Livecity Blog - Landing Page


מה זה ניהול לידים?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

תהליך ניהול תעבורת אינטרנט מתחיל עם פעילות שיווקית אשר נועדה ליצור פניות של לקוחות, ידוע גם כ"מובלים", ומסתיים עם מכירות מתבצעות. באופן מסורתי, ניהול תעבורה היה תהליך עבודה די אינטנסיבי, אך בעזרת הכלים המובנים בתוכנת לייבסיטי רוב העבודה יכולה להיות אוטומטית.

ניהול תעבורה ויצירת לידים הוא ניסיון לנווט בהצלחה בתהליך זה עד לרגע המכירה מבלי ליפול לתוך המלכודות רבות לאורך הדרך אשר עלולות לגרום לאיבוד המכירה.

החלק הראשון כרוך בייצור תעבורה. אתר האינטרנט שלך הינו חלק מרכזי בפעילות זו. על ידי אופטימיזציה למנועי חיפוש האתר יגיע בסופו של דבר קרוב לחלק העליון של תוצאות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים עבור כל שירות או מוצר שתנסה למכור. זה יגרום ליותר מבקרים באתר.

עיצוב אתר אינטרנט גם הוא יהווה גורם מכריע בניתוב מבקרים לקראת ביצוע חקירה על שירותיך. פריסות שונות לדפים יכולות לגרום לתוצאות שונות מאוד. חשוב לוודא שישנה קריאה ברורה לפעולה ושקישורים על מנת להשאיר פרטים או שאלות באמצעות הנייד הינם גלויים באופן מיידי.

ברגע שהודעה נשלחה, היא חייבת להיענות. זה פשוט ממש כמו לענות לטלפון, קבלת הודעה מוקלטת במשיבון או דואר אלקטרוני. לאחר מכן ההודעה חייבת להישלח אל מישהו אשר יספק מענה ללקוח הפוטנציאלי. תוכנת לייבסיטי מאפשרת לפעולה זו להיעשות באופן אוטומטי.

ההודעות נדרשות להיות מסוננות על מנת לקבוע אם הן דואר זבל או דואר אלקטרוני אמיתי. דירוג הודעות עשוי להיות שימושי, כך שאלו בעלות הסיכוי הטוב ביותר ליצור מכירה נענות ראשונות.

איש המכירות המתאים להתמודדות עם כל פניה יוצר קשר עם האדם שביצע את הבקשה על מנת לענות על כל שאלות ואולי לסגור את המכירה. אם הלקוח הפוטנציאלי אינו מבצע רכישה באופן מיידי ייתכן שיש הזדמנות נוספת ליצור קשר ולסגור את המכירה. אם כן, זה ידוע כטיפוח פנייה. התהליך מסתיים כאשר הפנייה מעידה על חוסר עניין במוצר או כאשר מכירה מתבצעת.

ישנה חשיבות מכרעת להעברת פניות אל מישהו אשר יכול להתמודד איתן באופן מיידי. הפנייה תאבד אם תהליך המעקב והטיפוח לא יושלם בזמן סביר. מיומנויות מסורתיות בהתמודדות עם לקוחות גם הן חשובות ביותר.

טיפוח פניות משמעותו לשים מישהו ברשימת התפוצה, כך שיהיה תמיד מעודכן בהתפתחויות בקו המוצרים או השירותים שלך. כך מתקבל האפקט של תזכורת לקוחות פוטנציאליים על דבר קיומה של החברה שלך, מה שהופך רכישה פוטנציאלית לסבירה יותר.


מהו דף נחיתה?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דף נחיתה הוא דף אינטרנט אשר מניע את התנועה אך העסק שלך, ואם נעשה בצורה נכונה, יכול להפוך את התנועה לכסף גדול. דף נחיתה הוא המקום אליו מבקרים יכולים לפנות כדי לברר פרטים נוספים על קידום או שירות ספציפי, כך שהוא צריך להיות מעניין ואינפורמטיבי מספיק כדי לעניין אותם. מעל לכל חומרי השיווק המקוונים האחרים, דף נחיתה של חברה או עסק הוא אולי הכלי האינטרנטי החיוני ביותר לשימוש, אם תרצה להבטיח לעצמך קהל יעד.

תנועה מוגברת
אחד הדברים העיקריים שדף נחיתה יכול לעשות בשבילך הוא לסייע להגדיל את תעבורת האינטרנט  בכמות מדהימה. קמעונאית בגדים, למשל, עשויה לייצר כמות תנועה גדולה על ידי העברת מבקרים אל דף הבית, אך זה יספק תוצאות די חלשות. הסיבה לכך היא שדף הבית, ללא קשר לפריסה ומראה מרשימים, אינו מחייב ורק לעתים נדירות שולח מבקרים בכיוון הנכון.

דף נחיתה מצד שני ינחה מבקרים להשלמת פעולה, להישאר יותר זמן ואולי גם לצאת עם רכישה ורושם חיובי. דפי נחיתה נהדרים עושים שימוש במילות מפתח מותאמות המתאימות תוצאות חיפוש רלוונטיות לדף אינטרנט ממוקד באתרך - ובכך שולחים יותר תנועה לכיוונך ומכניסים קהל ספציפי ורלוונטי למותג.

הובלות יעילות יותר
אופן וצורת התקנת דף הנחיתה שלך ישפיעו באופן קיצוני על מספר המבקרים באתרך. עיצוב והצגה יכולים לשחק תפקיד חשוב ברדיפה אחר מבקרים נוספים, כפי שהודגם על ידי תוכנת לייבסיטי. באופן מסורתי, משתמשי אינטרנט לעתים קרובות מופנים לדף הבית של חברה באמצעות קישור לדואר אלקטרוני או בלוג , אך לעתים קרובות זה בזבוז כיוון שדף נחיתה הינו בעל פוטנציאל רב יותר.

דף נחיתה מגיש למבקרים הצעה להשלמה, אם זה בצורת טופס ביטוח מוזל או יריד מכירות עונתי. שליחת מבקרים לדף הבית שלך עלולה ליצור מספר הפניות, אך זה נדיר אם לאנשים אין כוונות ראשוניות. דפי נחיתה ללא ספק הופכים את הגלישה באינטרנט למעניינת יותר. על ידי הפניית תשומת לב הצרכן לפתרון אותו הם מבקשים, תוכל ללא מאמץ להבטיח לקוחות נאמנים, ותוודא כי הרוב המכריע של הביקורים יעניק תוצאות.

קריאה לפעולה
דף הנחיתה שלך חייב תמיד לבקש משהו - בעדינות - מהמבקרים, לכן מובן מאליו שהתוכן חייב להיות משכנע מספיק על מנת לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים. הסוג הטוב ביותר של דפי נחיתה ישמור על המידע העיקרי קצר ומתוק כדי להבטיח שמבקרים יוכלו להתמקד בכל מה שתציג לפניהם כולל שילוט המיידע מתי ההצעה תפוג, הצעות למוצרים דומים וכו'.

תבניות אינטרנט רבות מספקות מערך אפשרויות והתאמה אישית אשר יכולות לדחוף את תעבורת האינטרנט עוד יותר עם תכונות כגון מערכת תשלומים מובנית ואופטימיזציה ניידת. התכונה האחרונה בפרט יכולה להפוך את דף הנחיתה שלך לנגיש יותר, כך תוכל לקבל משתמשי מדיה חברתית ואפשרויות שיתוף על מנת לשלש את תנועות הצרכן ולהפוך לטוב ביותר בניהול תובלה


5 דרכים יעילות לשימוש בדפי נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דף נחיתה משלך הוא דרך פשוטה לניהול המבקרים השונים באתרך והכוונתם לשלב הבא במערכת היחסים עמך. להלן חמש דרכים להפוך אותם ליעילים ככל האפשר:

צור דפים נפרדים עבור כל מסע פרסום או מטרה
יש אנשים שמבלבלים בין קישור לדף הבית לבין השימוש בדפי נחיתה. מי שמצא דרכו אל דף בית מתמודד עם מידע כללי, יחד עם שורת אפשרויות מגוונות מהן ניתן לבחור. כל מבקר נמצא בשליטה על הכיוון שהוא לוקח. בדף נחיתה מבקרים מסיבה ייחודית וספציפית. לכן מבקר מצפה שדף כזה יהיה אך ורק על מוצר, שירות או הסבר. על ידי שימוש בדפי נחיתה, אתה שולט בצעד הבא שלהם כאשר אתה מזיז אותם כרצונך.

הצג מגוון הצעות לקידום מכירות שונות
אתה מציג מוצר או תכנית ספציפית באמצעות דואר אלקטרוני שיווקי למגוון לקוחות שונים. כל אחד מהם עשוי לשלם מחיר שונה או לקבל הנחות מגוונות. לדוגמא, תוכל להציע הצעה אחת ללקוחות חדשים, הצעה נוספת ללקוחות חוזרים, והצעה שלישית ללקוחות קבועים. אם כולם יופנו לדף אחד ולאחר מכן יתבקשו לבחור איזה סוג לקוח הם, הדבר עלול ליצור בלבול (ואפילו כעס). פשוט כוון את הדואר האלקטרוני שהם מקבלים לדף הספציפי עבור ההצעה לה הם זכאים. הבלבול נמנע, הכעס התפוגג!

צור דפים נפרדים עבור נקודות הגעה ספציפיות
נניח שאתה משווק את אותו המוצר או השירות במגוון דרכים שונות. הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים לאתר דרך מספר נקודות גישה מגוונות. חלק קיבלו הודעה בדוא"ל, אולי לחצו על קישור במאמר שסיפקת לעיתונות המקומית, אחרים דרך פייסבוק או טוויטר. יצירת דפי נחיתה נפרדים עבור כל סוג הגעה משרתת שתי מטרות מרכזיות. ראשית, תוכל להעריך את האפקטיביות של כל אחד ממקורות הפרסום. שנית, תוכל להתמודד עם דרגות שונות של ידע - אנשים שקראו רק 140 תווים בטוויטר יצטרכו הסבר שונה מאלו שקיבלו דואר אלקטרוני מפורט.

הגעות ממקום אחר בתוך האתר
יש אנשים שיגידו שזה לא "דף נחיתה" אמיתי אם הוא הגיע מהקלקה ממקום אחר הקיים באתרך, כמו בדף הבית. עם זאת, לפעמים שימושי לשקול אותו ככזה, כיוון שאתה עדיין מנסה להשיג את אותן המטרות כמו עם מבקרים המגיעים דרך טוויטר וכד'.

העברה
יצרת סדרה של דפי נחיתה, כל אחד מהם על מנת לקדם בברכה ביקור ממקור שונה (כגון שיווק בדוא"ל) או מסיבה מסוימת (כגון הצעת הנחה). הדרך הנכונה להשתמש בדף הנחיתה שלך זהה עבור כל הגעה. הוא נמצא שם על מנת להעביר אותם תהליך, ובכך לעודד את הפעולה שאתה רוצה שהם יבצעו ולהפוך אותה לפשוטה ככל האפשר עבורם. הצלחת דף נחיתה צריכה להישפט על ידי מספר הכניסות שנעות בכיוון הנכון!

בעיקרו של דבר, אתה משתמש בדפי הנחיתה שלך כנקודות עיבוד להובלת כניסות. רמת ההצלחה של מסע הפרסום או הקידום עצמו תושפע במידה רבה מיעילות דפי הנחיתה.


5 סוגי דפי נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

לא כל דפי הנחיתה פועלים באותה המסגרת. הפריסה והכוונה הכללית תלויה אך ורק בעסק שלך, מסע הפרסום הייחודי, השיווק וכמובן קהל היעד אליו אתה רוצה להגיע. להלן חמישה סוגים שונים מאוד של דף נחיתה, כל אחד מהם בעל גישה ייחודית משלו ליצירת תעבורה באינטרנט.

דף לחיצה
זו הצורה הבסיסית ביותר של דף נחיתה, בדרך כלל פשוטה בפריסתה ובכוונותיה. כפי שתואר, דף זה מעוצב בצורה כזו שתפתה משתמשי אינטרנט ללחוץ עליו על מנת לעבור לאתר האינטרנט של החברה. בדרך כלל, המידע המסופק יסכם במעורפל את המוצר או השירות, כדי לעודד את המשתמשים לגלות יותר, כאשר הדרך היחידה למצוא מידע נוסף הוא להתקדם עם הלחיצה. קישורים לדפי נחיתה אלה יכולים להופיע בצורה של באנרים בתוך בלוגים הכוללים כיתוב באותיות גדולות על מנת למשוך את תשומת לב הצרכן עם ביטויים ונתונים סטטיסטיים עיקריים.

דף נחיתה ויראלי
פרסום ויראלי הפך לכלי שיווק רב עוצמה וחברות רבות משתמשות בו בדפי הנחיתה שלהן. דף נחיתה ויראלי מתוכנן ליצור באז על מוצר או שירות מסוים ומשתמש בקטעי וידאו הומוריסטיים או משחקי פלאש על מנת לעודד עניין. התוכן לעתים קרובות יקדם את החברה באופן עקיף מתוך הכוונה לגרום לאנשים לדבר ולהפיץ את התוכן. תוכן ייחודי ובלתי נשכח יכול להתפשט כמו אש פראית ברשת ובכך להרחיב את הישג ידך באתרי מדיה חברתיים ולגרום ללקוחות רציניים לשים לב.

דף נחיתה המוביל ללכידה
דפים כאלה יכולים להיות דרך מאוד חכמה להבטיח לקוחות פוטנציאליים. הכוונה של דפים אלה היא לאחזר נתונים אישיים ממבקרים, בדרך כלל על ידי הוראה לאנשים להשאיר את שמם ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם. כתוצאה מכך, כל קישורי הניווט ואפשרויות היציאה מוגבלים מאוד. בעיקרו של דבר, זו הדרך של החברה לבנות רשימות דיוור של לקוחות פוטנציאליים. על ידי שיווק ללקוחות אלה על בסיס קבוע, חברות יכולות להתחיל למשוך קבוצה ראשונה של לקוחות נאמנים. סוג דף זה יכול לספק לעסקים דחיפה גדולה בניהול תובלה.

דף נחיתה המתאר מוצר
סוג זה של דף נחיתה בדרך כלל מפרט כל מה שאתה צריך לדעת על מוצר או שירות ספציפי. דפים אלה פופולריים בדרך כלל על ידי עסקים קמעונאיים כיוון שזו דרך קלה ומהירה לעדכן את המבקרים בנוגע לכל המידע בדף אחד. דפי פירוט מוצר לעתים קרובות סופגים ביקורות על היותם עמוסים מידי מאחר ותיאורי מוצר אלה בשילוב עם באנרים והסחות דעת אחרות עלולים בסופו של דבר להבריח מבקרים מהאתר או  אל מחוץ לדף הנחיתה ולשירות אחר לגמרי. שימוש בתבניות גמישות כאלה בלייבסיטי יכול לעזור לך להשיג את האיזון הנכון כאשר מדובר ביצירת תוכן אפקטיבי.

דף בית
זוהי הצורה המסורתית ביותר של דף נחיתה ויש כאלה שיטענו שהיא הצורה הכי לא יעילה כאשר מדובר בשיעור המרה. הבעיה העיקרית בהכוונת לקוחות לדף בית היא שזה עלול להיות בניגוד לאינטואיצית הפדיון העסקי. אם קישור מקדם מגוון רחב של שמלות קיץ מושלמות, למשל, לשלוח מבקרים לדף הבית שלך עלול לגרום להם לרכוש זוג מכנסי ג'ינס במקום. בעוד חברות עדיין מרווחיות בדרך זו, הן עלולות להיאבק כדי למכור פריט ספציפי.


כיצד לעצב דף נחיתה שבאמת עובד?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

חלק מאתר האינטרנט העסקי אותו אתה יוצר באמצעות מגוון התבניות כאן אצלנו בלייבסיטי עשוי לכלול דף נחיתה, המכונה לעתים גם דף ניהול. מישהו הקליק על קישור ממנוע חיפוש או קישור במדיה חברתית וזו יכולה בהחלט להיות החוויה הראשונה שלהם איתך. כאן אתה מספק העתק אשר תוכנן במיוחד על מנת לבנות את ההתעניינות הראשונית שלהם, בדרך כלל על ידי ביצוע פעולה ברורה.

ההחלטה הראשונה שלך היא להחליט באיזה מבין שני סוגי עמודי הנחיתה יש צורך. דף נחיתה מהסוג הראשון, אשר נקרא גם דף התייחסות מספק רפסודת מידע הנוגעת לעניין שהביא אותם אליך. לדוגמא, ייתכן שאתה מספק תכנית אירועים לועידת עסקים קרובה, או הדרכה שתלמד אותם כיצד להשלים משימה מסויימת. הסוג השני של דף נחיתה הוא עסקי, בו אתה מבקש מהם לעשות משהו כגון מילוי טופס וקבלת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם. במציאות, גם דף התייחסות צריך לתת את ההזדמנות להתחייב או להעביר מידע כלשהו.

יצירת נתיב נחיתה
אם אתה טס לשדה תעופה בפעם הראשונה, אתה מקווה שדרכך דרך הגירה ומכס,  מציאת המטען והיציאה החוצה תהיה קלה ופשוטה ככל האפשר. זהו גם טיפ טוב עבור עיצוב דף נחיתה יעיל, לקחת מבקר חדש בצורה חלקה למקום בו הוא מעוניין להיות. על מנת להשיג זאת:
  • ספק כותרת ברורה ופשוטה אשר מדברת באופן מיידי לסיבות הספציפיות שלהם להקלקה על הקישור
  • עבור במהירות לנקודה בה הם יכולים לבצע את הפעולה
  • ברגע שהם עשו זאת, הודה להם באופן שמראה שאתה מעריך אותם על נקיטת הפעולה. יידע את האדם מה יקרה עכשיו, והוסף נקודות אחרות שעשויות לעניין אותך בנוגע לעסק שלך

מוכן להמראה
למרות שאלה דפי נחיתה, הם צריכים להיות תחילתו של מסע ולא סופו. זוהי נקודת המגע הראשונה בינך ובין אדם שהחליט לבקר אותך. אולי הם צריכים לבצע רק פעולה אחת, אך זו יכולה להיות התחלה של מערכת יחסים מוצלחת. אתה רוצה לעשות רושם טוב, על ידי היותך ידידותי ומסביר פנים, אך לא יותר מידי. שמור על מסר פשוט וברור, וצור עיצוב דפי נחיתה מושכים, לא צעקניים ומרתיעים.

בעזרת צעדים פשוטים אלה, יש לך סיכוי להדגיש נקודות טובות, ולבקש בנימוס את פרטי הקשר שלהם! דחיית המבקר בשלב זה עלול לגרום לנזק משמעותי לעסק שלך. הם עשויים לפנות למדיה החברתית ולספר ללאחרים על האכזבה שהם חוו!


5 טעויות נפוצות של דף נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

כבר השתמשת במגוון התבניות המעולות כאן בלייבסיטי על מנת ליצור דף נחיתה ספציפי למבקרים באתרך. רגע לפני שתחתום על זה, הנה חמש טעויות קריטיות אשר קורות לעתים קרובות בעת יצירת דף נחיתה עבור העסק. קח רגע וודא שלא חטאת בהן:

1. שימוש בכותרת לא יעילה
ידוע כבר זמן רב שלמודעות דפוס יש חלון הזדמנויות של פחות מכמה שניות בשביל לתפוס את תשומת לבו של קורא. אותו הדבר תקף גם לכותרת בדף הנחיתה. נוסיף את העובדה שהאדם מקליק על מנת לקבל אישור מהתת מודע שהוא הגיע למקום הנכון. על מנת להשיג זאת, נסה לספק תשובה להצהרה זו: "זו הסיבה שאתה כאן".

2. פתאום מציעים יותר מדי אפשרויות
המבקר שלך הגיע לדף הנחיתה מסיבה מסוימת אחת, לנוע לעבר רכישת מוצר אחד שהם כבר מתעניינים בו. אם הם פתאום מוצאים עולם של בחירות רבות לפניהם, סביר להניח שהתגובה תהיה שלילית. תארו לעצמכם כניסה לחנות על מנת לקנות נעלי ספורט, ובמקום להראות לך זוג של נעלי ספורט, איש המכירות מביא מגפיים, נעלי בית, ומוקסינים. אתה כנראה תעזוב - וזה מה שעלול לקרות בגלל דף נחיתה עמוס ומבלבל.

3. מחסור בקריאה מהירה לפעולה
אנו יודעים שלמבקרים יש סיבה להיות כאן. הם ביצעו את הפעולה הנדרשת כדי לבקר אותך, לכן משתמע שהם נרגשים להמשיך. אל תרגיש שאתה צריך לבזבז זמן ולספק סעיפים רבים המכילים מידע לפני שתגיע לנקודה. כתוב את ההצעה שלך, הוסף מספר יתרונות מרכזיים, ולאחר מכן בקש מהמבקר לבצע פעולה רצויה בה הם מעוניינים. אם אתה חייב, אתה יכול להוסיף מידע נוסף בהמשך. מי שרוצה לקרוא אותו יכול, אחרים כבר יבצעו את הפעולה שביקשת, כגון בקשה להחזרת שיחה. כמדריך מהיר, האדם צריך להיות מסוגל להשלים את הפעולה מבלי לגלול את הדף למטה.

4. עיצוב הדף בצורת קולאז
אל תהיה כמו החנויות בהן אי אפשר לראות את המוצר בגלל כל כרטיסי המבצעים שנזרקים לכל עבר! באותה מידה, אל תוסיף הרבה פעמונים ואפקטי שריקות בשביל "להוסיף התרגשות". המבקר שלך נמצא שם כדי לנקוט בפעולה, ולכן הפוך את הדף לפשוט וידידותי למשתמש ככל האפשר.

5. אי אמירת "תודה" בדרך מנומסת
תאר לעצמך שביצעת רכישה ולחצת על "אישור". לאחר מספר שניות, שורה אחת מופיעה - "ההזמנה שלך בטיפול". ובכן, העסק הזה באמת מעריך אותך ואת ההתאמה האישית שלך!
כאשר מישהו משלים את הפעולה בתוך דף הנחיתה שלך, המסר צריך להיות ספציפי לגבי מה שקרה ולתאר את הצעד הבא: "תודה שנרשמת לבלוג שלנו. הקישור לפרסום האחרון יימסר אל כתובת הדוא"ל שלך תוך מספר דקות. נשמח לקבל את תגובותך לאחר הקריאה." הודעה כזאת מספקת את ההזדמנות להמשיך "למכור" על ידי הוספת פעולות נלוות אחרות שאולי יעניינו את הקונה: "האם ידעת שאנו מפיצים עלון חודשי? אם זה מעניין אותך, אז פנה אל ... "

חמש טעויות פשוטות שלעיתים קרובות מתרחשות בזמן יצירת דף נחיתה. הימנע מטעויות אלה על מנת לספק ללקוחות ואנשי קשר פוטנציאליים נקודה בה יוכלו לבצע פעולה, כזאת שהיית רוצה שהם יבצעו.


כיצד להתחיל עסק משלך תוך שימוש בדפי נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דפי נחיתה או דפי ניהול הם חלק מרכזי בהפעלת חנות מסחר אלקטרוני או עסק מקוון. הם מספקים פתרון פשוט למגוון אנשים. האנשים המעוניינים מספיק לשקול לקנות את מוצרייך, או להירשם לשירותייך. במצבי מכירות פנים מול פנים, הם צריכים להיות שווי ערך ל"שיחות הרגילות" שלך.

השיקול הראשון הוא מה העסק שלך בעצם יהיה - ועבור מי הוא נוצר. עם מיליוני, אם לא מיליארדי האנשים הרוכשים ברחבי האינטרנט, סביר להניח שרובם המכריע לא יהיה בעל צורך או עניין במה שאתה מתכוון להציע. אם המחשבה הזאת מדאיגה אותך, אל תדאג.

המטרה שלך צריכה להיות להבטיח, באמצעות שימוש יעיל בדפי הנחיתה, מספר הגיוני של אנשים מהסוג הנכון, כלומר אלה שיש להם רמה מסוימת של צורך או מחסור בשירותייך. לכן, לפני השימוש במגוון העצום של תבניות דפי הנחיתה הזמין כאן באתר האינטרנט של לייבסיטי, צור תמונה של האנשים אותם אתה רוצה למשוך ומה הם ירצו שתאמר להם.

איך למשוך קהל

ניתן להשוות דף נחיתה למסעדה חדשה. אם אינך מודיע לבעלי עניין שהמסעדה פתוחה לעסקים, לא משנה כמה נהדר האוכל, אף אחד לא יגיע. לכן, כאשר אתה מתחיל, חיוני לבנות סדרה של פעילויות בהן תוכל להשתמש על מנת לספק ללקוחות פוטנציאליים או שותפים עסקיים גישה ומידע על העסק שלך.

מדיה חברתית היא מקור ברור, לכן לוודא שאתה משתמש בטוויטר, פייסבוק, LinkedIn ומקורות אחרים על מנת לקדם פעילויות, כמו גם את העסק עצמו. תקשורת מקומית, או אתרים מיוחדים הנוגעים לסוג השירות או המוצרים המוצעים יכולים להיות שימושיים. רבים מהאתרים הללו יקבלו מאמרים המציעים ייעוץ או מידע מועיל עבור מבקריהם, וכחלק מהמידע, הם יתנו לך להדגיש את החברה שלך וכיצד היא יכולה לסייע, עם קישורים המובילים אל דפי הנחיתה שלך.

איך לספק את הכניסות חדשות

ברגע שמישהו לוחץ על מנת להגיע לדף הנחיתה שלך, הוא רוצה לדעת שהוא הגיע למקום הנכון. לכן, הכותרת וכל גרפיקה שהיא צריכות לאשר זאת. ההודעה צריכה להיות ספציפית, לא רק שהוא הגיע אל החברה שלך, אלא שהוא מצא בדיוק מה שהוא חיפש. מנקודת מוצא זו, קח את המבקרים למסע מהיר ופשוט אל המקום בו הם מבצעים את הפעולה שאתה רוצה מהם. זה יכול להיות הרשמה לקבלת הודעות דואר אלקטרוני או עלון, אולי להתקדם ולקנות מוצר בפועל או לבקש שירות.

זכור את המפתח הזה

מוקדם יותר, השוונו לזמן קצר דף נחיתה חדש לפתיחת מסעדה. זה נכון מכיוון שכאשר סועדים מגיעים, אזור הקבלה הראשוני הוא זה שמקבל את פניהם, ורק לאחר מכן מנחים אותם לשולחן. דפי הנחיתה הם נקודת ההתחלה הזו, התחלת המסע עם החברה שלך. וודא שאנשים משתמשים בהם על מנת להמשיך הלאה לשלב הבא, בדיוק כמו שמסעדן היה עושה עם סועדיו.


חמש דרכים לשיפור דפי נחיתה סלולריים

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

הרבה אנשים מתעלמים מהעובדה שמספר לא מבוטל של מבקרים באתרם יגיעו דרך גלישה בטלפון חכם. למזלם של משתמשי לייבסיטי, גרסה ניידת של אתרך תופק באופן אוטומטי יחד עם הגרסה השולחנית כך שאתה מקבל גם אתר סלולרי במהירות ובקלות.

עם זאת, ישנם מספר דברים שיש להביא בחשבון כאשר שוקלים איזה תוכן לשים בדף הנחיתה הסלולרי של אתר האינטרנט שלך.

1) ודא שהאתר הנייד נטען במהירות: מחקרים מראים שאם לדף לוקח יותר מחמש שניות לעלות שלושה רבעים ממבקרים יעזבו, בעוד 60% יעזבו אחרי שלוש שניות בלבד. שימוש בתמונות ותוכן מותאמים לניידים והימנעות מסקריפטים תסייע להבטיח שהדף לא יהיה איטי. ניתן לבדוק זאת עם שירותים חינמיים מקוונים כמו W3C Mobile OK.

2) הצג הכל לפני הגלילה: זה הכלל לכל דפי הנחיתה, אך עם דף נייד, האיזור המופיע לפני הגלילה הוא הרבה יותר גבוה מאשר דפי אינטרנט במחשב. כמו כן, חשוב לוודא כי הקריאה לפעולה תהיה מעל לגלילה כיוון שמשתמשים ניידים אינם נוטים לחפש משהו שאינו גלוי באופן מידי. התוכן החשוב ביותר צריך להיות בחלק העליון של הדף, וכל הדפים צריכים להיות בפורמט עמודה אחת.

3) נסה להיות קצר ככל האפשר: באופן כללי, דף נחיתה סלולרי צריך להכיל כמחצית הטקסט הנמצא בגרסתו המלאה. עבור סמארטפונים, אחוז הטקסט צריך להיות 35% בלבד מתוך הטקסט הנמצא בדף המלא. עבור טאבלטים המספר עולה עד ל65%. כותרות לדפים במכשירים ניידים צריכות להיות לא יותר ארוכות משלוש או ארבע מילים. דרך אחת להעביר את ההודעה עם מספר מילים מופחת הוא שימוש בתמונות.

4) ודא שהדף קל לקריאה: כלל האצבע לכך הוא האם הדף קריא במרחק זרוע. גופנים צריכים להיות בגודל 16 פיקסלים ויש צורך בחלל שלילי מספק מסביב למילים. לוח צבעים פשוט עם ניגוד ראוי בין צבעי טקסט ורקע הוא חובה על מנת שדף הנחיתה יהיה קריא בקלות.

5) הפוך את השיחה לקלה: רוב משתמשי הסמארטפונים בסופו של דבר מבצעים שיחת טלפון לאחר החיפוש עבור עסקים באינטרנט. ככל שיהיה קל יותר להתקשר לעסק מתוך דף הנחיתה כל יותר אנשים יחייגו בסופו של דבר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי לחצן שיכול לחייג באופן אוטומטי מספר הטלפון שלך. כפתור לחיצה לשיחה צריך להיות בעל סמל טלפון על מנת לאפשר למשתמשים לזהות אותו באופן מידי. המספר המופיע בכפתור זה צריך לכלול את הקידומת הבינלאומית, כך שאנשים יוכלו להתקשר מחו"ל.


השג תוצאות על ידי הוספת וידאו לדף נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

שילוב וידאו בתוך דף נחיתה היא אחת הדרכים המרכזיות בהן מעצבי אינטרנט מעודדים את המבקרים להישאר בדף וללמוד על המוצרים בעסק. עם התוכנה של לייבסיטי אתה יכול בקלות לשלב וידאו בדפי הנחיתה שלך על מנת לשפר את יכולת המרת המבקרים לפניות.

וידאו תופס מיד את תשומת הלב של מבקר מזדמן. הוא גם כלי מעולה להסברה מהירה לגבי מוצר, יתרונות או שירותים.

דוגמא של וידאו אפקטיבי לעסק המוכר מוצרים יכולה להיות הדגמה קצרה של אחד מהפריטים העיקריים שלהם. הוידאו צריך להראות כמה קל המוצר לשימוש ומהם היתרונות עבור לקוחות קונים. הוספת המלצות מלקוחות קודמים תעניק אמינות לעובדה שהמוצר באיכות טובה ולכן יהיה סיכוי טוב יותר להישאר במוחו של הצופה.

שימוש נוסף לוידאו הוא להסביר משהו מסובך. לדוגמא, תוכנה אשר המבקרים באתרך יודעים שיש לה יתרונות עבורם אך הם עלולים להרגיש מאוימים מהמחשבה של השימוש בה. מדריך מהיר למשתמש יסייע להפוך את המוצר לנגיש יותר ולעודד את המבקרים לבצע רכישה.

אין זה הכרחי להשתמש בוידאו ארוך שיראה כל פונקציה קיימת בשירות. במקום זאת, סרטון וידאו קצר של 90 שניות או פחות לעתים קרובות יהיה יעיל יותר, כיוון שבדרך כלל אנשים מפסיקים לצפות לפני הסוף.

שימוש בוידאו עם בני אדם מדברים ומבצעים אינטראקציה יכול לפתוח אפשרויות להגיע במהירות לרגשות של קהל היעד שלך. זוהי צורה יעילה ביותר להמחיש יתרונות המוצר או השירות. לדוגמא, להראות מה שירות VoIP יכול לעשות כדי לסייע לך לתקשר עם בני משפחה במדינות אחרות.

אם העסק שלך מכיל לקוחות מפורסמים או מותגים ידועים, צילום וידאו המראה את הלקוחות האלו משתמשים בשירותיך יעניק לך במהירות אמינות. אנשים מניחים כי אנשים מכובדים משתמשים במוצרים ובשירותים הטובים ביותר וישפטו את החברה שלך בהתאם.

שילוב וידאו בדף שלך מאפשר למבקרים להירשם לשירותיך בזמן הצפייה, במידה והמצגת משכנעת. מספר חברות דיווחו על שיעורי המרה עולים של 20% עבור אנשים אשר צפו בסרטונים שלהם.

עם ממשק הניהול  של לייבסיטי תוכל לראות האם אנשים צפו בוידאו שלך לפני ביצוע רכישה. הדבר אמור לסייע עם בדיקת הוידאו ואופטימיזציית ההודעות למבקרים.

קריאה לפעולה כתמונה הממוזערת של הוידאו במקום תמונה אקראית תסייע להגדיל את מספר הצופים. זה יכול להיות משהו פשוט כמו "מידע נוסף ב60 שניות". זה גם עוזר להפוך את הוידאו לחלק גדול מהדף.


שימוש בבדיקות פיצול A / B כדי לייעל דף נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דפי נחיתה הינם חשובים וחיוניים אם תרצה שהאתר שלך ייצר תוצאות מרביות. האופן בו כל היבט של ממשק המשתמש יעוצב ישפיע על כמות התנועה שהאתר יפיק. זו הסיבה שאנשים רבים פונים לבדיקת A\B מפוצלת כדי לוודא שדפי הנחיתה שלהם יעילים ככל האפשר.

בדיקת A\B מפוצלת היא תהליך בו שתי גרסאות שונות של משהו, במקרה זה דף נחיתה, מיוצרות ולאחר מכן נבחנות ע"י משתמשים על מנת לראות מי מהן מייצרת את התוצאות הטובות ביותר. לאתרים שמטרתם מכירת שירותים זה בדרך כלל יהיה כרוך בשינוי מיקום הקישורים וניסוח הטקסט סביב משפך הרכישה על מנת לדחוף את מספר האנשים המרבי אל רכישת הסחורה או שירות.

אם האתר נועד כדי לאפשר לאנשים ליצור קשר עם בעל החנות יש צורך לנתב מבקרים כלפי הפרטים ליצירת קשר או טופס אשר יהיה המוקד של הבדיקה המפוצלת.

בדרך כלל, הגרסה הקיימת של דף נחיתה תשמש כביקורת, והגרסה החדשה, הידועה כ"טיפול", תושווה כנגד הביקורת על מנת לראות אם היא מייצרת תוצאות טובות יותר. המונח "בדיקת A / B" נטבע לראשונה על ידי גוגל בשנת 2000, אך בבדיקות פיצול מסוג זה או אחר נעשה שימוש בהגדרות מחקר במשך שנים רבות.

במקור, בדיקת A / B הייתה נחלתן של חברות גדולות עם משאבים שיכלו לשלם למפתחי אינטרנט על מנת שיצרו מספר גרסאות של אתרי אינטרנט. עכשיו, הזמינות של תוכנות כמו לייבסיטי מאפשרת גם לבעל העסק הקטן ביותר לייעל את האתר שלו.

ישנם כלים חינמיים זמינים שיעזרו לך ליצור מבחן A / B מדויק. אלה כוללים ניסויי תוכן ותכנון. בדרך כלל הבדיקה תהיה כרוכה בהשוואת שיעור התגובה בין דפי נחיתה בניסויים חוזרים ונשנים הכוללים לקוחות שונים. הכלי ינחה חלק מהלקוחות לכיוון דף הביקורת ואחרים לכיוון דף הטיפול עד שניתן יהיה לצייר השוואות משמעותיות מבחינה סטטיסטית.

יעזור אם תוכל לשבור את המשיבים למקטעים. זה יאפשר לך לגלות אילו הודעות הן יעילות עבור איזו קבוצת אנשים, כך שתוכל לכוונן את התוכן בהתאם. לדוגמא, חלק מהודעות עשויות להיות יותר מושכות לנשים ולא לגברים, או הודעות שלקוחות מבוגרים לא יאהבו אך צעירים כן.

שאלון קצר בעת עזיבת האתר הוא דרך טובה לאסוף נתונים כאלה. חלק מהאתרים משתמשים בחלונות קופצים, המונעים מהמבקר את הגישה לתוכן עד שהוא עונה על שאלה. איסוף נתונים מסוג זה הינו מאוד שימושי עבור בקרת ניהול ובדיקת A / B הוא דרך יעילה לקביעת הגישה האופטימלית להשגת מטרה זו.

אם אתר האינטרנט שלך מתחרה עם השחקנים הגדולים בענף, בדיקת A / B היא כלי מרכזי שיסייע לך להגיע למקום בו אתה צריך להיות.


© 2024 Livecity. All rights reserved