Livecity Blog - PPC & Marketing


5 דרכים יעילות לקידום אתר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה PPC & Marketing

מזל טוב! האתר החדש שלך נראה נהדר כי השתמשת בכלים המעולים הזמינים כאן בלייבסיטי בניית אתרים. הצעד הבא הוא לוודא שכמה שיותר אנשים ידעו עליו - לקוחות קיימים ופוטנציאלים, ספקים וכדומה - חשוב לוודא שהם ידעו היכן למצוא אותך. אנו מניחים שטיפלת בתגיות meta ותיאורים, ושאתה מעודכן לגבי כל הטקטיקות הקיימות בנושא קידום אתרים וכן קידום אתרים בגוגל. כאן נסתכל על חמש דרכים נהדרות, מהירות ופשוטות לסייע בקידום האתר:

1. זכור את המובן מאליו. הוסף את כתובת האתר לכל דואר אלקטרוני יוצא, כרטיס ביקור ונייר מכתבים אחר בו אתה משתמש. אם זוהי הוצאה מיידית שאינך רוצה לשאת כעת, צור מדבקות וסטיקרים. הכרז על אתרך החדש בעזרת דוא"ל הכולל תמונה בדף הבית בתוספת קישור - יחד עם "הצעת היכרות" או סיבה עיקרית לביקור מיידי.

2. עשה שימוש מרבי בנוכחות המדיה החברתית שלך - או התחל להשתמש בכלים עסקיים רבי הערך נללו אם עדיין לא עשית זאת. טוויטר ופייסבוק הם מקומות נהדרים לכיוון תנועה אל האתר שלך, לא רק לאחר הקמתו, אלא באופן שוטף. לאחר מכן הפתיחה תוכל לצייץ על שינויים, מוצרים חדשים, קישורים לבלוג שלך וכדומה - המטרה היא לשמור על מציאת דרכים לתזכר את האנשים שאתה שם ואתה נוכח, בלי להיות פולשני יותר מידי. עם פייסבוק, תוכל להשתמש בתמונות ולהעתיק פוסטים מהבלוג (או חלקים מרכזיים בהם, יחד עם קישור לשאר הכתבה). לבסוף אל תשכח ליצור או לעדכן את פרופיל LinkedIn שלך על מנת להוסיף לנוכחות האינטרנטית שלך.

3. הצע החלפת קישורים או באנרים עם אתרי אינטרנט של חברות אחרות (לא מתחרים). תוכל לעשות זאת עם עסקים אחרים באזורך על מנת להראות תמיכת עסקים זה בזה, או עם אתרים המציעים מוצרים או שירותים המתאימים למוצרייך.

4. צור פרסומת או כתבה לעיתונות או הצע מאמרים ללא תשלום עבור התקשורת המקומית או מגזינים לאומיים בתחום המוצר או השירות שאתה מעניק. זה צריך להיות יותר מאשר "יש לנו אתר חדש", כיוון שזה לא חדשות. ברגע שאתה מוסיף: "האתר נוצר כי..." ומוצא סיבות עיקריות אשר רלוונטיות לקוראי הפרסום, יש סיכוי טוב יותר שהמידע יופיע בדפוס או באינטרנט. מדיות רבות רעבות לכתבות, כך שאם תציע לספק מאמרים אינפורמטיבים, תוכל להוסיף בהם פרטים לגבי הנוכחות האינטרנטית שלך. בדרך זו, תגביר את עניין הקהל הפוטנציאלי על ידי כך שלא תנסה פשוט למכור להם משהו.

5. "מפה לאוזן" נראה כל כך ברור כיוון שזו הצורה המסורתית ביותר של פרסום. ובכל זאת, היא עדיין בעלת ערך רב. ודא שהצוות שלך תמיד מזכיר את האתר החדש במהלך שיחות. עדיף שהם יכניסו זאת לשיחה מסיבה כלשהי. אולי על מנת לאפשר לאדם איתו הם מדברים לקבל מידע נוסף, או אפילו באופן מקרי: "היינו מעריכים את דעתך". הזכר זאת בישיבות, מפגשים חברתיים - למעשה בכל פעם שאתה יכול. אפילו בקש מאנשים להעביר את המידע הלאה לאחרים.

לאתר העסקי החדש שלך יש הפוטנציאל להגיע למגוון רחב של שולחנות עבודה, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. עם זאת, כמו כל חלון ראווה אחר, הוא יכול להיות מוערך רק כשאנשים נמצאים לפניו!


מדוע להשתמש ברשימות תפוצה באתרך?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה PPC & Marketing

אם אתה בעל עסק מקוון - או עסק בעל אתר רשמי - אתה עלול להפסיד הרבה עסקאות חוזרות אם לא תגדיר רשימות תפוצה. כבר דנו ביתרונות השיווקים של דואר אלקטרוני, אך אולי אתה מעוצבן כל  כך על תיבת הדואר הנכנס שלך, ואינך רוצה להיות "האדם הזה". אולי פשוט אינך יודע מה לשתף בדוא"ל, כי מטרותייך העסקיות הן פשוטות ורק לעתים נדירות אתה מבצע עדכונים או מוסיף מוצרים ושירותים חדשים.
במקום לדלג על הזדמנות פז זו, שקול את היתרונות הבאים של רשימות דיוור מקוונות.

שמור על החשיפה שלך
האינטרנט הוא מקום ענק, ולא משנה מהו הנושא של אתרך, ישנם עשרות אתרים נוספים בדיוק אותו הדבר. לכן, כאשר אתה מושך מבקרים חדשים, חיוני להחזיק את תשומת לבם. כשאתה אוסף את כתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות, אתה יוצר הזדמנות להגיע אליהם שוב בעתיד. זה לא אומר שעלייך למלא את תיבת הדואר הנכנס שלהם בעדכונים שוטפים או ללחוץ עליהם. אך זה כן אומר שכל מבקר הוא יותר מסתם נתון חולף; כאשר הם בוחרים להצטרף לרשימת התפוצה שלך, הם הופכים לאדם פרטי שרוצה לשמוע ממך שוב.

תוכל לפנות לכל מנוי חדש פעם אחת, להודות להם על הפעולה שביצעו או על זמנם. כאשר אתה מפיץ עדכון נרחב, תוכל להודיע להם; הם יעריכו את המראה החדש יותר מאשר מישהו שמעולם לא ראה את המראה הישן. והכי חשוב, כאשר מישהו לוקח את הזמן ונותן את כתובת הדוא"ל, זוהי דרכו לומר לך שמשהו באתר היה שווה את זה. גם אם אינם מבצעים רכישה או מתעכבים באתר למשך זמן רב, הם מוכנים לתת לך הזדמנות נוספת להרשים אותם.

הודה ללקוחותייך ותגמל אותם
כמעט כל מכירה מקוונת כוללת אפשרות להצטרפות לרשימת תפוצה. החל מחנויות כלבו ענקיות ועד לאמנים המוכרים עבודות יד, מוכרים מקוונים מבינים ששיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא אחד הכלים הזמינים החשובים ביותר. אך חשוב מאוד להפוך אפשרות זו לצעד אופציונאלי. אתה רשאי לדרוש כתובת דואר אלקטרוני עבור השלמת עסקה, אך לא לדרוש מלקוח להצטרף לרשימת תפוצה. במקום זאת, תן את האפשרות - ולאחר מכן הודה למי שבחר להצטרף. הדוא"ל הראשון שלך צריך להיות הערכה מעומק הלב, יחד עם ערובה לכך שהעדכונים שלך יהיו סדירים ושימושיים. עלייך להעניק להם דרך ברורה לבטל את ההרשמה; אם לוקח יותר מכמה שניות להבין את זה, הם עלולים לסמן אותך כ"דואר זבל", ובכך להבטיח שלעולם לא תוכל להגיע אליהם שוב.

רשימות דיוור אופט-אין הינן שונות מאוד מעלונים שבועיים וכן ניוזלטר מכירות שאנשים מקבלים מחברות איתן הן לא עשו אפילו עסקים. תאגידים רבים, משווקים, ואף חברות קטנות רוכשות רשימות תפוצה מאתרים אחרים. אתה בטח כבר יודע את זה מהיותך צרכן בעצמך; אם אינך זהיר לגבי המידע שאתה נותן באינטרנט, תיבת הדואר הנכנס שלך יכולה להתמלא לגמרי בפרסומות לא רצויות. ודא שאינך משתמש בטקטיקות מפוקפקות אלה, ושאתה מתגמל את לקוחותייך על האמון שנתנו בך. נסח בזהירות את האימיילים, ואל תמלא אותם בגרפיקה ותיבות טקסט שייטענו לאט. הפוך את המיילים לקלים ופשוטים לקריאה, וודא שהם תמיד מכילים מידע בעל ערך כגון קוד קידום מכירות, מכירה קרובה, או חדשות חשובות המשפיעות על התעשייה.

אם תיגש לכל דואר אלקטרוני ברמה אנושית ותזכור שאנשים בודדים צריכים סיבה לפתוח ולקרוא הודעות, תוכל להיות כמה צעדים לפני שירותי מנויים אוטומטיים ופרסומות מתוכננות.


מהו ניוזלטר ומדוע עליי להשתמש בו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה PPC & Marketing

אין מחסור באנשים האומרים לך שאתה צריך אימייל שיווקי על מנת להצליח בסביבה העסקית כיום, אך מה הוא בעצם שיווק באמצעות ניוזלטר ומדוע הוא חלק כל כך בלתי נפרד מהצלחת העסק?

מהו שיווק באמצעות ניוזלטר?
שיווק באימייל הוא מספר דברים. הוא ידידותי לסביבה וחסכוני. זה נראה פשוט, אך למעשה זה מסובך ביותר. בצורה הכי פשוטה, שיווק באמצעות ניוזלטר משתמש באימייל ככלי תקשורת המוני על מנת ליצור קשר עם קבוצה גדולה של אנשים מגוונים. כאשר הוא נעשה ללא מחשבה ובצורה מגושמת, אנשים קוראים לזה ספאם. יש לך ללא ספק דוגמאות רבות בתיבת הדואר הנכנס שלך ברגע זה ממש. כאשר השימוש נעשה בכוונה תחילה ובצורה מכובדת כלפי מקבלי ההודעה זו יכולה להיות דרך רבת עוצמה להעברת מסרים בצורה יעילה.

תאר לעצמך שהיית מסוגל להגיע במהירות ובקלות אל כל שווקי היעד שלך בעזרת פרסום מותאם אישית העולה מעט או בחינם ומספק ערך בכך שמקבלי דואר אלקטרוני ישמחו לקבל אותו. יותר מכך, דמיין שהם כל כך שמחים על מה ששלחת עד שהם יצטרפו אל רשימת תפוצה או רשימות דיוור על מנת לקבל הודעות נוספות מארגונך. אתה לא צריך לדמיין יותר מדי, כי זה קורה בכל יום עבור עסקים ברחבי העולם.

קמפיין ניוזלטר טיפוסי לשיווק מתחיל עם דואר אלקטרוני וברכה פשוטה המביעה הערכה למנוי החדש שהצטרף. הודעה ראשונית זו היא המפתח מאחר והיא מעניקה לנמען את ההזדמנות ללמוד עוד אודותיך ולהסכים לסוג ההודעות בהן הוא מעוניין. כאשר הקמפיין נמשך, ארגונך משתמש במידע הנאסף בנוגע לאינטרסים אשר התקבלו מסקרים וביקורים על מנת לשפר את התקשורת עם המותג שלך באמצעות תקשורת דואר אלקטרוני רגילה. זה עשוי לבוא בצורה של הודעות, עלונים, קופונים אלקטרוניים או אפילו תוכן מדיה ורשתות חברתיות. כל דואר אלקטרוני שנשלח חייב להוסיף ערך לחוויה המקוונת של הנמען ולתמרץ אינטראקציה נוספת שלהם עם מוצרייך או שירותייך.

מדוע אני צריך ניוזלטר?
ניוזלטר יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבור שיווק העסק שלך, מכיוון ש:
  • הוא מעניק לך תמורה מונומנטלית להשקעה, עקב עלות ההשמה הנמוכה והפקת עלויות משמעותיות בתנועת אתר ובמכירות.
  • הוא חיבור אינטראקטיבי עם לקוחותייך ומאפשר לך ללמוד עליהם, כמו גם ליידע אותם על המותג שלך.
  • הינו בעל הישגים גדולים בהרבה מכל שיטת שיווק אחרת, המאפשר תגובה כמעט מיידית להצעותייך.
  • הוא מספק תוצאות הניתנות למדידה בתוכנה אנליטית, נותן לך מידע חיוני על מנת להעריך את אסטרטגיית השיווק שלך.
אם אתה מעוניין בהתחלת קמפיין שיווק ניוזלטר, ללייבסיטי בניית אתרים יש את כל מה שאתה צריך על מנת להתחיל ביצירת הפניות והפיכתן לקהל המקוון הנאמן שלך. 


© 2024 Livecity. All rights reserved