Livecity Blog - E-commerce


סליקה ואבטחת מידע בחנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

כיום, בעלי עסקים רבים מעבירים את הפעילות העסקית שלהם אל הזירה האינטרנטית.
באמצעות בניית חנות וירטואלית יכול בעל עסק להציע את מרכולתו באופן רציף במשך כל שעות היממה ובכך להבטיח שהעסק שלו תמיד זמין עבור לקוחותיו. למעשה הקמת חנות וירטואלית הינה פעולה פשוטה אך על מנת לאפשר ללקוח לשלם בזמן אמת, צריך מנהל האתר להטמיע אפשרות סליקה בחנות. הטמעת אפשרות סליקה הינה פעולה פשוטה, מהירה ולא דורשת ידע קודם.

חברות סליקה

האפשרות הראשונה והמקובלת בעולם האמיתי, הינה התממשקות לחברת סליקת כרטיסי אשראי. לצורך הבהרה, נדמה את התהליך ללקוח שנכנס לחנות ומבקש לשלם על מוצר באמצעות כרטיס אשראי, נצטרך שיהיה לנו חשבון ומערכת באחת מחברות הסליקה הקיימות בשוק או ישירות מול חברת האשראי מולה בחרנו לעבוד על מנת לבצע את העברת הכספים. כך גם בעולם האינטרנט.
עם זאת, יש הבדל בדרישות ובתקנים שעל חברת הסליקה לעמוד בהם על מנת לאפשר לעסקים לבצע דרכה סליקה באמצעות האינטרנט, כגון תקן PCI DSS המוכר ברשת.
בשוק קיימות מבחר חברות סליקה ולפני בחירת חברת הסליקה, מומלץ ליצור קשר עם מספר חברות שניתן להתממשק אליהם במערכת ולבדוק את החבילות השונות שהם מציעים, השירותים והמערכות.

פייפל (PayPal)

האפשרות השנייה היא דרך פייפל (PayPal), חברה מספקת "שירות גישור" בין בעל הכרטיס לעסק.
החברה הוקמה כמענה קל ופשוט לביצוע חיוב בין עסקים וגולשים ממקומות שונים בעולם באופן שבו מספר כרטיס האשראי כלל לא מחליף ידיים. על מנת לבצע חיוב דרך פייפל (PayPal), כל מה שעליך לעשות הוא לפתוח חשבון עסקי. ניתן לבצע סליקת אשראי גם ללקוחות שאין להם חשבון פייפל על-ידי הגדרת חשבון הסוחר ישירות בהגדרות החשבון במערכת פייפל.

מהו תקן PCI DSS
ראשי תיבות של Payment Card Industry Data Security Standard. זהו תקן שנוצר כדי כדי להבטיח הגנה על נתוני כרטיסי אשראי במקומות בהם הם מעובדים, מאוחסנים או מועברים.
חמש חברות האשראי הגדולות בשוק (מסטרקארד, ויזה, אמריקן-אקספרס,  JCB, ו - Discover) חברו בשנת בשנת 2004 והקימו את מועצת PCI, שפעלה ליצור סטנדרט המספק מסגרת פעולה לפיתוח תהליכי תשלום באשראי שיהיה בטוח ואמין.
החל משנת 2009, כל חברה בישראל שמספקת את שירותי הסליקה מחויבת לעמוד בתקנים ולאפשר לחברות האשראי לבצע את הפיקוח על מנת לוודא שהתקן נשמר.
משמעות התקן היא שלא כל חברה יכולה לשמור פרטי אשראי של לקוחות בשרתיה, אלא אם היא עומדת בתקן המדובר. לכן כל פעולה שקשורה להזנת פרטי אשראי או מידע רגיש רלוונטי, חייבת להתבצע ישירות באתר/שרתים של חברת האשראי עצמה.

כיצד מתבצעת הרכישה בפועל?
בתהליך הרכישה מועבר הגולש אל חברת הסליקה (דיירקט), כאשר רק לאחר סיום הרכישה מוחזר הגולש אל החנות הוירטואלית.
אפשרות נוספת היא להטמיע חלון בתוך עמוד הרכישה  שבו יש קישור לטופס הסליקה באתר של חברת הסליקה (דיירקט בפריים פנימי). במקרה זה, הגולש ויזואלית נשאר באתר של בעל החנות הוירטואלית, אבל למעשה מבצע את הסליקה ומזין את המידע באתר/שרתים של חברת הסליקה.
חשוב לציין שלא כל חברה מאפשרת התממשקות בדיירקט פריים פנימי.

איך לבחור את חברת הסליקה הנכונה ביותר?
בשלב הראשון, ולפני שפונים לספקיות השונות, מומלץ  לסכם מה הם הנושאים החשובים לך בעסק כגון: כמה עסקאות העסק מצפה לייצר, האם קהל היעד הוא מקומי או בינלאומי, האם תרצו שיפתחו בממשק כלים במיוחד עבורכם, האם זמינות ותמיכה חשובים לכם, מהם השרותים הנוספים שאותה חברה מציעה ועוד…
קבלת החלטה בנושאים אלו תסייע לכם לשאול את השאלות הנכונות ולמצוא את החברה שתיתן את המענה הכי נכון עבורכם.

אפשרויות סליקה ב-livecity
על מנת לאפשר ללקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות, לייבסיטי בניית אתרים התממשקה עם מספר חברות סליקה שונות כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות שלה.
החל מחברת PayPal המוכרת (שאינה מצריכה התעסקות מול חברות האשראי ישירות) דרך Authorize.Net המאפשרת פתיחת חשבון רק לחשבון סוחר מארצות הברית ובעסקאות במטבע דולר בלבד ועד Tranzila, PeleCard, Netpay, CreditGuard,  Z-Credit שהן חברות ישראליות כחול לבן הפועלות בשוק המקומי והבינלאומי.

לייבסיטי בניית אתרים מאפשרת לך לבנות חנות וירטואלית ולבחור את חברת הסליקה המתאימה לך. פתח חנות וירטואלית עכשיו והזנק את העסק שלך קדימה.


שפר את העסק שלך עם מסחר אלקטרוני

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

יש לעסק שלך הרבה הזדמנויות הודות לאינטרנט. לקוחות יכולים למצוא את מיקומך, ללמוד על עבודתך, ואפילו לבצע רכישות. אם האתר שלך לא כולל חנות וירטואלית אתה מפספס הזדמנות אדירה לצמיחת העסק.

אם אתה מוכר מוצרים או שירותים, תוכל להשתמש בפתרון מסחר אלקטרוני באתר שלך. הצגת מוצרייך ללקוחות זה כבר לא מספיק. אתר אינטרנט גדול יכלול חנות מקוונת בה יכולים לקוחות לבצע רכישה במהירות ובקלות, מבלי לעזוב את האתר.

מדוע לכלול חנות וירטואלית?
התשובה הקצרה היא זו: בגלל המתחרים שלך. חשוב על זה מנקודת מבטו של הלקוח. הם רוצים את התהליך היעיל ביותר לביצוע הרכישה שלהם. באופן טבעי, הם יבחרו בעסק המציע להם את הפתרון הקל ביותר. אם הם כבר נמצאים באתר אינטרנט, אפשרות לרכישת הסחורה תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורם.

הפוך אותו לבטוח
אחת הדאגות של עסקים ולקוחות רבים היא הביטחון בקניות אונליין. פתרונות תשלום כגון PayPal מציעים דרך יעילה ובטוחה לעיבוד רכישות. אם אתה כבר מקבל תשלומים בכרטיסי אשראי בחנותך או בטלפון, תוכל לבדוק עם הבנק שלך לגבי הוספת רכיב האינטרנט. עם זאת, לקוחות רבים ירגישו יותר בנוח עם מותג מוכר כמו PayPal.

יתרון נוסף של הצעת תשלום PayPal, בין אם כשיטה יחידה או בנוסף לעיבוד כרטיסי אשראי, הוא שהלקוחות יכולים לקבל תהליך יציאה יעיל. PayPal מאחסן את פרטי הכרטיס שלהם, כך שהם לא צריכים להזין מחדש את כל פרטיהם, מה שגורם לסבירות גבוהה יותר שהם ישלימו את הרכישה אצלך.

הפוך זאת לאטרקטיבי
בתור משתמשי אינטרנט, כולנו היינו באתרים עם חנות אינטרנט שלא תוכננה כראוי. בין אם התמונות קטנות מדי, או שכל העניין קשה לניווט, זה יכול להשאיר אותך מתוסכל. חנות מקוונת לא מושכת יכולה לצמצם את מספר הלקוחות שבאמת יישארו ויבצעו רכישה.

שימוש בפתרון אינטרנטי שיכול להפוך את מסחר אלקטרוני לקל לשימוש עבורך ועבור הלקוחות שלך היא דרך מצוינת לשיפור העסק. כעסק, עלייך להיות מסוגל להוסיף ולהסיר פריטים מהחנות הוירטואלית שלך בקלות, וכן לנהל את ההזמנות. ללקוחות, האתר צריך להיות קל לניווט, אטרקטיבי, ומאובטח.

עם המהפכה האינטרנטית הקיימת, אתה צריך להישאר ביתרון, והמשמעות היא להציע רכישות באינטרנט. גם אם העסק שלך מבוסס על שירות כלשהו, תוכל להציע רכישות מקוונות של הזמן שלך. החנות המקוונת שלך יכולה להיות מה שאתה והלקוחות שלך צריכים את זה כדי להיות.

למזלנו, הפתרון עבור מסחר אלקטרוני מושלם עבור האתר של העסק שלך נמצא בהישג יד. צור עמנו קשר עוד היום על מנת לגלות כיצד אנו יכולים לסייע לך ליצור חנות וירטואלית ידידותית ומאובטחת. תהיה שמח שעשית זאת!


מה זה פייפל וכיצד להשתמש בו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

אם אתה מקבל תשלומים אינטרנטיים עבור מוצרים או שירותים באמצעות אתרך, עלייך להכיר את פייפל. אך אם אתה רק מתחיל ואינך יודע אם להפעיל את אופציית פייפל בלייבסיטי, אל תישאר בחושך. יש סיבה שכל כך הרבה עסקים תלויים באתר הזה.

מהו פייפל?

בפשטות, פייפל הוא עסק לעיבוד תשלומים אשר מטפל בעסקות והעברות באינטרנט. הוא מציע דרך נוחה של צד שלישי לקבלת תשלומים דיגיטליים ללא מידע פיננסי רגיש. במקום לדאוג לגבי הצפנה או לקוות שהלקוחות יסמכו על הלגיטימיות שלך, תוכל לסמוך על האמינות והאישורים של שירות המכירה היווניוורסלי הזה.

כיצד אוכל להוסיף פייפל לאתר שלי בלייבסיטי?

לפני שתוכל להתחיל לקבל תשלומים באינטרנט, עליך לאמת את המידע שלך עם פייפל ולשדרג את החשבון שלך. אל תדאג; זה לגמרי בחינם, ופייפל גובה רק תשלום מינימאלי עבור עסקאות. תוכל לספוג את העלויות על ידי שילוב העמלות במחירים שלך, או שתוכל לבחור חשבון פייפל פרימיום ששייך רק לבעל העסק. אם אתה קבלן פרטי או עצמאי, זו האופציה הטובה ביותר. עם זאת, אם תצטרך לקשר תשלומים לעסק עצמו עבור מס וכד', הקפד לקרוא את התנאים וההגבלות של כל סוג חשבון.

כיצד פייפל משפיע על העסק שלי?

בנוסף לחיבור מאובטח של חשבון הבנק שלך עם תשלומי הלקוחות, פייפל מגבירה את הסבירות שאנשים יבצעו תשלום בכלל. למעשה, מחקר נילסן שארך שנה גילה ששילוב פייפל באתר מגביר את ספירת הלקוחות בשיעור ממוצע של 27 אחוזים, וכי לקוחות הוציאו כפליים כסף באתרי אינטרנט המאפשרים תשלום באמצעות פייפל.

זה כנראה תלוי בנראות האתר, כמו גם הגמישות בקבלת מספר צורות תשלום. לדוגמא, משתמשים יכולים לחייב את הסכום על כרטיס האשראי שלהם, להעבירו ישירות מחשבון הבנק שלהם, או אפילו להשתמש במטבע דיגיטלי. בתמורה, אתה יכול לגשת לכסף הזה באופן מיידי ולהעבירו לחשבון הבנק שלך. פייפל מספקת הגנה משפטית גם עבורך וגם עבור הלקוחות, על מנת להבטיח כי העסקה מתקיימת בתנאים מאוד ספציפיים, מאובטחים, ומתועדים היטב.

איזה עסקים יפיקו תועלת מרבית מפייפל?

אם אתה בעל עסק מקוון אשר שולח מוצרים ללקוחות בינלאומיים, פייפל היא בחירת תשלום חכמה משום שהיא מגבירה את קצב הסבירות וההצלחה של עסקות מקוונות. עם זאת, שילוב פייפל באתר יכול לסייע לך לבצע עסקים בעולם האמיתי גם כן. לדוגמא, תוכל למכור מוצרים בדרך בעזרת האפליקציה הניידת של פייפל וקורא כרטיסי אשראי, מה שהופך עבודה בגלריות ומופעים קלה עבור אמנים. אם יש לך רק בלוג אישי ותרצה לתת לקוראים דרך לתמוך במאמצייך או לתרום למטרה טובה, תוכל לשלב את אפשרות התרומות של פייפל.

באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי תוכל לשלב פייפל באתרך בלחיצת כפתור וללא התעסקות מיותרת. פתח חנות וירטואלית עכשיו ותן דחיפה משמעותית לעסק שלך! 


הגלובליזציה של מסחר אלקטרוני בעסקים

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

רוב העסקים הקטנים והבינוניים היו בעבר עסקים מקומיים. המסחר הבינלאומי דרש מאמץ משמעותי, במיוחד עבור אלה המוכרים ישירות ללקוחות. משלוח של חבילות בודדות היה מסובך ויקר, ורק מספר מועט של עסקים חשבו ששווה להשקיע בייעול התהליך. עכשיו, לעומת זאת, האינטרנט שינה את העולם הזה.

הפנים המשתנות של העסקים
החודש חל יום ההולדת ה-20 של המסחר האלקטרוני, הכוח המניע מאחורי המהפכה. הכל התחיל במכירה אונליין של אלבום אחד, "Ten Summoner's Tales" של סטינג, ולמרות שהצמיחה הראשונית הייתה איטית המסחר האלקטרוני הפך למבוסס היטב. בשנה שעברה מסחר אלקטרוני הכניס 263 מיליון דולרים בארצות הברית לבדה.

מפתח לצמיחה זו היה הקלות בה ניתן להשתמש במסחר אלקטרוני כדי להרחיב את השווקים ברחבי העולם. זה משך יותר ויותר חברות קטנות ובינוניות, אשר בתורן שמו לחץ על שחקנים אחרים במערכת המסחר כדי לשפר את השירותים שהם מציעים.

על הכסף
אחד הקשיים המרכזיים במסחר האלקטרוני הראשוני היה החלפת כספים, בעיה שהפכה חריפה יותר כאשר גלובליזציה התרחשה ואנשים רצו לסחור על פני מטבעות שונים, וכאשר העסקים ביקשו להגיע לשווקים בהם היו מעט שימושים בכרטיסי אשראי. מערכות מוקדמות התמקדו סביב העברות בנקאיות, אם כי אפילו עד שנת 2005 היו עדיין חברות שהתעקשו על קבלת מטבע קשה המומר על חשבונו של הקונה ונשלח במעטפה. ברור היה קשה לשמור על דרך זו - זה גרם לכך שהמסחר האלקטרוני היה קשה בהרבה מאשר קניות מסורתיות - אך הנישה שהוא יצר גרמה לצורות חדשות של בנקאות לצוץ.

פייפל אשר הושקה בשנת 1999, נעה במהירות קדימה וקבעה את תקן הזהב עבור תשלום מקוון. למרות שהשירות חייב חשבונות בנק וכרטיסים, כרטיסי חיוב גם הם הספיקו, והבנקים היו מוכנים להנפיק כרטיסים אלה ללקוחות בתשלום נמוך. הם גם היו נגישים יותר לאנשים במדינות עניות. מה שבאמת העניק לפייפל יתרון על פני מתחרותיה, לעומת זאת, הייתה המהירות בה צפו מפתחיה כיצד אנשים ירצו לעשות קניות. כניסתה של מערכת סל הקניות הפכה את פעולת הקניה לקלה יותר בכל חנות וירטואלית בה היא שולבה.

קניות באינטרנט
חנויות וירטואליות מודרניות נראות די שונה מהחנויות הראשוניות. הפריסות שופרו כך שלקוחות יכולים למצוא במהירות דברים חשובים כמו סל הקניות ותיבת החיפוש. יש דגש על תמונות, שלא רק מאפשרות לראות את המוצר לפני הקנייה, אלא מעידות ששפה אינה מכשול בחוויית הקנייה. חנויות כגון אלה דורשות לא מעט מאמץ כדי לתפעלן בדרך הישנה, אך מערכות מסחר אלקטרוני מקצועיות זמינות במחירים סבירים מאוד ומאפשרות לרוב התחזוקה להיות אוטומטית, בכך משגיחות על המתרחש כגון שינויי מחירים ומחסור במלאי. משמעות הדבר היא שבעלי העסקים יכולים בקלות לעסוק בשוק המקוון ולנצל מערכות אספקה משופרות על מנת להפיץ את מוצריהם ברחבי העולם.


כיצד המסחר האלקטרוני שינה את השוק העולמי

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

עלייתו של המסחר האלקטרוני שינתה את הדרך בה העולם עושה עסקים בכל דרך אותה ניתן להעלות על הדעת - מהעסקים הקטנים ביותר שלוקחים את הצעד המהוסס הראשון אל תוך השוק המקוון ובונים חנות וירטואלית ועד לענקיות העסקיות בתחרות הגלובלית, בה השחקנים הגדולים ביותר מתחרים על שליטה בשוק.
החשיבות הגוברת של השוק העולמי מונעת בחלקה על ידי הימצאות תמידית של סמארטפונים והתקנים ניידים אחרים, כמו גם על ידי הזמינות ההולכת וגדלה של גישה לאינטרנט אלחוטי, לא רק בתוך הבית, אלא גם באזורים ציבוריים כגון בתי קפה, קניונים וחנויות. גורמים אלו צריכים לחבור יחדיו כדי ליצור סביבה המאפשרת רכישות אונליין כמעט בכל זמן ובכל מקום. העסקים המקוונים אשר נהנים מסביבה זו הם, שלא במפתיע, מי שהשקיעו בנוכחות מקוונת ועבדו על אופטימיזציה עבור לקוחות ניידים. עם ספקים כגון לייבסיטי אשר מציעים כלי בניית אתרים פשוטים עם ממשקי גרירה ושחרור בהם ניתן להשתמש על מנת ליצור אתרים מסורתיים ומותאמים לנייד, אפשרות זו זמינה יותר ויותר גם לעסקים הקטנים.

בעוד השוק המקוון ממשיך להתרחב, להתפתח ולהתבגר, נראה שהוא ימשיך לשנות את השוק העולמי גם בעתיד. בעוד השינוי הזה הביא איתו הרבה הזדמנויות חדשות לעסקים ודרכים חדשות להגיע ללקוחות ולשותפים חדשים, הוא גם חשף אתגרים חדשים שהקהילה העסקית תהיה חייבת להתייחס אליהם. אלה כוללים הבטחת תשלומים בטוחים עם פתרונות תשלום חדשניים כגון אלה שפותחו ע"י פייפל , כמו גם ביצירת חנויות מקוונות אטרקטיביות וחווית קנייה משולבת עבור הלקוחות.

אז מה נמצא באופק עבור המסחר האלקטרוני הגלובלי? כיום, קמעונאים ועסקים אחרים מכל סוג וגודל יכולים לשער לאן השוק העולמי מתפתח על ידי התבוננות בדרכים בהן חלק מהשחקנים הגדולים, כגון אמזון, פייסבוק, eBay וגוגל מפתחים וסוגי המחקר והטכנולוגיה שאותן חברות משקיעות בהם. אין לשכוח, כמובן, את חשיבותו של השוק המקוון בסין, אשר עם שחקנים כבדים כגון Alibaba, Baidu וTencent, נראה נחוש יותר ויותר לתפוס את מקומו כחוד החנית של הכלכלה הגלובלית. עסקים אלה הינם אינדיקטורים חשובים של הדרכים בהן השוק המקוון בעולם מתפתח.

עסקים קטנים יכולים ללמוד הרבה מהאסטרטגיות המיושמות כיום על ידי שחקנים גדולים אלה. למשל, אסטרטגיות עולמיות של חנויות אינטרנט כוללות השקעה ניכרת בטכנולוגיות תשלום המיועדות לנטרל את הסיכון של הונאה. סיכוני אבטחה מכל הסוגים ימשיכו להיות איום שעסקים מקוונים בכל הגדלים חייבים להיות ערניים לגביו, בעוד מערכות תשלום מאובטחות הופכות יותר ויותר מתוחכמות, כך גם השיטות של רמאים ופושעים אחרים שירצו לחבל במערכות אלו. עסקים מקוונים גדולים ממשיכים במסע לשיפור חוויית הלקוח על ידי הצבת זמן וכסף בפיתוח טכנולוגיות הדור הבא.


5 דברים שעלייך לעשות לאחר שסיימת לבנות חנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

היום, מסחר אלקטרוני זה שם המשחק. אם אתה בעל עסק שלאחרונה קיבל את ההחלטה להצטרף לעולם המסחר המקוון, אתה כבר יודע עד כמה חשובה הטכנולוגיה בשוק כיום. החל מחנויות בגדים עד למשלוחי אוכל וכל מה שביניהם, עיצוב אתר טוב יכול לעשות את כל ההבדל עבור עסקים מתחילים וחברות מבוססות כאחד. אז אחרי שכבר לקח את הזמן ושמרת כתובת דומיין עבור האתר, עיצבת פריסה ידידותית למשתמש, והענקת למוצרייך בית וירטואלי, חשוב מאוד לעקוב אחר חמשת השלבים הסופיים הללו.

1. צפה באתר שלך על דפדפנים והתקנים מרובים

אם אתה משתמש בדפדפן אינטרנט אחד בלבד, הורד דפדפנים נוספים באופן זמני. Chrome, Internet Explorer, Safari, וMozilla Firefox הם הדפדפנים הנפוצים ביותר, כך שכמעט בטוח שתקבל תנועה דרך ארבעתם. בחן את האתר בעצמך כדי לוודא ששום דבר לא נראה מבולבל או גדול מדי בשימוש בכל אחד מהם. כמו כן כדאי לגשת לאתר מהתקנים מרובים, כוללים צגים חיצוניים בגדלים ורזולוציות שונות. השאל טאבלט של חבר או גש לחנות אלקטרוניקה, אם אין לך מגוון רחב של התקנים ניידים שונים. בדרך כלל תוכל לבדוק מוצרים שונים בחנות, לכן נסה לפתוח את האתר על מחשבי מקינטוש, מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טאבלטים, וסמארטפונים.

2. ודא ואבטח את נקודת המכירה

אם בחרת לקבל תשלומים באמצעות פייפל, אינך צריך לדאוג בנוגע לבעיות ביטחון הקשורות ליישומים מסוימים . עם זאת, עדיין עלייך לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלך לא מתמודדים עם מכשולים בזמן השלמת העסקה. אמת את חשבון הפייפל שלך ובצע רכישת ניסיון באמצעות כרטיס האשראי האישי שלך, רק כדי לוודא שהוא עובר.

3. צור דרך למדידת מדדים באתר

אם אתה מוסיף את גוגל אנליטיקס, אתה יכול לעקוב אחר כל דבר, החל מיחס המרה (אחוז המבקרים אשר מבצעים רכישה) ועד שיעור הקפצה (הזמן שלוקח למבקרים חדשים לעזוב את האתר שלך, ובאיזו תדירות זה קורה). ודא שאתה יודע בדיוק מה אתה רוצה למדוד, והחלט כיצד לעקוב אחר קריטריונים חשובים אלו. אם צפיות בדפים חשובות לך, בדוק שכל דף מוצר אוסף נתונים מדויקים.

4. ודא שתהליך השלמת העסקה הינו חלק ופשוט

עבור את כל התהליך של השלמת הרכישה בעצמך, ובקש מבני משפחה וחברים לעשות את אותו הדבר. בקש רק מידע חיוני ביותר לרכישה, אך תן ללקוחות את האפשרות לחלוק עמך מידע נוסף גם כן. אינך רוצה שהעסקה תהיה מייגעת או מסובכת, לכן וודא שהטפסים שלך מיושמים בפורמט אוניברסלי, ואל תציף את המבקרים בצבעים חזקים או יותר מדי שאלות. כמו תמיד, כלול קריאה לפעולה בתחילת התהליך וגם בסופו. תן ללקוחות הודעה לפעולה, בין אם תרצה להראות להם כיצד לעקוב אחר המשלוח שלהם או להירשם לקבלת ניוזלטר.

.5. עדכן את חשבונות המדיה החברתית שלך ושתף את כתובת האתר שלך עם עוקבים

אם לעסק שלך אין חשבון בפייסבוק וטוויטר, זה הזמן לפתוח אותם. העלה את הלוגו והתמונות של המוצרים או השירותים שלך, והצג עצמך לעוקבים חדשים בדרך ידידותית, תמציתית ומרתקת. לאחר מכן התחל את התהליך החשוב מכל: שיתוף אתר האינטרנט שלך עם הציבור. רגש את העוקבים שלך עד ההשקה, ושתף את כתובת האתר בדף הבית לאחר שהשלמת את ארבעת השלבים הראשונים ברשימה זו. כאשר אתה מעדכן את האתר האינטרנט שלך, המשך ליידע את כולם במדיה החברתית עם קישורים והודעות חדשות. שתף את השקת האתר עם כולם ברשימת אנשי הקשר שלך. שלח דואר אלקטרוני ללקוחות קודמים ולקוחות נוכחיים, עמיתים ושותפים עסקיים.


כיצד עיצוב חנות וירטואלית מגדיל את המכירות?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

יצירת חנות וירטואלית מוצלחת זה עסק מסובך. הרבה אנשים נוטים לבזבז זמן וכסף בבניית החנות ולאחר מכן מרגישים מאוכזבים כאשר ההזמנות לא מגיעות. לייבסיטי יכולה לסייע לך בעזרת תבנית יעילה לחנות מקוונת המתאימה לשירות פייפל ולשירותי מסחר אלקטרוני נוספים, אך הדרך בה תמלא את התבנית הינה עדיין בעלת חשיבות רבה.

הנה מספר טיפים שיעזרו לך לעצב חנות מקוונת מושלמת עבור העסק שלך:

1) ודא שהמוצרים נמצאים במרכז תשומת הלב - זהו הכלל הראשון בעיצוב חנות וירטואלית . עיצוב אתר הינו חשוב וחיוני, אך אל תיפול למלכודת של משיכת תשומת הלב הרחק מהמוצרים שלך עם פרסומות ואביזרים בולטים סביב העמוד. הכל צריך להיות ממוקד במכירת הסחורה שלך ועיצוב נינוח בו המוצרים נמצאים במרכז הבמה, זו בדרך כלל הדרך להשיג זאת.

2) השתמש במיתוג שלך - אם אין לך לוגו אתה צריך להשיג אחד. הלוגו שלך צריך להיות בולט בחנות והצבעים צריכים לחזור בכל העיצוב. בסופו של דבר, המטרה היא לגרום ללקוחות לקשר את השירותים שאתה מוכר עם המותג שלך באופן מיידי. אם אתה מצליח במטרה זו, במקום לחפש אחר מוצרייך הלקוחות יחפשו את החברה שלך.

3) הצע מוצרים חלופיים ודומים - קונים רבים מתחילים לחפש מוצרים בלי לדעת בדיוק מה יתאים עבור הצרכים שלהם. על ידי הצעת חלופות עבור כל מוצר באתרך תוכל לסייע להם למצוא מה שהם באמת צריכים במקום לגרום להם לעזוב. מוצרים נלווים רלוונטיים יכולים לשכנע אותם לקנות משהו אחר אותו הם אפילו לא חשבו לקנות לפני שביקרו באתרך.

4) ודא שהאתר קל לניווט - אם הקונים נשארים באתרך ומחפשים פריטים עלייך להפוך את החוויה לקלה ופשוטה עבורם. כדאי שיהיה תפריט ברור עם קישורים קריאים עבור כל קטגוריה באתר. אתה צריך לוודא כי שם הדף הנוכחי נראה בבירור, כך שמבקרים יוכלו לדעת היכן הם נמצאים בכל זמן נתון. כל פריטי הניווט הללו צריכים להיות פשוטים, לא עמוסים וברורים לעין בכל עת.

5) המחש את מוצרייך - אם הלקוחות לא יוכלו להסתכל על המוצרים הסיכוי שהם יקנו אותם אינו סביר כלל. תמונות אטקרטיביות של כל פריט המראות אותו בהגדרה מתאימה יסייעו למכור את המוצרים. מוצרים אלה הם הסיבה שהמבקרים מגיעים לחנותך מלכתחילה ולכן חשוב שהתמונות יהיו מספיק גדולות.


5 טיפים לתכנון חנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

מסחר אלקטרוני הינו עולם עסוק יותר ותחרותי יותר מהקניון המקומי בעירך. יש לך מעט מאוד זמן על מנת להתחבר ללקוח ברגע שהוא החליט לבקר באתר. לכן חיוני ביותר שבעת שימוש במגוון התבניות המעולות כאן בלייבסיטי, תפעל עבור בניית חנות וירטואלית שתספק את התוצאות שאתה צריך. להלן חמישה שלבים עיקריים בדרך להשגת מטרה זו:

1. הבן בדיוק עם מי אתה מדבר

הגדרה ברורה של קהל היעד שלך, הן למגוון המוצרים הרחב, והן עבור פריטים יחידים, עשוי לקחת קצת זמן - אך בהחלט חיוני להצלחתך. בדיוק כמו רופא אשר צריך להכיר את מטופליו או עורך דין ולקוחותיו, גם אתה צריך תמונה ברורה של סוג הקונה, מה הוא צריך לדעת על מנת לבצע רכישה, וכיצד היה רוצה שתדבר איתו.

2. שווק את החנות הוירטואלית שלך באופן נרחב

יש ערך מועט בעבודה קשה וביצירת אתר נהדר, מלא במוצרים מעולים, אם אף אחד לא יודע עליו. זו לא חנות פיזית בה אפשר לסמוך על תנועה חולפת, אתה צריך לצאת ולתפוס את הלקוחות. משמעות הדבר היא פרסום, מסעות פרסום בדוא"ל, נוכחות קבועה במדיה החברתית, יצירת בלוג, הצעת מאמרים לאתרים אחרים וכדומה. אחרת אתה עלול להיות רק מוכר המתופף באצבע על הדלפק בחנות ריקה!

3. הפוך את ביצוע הפעולה לקלה עבור הלקוחות

טפסי הרשמה ארוכים עלולים להרתיע, ולקוחות פוטנציאליים רבים פשוט יעזבו ויקנו במקומות אחרים. בקש רק מידע שאתה באמת צריך, ולעתים קרובות עדיף אם תאפשר ללקוחות לקנות בלי הצורך להירשם באופן רשמי. אתה להוט על האפשרות השנייה, כי תוכל להכניסם לתכנית מעקב, אך הרבה אנשים פשוט רוצים לקנות ולהיעלם. עם זאת, הם יחזרו אם החוויה הייתה פשוטה ונעימה כפי שהם רצו. גם בתחום זה, הצע אפשרויות תשלום רבות ושונות ככל שתוכל, כגון כרטיסי אשראי או פייפל , כיוון שזה יגדיל את מספר העסקות שבוצעו.

4. הולך אותם דרך תהליך פשוט

כאשר לקוח מבלה זמנו בחנות שלך, כדאי לתת להם לדעת איך הם מתקדמים. או, אם לנסח בצורה אחרת, כמה זמן נשאר להם עד לסיום הרכישה. מספר מוגבל של צעדים ברורים ישאיר אותם איתך. אם הם פתאום מבינים שהם עשו שגיאה אפשר להם לבטל צעדים בצורה קלה ונוחה, כך  תמנע מהם לעזוב מבלי להשלים את העסקה.

5. הודה להם בנימוס כאשר הם מסיימים

אם אי פעם היית בחנות בה אתה חדל מלהתקיים ברגע ששילמת, אתה יודע כמה מאכזב זה יכול להיות. השתמש בהודעה ידידותית ומועילה של "עסקה הושלמה" עם אינדיקציה ברורה של מה שיקרה בהמשך. הקפד להוסיף קישור "המשך בקניות" גם כן, אין שום סיבה שהם לא ישקיעו עוד קצת מזומנים אצלך!

חמשת טיפים אלו יעניקו לך את ההזדמנות למקסם את הזרמת ההכנסות בחנות הוירטואלית שלך.
 


למה להשתמש בשירות פייפל בחנות וירטואלית?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

הוספת אפשרות לתשלום באמצעות פייפל לאתר של חנות וירטואלית היא הדרך הקלה ביותר לגבות תשלומים מלקוחות - פשוט הוסף לחצני פייפל רלוונטיים והאתר שלך הופך להיות חנות מקוונת.

חברות כרטיסי אשראי ובנקים דורשים שיהיה לך רישיון מסחר לפני שיאפשרו לך לעבד תשלומים מקוונים. לשם כך, אתה צריך חשבון בנק עסקי וחייב לספק הרבה מידע על העסק שלך לפני שתוכל להתחיל למכור.

עם פייפל, רישיון סוחר אינו הכרחי, ובכך חוסך לך זמן ומשאבים כדי שתוכל להמשיך במכירה מייד.

זה מאובטח

הגדרת פייפל עשויה להיות פשוטה, אך זה לא אומר שזו דרך פחות מאובטחת. הגדרת התצורה של החנות המקוונת לקבלת תשלומים מאובטחים ותשלומים בכרטיסי אשראי הינה פשוטה מאוד - עלייך רק לספק מדינה, שם, כתובת, מספר טלפון ודואר אלקטרוני, ולקבל את הסכם השימוש באתר.

יתר על כן, נתוני הצפנה אשר נשלחו אל ומאת החנות הוירטואלית שלך נהגו לכלול תהליך ארוך של הגשת בקשה לרישיון SSL, ולאחר מכן בנייה וקביעת תצורה של חנות וירטואלית להתאמה.

עם פייפל, כל מה שעלייך לעשות הוא ללחוץ על "כן" עבור קוד כפתור הפייפל שלך, וכאשר תוסיף את הכפתור לאתרך, תוכל להיות סמוך ובטוח שהמידע האישי של לקוחותייך מוסתר בצורה בטוחה בעת הקנייה.

אין עמלות התקנה

הקמת חנות וירטואלית דורשת בדרך כלל סוג כלשהו של השקעה, כגון תשלום עבור תוכנה נוספת או התאמת קוד האתר שלך לאפשרויות תשלומים. יתר על כן, חברות כרטיסי אשראי לעתים קרובות גובות תשלום חודשי עבור כפתור התשלום הנמצא באתרך, בין אם אתה מבצע מכירה או לא.

פייפל אינה גובה תשלם עבור השירות באתרך, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור עסקים חדשים, כמו גם חנויות מקוונות אשר מצפות למספר משתנה של מכירות בכל חודש. אתה משלם רק אחוז קטן לפייפל עבור כל מכירה שתתבצע, סכום אשר פוחת כמספר המכירות. אם אינך מוכר דבר, אתה לא משלם.

אתה יכול לבחור את העדפות התשלום שלך

לפייפל ישנן מספר אפשרויות תשלום על מנת להתאים לצרכייך.

לאפשרות אקספרס אין תשלום חודשי והיא מעניקה ללקוחותייך את האפשרות לשלם באמצעות חשבון פייפל משלהם או בעזרת כרטיס אשראי.

האפשרויות "תשלומים מתקדמים" ו"תשלומים רגילים" גם כן מעבירות את הלקוחות לאתר האינטרנט של פייפל על מנת להשלים העסקה שלהם.

אם תרצה לקבל כרטיסי אשראי ישירות באתר, ולאפשר תשלומים קבועים כגון מנויים, תוכל לשלם תשלום חודשי על מנת לעשות זאת באמצעות אפשרות "תשלומי Pro".

"Pro Payflow" תומך גם בתשלומים חוזרים, אך עם דמי עסקה נמוכים יותר בתמורה לתשלום חודשי מעט גבוה יותר, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אתרים עם הרבה מכירות חודשיות.


5 טיפים שימושיים לשיפור קידום אתר חנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

מסחר אלקטרוני יכולה להיות הסיבה לבניית אתר עסקי משלך, או פשוט חלק ממגוון פעילויות או שירותים שאתה מספק. ישנן מספר נקודות ספציפיות שיכולות לסייע לך להפיק את המירב בנושא קידום אתרים בו אתה משתמש. להלן חמישה טיפים רבי עוצמה:

1. צור תגי meta ייחודיים
אנשים המחפשים את המוצר לוודא דווקא מחפשים את העסק שלך, אלא אם כן אתה היצרן. ודא שתגי ה-meta שלך מותאמים באופן ייחודי לכל מוצר ספציפי, מה שיבטיח כי בעת החיפוש, הלקוחות הפוטנציאליים שלך יגיעו למקום בו הם רוצים להיות. באיזו תדירות אתה מחפש פריט ומוצא שהקישור עליו לחצת שולח אותך לדף הבית או דף מידע כללי, ומשאיר אותך לעשות את העבודה ולמצוא היכן אתה רוצה להיות (או, בדיוק כפי שסביר להניח, ללכת למקום אחר)?

2. שמור את המוצרים שלך קרוב לדף הבית
בהמשך לנקודה הקודמת, באיזו תדירות אתה צפוי להתחיל על ידי בחירת קטגוריה, ולאחר מכן למצוא קטגוריות משנה, ולאחר מכן תפריט עם פריטים מרובים? בסופו של דבר, אם תתעקש מספיק, ייתכן שתגיע ליעדך. זכור, דף הבית שלך צפוי להיות הדף בדירוג הגבוה ביותר שלך, ולכן שמירה על המוצרים שלך קרובים אליו היא בעלת ערך.

3. היפטר מתיאורי היצרן
ובכן, אולי לא לגמרי. כשאתה קורא את התיאורים הניתנים על ידי היצרן, בדרך כלל ברור שאין אדם שמדבר בצורה כזאת. עדיין, בזמן חיפוש, אנשים נוטים להיות ב"במצב דיבור". התיאור הוא לא רק תיאור, הוא צריך להיות כלי מכירות. חשוב על השימושים שאנשים עושים בכל מוצר כי זה עשוי להגדיר את מונחי החיפוש שלהם.

4. הזמן ביקורות והערות
זה יספק תוכן ייחודי לאתר שלך, במקום להשתמש בתיאורים בלבד. אלה החולקים מחשבותיהם לעתים קרובות ישתמשו במילים או ביטויים שאתה אולי לא חשבת עליהם. ובכל זאת, אם זו דעתו של אדם אחד, אחרים עשויים להשתמש באותם תנאי חיפוש. זוהי דרך נהדרת לייצר אופטימיזציה למנועי החיפוש יותר ממה שאתה אולי חשוב שאפשר! אגב, הביקורת השלילית מדי פעם גם הופכת את האתר שלך למציאותי יותר, ונותנת לך את ההזדמנות לתקן אי הבנות, או להבהיר ספקות.

5. תיוג מוצרים על ידי לקוחות
עולם המדיה החברתית רואה אנשים המתייגים באופן קבוע מוצרים עם מילות מפתח שלהם או בעזרת סלנג. כמו הנקודה הקודמת, אתה מעניק לאתר שלך את ההזדמנות להימצא על ידי חיפוש של מונחים אלה בהם אנשים משתמשים כיום. אולי אתה לא יכול אפילו להבין באופן מלא חלק מ"השפה", אבל כל עוד לקוחות פוטנציאליים מבינים, זו החלטה קלה לקבל בברכה את הרעיון.

כאן בלייבסיטי עומדות לרשותך מבחר תבניות חינמיות נהדרות שיסייעו לך ליצור חנות וירטואלית ולאחר שתבחר את המתאימה ביותר עבורך אל תשכח ליישם חמשת הטיפים הללו שיכולים לסייע לך להשיג קצת יותר כוח משיכה כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים את המוצרים או החבילות שאתה מציע.


מהו מסחר אלקטרוני ולמה העסק שלי צריך את זה?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

מסחר אלקטרוני הוא המונח הנפוץ עבור כל סוג של עסקה מסחרית המתקיימת אך ורק דרך האינטרנט. עסקה זו עשויה להיות בין צרכן וחנות מקוונת, אתר של רשת חנויות גדולה, או אפילו עסקה של עסק לעסק. לא משנה מהו המודל העסקי שלך, עלייך להביט מקרוב על מסחר אלקטרוני כדרך לבניית העסק שלך.

מה מסחר אלקטרוני עושה?
מסחר אלקטרוני מעניק ללקוחותייך את היכולת לקנות ממך בלי שום מגבלות זמן או מרחק. חשוב על זה לרגע. מכירה שאחרת לא הייתה מתרחשת כי הלקוח לא יכול היה לבקר במהלך שעות העבודה או כיוון שהוא גר רחוק מדי, פתאום הופכת לאפשרית. זה מראה מדוע חלה התרחבות מהירה כל כך של חנויות אינטרנט ב-10 השנים האחרונות ולמה אין שום סימן שתחום זה יאט. עסקים ברחבי העולם נמצאים במרוץ לכבוש את הנוף הוירטואלי, אך עם פוטנציאל כמעט בלתי מוגבל למכירות יש שפע של מקום לכולם.

מה לגבי מכירות מעסק לעסק?
חוכמה מקובלת קובעת כי מכירות לצרכן ומכירות בין שני בתי עסק הן עניינים שונים זה מזה, אך במקרה של חנות וירטואלית מכירות מעסק לעסק יכולות להפיק תועלת מנוכחות מקוונת ממש באותה מידה כמו כל עסק קמעונאי. מאחר ומכירות עסק לעסק הן זירה מורכבת, עם חברות העוסקות במאות אם לא אלפי של לקוחות וספקים אחרים, מסחר אלקטרוני מעניק לעסקים אלו יתרון תחרותי מאחר והם יכולים לפשט את תהליך המכירה והמשלוח. זוהי לעתים קרובות דרך מהירה יותר וזולה יותר לנהל חברת מכירות בשיטה זו.

אז האם העסק שלי צריך חנות וירטואלית?
הקמת חנות באינטרנט יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינך מעצב אתרים מומחה. אם אינך בעל ידע מתקדם בנושא  מסחר אלקטרוני באינטרנט אתה עלול להירתע מהמחשבה של העברת מרבית פעילותך למרחב הוירטואלי. אתה עלול להיות מודאג מכך שמאמצייך עשויים לא להניב תוצאות כפי שציפית וכך לסכן את הצלחת העסק שלך. האמת היא שאם תבחר שלא לעשות את הצעד, ישנם מאות עסקים המחכים ממש מאחוריך שכן יעשו אותו. אין ספק - אתרי מכירות נמצאים כאן כדי להישאר.

כאשר מסחר אלקטרוני מיושם בצורה נכונה הוא:
  • מחבר אותך לבסיס לקוחות שלא היית מגע אליו בדרך אחרת.
  • מצמצם עלויות ומגדיל רווחים
  • יוצר זרימה אוטומטית של עסקאות חוזרות ומחזורי הזמנה תמידיים
  • חוסך לך הרבה כסף בעלויות מניעת אובדן
  • מגדיל את זיהוי המותג והופך את העסק שלך למוביל בתעשייה

אם כל זה נשמע לך טוב, כמו שצריך, עלייך לקחת את הזמן על מנת לבדוק את הפלטפורמה עבור בניית חנות וירטואלית לעסק שלך. באמצעות בניית אתרים בלייבסיטי תוכל לעשות זאת בקלות ובמהירות וליצור השפעה חיובית עצומה על העסק שלך לשנים הבאות.


© 2024 Livecity. All rights reserved