Livecity Blog - Tools


מהו כפתור ה "לייק" של פייסבוק

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Tools

קשה להאמין שרק לפני עשר שנים פייסבוק לא היה קיים ככלי שיווקי לעסקים או אתרים. למעשה, הגלגול הנוכחי שלו יהיה בלתי ניתן לזיהוי לחלוטין על ידי החברים הראשונים שהיו בו, שהיו רק סטודנטים בודדים. לאורך העשור האחרון, פייסבוק התפתח וצבר מיליוני משתמשים, והגדיר מחדש את הדרך בה אנו מתקשרים אחד עם השני. הוא נמצא בכל מקום בעולם השיווק, כאשר התאגידים הגדולים בעולם אוספים "לייקים" ומפרסמים עדכונים. למעשה, קשה לדמיין עסק שלא ייהנה מחשיפה במדיה החברתית. זה משלב תמונות ודפי משנה - ומעודד את השיתוף - פייסבוק מציעה רמה חסרת תקדים של התאמה אישית ופרסום חינם לאתרך.

כפתור הלייק מאפשר למשתמשים להביע את אישורם בנוגע להודעה או דף, וככל שאתה מקבל יותר "לייקים" כך נדמה שאתה יותר פופולרי. אז איך לצבור יותר לייקים?

הישאר פעיל בפייסבוק

הדרך הטובה ביותר להשגת לייקים היא להישאר פעיל בפייסבוק עצמו. פרסם עדכון על כל פוסט חדש בתוך בלוג , מוצר, ושינוי צוות, ומלא את שאר הזמן בעובדות כיפיות, ביטויי הערכה ללקוחות או עובדים, ומידע שימושי גם על מוצרים וחדשות בנושא.

דע את דרכך סביב כלים משולבים

לייבסיטי בניית אתרים מציעה ווידג'טים המאפשרים לך לקשר דפי מדיה חברתיים שונים, באמצעות סמלי איקונים המופיעים בתצוגה המותאמת אישית שלך. ניתן לבחור יישור אופקי או אנכי, להחליט כיצד למקם כל סמל, ולהוסיף או למחוק את כתובות אתרי המדיה החברתית בעת עדכון הנוכחות האינטרנטית שלך. כפתור הלייק בפייסבוק הוא רכיב נפרד, והוא מעניק לקוראים את האפשרות של שיתוף פעילותם עם חבריהם בפייסבוק. כדי לעשות זאת, הם חייבים לקשר את פרטי חשבון הפייסבוק שלהם עם אתרך או להשתמש במכשיר הנייד שלהם כדי להפעיל את התכונה.

בנוסף לאייקון "לייק" אשר מציין כמה אנשים הקליקו לייק על כל הודעה, תוכל גם להשתמש באלמנט הפייסבוק של לייבסיטי על מנת להוסיף אופציית "המלץ", לבחור מתוך ארבע פריסות שונות, לבחור נושא עיצוב, להציג חברים ששיתפו את אותו עמוד, ולכלול או להסיר כפתור "שיתוף". כל התכונות הללו מסייעות לקוראיך לפרסם אותך. כולם ברשימת החברים שלהם יראו את מה שהם שיתפו, והעסק שלך ישיג כך ניראות במעגל חברים חדש.

אל תגזים

מפתה להוסיף כפתור לייק לכל דבר באתר. אחרי הכל, למה לא לתת לקורא ההזדמנות להגדיל את מספר הצפיות בדף, אפילו אם זו רק הודעה על שעות הפעילות שלך? עם זאת, זה עלול להיראות חובבני אם תפציץ את הקוראים עם בקשות של מדיה חברתית. כל דבר באינטרנט הופך להיות יותר ויותר מסונכרן, מיישומים המקבלים גישה למצלמת הסמארטפון ועד למעסיקים הבודקים פרופילי LinkedIn; עם זאת, השילוב הזה צריך להיות חלק ככל האפשר, וזה לא יקרה אם הקוראים ירגישו לחץ לסיפוק פרסום חינם או שיתוף העסקות שלהם. והכי חשוב, תגמל את נאמנותם ותמיכתם עם תמריצים למנויים ועוקבים. קודי הנחה, הזמנות לאירועים, ותצוגות מוקדמות הן דרכים טובות לשמור על "החברים" שלך מעוניינים בדף הפייסבוק.


© 2024 Livecity. All rights reserved