Livecity Blog - Website Builder


מהי מערכת ניהול תוכן?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

מערכת ניהול תוכן (CMS) הינה תוכנה שיכולה ליצור, לפרסם, לנהל, לאחסן ולהציג תוכן. בעוד מגוון רחב של תעשיות משתמשות ב-CMS עבור מגוון מטרות רחב, השימוש הפופולרי בה כיום הוא עבור בניית אתרים . ברוב המקרים, זה נעשה באמצעות ממשק גרפי פשוט, המאפשר למשתמשים לבנות אתרים מותאמים אישית ולעדכנם מבלי לדעת שפות תכנות מסובכות ונהלים.

עומס מידע: צורך בניהול תוכן

בעוד המחשבים והאינטרנט הפכו בהדרגה לחלקים גדולים יותר בעסקים ובחיים אישיים יומיומיים בסוף 1990, המידע עצמו הפך למצרך נחשק. בפעם הראשונה בהיסטוריה האנושית, אנשים מכל רחבי העולם היו מסוגלים ליצור, לאחסן, ולשתף מידע יקר באמצעות מדיום משותף. דרך כך הגיעה כניסתו של תוכן האינטרנט, אשר הקמתו, הוצאתו לאור וניהולו הפכו לתעשייה נפרדת לחלוטין.

עם כמות כה גדולה של מידע, אנשים צריכים דרכים לנהל את הכל. בעקבות צורך זה, מערכות ניהול התוכן הראשונות נוצרו על מנת לאחסן בנוחות מגוון רחב של מידע עסקי. בעוד האינטרנט ממשיך לגדול, CMS הפך בהדרגה לחלק בלתי נפרד מהאינטרנט.

מערכות ניהול תוכן כיום

בימינו, ישנם מספר סוגים שונים של מערכות ניהול תוכן, אשר כל אחת מהן משרתת מטרה שונה במקצת. עם זאת, חשוב לזכור כי כל מערכת CMS מספקת את אותן הפונקציות הבסיסיות: יצירת, פרסום, ניהול, אחסון, והצגת תוכן. איך המערכת מתייחסת לפונקציות אלה, זהו ההבדל. להלן כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של CMS בשימוש כיום:

CMS לניהול מידע: לארגונים עסקיים גדולים וקטנים יש הרבה תוכן איתו עם צריכים להתמודד. כתוצאה מכך, הם מסתמכים על מערכות CMS לניהול, איחסון וחיפוש המידע בעת הצורך. אמנם היא נשמעת כמו פונקציה בסיסית מאוד, אך היא עונה על צורך חשוב ביותר. אם החברות הגדולות של היום לא ישתמשו במערכת ניהול תוכן, סביר להניח שיהיה צורך בצבא שלם (וארונות תיוק) רק כדי לעקוב אחר כל המידע!

CMS למסחר אלקטרוני: היכולת ליצור, לנהל, ולהציג את המידע באינטרנט הפכה את מערכות CMS לשימושיות במיוחד עבור יישומי מסחר אלקטרוני. בעבר, הזמנות למרחקים ארוכים לעתים קרובות לבשו צורה של חיפוש בקטלוג ושליחת מספרי פריט לעסקים באמצעות טלפון או דואר. מערכות CMS הפכו קניות באינטרנט לאוטומטיות לגמרי, פשוט על ידי אחסון מידע המוצר במסד נתונים שיכול להיות מוצג דרך חנות וירטואלית. כיום, מסחר אלקטרוני הוא תעשייה משגשגת המספקת תחרות גדולה לחנויות וקטלוגים פיזיים.

בניית אתרים בעזרת CMS: בצורתם הבסיסית ביותר, אתרי אינטרנט הינם תצוגה ויזואלית של מידע ותוכן. שפות הקידוד המשמשות לייצור אתר, לעומת זאת, יכולות להיות מסובכות ולא נוחות עבור הרוב המכריע של האנשים. על מנת להפוך בניית אתרים לקלה יותר מתמיד, חברות כגון לייבסיטי פיתחו מערכות CMS כדי לסייע למשתמשים לבנות אתרי אינטרנט מודרניים באמצעות ממשקים פשוטים וקלים לשימוש. כיום, מערכות CMS סייעו בבנייה של יותר מ -100 מיליון אתרי אינטרנט!

 


ישראל דיגיטלית – בניית אתרים באינטרנט

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

היום, בעידן המודרני, עוד ועוד אנשים עוברים להתגורר בישראל הדיגיטלית; לצד ישראל האמיתית, המקורית, נבנית צעד אחר צעד ישראל חדשה, שמחוברת בקו דק לעולם האמיתי. היום, כמות עצומה מהפעילות החברתית והכלכלית של אזרחי ישראל עוברת לרשת, ומי שלא תוקע דגל כבר היום בצד הדיגיטלי של המפה, ימצא את עצמו עד מהרה מאחור.

ישראל דיגיטלית
לפני עשרים שנה, צרכן נבון היה נאלץ לכתת רגליו בין אינספור חנויות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. היום, הצרכן הנבון יכול לטייל בקלילות ברחובה הראשי של ישראל הדיגיטלית, וכל חנויותיה יגיעו אליו בהינף לחיצה על העכבר.
התקשורת ובמיוחד רשת האינטרנט, הפכה את העולם כולו לכפר גלובלי קטן, וישראל, שהייתה קטנה בממדיה הפיזיים הפכה למשמעותית יותר מתמיד. הצרכן הישראלי, שתמיד היה חובב מציאות ומבצעים, העביר חלק עצום מהמסחר שלו לרשת ומשתמש בה לכל צרכיו באופן יומיומי, בנוחות החמימה של חדרו ומבלי לצאת מהבית.
הצד השני של מהפכת הדיגיטל הוא השימוש הנפוץ בטלפונים חכמים, שמאפשרים למשתמשיהם להתקיים בו-זמנית בעולם הפיזי והדיגיטלי כאחד. המשתמש הסביר ישלוף את הטלפון בכל הזדמנות ולכל צורך – החל מאיתור מסעדה לטעמו באזור, דרך פרסום ביקורת נוקבת בפייסבוק ועד השוואת מחירים במעמד הקנייה כדי לוודא שהוא לא "יוצא פראייר". שוב ושוב, הצרכן הסביר יפנה אל הרשת וישתמש בה כדי לנהל את חייו, ומה שלא קיים ברשת כנראה שגם לא יתקיים במוחו של הצרכן.

למה אתה צריך אתר אינטרנט?
כשכל-כך הרבה מהחיים המודרניים מתרחשים בישראל הדיגיטלית, עסק מודרני אינו יכול להרשות לעצמו לא להחזיק אתר אינטרנט. היתרונות של אתר לעסק המודרני הם עצומים ולכן כדאי וחשוב לנצל אותם לכל מי שרוצה להצליח ולהתפתח.

ראשית, אתר אינטרנט נותן לך גישה ללקוחות שלא נמצאים בסביבתך המיידית. לקוחות שנמצאים בביתם, או אולי אפילו אצל מתחרה, יכולים למצוא אותך בשניות באמצעות אתר האינטרנט שלך, ולגלות את מחירייך התחרותיים. כשזה יקרה, תוכל להיות בטוח שהם מייד יחליטו לקנות אצלך – כי כאמור, הצרכן הישראלי לא פראייר!

שנית, אתר אינטרנט נותן ללקוחות שלך גישה למוצרים ולשירותים שלך גם שלא בשעות הפעילות. עסק ישראלי ממוצע פועל ופתוח לעסקים כ-10 שעות ביום, אבל אתר אינטרנט זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – וזה מאפשר ללקוחות שלך למצוא אותך בזמנם החופשי, מתוך צורך אמיתי ועניין טבעי במוצר שלך.

העניין הטבעי הוא יתרון נוסף – רוב העסקים מעסיקים אנשי מכירות שתפקידם לשכנע את הלקוחות לקנות. אתר אינטרנט יכול להעביר חלק גדול מהעבודה הזאת לידי הלקוחות עצמם, והוא מאפשר להם לשכנע את עצמם בנחיצות המוצר, ללמוד בעצמם ובזמנם החופשי על יתרונותיו הרבים, להשוות מחירים לבד ולהגיע למסקנה שכדאי להם להפוך ללקוחות שלך ללא התערבות של איש מכירות.

לבסוף, אתר אינטרנט מאפשר לך להעביר מידע מסודר ועדכני ללקוחות באופן קבוע ושוטף. עדכונים באתר הם מיידים, והם יכולים לכלול מידע על מבצעים שונים, מוצרים חדשים, הנחות, שינויי כתובת ועוד. בצורה זאת, אתה יכול לשלוט בזרם המידע ולהבטיח שלקוחותייך לא מקבלים מידע ישן ולא-עדכני עלייך, ושהם מיודעים בכל המבצעים וההטבות לפני שאלו נגמרו.

באמצעות לייבסיטי נבנה לך חנות וירטואלית מתקדמת ביותר!

בימים אלו יוצא לדרך פרויקט לקידום מסחר מקוון בעוטף עזה. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה בשיתוף עם מטה מיזם ישראל דיגיטלית במשרד ראש הממשלה השיקו תוכנית לקידום מסחר מקוון ושיווק באינטרנט. במסגרת התוכנית עסקים המעוניינים להקים חנות וירטואלית ולשווק את מוצריהם אונליין יוכלו להינות מתמיכה כספית או ליווי עסקי מתאים. 
 
לייבסיטי הינה ספק מורשה של הפרויקט. מומחי בניית אתרים שלנו יבנו לך חנות וירטואלית מתקדמת שתכלול את כל הדברים הדרושים למסחר מקוון וכל זאת תוך זמן קצר ביותר. 
 
אל תשאיר את ישראל הדיגיטלית למתחרים. צור קשר עם לייבסיטי עוד היום, ותן לנו להצעיד אותך אל המחר!


מה הופך ניווט באתר לניווט טוב?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

ניווט הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר אינטרנט, אך זה לא אומר שהוא צריך להיות צעקני או מורכב כדי לזכות בתשומת לב המשתמשים. כשזה מגיע להתמצאות סביב אתר, פשטות היא הטובה ביותר. שימושיות צריכה לקבל עדיפות על פני צורה מאחר ומבקרים יעדיפו להישאר עם אתר שניתן להשתמש בו ולחקור אותו מאשר לבזבז זמן עם דפים נוקשים. השקע בבניית אתר ברור ומעניין בעזרת לייבסיטי וקבוצת המבקרים הנאמנים שלך יגיעו במהרה. להלן מספר היבטים של ניווט אתר טוב.

התחשב במשתמש

הדבר הראשון שיש לשקול בעת בניית אתר אינטרנט היא לשים את עצמך בנעליו של המשתמש. תאר לעצמך שאתה מבקר בכל דף באתר עם עיניים אובייקטיביות - האם יש משהו שבולט כמיותר או לא מתאים? כל כרטיסייה או טאב אשר ניתנים ללחיצה צריכים להיות שימושיים למבקרים לכן וודא שאתה תמיד שואל את עצמך את השאלה: "האם זה מועיל?" וכך תתחיל לראות את האתר מנקודת מבט של משתמש בעת הבנייה.

עקביות

נהדר להיות יצירתי בעת עיצוב אתר אך כשמדובר בניווט, הרוב המכריע של משתמשים יעריך שגרתיות ויכולת חיזוי. רוב תפריטי הניווט נמצאים באופן קבוע בחלק העליון או בצידי הדף, אך אם זה ישתנה בעת ביקור באזורים שונים באתר זה לא יצור חוויית משתמש נעימה. הצגת סרגלי הניווט שלך בדרך מקורית ויצירתית זה בסדר, אך התפריט הכללי צריך להיות קל לשימוש וצפוי בעיניי אנשים.

רלוונטיות

אין מקור גירוי או בלבול נורא יותר עבור המשתמש מאשר קישורי תפריט לא רלוונטיים. אם קישור תפריט שולח משתמשים לדף אינטרנט לא רלוונטי או מיותר, המבקרים עשויים להרגיש שהם צריכים לעבוד קשה יותר כדי למצוא את מה שהם מחפשים. היכרות עם דף אינטרנט אינה צריכה להיות אתגר עבור המשתמש. ברגע שגלישה באתר הופכת למבחן, גם אתר של חברה טובה יכול לאכזב בגלל מערכת ניווט גרועה.

קישורים פנימיים

הצגת קישורים פנימיים באתר לא רק מועיל למשתמש הבודד, אלא גם יכול ליצור יותר הפניות ממנועי חיפוש. הסיבה לכך היא שמנועי חיפוש יסרקו כל דף אינטרנט המכיל מילות מפתח ידידותיות למשתמש, כך שכלל שיש יותר קישורים באתר, יש יותר סיכוי שמבקרים ימצאו אותך! חסוך למשתמשים זמן ואנרגיה על ידי כך שתסייע להם למצוא קיצורי דרך מקצה אחד של האתר למשנהו.

שורת חיפוש

הצבת שורת חיפוש בדף הראשי היא כלי ניווט מרכזי. ללא קשר לגודל האתר ומגוון התכנים, כאשר משתמשים יקבלו את האפשרות לחיפוש מונח מסוים הם יעריכו זאת. כאשר משתמשים לא יכולים למצוא מה שהם רוצים, תוכל עדיין להשתמש בהזדמנות זו לטובתך ולספק סיוע נוסף. זה יכול להיות בצורת קישור או הודעה ידידותית, הודעת שגיאה שנונה המחדירה חוש הומור ושיתוף פעולה.

בין אם החיפוש מניב תוצאות או לא עבור המשתמשים, הם נוטים יותר לזכור ואולי אף להמליץ על האתר עקב חוויה חיובית ומועילה. ממשק בניית אתרים של לייבסיטי מציע לך כלים רבים שיסייעו לך לבנות ניווט טוב עבור אתר האינטרנט שלך. 


5 טיפים לתכנון אתר עסקי

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

הטיפ הראשון עבור הקמת אתר אינטרנט עסקי הוא - לא לתכנן אתר עסקי! אין בלבול כאן - המפתח הוא לחשוב בצורה קצת שונה. המטרה שלך צריכה להיות בניית אתר אינטרנט עבור העסק שלך. במילים אחרות, זה צריך להיות רק חלק אחד מכל אסטרטגיות השיווק האחרות שלך, שצריכות כולן לעבוד בצורה חלקה יחד על מנת להציג ישות עסקית אחת.

לכן, הטיפ השני הוא להיות מוכן לקחת את הזמן ולתכנן בזהירות. אנשים רבים ממהרים בתחילת עבודה. במידה מובנת. השימוש בכלי בניית אתרים כאן בלייבסיטי, הופך זאת לכיף. כולם אוהבים להיות יצירתיים, לעצב משהו בדיוק בצורה שהם רוצים. הם פשוט מבלבלים פעילות עם פיריון. שאל את עצמך את השאלות שיאפשרו לך להבין מהי מטרת האתר המוגמר וכיצד מטרה זו משתלבת עם מטרת העסק באופן כללי.

הטיפ השלישי הוא ליצור אתר שהלקוחות הפוטנציאליים שלך רוצים לראות ויהיה מוכנים להשתמש בו. חשוב על זה: היית מקשט את הבית שלך בצורה שונה ועבור מטרה שונה מהעסק שלך. קישוט הבית נועד כדי לרצות אותך, קישוט העסק נועד כדי לעודד את הלקוחות. אנשים רבים יוצרים אתר דומה יותר לסגנון שלהם מאשר לסגנון של הלקוחות! יש אמרה ישנה שאומרת "על מנת ללכת בנעליים של מישהו אחר אתה חייב קודם לחלוץ את נעלייך". בדרך זו אתה הופך לאדם חיצוני המביט פנימה, ולא מישהו פנימי ש(עם כל הידע שלך) מסתכל החוצה.

הרביעי מבין חמשת הטיפים שלנו הוא לוודא שהאתר נבדק על ידי זרים. זה יכול להיות על ידי לקוחות שאת דעתם אתה מעריך (ויעריכו כשתבקש מהם סיוע), אנשי קשר עסקיים (כמובן לא מתחרים) וחברים שיתנו לך רק את האמת. כלול את הצוות שלך גם כן - זה יהפוך לחלק מרכזי בדרך בה הם מתקשרים עם לקוחות.

הטיפ האחרון מתקדם יותר. האתר שלך עובד - אז העבודה נגמרה. אז זהו, שלא. אתרים עסקים רבים נראים יותר כמו תמונה חד פעמית וקפואה ולא כמו תמונה מרגשת וחיה. הם מתיישנים, נזנחים והופכים לא אהובים - שלוש תוצאות שלעתים רחוקות יעודדו לקוחות פוטנציאליים להיכנס לעסקים איתך. חפש דרכים לשמור על התוכן שלך טרי, ולא רק על ידי הוספת מוצרים חדשים או הצעות. הוסף בלוג, זוהי דרך נהדרת לעודד ביקורים סדירים באתר. בלוגים הם גם דרך מצוינת להפיץ את הנוכחות שלך דרך קישורים במדיה חברתית, ציוצים על מה שקורה וכן הלאה.

בסך הכל, כאשר אתה מתכנן לבנות אתר, הבט מעבר למחשבות האישיות שלך, מחוץ לעסק ואנשיו, ועצב אתר עבור הקהל הציבורי לצפייה ולשימוש. עכשיו, התחל את הבנייה...


למה להשתמש בתבניות עיצוב אתרים חינמיות?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

האינטרנט משחק תפקיד גדול בימינו, לכן אין פלא שכולם רוצים לקחת חלק באקשן. יותר ויותר אנשים מעוניינים בבניית אתר אינטרנט עבור העסק, התחביב או הארגון שלהם, משום שנוכחות מקוונת פירושה שכל אחד יכול למצוא אותך מכל מקום בעולם.

אם אתה רק מתחיל, או אם אין לך הרבה ניסיון ביצירת אתרי אינטרנט, זו עלולה להיות המשוכה הראשונה שלך. זה מרגיש כמו מגרש משחקים אחיד בו כל החברות והארגונים הגדולים יכולים לגרש אותך מהמים עם האתרים המפוצצים שלהם.

אך אל דאגה, העזרה נמצאת בהישג יד והעניין כולו יכול להיות קל יותר ממה שאתה חושב – בעזרת שימוש בתבניות עיצוב מוכנות.
להלן רק כמה מן הסיבות מדוע תבנית אתר חינמית יכולה להיות הבחירה הנכונה בשבילך:

זה חוסך לך זמן

יש כל כך הרבה דברים ללמוד כשאתה מנסה ליצור אתר מאפס. אם תעשה זאת לבד, תצטרך להיות לא רק מסוגל לכתוב, אלא גם ליצור HTML וקוד CSS, לוקח שנים ללמוד נושאים אלה בשלמות וזוהי מיומנות המתפתחת כל הזמן. גם אם אתה משלם למישהו אחר שייצור את האתר שלך זה יהיה תהליך ארוך - רומא לא נבנתה ביום אחד! עם תבנית אתר חינמית אתה יכול לבחור סגנון ועיצוב, ומשם כל שעליך לעשות הוא להזין את הטקסט.

זה חוסך לך כסף

כפי שהוזכר קודם לכן, מיומנות זו נלמדת במשך שנים רבות כדי להיות מסוגלים ליצור אתר אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר, משהו שאתה ללא ספק לא רוצה להוציא עליו כסף על מנת ללמוד אותו. מעצב אתרים מקצועי יכול לחייב אותך בסכומים אסטרונומיים עבור עבודתו, במיוחד אם אתה הולך עם חברת בניית אתרים גדולה. בניגוד לכך, תבניות עיצוב הן הרבה יותר זולות (במיוחד כשהם חינמיות), ועדיין נראות נפלא באופן מלא.

אין טעויות

אם אתה מחליט ללמוד את כל כישורים הדרושים כדי לעצב אתר, או במידה ואתה מרגיש שיש לך כמות טובה יחסית של מיומנות - אתה עשוי להתפתות לעשות זאת בעצמך. אך עצור, חשוב על המורכבות של האתר שלך - טעות אחת קטנה ואתה עלול להיענש על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. זה פשוט לא יקרה עם תבנית מוכנה, ומנועי חיפוש יוכלו לרשום את האתר שלך כתוצאת חיפוש איכותית, משהו שיסייע לך להגיע לקהל היעד שלך.

זה כבר מותאם

כשאתה לוקח תבנית אינטרנט חופשית הקוד כבר נקי ומסודר, כלומר, אינך צריך לסרוק את שפת המחשב כדי למטב את האתר. אתרים רבים מתוצרת עצמית זקוקים לשדרוגים קבועים במונחים של קידום אתרים וכמובן עיצוב אתרים, אך זה לא המקרה עם תבנית, שכן היא מוכנה לצאת לדרך ברגע שאתה מוכן.

עם סיבות אלו, ברור מדוע אנשים רבים כל כך משתמשים בתבניות אתר בחינם.


מהו עיצוב רספונסיבי ולמה האתר שלי צריך את זה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אחד הנושאים הכי מרכזיים כיום בעולם הוא הנושא של אתר סלולרי ולכן עליך לשאול את עצמך האם האתר שלך מתאים למכשירים הניידים בהם לקוחותייך משתמשים? עבור אתרי אינטרנט עסקיים רבים, התשובה היא "לא כל כך", כי הם דבקים בשיטות עיצוב אתרים המתאימות לעידן הנשלט בידי מחשבים שולחניים. עיצוב רספונסיבי (מגיב) מאפשר למשתמשים להציג את האתר באותה צורה גם על הסמארטפון או הטאבלט כפי שהיו מציגים במחשב הנייד, והוא מרכיב חיוני המנגיש באופן מלא את האתר כך שלקוחותייך הפוטנציאליים יוכלו לבקר בו.

עיצוב נייד לעומת עיצוב רספונסיבי
יתכן כי כבר נתקלת בתבניות ניידות ידידותיות, אך האם הן מהוות עיצוב מגיב? לא בהכרח. אתר אינטרנט עם עיצוב רספונסיבי מקודד כך שיוכל להסתגל לגדלי מסך וסוגי התקנים שונים. אם תבחר תבנית ניידת מסויימת, במהות, תכניע צופים שאינם משתמשים במכשירים ניידים. כדי להימנע מכך, יהיה עליך להשיג דומיינים נפרדים לחלוטין עבור הצופים הניידים והנייחים שלך. עיצוב רספונסיבי הוא פתרון הרבה יותר אלגנטי לבעיה של נגישות אתר.

עיצוב רספונסיבי וקידום אתרים
אתה אולי לא חושב שתחום קידום אתרים יהיה מושפע מהעיצוב של האתר כמו שהוא מושפע מהתוכן, אך עיצוב רספונסיבי הוא בהחלט יוצא דופן. גוגל אמרה שלמנוע שלהם יש העדפה לאתרי אינטרנט העושים שימוש בעיצוב רספונסיבי בניגוד לאלה בעלי תבניות ניידות ודומיינים נפרדים. זה הגיוני, כיוון שקל יותר לקשר לכתובת אחת וכך האתרים לא מתחרים אחד עם השני על דירוג דף. כמו כן, יש סיכוי שהגולש יופנה באופן כרוני לאתר שאינו מתאים לצפייה, דבר המחייב הפניות דף ועלול להעניש את שני האתרים שלך עם מנוע החיפוש. עיצוב רספונסיבי מסיר את כאב הראש הזה לחלוטין.

המקרה של עיצוב רספונסיבי
ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשלב עיצוב רספונסיבי באתר האינטרנט שלך. השימוש בהתקנים ניידים גדל לא רק במספר המנויים, אלא גם במגוון רחב של מכשירים הנמצאים בשימוש על ידי מנויים אלה. בעוד שלפני מספר שנים היית מסוגל לספור את מספר ההתקנים הניידים השונים על יד אחת, השוק מתרחב בקצב מסחרר. מכשירים חדשים נוצרים ומשווקים בכל יום, ואינך יכול להיות בטוח כיצד אנשים יגשו לאתר שלך בשנים הבאות. השיקול הראשון שלך צריך להיות חווית הצופה,  לכן בניית אתר המתאים עצמו לשינויים ומאפשר ניסיון יוצא מן הכלל על מגוון רחב של מכשירים היא הדרך הטובה ביותר עבורך למצב את האתר שלך כהצלחה בטווח הארוך.

לקבלת מידע נוסף על השימוש בעיצוב רספונסיבי עבור בניית אתר הניתן לצפייה על כל מכשיר במהירות ובקלות, קרא על תכונות העיצוב הרספונסיבי הכלולות בפלטפורמת בניית אתרים של לייבסיטי.


מדוע אני צריך אתר אינטרנט לקורות החיים שלי

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אתה עשוי לתהות למה שמישהו יטרח לבנות אתר שיהיה גרסה מורחבת של קורות החיים שלו כאשר ישנם אתרי עבודה פופולריים בשפע שיארחו אותם בחינם.
האמת היא שאם תהיה תלוי באתרים אחרים שיארחו את קורות החיים שלך אתה תהיה בסיכון של איבוד קהל גדול מאוד. זה יכול לעלות לך יותר ממה שאתה מבין, כי לא רק שרוב המשרות הפנויות לא מתפרסמות כלל באתרי קריירה באינטרנט, אלא גם שהפרסום הממוצע באתרים אלו מקבל מאות אם לא אלפי מועמדים.

האתר שלך כקורות חיים
בעוד אתרי רשתות חברתיות המתמקדים בקריירה יכולים להיות מקום מצוין לאירוח קורות החיים שלך, הם אינם מעניקים לך שום יתרון ניכר על הלגיונות של אנשי מקצוע אחרים הנמצאים ברשת. אז מדוע שאתר יעבוד טוב יותר?
ברשת חברתית אתה פשוט חלק מהחבילה אך אם יהיה לך אתר משלך זה יסמן אותך מייד כעצמאי המחויב לקריירה. אף אחד לא נשכר על ידי מזל"ט משאבי אנוש על מנת לדפדף בין קורות חיים או אפילו חיפוש אחר המיומנות הספציפיות שלך. מנהלי גיוס מקבלים את ההחלטות, ומנהלי גיוס מתרשמים ביוזמה ויצירתיות. רק לחלק קטן מהמועמדים שלהם יש אתרי האינטרנט משלהם כך שזה חייב לגרום לך להתבלט מהקהל.

האתר שלך:
  • יהיה בין התוצאות הראשונות במנועי חיפוש כאשר מנהלי גיוס יחפשו באופן בלתי נמנע את שמך בגוגל.
  • יתן למנהלי הגיוס מידע נוסף אודות כישרונך ואישיותך טוב יותר מקורות חיים רגילים.
  • יאפשר לך חופש יצירתי להצגת מיומנות-הסט שלך, אולי אפילו בעזרת תמונות או מצגות וידאו.

איך לבנות אתר אישי לקורות החיים שלך
ישנם מספר מרכיבים חיוניים שאתה צריך על מנת לבנות אתר אישי יוצא מן הכלל לקורות החיים שלך.
  • קורות החיים שלך - זה אולי נראה מובן מאליו, אך המידע באתר צריך להתאים למידע בקורות החיים הכתובים על נייר. האתר שלך הוא המקום להדגיש, לא לייפות, את הניסיון שלך. זכור לכלול פרטי יצירת קשר מדויקים ועדכניים.
  • תיק עבודות - חובה עבור אנשי מקצוע יצירתיים, אך עובדים מתחומי קריירה רבים ושונים עשויים להפיק תועלת מהצגת תוצאות מוחשיות של עבודתם, בין אם מדובר בתמונה של בית שבנית או ארוחה טעימה שיצרת עבור חברת קייטרינג.
  • מטרה - אחד היתרונות הגדולים ביותר של אתר אינטרנט הוא שהינו פורום לאמירת מטרה. מהן מטרות הקריירה שלך ומהו ערך שאתה מביא? אלה הן שתי השאלות הגדולות ביותר במוחו של כל מנהל גיוס ותוכל לענות עליהן לפני שהם ירימו את הטלפון ויזמינו אותך לראיון.

בין אם אתה איש מקצוע עם ניסיון של שנים רבות או רק מנסה להצליח בפעם הראשונה, תוכל להפיק תועלת מאתר אישי. אם אתה מעוניין להציג את עצמך במהירות ובקלות למעסיקים פוטנציאליים בעזרת בניית אתר משלך, קח רגע לבחון את התכונות הנהדרות של בניית אתרים בלייבסיטי.


10 דברים שאתה צריך עבור האתר העסקי החדש שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

מזל טוב! אתה הבעלים הגאה של אתר אינטרנט חדש ונוצץ עבור העסק שלך. בין אם אתה מעדכן אתר קודם או שמעולם לא היה לך אתר לפני כן, עיצוב והשקה של אתר חדש יכול להיות הישג משמעותי. עם זאת, לפני שתתקדם ותפרסם, קח מבט מקרוב על האתר וודא שהוא מכיל את עשרת הרכיבים הבאים שלא תוכל להסתדר בלעדיהם.

1. כתובת אינטרנט פשוטה

אתה צריך כתובת אינטרנט המתאימה לשם העסק שלך, אך לא בהכרח צריך לאיית את זה לאנשים. שמות קצרים המשלבים כינויים עשויים להיות אפשרות טובה יותר. בניית אתר אינטרנט עם שם דומיין משלך ולא עם שם דומיין חינמי המסופק על ידי מישהו אחר ייקח אותך דרך ארוכה ויסייע ללקוחותייך למצוא אותך בקלות רבה יותר.


2. מידע עבור יצירת קשר

בעוד זהו עניין סטנדרטי לכלול פרטי קשר בעמוד צור קשר, תוכל להגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההתקשרות עמך על ידי שימוש בשיטה של מיקום פרטי יצירת קשר בכל עמוד באתר. גם אם זה משהו פשוט כמו חלון צ'אט או כפתור אוטומטי ליצירת דואר אלקטרוני, תכונה זו תהפוך את ההתקשרות עמך בנושאי שאלות, חששות, והזדמנויות עסקיות פוטנציאליות להרבה יותר קלה עבור לקוחותייך.


3. הוראות הגעה לבית העסק שלך

אל תשים רק את הכתובת שלך! למרות ש-GPS קיים, אתה יכול לחסוך ללקוחות את הטרחה. תכונות כגון גוגל מפות יכולות גם לעשות את זה הרבה יותר קל עבור הלקוחות שלך למצוא אותך אם ברצונם לבקר באופן אישי.


4. עיצוב מגיב

מספרים הולכים וגדלים של צופי אינטרנט פוטנציאליים ינסו לגשת לאתר שלך דרך מכשיר נייד. ודא כי הם יוכלו לעשות זאת על ידי שילוב ועיצוב מתאים עבור אתר סלולרי.


5. המלצות

יש לך לקוחות שעברו חוויות רבות עם החברה שלך. תן להם הזדמנות לזרוח! המלצות מעניקות לעסק ולאתר שלך תחושה של כוח ואמינות שלא תוכל להשיג בדרך אחרת.


6. בלוג

בלוג באתר שלך שומר על התוכן טרי, והוא דרך מצוינת למשוך צופים חדשים על בסיס קבוע. בנוסף בלוגים מקבעים אותך כסמכות בענף שלך.


7. הזדמנויות הרשמה ומנויים

מנויי ניוזלטר, הזנות RSS, הורדות חינם של ספר אלקטרוני ועוד הם כולם דוגמאות של פריטים שהמבקרים יכולים לבחור לקבל. פריטים אלה ייצרו קשר מוחשי יותר עם האנשים המעוניינים ביותר ממה שיש לך להציע.

8. שיתוף במדיה חברתית

אתה יכול למקסם את החשיפה לתוכן שלך בכך שתקל על לקוחותייך לשתף את הדפים ברשתות החברתיות שלהם. כפתורי שיתוף ווידג'טים אחרים מעצימים את הצופים שלך והופכים אותם לתומכים שלך באינטרנט.


9. קידום אתרים אחראי

אתרך צריך לעבור אופטימיזציה למנועי חיפוש, אך לא באופן נואש כל כך. עלייך להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בטקסט, כולל שפע של תמונות איכותיות, ולוודא שכותרות הדפים וכתובות האתרים שלך מקודדות בצורה נכונה.


10. קריאה לפעולה

אתה יודע מה הלקוחות שלך רוצים לעשות, בין אם זה לקנות מוצר או להירשם לשירות שלך. תן להם את ההזדמנות לעשות את זה!

למידע נוסף על דרכים לשפר את אתר האינטרנט העסקי שלך ללא מאמץ מיותר, בדוק בניית אתרים בלייבסיטי ותראה בעצמך עד כמה קל לשפר את האתר העסקי שלך!


למה להשתמש בHTML5 במקום בפלאש?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

לייבסיטי היא חלק מהמגמה העולמית הגוברת שעברה להשתמש ב HTML5, קידוד שפה שיכול להתמודד עם הדרישות החדשות של האינטרנט המודרני. הכל, החל מאופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) להטבעת וידאו הפך קל יותר, מהיר יותר, ומדויק יותר בעזרת הגרסה החדשה ביותר של HTML. זו הסיבה שכל כך הרבה אתרים מחליפים את Adobe Flash הישן שלהם ב- HTML5 הידידותי למשתמש. מהם הסיבות המרכזיות בגללן בניית אתרים בHTML5 טובה יותר?

תאימות אוניברסלית
אם אתה משתמש בפלאש על מנת לשתף תוכן עם קוראייך, לא רק שעלייך להוריד את התוכנה המתאימה ליצירת התוכן; אתה צריך להמר על העובדה שגם לקורא תהיה התוכנה. חלק מההתקנים הניידים אינם מסוגלים למעשה לתמוך בתוכנת פלאש, אך HTML5 הוא כיום הסטנדרט, ולכן רוב הדפדפנים והמכשירים כבר תומכים בו. בעזרת HTML5, ניתן ליצור ולצפות בהכל החל מגרפיקה, קטעי וידאו ועד לטקסט רגיל באותו המקום בדיוק. לעולם אל תצפה מקוראייך לבקר שוב באתר ממחשב אישי מאוחר יותר, או לקטוע את הגלישה על מנת להוריד תוכנה חדשה. בעידן הטכנולוגי הזה של טווח קשב מתכווץ, אתה בהחלט לא רוצה להרחיק משתמשים ניידים או להפריע לקוראים. שמירה על קוראים הינה חיונית על מנת להפוך את הרושם הראשוני שלך לטוב.

נראות במנועי חיפוש
פלאש משמש בעיקר לשילוב וידאו ותכונות אודיו באתרים, אך הוא יכול גם לאחד תוכן באתר, וכולל לחצני טקסט וניווט. זהו עניין בעייתי אם אתה מסתמך על מנועי חיפוש לתנועה, או במידה ותרצה שהקוראים יוכלו להעתיק ולהדביק את פרטי הקשר שלך במקום אחר. זאת משום שכל האתר פועל כתמונה, ומנועי החיפוש לא יכולים לזהות את הטקסט בתוכה. טקסט HTML5, לעומת זאת, פועל בדיוק באותו אופן כטקסט רגיל וניתן להעתקה, מה שאומר שמנועי חיפוש יכולים לסרוק את האתר שלך עבור למילות מפתח.

מהיר יותר מפלאש
"פלאש" זה שם קצת מטעה, משום ש HTML5 הוא למעשה הרבה, הרבה יותר מהיר. למעשה, מספר הערכות מצביעות על כך שהוא פועל עד 58% מהר יותר מאשר יישומי פלאש, לא משנה באיזו מערכת הפעלה תשתמש על מנת לגשת אליו. זה בגלל שהוא אינו צורך הרבה כח כמו יישומי Adobe, וכן משתמש בקידוד פחות מסובך על מנת לתרגם את פקודות העיצוב שלך לפורמט הניתן לצפייה.

הוידאו יכול להיות אינטראקטיבי יותר
קטעי וידאו בפלאש נראים ישנים בהשוואה לאסתטיקה היעילה והמודרנית של HTML5. תוכל לשלב טקסט, תמונות, ואפילו כפתורים אינטראקטיביים בתוכן מולטימדיה שאחרת היה מאוד מוגבל. צלול אל אפשרויות היצירה שלך, וייחד את אתרך מאחרים. צור פרויקט מעורר השראה, יצירתי, ואינטראקטיבי שיגרם לקוראייך להרגיש כאילו הם משתתפים בחוויה שלך. זוהי דרך נפלאה להתחבר עם הקהל הפוטנציאלי שלך ולגרום ללקוחות להרגיש רצויים וחשובים. אם אתה עוסק באמנות, זוהי דרך קלה מאוד לשכנע את קהל היעד שיש לך מה שנדרש כדי ליצור עבודות אומנות המושכות את העין.

בהצלחה עם עיצוב האתר שלך! אל תשכח לחקור דרכים למיקסום השימוש ב-HTML5.


5 דברים לביצוע לאחר שבנית את אתר האינטרנט שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אם בדיוק סיימת לבנות את האתר שלך, מזל טוב! החלק הקשה מאחורייך. בחרת כתובת בלתי נשכחת, ובנית אתר שמעביר מסר וקורץ לקהל היעד הדמוגרפי שלך. אך כל זה לא משנה עד שלא שכללת ופרסמת אותו. אם ברצונך שהאתר החדש שלך יצליח, עלייך לבצע קידום אתרים במנועי החיפוש. בצע חמישה צעדים אחרונים אלה על מנת להגדיל את הנראות, להבטיח את השימושיות, ולוודא שכל העבודה הקשה תהיה משתלמת.

1. בקש מחברים ומעמיתים לבדוק אותו
בין אם האתר הוא בלוג אישי או האתר הרשמי של החברה שלך, חשוב לקבל מגוון רחב של דעות ונקודות מבט לפני שחרורו לציבור. בקש מעמיתים, בני משפחה, וחברים לגלוש באתר ולומר לך את דעתם הכנה. על מנת להימנע לוודא שאינך מעביר מסר מבולבל, עלייך להיות מסוגל לבחון מגוון רחב של תחומי עניין ורמות ניסיון.

2. חדד את אסטרטגיות השיווק שלך
מאמצי אופטימזציית מנועי החיפוש שלך (SEO) עשויים להיות החלק החשוב ביותר בתהליך בניית האתר. כעת, לאחר שבנית את האתר, עלייך לוודא שהוא לא ייקבר בתוצאות מנועי החיפוש. השתמש בציון איכות של גוגל - או דף דומה הבודק את הדירוג - על מנת לברר עד כמה אפקטיביות מילות המפתח, הקישורים, וגורמים אחרים. מבקרים חדשים הם המקבילה המקוונת של לקוחות הנכנסים לחנות, כך שאם אינך אוהב את התוצאות שאתה מקבל, חשוב מחדש על האסטרטגיות שלך.

3. עקוב אחר הצפיות והפעילות
אם אתה מקים בלוג או אתר אישי בתקווה לקבל הכנסות מפרסומות ביום מן הימים, אינך צריך לבזבז זמן במעקב אחר הצפיות. אם אתה בעל עסק, צפיות אלו יכולות לסייע לך להבין את הקבל הדמוגרפי שלך הרבה יותר טוב.  גוגל אנליטיקס מקובל כסטנדרט במעקב אחר נתוני אתר. צור חשבון והכנס את הקוד המותאם אישית לאתר האינטרנט שבנית בלייבסיטי. תוכל לברר כמה זמן המבקר הממוצע מבלה באתר שלך, באילו דפים הוא צפה, האם הוא לחץ על קישור על מנת כדי להגיע אליו, ואפילו המדינה ממנה הם גלשו אליו.

4. בחן את תאימות הדפדפן והנייד
בניית אתר אינטרנט אינה משימה אוניברסלית כפי שהייתה בימים עברו. לכל מערכת הפעלה, דפדפן אינטרנט, ומכשיר נייד ישנה דרך ייחודית של קבלה והצגת מידע. אלא אם אתה מעדיף תאימות לדפדפן מסויים לאורך כל תהליך הבנייה, אתה עלול להיות על סף שחרור מוצר שעובד רק עבור חלק קטן של משתמשים. פתח את האתר בעזרת Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, וספארי. אם הטקסט נראה מעורבב או הפריסה כבר לא עובדת, עדיף לבצע שינויים עכשיו מאשר לפרסם מוצר אשר יבריח לקוחות או קוראים פוטנציאליים. במידת האפשר, כדאי גם לדגום את הפריסה על מחשבים ניידים, טבלטים, מחשבים שולחניים, טלפונים חכמים, ואפילו קונסולות משחקים. לייבסיטי כבר מייצר גרסאות אוטומטיות עבור מכשירים ניידים של כל אתר אותו אתה יוצר, אך עדיין צריך לדעת כיצד החלטות העיצוב שלך תורגמו לגרסה מקוצרת זו.

5. שתף את העבודה שלך!
זה הזמן להתחיל לקבל צפיות בדף. אם יש לך לקוחות שיכולים להפיק תועלת מהאתר, צור רשימת תפוצה והפץ את הקישור עבורם בתחילה. לאחר מכן עבור למדיה החברתית, הדרך הזולה והקלה ביותר להגיע לקהל המוני. כתוב סטטוס המודיע על השקת האתר, וכולל קידום או התייחסות לתרבות הפופ על מנת להפוך את הסטטוס לאטרקטיבי יותר ובלתי נשכח. אל תפחד לתקשר. הדפס כרטיסי ביקור או פליירים עם כתובת האתר ופרטי התקשרות עמך. שמור אותם במכונית, בשולחן או בארנק, ובקש מחברייך להעביר אותם הלאה אם הם פוגשים מישהו שעשוי להיות מעוניין.

בניית אתרים בלייבסיטי היא הדרך היעילה והטובה ביותר לבנות אתר אינטרנט עבר העסק שלך. פתח אתר עכשיו ותוכל לעלות לאויר במהירות. 


מדוע אני צריך אתר אינטרנט?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

נראה שבימינו לכולם יש אתר אינטרנט, אבל האם אתה באמת צריך את זה?  התשובה היא בבירור כן.
ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתצטרך אתר, החל מקידום העסק ועד לביטוי אישי, אך יותר ויותר אינטראקציות עסקיות ואישיות עוברות דרך האינטרנט.

בין אם היתרונות של אתרי אינטרנט ברורים לך או לא, יכול להיות שתהיה סקרן ותשאל מדוע הם הפכו כל כך חיוניים. את התשובה ניתן לסכם בשתי מילים: דור המילניום. נצפה שדור המילניום מקבל בין 90-100% מהחדשות והמידע דרך האינטרנט, וככל שהשנים חולפות נתון זה אינו צפוי לרדת.

הנה ארבע סיבות עיקריות מדוע אתה צריך אתר אינטרנט ממש עכשיו:

1. למתחרים שלך כבר יש אחד
לא משנה מי אתה, יש לך תחרות, וסביר להניח שכבר יש להם אתר. לא משנה אם אתה עסק מקומי המתחרה ברשת גדולה או עסק קטן ללא מטרות רווח עם קבוצה פוליטית הפועלת נגדך, אתר אינטרנט יכול לסייע להשוות ביניכם באינטרנט.

2. אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט
אולי אתה לא יודע את זה, אבל אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט. איפשהו, מישהו מקליד משהו במנוע חיפוש, שיכול להוביל ישירות לדף שלך אם הוא היה קיים. נכון לעכשיו, אין להם מה למצוא, לכן תשומת לבם הולכת למתחרים. אנשים הרוצים למצוא שירותים שאתה מציע תמיד יבצעו חיפוש ראשוני באינטרנט. מה הם ימצאו?

3. אתה תמיד פתוח
אתה רק בן אדם. אתה צריך לאכול, לישון, ואפילו לקחת סופי שבוע או חופשות. למרבה המזל, אתר האינטרנט שלך לא. רוב הגלישה מתרחשת בשעות שאינן עסקיות, כאשר אנשים חוזרים מהעבודה ונרגעים. האנשים הללו הם קהל היעד שלך, והאתר שלך יכול לוודא שארגונך יעמוד לרשותם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

4. שיפור זרימת התקשורת
ייתכן שאתה כבר נמצא בדפי זהב או שיש לך חומרי שיווק אחרים, אך מה יקרה אם לפתע יתגלה שמחר עלייך להעביר את מיקומך או לשנות את השירותים אותם אתה מעוניין לפרסם? בחומר פרסומי ישן, לא יהיה לך מזל. אנשים יתקשרו למספר הלא נכון או יבקשו מוצר שאינו זמין. אם יש לך אתר משלך, העדכונים יהיו במרחק מספר הקשות בלבד.

עם כל כך הרבה סיבות נהדרות, מדוע עדיין אין לך אתר? הסיבה שהרבה עסקים בוחרים שלא לפתוח אתר היא משום שהם מאמינים שעיצוב מקצועי הינו יקר מדי ועלול להיות מתסכל לביצוע לבד. אך מה אם זה לא המצב?

בניית אתרים בלייבסיטי היא הדרך המושלמת עבור עיצוב אתר אינטרנט במהירות ובקלות. לחץ כאן והתחל לבנות עוד היום את העתיד שלך!

 


5 טיפים עבור עיצוב אתר אינטרנט שיציג את האמנות שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. זה בהחלט מקבל משמעות נוספת כשמדובר באתר של אמן. בין אם אתה מאייר, צייר, או צלם, שמירת התמונות בחזית היא המפתח לאתר נהדר. להלן חמש דרכים על מנת לוודא שהאתר שלך מציג את האמנות שלך.

1. השתמש בתיק עבודות
אחת הדרכים הקלות ביותר להצגת אמנות היא תיק עבודות. השימוש באמנות או בצילום באתר שלך נותנת למבקרים דרך לראות את מה שאתה באמת יכול לעשות. הצגת דוגמאות של עבודות עבר יכולה לומר הרבה על מה שאתה יכול להציע ולמעשה יותר מכל דבר שתכתוב. שימוש בתמונות באתר הוא טוב יותר מאשר להפנות אותם לאתר חיצוני, כגון Flickr, מכיוון שאתה יכול להעניק להם את היכולת ליצור איתך קשר בזמן שהם מסתכלים על עבודותייך.

2. כלול מסחר אלקטרוני
אם יש לך הדפסים זמינים למכירה, הוספת חנות וירטואלית לאתר הינה חיונית. למרות שאולי האמנות שלך מוצגת בגלריות או אתרי מכירות  אחרים, מתן אפשרות לקנייה ישירות מהאמן הינה חלק גדול בהגדלת החשיפה שלך. אחרי הכל, אם הם יעברו על כל תיק העבודות שלך, הם ירצו לשים קצת בבית או במשרד! עשה זאת נוח עבורם על ידי הוספת אפשרות רכישה. 

3. הוסף בלוג
בלוג הוא לא רק לסופרים. הוא חלק חשוב בכל יצירת אתר. בין אם זה במסגרת בניית אתרים לארגונים גדולים או בניית אתרים לעסקים קטנים - בלוג הוא הדרך לחלוק עדכונים על העבודה שלך, חדשות חשובות, הופעות ותערוכות, ועוד. אינך צריך לכתוב הודעות ארוכות בכל יום, אך הודעה שבועית עם מספר עבודות בתהליך וסיפור קצר על מה שאתה עושה יכולים לגרום לאנשים להתרגש מהעבודה שלך. זה גם יכול לעודד אותם לחזור כאשר המוצר הסופי יהיה זמין לקנייה.

4. בחר את המראה הנכון
כל התוכן הנהדר הזה צריך להיות מוצג בצורה הנכונה. דע מהו השוק אליו אתה מנסה להגיע בעזרת האתר ובחר עיצוב אתר שמתאים לקהל היעד. אם העבודה שלך מתמקדת בנופים טבעיים, תרצה מראה שונה לאתר מאשר אם היית עוסק באמנות רחוב. אינך צריך לתכנן זאת מהתחלה בעצמך, אם כי, תוכל למצוא את התבנית המושלמת עבור כל סגנון. כך קל למצוא את העיצוב האידיאלי להצגת עבודותייך.

5. שמור על עדכונים
אחת הטעויות הגדולות שאמנים עושים כשזה מגיע לאתר האינטרנט שלהם הוא לא לעדכן מספיק פעמים. כאשר יש לך עיצוב מורכב, זה עלול להיות קשה. עם זאת, בעזרת שימוש בפלטפורמה לבניית אתרים קלה ויעילה המתבססת על "גרירה ושחרור", אתה יכול להבטיח כי האתר יהיה מעודכן תמיד. יחד עם בלוג, זה יכול לעודד את הלקוחות והאספנים להמשיך לחזור. אם הם יודעים שזהו המקום הטוב ביותר לראות את העבודות האחרונות שלך, האתר שלך יהיה אחד שהם יסמנו וימשיכו לחזור אליו.

אם אתה צריך אתר לצילומים או לאמנות, צור קשר על מנת לברר מה לייבסיטי יכולה להציע לך.


היסודות של שיטות עבודה מומלצות עבור שימושיות באתר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

תאמין או לא, אתה יכול לבנות אתר מאפס ללא כל ניסיון קודם בעיצוב אתרים. בלוגים, תיקי עבודות, חנות וירטואלית ודפי עסקים- כולם משרתים מטרות שונות מאוד, אך לא משנה מהו המסר או המשימה שלך, תמיד חשוב להפוך את האתר שלך לידידותי למשתמש ככל האפשר. למד מספר עקרונות בסיסיים לפני שתתחיל, וודא שהלקוחות שלך יכולים למצוא אותך באינטרנט וגם בעזרת אתר סלולרי.

עקביות
צבעים וגופנים צריכים להיות באותה ערכת הצבעים, והשימוש בכל צבע צריך להיות עקבי. לדוגמא, אם הקישורים כחולים בדף הבית שלך, הם צריכים להיות כחולים בכל דף. רקע חלק יתרום לחוויה חלקה ומקצועית. כשתלחץ על התפריט, הם צריכים להופיע כאילו אתה מדפדף בתפריט אחיד ולא מבקר בחלקים נפרדים ומבודדים עם רקע בצבעים שונים. אל תיפול למלכודת שהגדירה את האינטרנט של סוף שנות ה-90; רקע בהיר וגופנים כהים הם אידיאליים, אבל אם אתה רוצה להשתמש בצבע גופן קליל יותר, אל תשייך אותו לרקע ניאון בוהק מסחרר.

תמציתיות
הימנע מפסקאות טקסט גדולות והתמקד בנוחות הקריאה והמרווחים. מדיה חברתית ויישומי סמארטפון קיצרו את טווח הקשב הקולקטיבי של משתמשי האינטרנט המודרניים. אם אתה רוצה להרוויח את תשומת לבם של מבקרים חדשים, צור כמה שיותר שטח לבן על ידי הפיכת כל רשימה לסדרה של נקודות. שבור את הסעיפים לשניים או שלושה משפטים לכל היותר, ואם אתה משתף מאמר או בלוג עם הרבה מלל, השתמש בכותרת משנה בין שתיים לחמש פסקאות. כתיבת כותרות המשנה שלך בהתחלה יכולה לסייע לך לארגן את המחשבות שלך ולמנוע בלבול.

תאימות
לייבסיטי גאה לייעל כל אתר אינטרנט עבור התקנים ניידים, על ידי כוונון התצוגה כך שתתאים למגוון צורות וגדלי מסך. עלייך לעשות את אותו הדבר עבור דפדפני אינטרנט. מעצבי אתרים חובבניים רבים משקיעים שעות בכל פרט ופרט באתר החדש שלהם, רק כדי להבין שהוא לא נראה טוב על המסך של חבר. זאת משום שדפדפני אינטרנט מתחרים וגדלי מסך מכילים את אותן התכונות בדרכים שונות. החל מקטעי וידאו ותמונות ועד לגדלי גופן ומידות רקע, חשוב לוודא שצפית באתר ביותר ממכשיר אחד ובכל דפדפן אפשרי. אם לא, ייתכן שהמבקרים יניחו שהמוצר לא גמור או שהעיצוב המשתנה הוא למעשה הניסיון הטוב ביותר שלך במסגרת עיצוב אתר אינטרנט או אתר סלולרי שמיש.

ניווט
התבניות שלנו מציעות תפריטי ניווט מובנים ודרכים רבות להתאמה אישית על מנת לכוון את הקוראים באתרך. נצל את היתרונות של כלים אלה. אל תנסה לשים חתיכות מידע לא רלווטיות, כגון הצהרת כוונות ושאלות נפוצות באותו הדף. במקום זאת, פרוס אותן על גבי ארבעה או חמישה עמודים וודא שהם כולם נגישים מכתובת האתר הראשית. אתרי אינטרנט מסוימים לא באמת צריכים תפריט ניווט, במקום זאת ניתן להסתמך על מפת אתר להכוונה ושימוש בדף הבית הראשי עבור התמקדות בתמונה, הודעה חשובה, או טופס הרשמה.

עיצוב אתר עם פריסה אינטואיטיבית זו תמיד בחירה מוצלחת . בקש חוות דעת שנייה ושלישית מאנשים בהם אתה בוטח, ודא כי תיקנת שגיאות דקדוק וכתיב, ושמור על האתר מעודכן לעתים קרובות ככל האפשר. שימושיות הינה הכרח אם אתה רוצה שהבית האינטרנטי שלך יצליח, אך הודות לכלים אינטראקטיביים ומשאבים כמו אלה שאנו מציעים במסגרת בניית אתרים בלייבסיטי, זו לא תהיה בעיה בשבילך


כיצד להפוך אתר אינטרנט לאטרקטיבי?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

מילת המפתח בכותרת הזו היא "אטרקטיבי". זה לא שווה ליפה, או אמנותי, או אסתטי, אם כי כמובן שאנשים יכולים לאהוב את העיצוב המוגמר שלך ולחשוב שהוא כזה. אם לצטט באופן שגוי את הפתגם: "משיכה היא בעיניי המתבונן". העניין הוא ליצור מראה מסביר פנים לאותם אנשים שאתה רוצה שיבקרו, ולאחר מכן ישתמשו, בעסק שלך. לכן כלל המשיכה הראשון שלנו הוא:

הערך את מטרתך ביצירתה
כאשר אתה מתחיל לבנות אתר משלך, בחר מטרה ברורה וספציפית, יחד עם שורה של מטרות נוספות שיסייעו לך להשיג אותה. כלי בניית אתרים שלייבסיטי מציעה יעזור לך להגשים זאת. בוא נחזור לרגע לנקודת מוצא זו. חלק מהאנשים מגדירים מטרה כמו: "להציג את העסק שלי ללקוחות פוטנציאליים". אך זה לא נכון! זה יושג בין היתר, אם ייבנה בקפידה, אך המטרה שלך היא לגרום להם לקנות את המוצרים או להשתמש בשירותים שלך. לאהוב את העיצוב, ולאחר מכן לקנות במקום אחר, זה לא מה שאתה רוצה!

טעינה מהירה וניווט פשוט
טעינה מהירה ככל הנראה תהיה פחות חשובה עם הורדה מהירה. עם זאת, זה עדיין לא המקרה עבור רבים מהלקוחות הפוטנציאליים שלך. בעבר, לפני שהפכנו לדור האינטרנט, אנשים היו מחכים ימים או שבועות כדי שהזמנה תעבור. עכשיו לבקש מהם לחכות 15 או 20 שניות בזמן שהדף יופיע נדמה כמו חיים שלמים. כדאי לצפות באתר שלך באמצעות חיבור איטי, רק כדי לבדוק את המהירות.
ניווט צריך להיות הכי פשוט שאפשר, במיוחד מכיוון שהוא יהיה זמין לגישה במגוון של מחשבים, לפטופים, טאבלטים וסמארטפונים שונים. כמה זה מתסכל שכאשר אתה מבקר באתר, מחפש פריט או פיסת מידע ספציפית, רק כדי להיווכח שעליך להילחם בדרך בתהלוכה אינסופית של קישורים? או גלילה אינסופית דרך סעיפים של טקסט משעמם כדי להגיע לנקודה בה אתה רוצה להיות? כדאי לזכור שרוב האנשים נכנסים לאתר שלך על ידי מנוע חיפוש, ולכן אולי לא יגיעו ישירות לדף הבית. לכן, כל דף צריך להיות הגיוני עם אפשרות ברורה לזהות היכן אתה נמצא. לבסוף, וודא שהשמות בהם אתה משתמש עבור הקישורים שלך הינם ברורים וחד משמעיים. לא תמכור דבר על ידי בלבול של לקוחות פוטנציאליים.

"צבע" את  הרושם שאתה מעוניין לייצר
זו החלטה הגיונית להשתמש בערכת צבעים המתקשרת עם צבעי החברה שלך. היה זהיר וודא כי צבעים אלה לא יפגעו בסיכויי המבקרים להשתמש ביעילות באתר. לכן, טקסט כהה על רקע כהה, סדרה של התנגשות גוונים נועזים, פיצוץ של צבעים רבים מדי, כל אלה יפגעו בביצועים.

שתי נקודות אחרונות
טעויות אינן אטרקטיביות. עם זאת, אם אתה מעצב את האתר שלך, שגיאות הקלדה יכולות לחמוק ממך. הסיבה לכך היא שבעת הבדיקה, תת המודע שלך פשוט זוכר את מה שהתכוונת לומר. בקש ממישהו אחר לעבור בזהירות ולבדוק עבורך. לבסוף, כאשר אתה צופה באתר "המוגמר" שלך, קצץ היכן שתוכל. פשטות היא אטרקטיבית, במיוחד כאשר באתרך מבקרים אנשים עסוקים שרוצים לעשות איתך עסקים במהירות ובפשטות.

עבודה דרך נקודות אלה מאפשרת לך לבנות אתר טוב המשקף את העסק שלך, אך יותר מכך, גם עושה את העבודה.


כיצד לבחור את התבנית הנכונה עבור האתר שלך?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

חלק חשוב במסגרת בניית אתרים היא בחירת התבנית עליה יבנה האתר. בעת בחירת תבנית עיצוב לעסק ישנם מספר פרמטרים חשובים אותם יש לבחון.
למעשה מהות התבנית היא המבנה וסדר האלמנטים הנמצאים בה כאשר את התמונות, את הצבעים ואת התכנים ניתן להחליף ולהתאים בכל עת על-פי בקשת הלקוח. בלייבסיטי ישנו מאגר תבניות גדול כאשר כל תבנית מעבירה את הרושם שלה אך חשוב להבהיר - כל תבנית מתאימה לכל סוג של עסק.
לדוגמא: לקוח שבחר בתבנית שיעורי מוסיקה קלאסית  הקים אתר עבור חדר כושר.


הזמינות של תבניות עיצוב חינמיות הפכה את יצירת הנוכחות האינטרנטית להרבה יותר קלה. אתר טוב ואיכותי נמצא בהישג יד עם הוצאה כספית קטנה ומעט זמן.
ניתן לבנות ולאחסן אתר מקצועי ללא צורך בשום ידע טכני. כמובן חשוב לוודא שאתה בוחר את התבנית הנכונה מלכתחילה.
עבור עסקים רבים, אתר האינטרנט היא נקודת המגע הראשונה עם לקוחות ולכן חובה לקבוע את הטון הנכון ולעשות רושם ראשוני טוב. הדבר נכון גם אם האתר אינו מסחרי.

שווה לשקול את הנקודות הבאות לפני בחירת תבנית אתר חינמית:

השפעה חזותית
רושם ראשוני משנה, במיוחד באינטרנט, בו יש כמות עצומה של תוכן זמין. רוב המשווקים יגידו לך שיש לך רק מספר שניות כדי ללכוד את תשומת הלב של גולש. כאשר אתה שוקל האם לבחור תבנית,מסוימת, חשוב מה ימשוך את האנשים המעוניינים במוצר, השירות או התוכן. האם תמונה גדולה בדף הבית תעבוד בצורה הטובה ביותר, או אולי כמה שורות של טקסט חד ונמרץ? ברגע שהדף נטען, השעון מתחיל לתקתק. ודא שהאתר שלך מעביר את המסר!

ערכות צבע
בחירת ערכת צבעים עבור אתר יכולה להיות קשה במיוחד. שוב, כל העניין הוא הרושם שאתה רוצה ליצור. צבעים בהירים יעבירו תחושה של חיוניות והנאה ואילו גוונים שמרניים של אפור, כחול כהה ושפע של לבן יכולים לשמש כדי ליצור תחושה של חברה או איגוד.  אתה יכול לדמיין אתר אינטרנט של בנק בצבעים ורוד וצהוב? האם בלוג על אוכל ושתייה ישתמש בגוונים ניטרליים וכהים? אולי, אבל חשוב היטב על סוג הרושם שאתה רוצה ליצור ועל הנושא הכללי של האתר. החדשות טובות הן שעם לייבסיטי, יש מגוון עצום של אפשרויות וקטגוריות לבחירה, כך שמציאת ערכת הצבעים האידיאלית לא צריכה להיות בעיה.

שימושיות
אחד הדברים הראשונים שלוקחים בחשבון כאשר מסתכלים על תבנית אתר הוא האם התבנית באמת תספק חוויית מבקר טובה. שימושיות היא מפתח. אם האתר קשה לניווט ובעל פריסה מבלבלת, רוב הסיכויים שהגולשים לא ישארו זמן רב. נסה לחשוב איך היית רוצה שאנשים ינווטו את דרכם דרך האתר שלך בעולם אידיאלי, ומה תרצה שהתוצאה הסופית תהיה. זה יכול להיות רכישת מוצר או אולי בקשה של מידע נוסף. אם האתר קל לניווט יש סיכוי גבוה יותר שגולשים יאהבו אותו וישארו באתר זמן רב יותר.

פונקציונליות
כשזה מגיע להשקת אתר בפעם הראשונה,  אנשים רבים מאמינים שהכי טוב להיצמד ליסודות ופשוט לפרסם משהו - גם אם זה לא משהו שאתם אוהבים ב- 100%. חשוב לזכור שעדיין צריך ליצור רושם טוב כבר מההתחלה. שווה לשקול מהי הפונקציונליות הדרושה לאתר בהמשך. אם אתה בונה אתר תדמית עבור העסק האם הוא יכלול חנות וירטואלית ? אם אתה מספק צימר, האם תצטרך טופס מקוון? רוב בעלי האתרים ירצו סוג כלשהו של טופס יצירת קשר באתר. בנוסף, בגלל מספר משתמשי הסמארטפונים ברחבי העולם המוערך בכשני מיליארד ומעלה, חובה להבטיח שהאתר יותאם לנייד כלומר אתר סלולרי. כל התבניות המיועדות עבור בניית אתרי אינטרנט של לייבסיטי תוכננו להתאמה מלאה עבור אתר סלולרי.

פתח אתר אינטרנט עכשיו ותהנה ממגוון רחב של תבניות עיצוב אתר חינמיות. 


© 2024 Livecity. All rights reserved