכותרת שלך בכל דף תואם את תוכן הדף. ככל שתג ה-meta יהיה מדויק יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר. כמו כן, חשוב שהוא יהיה כתוב היטב, לא מאולץ, כיוון שלעיתים קרובות הוא ישמש כתיאור אתר בתוצאות חיפוש.

2. קישורים נכנסים

קישורים נכנסים איכותיים באמת יכולים להגביר את התנועה שלך. כמעט כל מנוע חיפוש משתמש בהם על מנת לקבוע פופולריות של דף. זה עלול לקחת קצת ניתוח, אך קישורים ממוקמים היטב יכולים לעשות את כל ההבדל.

3. תוכן

העובדה שיש תוכן מרתק בדף שלך יכול להיות ההבדל בין הימצאות יפה בדף העליון של תוצאות החיפוש, והימצאות במקום כלשהו אליו איש לעולם לא יגיע. זו יכולה להיות עבודה איכותית, תמונות, וידאו, או מצגות מולטימדיה. תוכן טוב מכפיל כוח.

4. מילות מפתח לתמונות

השתמש במילות מפתח פופולריות, אך רק אם הן מתארות באופן מדויק את התמונה. מנועי חיפוש מענישים אתרים המשתמשים בטקטיקות פיתיון בתיאורי תמונות.

5. אורכי כותרת ותיאור

זה מאוד משנה כמה ארוכים יהיו הכותרות והתיאורים שלך. באופן כללי, הכותרות לא יעלו על 70 תווים ותיאורים צריכים להיות פחות מ-140 תווים. נסה לכלול את מילות המפתח שלך אם הדבר אפשרי, אך לא אם הן לא יתאימו במשפט.

6. כותרות ותיאורים ייחודיים

זה עלול להיות קשה אם יש לך מספר דפים, אך כל דף צריך להכיל מילות מפתח ותיאורים שאינם זהים לדפים האחרים. כמו כן כדאי לנסות להימנע מהן אם הן זהות מידי למילות מפתח של אתרים אחרים.

7. הימנע מתוכן משוכפל

תוכן משוכפל יגרום לך לצרות מהר יותר מכל דבר אחר. אפילו שכפול של מידע הנמצא בדפים האחרים שלך עלול להיות בעייתי. נסה לכתוב יותר מ -500 מילים של תוכן בדף אשר לא ניתן למצוא אותן בשום מקום אחר.

8. מילות מפתח בתור כתובות אתרים

אם אתה יכול לכלול מילות מפתח רלוונטיות בכתובת האתר שלך, תהיה מופתע לראות את ההבדל שזה יגרום לדירוג הדף שלך.

9. צור ושמור על מפת אתרך

מפות אתר הן קצת יותר מרשימת הדפים שלך, אלא בכוחם להשפיע מאוד. מפות אתר טובות יעזרו למנועים למצוא את הדפים שלך בקלות רבה.

10. בלוגים

תוצאות החיפוש של הדף שלך יהיו לעתים קרובות תלויות בתוכן מעודכן וטרי. בלוג הוא אחת הדרכים לוודא שתמיד יהיה לך עדכון זמין על מנת שניתן יהיה להעלות אותך בדירוג הדף.

תרצה עוד דרכים נהדרות לשפר את קידום האתר שלך? בדוק את כלי קידום האתרים הבולטים הנכללים בבניית האתרים החינמית של לייבסיטי עוד היום!


מהו גוגל אנליטיקס ולמה אני צריך להשתמש בו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

בין אם אתה מקווה להרוויח הכנסות מפרסומות או שאתה פשוט סקרן לגבי הרגלי הקניות של לקוחותייך, גוגל אנליטיקס היא דרך נהדרת וחינמית למעקב וניתוח פעילות באתר האינטרנט שלך. מוני צפייה בדף הינם מיושנים ומוזנחים; בניית אתרים מאפשרת לך שימוש בכלים מתקדמים יותר כגון איסוף ספירת צפיות ונתוני משתמש מאחורי הקלעים. אז למה בכל זאת אתה צריך לקחת את הצעד הנוסף הזה ולהוסיף את גוגל אנליטיקס לאתר שלך?

פשוט לשימוש, אפילו למתחילים
כאשר אתה נרשם לחשבון אנליטיקס חינמי, גוגל מעניקה לך קוד מותאם אישי בתמורה לכתובת האתר המקורית שלך. תוכל להשתמש בלייבסיטי על מנת להדביק בקלות את הקוד באתר, וזה הכל. גוגל תיהנה מגישה בלתי נראית לאתר האינטרנט שלך, תאסוף נתונים מדויקים על כל ביקור וכל כתובת IP המשמשת לגישה אליו. אם הכל הותקן כראוי, תוכל להיכנס לחשבונך באתר גוגל אנליטיקס בכל יום - בנפרד מעיצוב האתר או חשבון האחסון שלך - ולהציג מגוון רחב של נתונים מדויקים ושימושיים.

למד אל מי אתה מגיע (ואל מי לא)
אחד המאפיינים הבולטים ביותר על מסך הבית של גוגל אנליטיקס הוא גרף עוגה המציין את אחוז המבקרים החדשים לעומת המבקרים החוזרים. אחוז גדול של מבקרים חוזרים הוא חדשות טובות עבור בלוגר או אתר מסחר אלקטרוני. אתה ממשיך להשיג צפיות חדשות, ובכך מגדיל את ההזדמנויות שלך להרוויח. עם זאת, אם אתה מפעיל חברת שירות או הקמת לבנים וטיח, אתר האינטרנט שלך יכול להיות סוג של פרסומת יותר מכל דבר אחר. אתה רוצה שמבקרים ימצאו אותך בחיפושיהם אחר עסק מקומי טוב. למזלך, אם אינך מושך מבקרים חדשים רבים, גוגל אנליטיקס יידע אותך באופן מיידי ברגע שזה יקרה. בנוסף הוא יאמר לך בדיוק מי כן מגיע לאתר, כולל כל פרט, החל משפת האם, ספק שירות, ואפילו רזולוציית מסך.

שימוש טוב בגוגל אנליטיקס
שירות לא יסולא בפז זה מעניק לך את היכולת לנתח במהירות התנהגויות שאולי לא היית שוקל בצורה אחרת. לדוגמא, אם נראה כי שיעור הנטישה (או הקצב בו מבקרים חדשים עוזבים את האתר) גדל עבור משתמשים עם מכשירים ניידים מסוימים או מערכות הפעלה, אולי כדאי לך לעבוד על תאימות הדפדפן שלך או להפוך את הפורמט שלך לקריא יותר. מידע מפורט זה מוצג באמצעות עשרות עמודות וגרפים נפרדים, ואתה יכול לבלות שעות בניווט דרך השוואות, מגמות, וההצעות שגוגל מציע. תוכל גם לצפות בדיווחים נוספים, כגון "קטגוריות זיקה" ו"מגזרים בשוק". אלה שימושיים אם ברצונך להגיע ליעד דמוגרפי מסוים או לפנות לאינטרסים מסוימים. עם זאת, כאשר אתה מאפשר תכונות מורכבות אלה, הקוד שלך משתנה ועלייך לשלוח אותו מחדש באמצעות לייבסיטי.

אתר אינטרנט מודרני מסוגל להגיע ליותר אנשים מאשר אי פעם בעבר. הוא יכול לאסוף בדיסקרטיות נתונים על גולשים ובכך להעניק לך מבט טוב יותר על דפוסים, שאילתות במנועי חיפוש, קישורי הפניה, ונתונים דמוגרפיים מוצלחים. רתום את העצמה של גוגל אנליטיקס כדי לבנות לעצמך אתר אינטרנט משגשג!


מהו קידום אתרים ומדוע האתר שלי צריך את זה?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

יתכן כי כבר שמעת על קידום אתרים או על אופטימיזציה למנועי חיפוש, אך אתה לא ממש בטוח מה זה ולמה אתה צריך את זה. האמת היא שיש מעט מאוד דברים חשובים יותר לאתר שלך מדירוג גבוה במנועי החיפוש, אך רוב הסיכויים שתקבל תשובות שונות מאנשים שונים לגבי כיצד להשיג זאת. כדי לענות על השאלה שלך בצורה המקיפה ומדויקת ביותר, לקחנו מבט מקרוב על ההנחיות של גוגל באתר כלי ניהול אתרים (Webmaster Tool) והצצנו מתחת למכסה המנוע של קידום אתרים.

קידום אתרים קיבל שם רע בשנים האחרונות בגלל קומץ אנשים שהשתמשו בשיטות "כובע שחור" על מנת לנצל את מנועי החיפוש במקום לעבוד איתם. בחירה שגויה של אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים גרמה לאתרים רבים לסבול מפגיעה קשה במוניטין, וברגע ש Google עדכנה את האלגוריתמים שלה הם מצאו עצמם קבורים בדירוג מנועי החיפוש. עם זאת, אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים המעוניינים באמת ובתמים בשיפור וקידום דפי הלקוחות יכולים לספק יתרונות רבים לאתרך.

איש קידום אתרים מקצועי ואיכותי יכול:
  • לסקור את תוכן האתר שלך בנושאי איכות ומבנה
  • לתקן נתוני מטא (meta tags) רעים שפוגעים בדירוג
  • לפתח תוכן חדש העומד בסטנדרטי האיכות וישפר את תוצאות החיפוש
  • לבצע מחקר מילות מפתח, למצוא את המילים המדוייקות המתאימות למוצר שלך, ולקבל תנועה יציבה ואיכותית.
  • לנהל תכנית פיתוח באינטרנט שתהפוך את האתר שלך למרכזי עבור קהל היעד הדמוגרפי שלך

הזמן הטוב ביותר לשכור איש קידום אתרים מקצועי הוא כאשר אתה רק מתחיל בתהליך עיצוב אתר חדש, או כאשר אתה שוקל שיפוץ ניכר באתר קיים. במובנים רבים, מקדם אתרים מקצועי יצטרך לשפץ את אתרך באופן משמעותי, כך שייתכן ולא תזהה אותו לאחר השיפוץ. מדובר בתהליך חשוב מאוד מכיוון שאתה רוצה שאתרך יהיה ידידותי למנועי החיפוש מלמטה עד למעלה.

שיטות עבודה מומלצות:
חיוני שאיש קידום אתרים אותו תבחר עבור המשימה יעקוב אחר הנחיות העבודה המומלצות שגוגל ומנועי חיפוש אחרים מציגים. ברוח זו, ישנם מספר דברים שכל מקדם אתרים צריך להיות מוכן לשתף ולהציג מההתחלה:
  • סיפורי הצלחה: הם צריכים להיות מסוגלים להציג לך דוגמאות לעבודתם עבור אתרים אחרים, ומהן התוצאות שהושגו.
  • ידע לגבי הנחיות: הם חייבים לדעת בעל פה, את ההנחיות של גוגל המיועדות עבור מנהלי אתרים.
  • שירותי שיווק באינטרנט: איך התוכן שכבר קיים באתרך רלוונטי עבור מנועי החיפוש השונים.

לאלה העובדים לפי שיטות עבודה מומלצות יהיו שיפורים להציע. הם ייאפשרו לך לדעת את התוצאות המציאותיות להן תוכל לצפות במסגרת הזמן שצוינה ולהיות שקופים לגבי השיטות בהן הם ישתמשו על מנת להוביל אותך לשם. בחירת האדם או החברה הנכונים לייצוג רצונך בקידום במנועי חיפוש יכולה להיות יתרון גדול לעסקך, אך בחירה גרועה יכולה להוביל לנפילה. אם חיפשת אך לא מצאת איש קידום אתרים מתאים ומקצועי, אולי יהיה מועיל יותר לעסק שלך אם תעשה את זה בעצמך. אתר טוב הוא אתר מקודם. 

אם אתה מחפש כלי קידום ובניית אתרים איכותי בחינם שיאפשר לך ליצור את אתר האינטרנט שלך בעצמך, תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות הכלים אותם לייבסיטי מציעה.
 


© 2024 Livecity. All rights reserved