Livecity Blog


מה הופך ניווט באתר לניווט טוב?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

ניווט הוא חלק בלתי נפרד מכל אתר אינטרנט, אך זה לא אומר שהוא צריך להיות צעקני או מורכב כדי לזכות בתשומת לב המשתמשים. כשזה מגיע להתמצאות סביב אתר, פשטות היא הטובה ביותר. שימושיות צריכה לקבל עדיפות על פני צורה מאחר ומבקרים יעדיפו להישאר עם אתר שניתן להשתמש בו ולחקור אותו מאשר לבזבז זמן עם דפים נוקשים. השקע בבניית אתר ברור ומעניין בעזרת לייבסיטי וקבוצת המבקרים הנאמנים שלך יגיעו במהרה. להלן מספר היבטים של ניווט אתר טוב.

התחשב במשתמש

הדבר הראשון שיש לשקול בעת בניית אתר אינטרנט היא לשים את עצמך בנעליו של המשתמש. תאר לעצמך שאתה מבקר בכל דף באתר עם עיניים אובייקטיביות - האם יש משהו שבולט כמיותר או לא מתאים? כל כרטיסייה או טאב אשר ניתנים ללחיצה צריכים להיות שימושיים למבקרים לכן וודא שאתה תמיד שואל את עצמך את השאלה: "האם זה מועיל?" וכך תתחיל לראות את האתר מנקודת מבט של משתמש בעת הבנייה.

עקביות

נהדר להיות יצירתי בעת עיצוב אתר אך כשמדובר בניווט, הרוב המכריע של משתמשים יעריך שגרתיות ויכולת חיזוי. רוב תפריטי הניווט נמצאים באופן קבוע בחלק העליון או בצידי הדף, אך אם זה ישתנה בעת ביקור באזורים שונים באתר זה לא יצור חוויית משתמש נעימה. הצגת סרגלי הניווט שלך בדרך מקורית ויצירתית זה בסדר, אך התפריט הכללי צריך להיות קל לשימוש וצפוי בעיניי אנשים.

רלוונטיות

אין מקור גירוי או בלבול נורא יותר עבור המשתמש מאשר קישורי תפריט לא רלוונטיים. אם קישור תפריט שולח משתמשים לדף אינטרנט לא רלוונטי או מיותר, המבקרים עשויים להרגיש שהם צריכים לעבוד קשה יותר כדי למצוא את מה שהם מחפשים. היכרות עם דף אינטרנט אינה צריכה להיות אתגר עבור המשתמש. ברגע שגלישה באתר הופכת למבחן, גם אתר של חברה טובה יכול לאכזב בגלל מערכת ניווט גרועה.

קישורים פנימיים

הצגת קישורים פנימיים באתר לא רק מועיל למשתמש הבודד, אלא גם יכול ליצור יותר הפניות ממנועי חיפוש. הסיבה לכך היא שמנועי חיפוש יסרקו כל דף אינטרנט המכיל מילות מפתח ידידותיות למשתמש, כך שכלל שיש יותר קישורים באתר, יש יותר סיכוי שמבקרים ימצאו אותך! חסוך למשתמשים זמן ואנרגיה על ידי כך שתסייע להם למצוא קיצורי דרך מקצה אחד של האתר למשנהו.

שורת חיפוש

הצבת שורת חיפוש בדף הראשי היא כלי ניווט מרכזי. ללא קשר לגודל האתר ומגוון התכנים, כאשר משתמשים יקבלו את האפשרות לחיפוש מונח מסוים הם יעריכו זאת. כאשר משתמשים לא יכולים למצוא מה שהם רוצים, תוכל עדיין להשתמש בהזדמנות זו לטובתך ולספק סיוע נוסף. זה יכול להיות בצורת קישור או הודעה ידידותית, הודעת שגיאה שנונה המחדירה חוש הומור ושיתוף פעולה.

בין אם החיפוש מניב תוצאות או לא עבור המשתמשים, הם נוטים יותר לזכור ואולי אף להמליץ על האתר עקב חוויה חיובית ומועילה. ממשק בניית אתרים של לייבסיטי מציע לך כלים רבים שיסייעו לך לבנות ניווט טוב עבור אתר האינטרנט שלך. 


5 טיפים לתכנון אתר עסקי

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

הטיפ הראשון עבור הקמת אתר אינטרנט עסקי הוא - לא לתכנן אתר עסקי! אין בלבול כאן - המפתח הוא לחשוב בצורה קצת שונה. המטרה שלך צריכה להיות בניית אתר אינטרנט עבור העסק שלך. במילים אחרות, זה צריך להיות רק חלק אחד מכל אסטרטגיות השיווק האחרות שלך, שצריכות כולן לעבוד בצורה חלקה יחד על מנת להציג ישות עסקית אחת.

לכן, הטיפ השני הוא להיות מוכן לקחת את הזמן ולתכנן בזהירות. אנשים רבים ממהרים בתחילת עבודה. במידה מובנת. השימוש בכלי בניית אתרים כאן בלייבסיטי, הופך זאת לכיף. כולם אוהבים להיות יצירתיים, לעצב משהו בדיוק בצורה שהם רוצים. הם פשוט מבלבלים פעילות עם פיריון. שאל את עצמך את השאלות שיאפשרו לך להבין מהי מטרת האתר המוגמר וכיצד מטרה זו משתלבת עם מטרת העסק באופן כללי.

הטיפ השלישי הוא ליצור אתר שהלקוחות הפוטנציאליים שלך רוצים לראות ויהיה מוכנים להשתמש בו. חשוב על זה: היית מקשט את הבית שלך בצורה שונה ועבור מטרה שונה מהעסק שלך. קישוט הבית נועד כדי לרצות אותך, קישוט העסק נועד כדי לעודד את הלקוחות. אנשים רבים יוצרים אתר דומה יותר לסגנון שלהם מאשר לסגנון של הלקוחות! יש אמרה ישנה שאומרת "על מנת ללכת בנעליים של מישהו אחר אתה חייב קודם לחלוץ את נעלייך". בדרך זו אתה הופך לאדם חיצוני המביט פנימה, ולא מישהו פנימי ש(עם כל הידע שלך) מסתכל החוצה.

הרביעי מבין חמשת הטיפים שלנו הוא לוודא שהאתר נבדק על ידי זרים. זה יכול להיות על ידי לקוחות שאת דעתם אתה מעריך (ויעריכו כשתבקש מהם סיוע), אנשי קשר עסקיים (כמובן לא מתחרים) וחברים שיתנו לך רק את האמת. כלול את הצוות שלך גם כן - זה יהפוך לחלק מרכזי בדרך בה הם מתקשרים עם לקוחות.

הטיפ האחרון מתקדם יותר. האתר שלך עובד - אז העבודה נגמרה. אז זהו, שלא. אתרים עסקים רבים נראים יותר כמו תמונה חד פעמית וקפואה ולא כמו תמונה מרגשת וחיה. הם מתיישנים, נזנחים והופכים לא אהובים - שלוש תוצאות שלעתים רחוקות יעודדו לקוחות פוטנציאליים להיכנס לעסקים איתך. חפש דרכים לשמור על התוכן שלך טרי, ולא רק על ידי הוספת מוצרים חדשים או הצעות. הוסף בלוג, זוהי דרך נהדרת לעודד ביקורים סדירים באתר. בלוגים הם גם דרך מצוינת להפיץ את הנוכחות שלך דרך קישורים במדיה חברתית, ציוצים על מה שקורה וכן הלאה.

בסך הכל, כאשר אתה מתכנן לבנות אתר, הבט מעבר למחשבות האישיות שלך, מחוץ לעסק ואנשיו, ועצב אתר עבור הקהל הציבורי לצפייה ולשימוש. עכשיו, התחל את הבנייה...


5 דרכים יעילות לקידום אתר

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה PPC & Marketing

מזל טוב! האתר החדש שלך נראה נהדר כי השתמשת בכלים המעולים הזמינים כאן בלייבסיטי בניית אתרים. הצעד הבא הוא לוודא שכמה שיותר אנשים ידעו עליו - לקוחות קיימים ופוטנציאלים, ספקים וכדומה - חשוב לוודא שהם ידעו היכן למצוא אותך. אנו מניחים שטיפלת בתגיות meta ותיאורים, ושאתה מעודכן לגבי כל הטקטיקות הקיימות בנושא קידום אתרים וכן קידום אתרים בגוגל. כאן נסתכל על חמש דרכים נהדרות, מהירות ופשוטות לסייע בקידום האתר:

1. זכור את המובן מאליו. הוסף את כתובת האתר לכל דואר אלקטרוני יוצא, כרטיס ביקור ונייר מכתבים אחר בו אתה משתמש. אם זוהי הוצאה מיידית שאינך רוצה לשאת כעת, צור מדבקות וסטיקרים. הכרז על אתרך החדש בעזרת דוא"ל הכולל תמונה בדף הבית בתוספת קישור - יחד עם "הצעת היכרות" או סיבה עיקרית לביקור מיידי.

2. עשה שימוש מרבי בנוכחות המדיה החברתית שלך - או התחל להשתמש בכלים עסקיים רבי הערך נללו אם עדיין לא עשית זאת. טוויטר ופייסבוק הם מקומות נהדרים לכיוון תנועה אל האתר שלך, לא רק לאחר הקמתו, אלא באופן שוטף. לאחר מכן הפתיחה תוכל לצייץ על שינויים, מוצרים חדשים, קישורים לבלוג שלך וכדומה - המטרה היא לשמור על מציאת דרכים לתזכר את האנשים שאתה שם ואתה נוכח, בלי להיות פולשני יותר מידי. עם פייסבוק, תוכל להשתמש בתמונות ולהעתיק פוסטים מהבלוג (או חלקים מרכזיים בהם, יחד עם קישור לשאר הכתבה). לבסוף אל תשכח ליצור או לעדכן את פרופיל LinkedIn שלך על מנת להוסיף לנוכחות האינטרנטית שלך.

3. הצע החלפת קישורים או באנרים עם אתרי אינטרנט של חברות אחרות (לא מתחרים). תוכל לעשות זאת עם עסקים אחרים באזורך על מנת להראות תמיכת עסקים זה בזה, או עם אתרים המציעים מוצרים או שירותים המתאימים למוצרייך.

4. צור פרסומת או כתבה לעיתונות או הצע מאמרים ללא תשלום עבור התקשורת המקומית או מגזינים לאומיים בתחום המוצר או השירות שאתה מעניק. זה צריך להיות יותר מאשר "יש לנו אתר חדש", כיוון שזה לא חדשות. ברגע שאתה מוסיף: "האתר נוצר כי..." ומוצא סיבות עיקריות אשר רלוונטיות לקוראי הפרסום, יש סיכוי טוב יותר שהמידע יופיע בדפוס או באינטרנט. מדיות רבות רעבות לכתבות, כך שאם תציע לספק מאמרים אינפורמטיבים, תוכל להוסיף בהם פרטים לגבי הנוכחות האינטרנטית שלך. בדרך זו, תגביר את עניין הקהל הפוטנציאלי על ידי כך שלא תנסה פשוט למכור להם משהו.

5. "מפה לאוזן" נראה כל כך ברור כיוון שזו הצורה המסורתית ביותר של פרסום. ובכל זאת, היא עדיין בעלת ערך רב. ודא שהצוות שלך תמיד מזכיר את האתר החדש במהלך שיחות. עדיף שהם יכניסו זאת לשיחה מסיבה כלשהי. אולי על מנת לאפשר לאדם איתו הם מדברים לקבל מידע נוסף, או אפילו באופן מקרי: "היינו מעריכים את דעתך". הזכר זאת בישיבות, מפגשים חברתיים - למעשה בכל פעם שאתה יכול. אפילו בקש מאנשים להעביר את המידע הלאה לאחרים.

לאתר העסקי החדש שלך יש הפוטנציאל להגיע למגוון רחב של שולחנות עבודה, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים. עם זאת, כמו כל חלון ראווה אחר, הוא יכול להיות מוערך רק כשאנשים נמצאים לפניו!


הגלובליזציה של מסחר אלקטרוני בעסקים

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

רוב העסקים הקטנים והבינוניים היו בעבר עסקים מקומיים. המסחר הבינלאומי דרש מאמץ משמעותי, במיוחד עבור אלה המוכרים ישירות ללקוחות. משלוח של חבילות בודדות היה מסובך ויקר, ורק מספר מועט של עסקים חשבו ששווה להשקיע בייעול התהליך. עכשיו, לעומת זאת, האינטרנט שינה את העולם הזה.

הפנים המשתנות של העסקים
החודש חל יום ההולדת ה-20 של המסחר האלקטרוני, הכוח המניע מאחורי המהפכה. הכל התחיל במכירה אונליין של אלבום אחד, "Ten Summoner's Tales" של סטינג, ולמרות שהצמיחה הראשונית הייתה איטית המסחר האלקטרוני הפך למבוסס היטב. בשנה שעברה מסחר אלקטרוני הכניס 263 מיליון דולרים בארצות הברית לבדה.

מפתח לצמיחה זו היה הקלות בה ניתן להשתמש במסחר אלקטרוני כדי להרחיב את השווקים ברחבי העולם. זה משך יותר ויותר חברות קטנות ובינוניות, אשר בתורן שמו לחץ על שחקנים אחרים במערכת המסחר כדי לשפר את השירותים שהם מציעים.

על הכסף
אחד הקשיים המרכזיים במסחר האלקטרוני הראשוני היה החלפת כספים, בעיה שהפכה חריפה יותר כאשר גלובליזציה התרחשה ואנשים רצו לסחור על פני מטבעות שונים, וכאשר העסקים ביקשו להגיע לשווקים בהם היו מעט שימושים בכרטיסי אשראי. מערכות מוקדמות התמקדו סביב העברות בנקאיות, אם כי אפילו עד שנת 2005 היו עדיין חברות שהתעקשו על קבלת מטבע קשה המומר על חשבונו של הקונה ונשלח במעטפה. ברור היה קשה לשמור על דרך זו - זה גרם לכך שהמסחר האלקטרוני היה קשה בהרבה מאשר קניות מסורתיות - אך הנישה שהוא יצר גרמה לצורות חדשות של בנקאות לצוץ.

פייפל אשר הושקה בשנת 1999, נעה במהירות קדימה וקבעה את תקן הזהב עבור תשלום מקוון. למרות שהשירות חייב חשבונות בנק וכרטיסים, כרטיסי חיוב גם הם הספיקו, והבנקים היו מוכנים להנפיק כרטיסים אלה ללקוחות בתשלום נמוך. הם גם היו נגישים יותר לאנשים במדינות עניות. מה שבאמת העניק לפייפל יתרון על פני מתחרותיה, לעומת זאת, הייתה המהירות בה צפו מפתחיה כיצד אנשים ירצו לעשות קניות. כניסתה של מערכת סל הקניות הפכה את פעולת הקניה לקלה יותר בכל חנות וירטואלית בה היא שולבה.

קניות באינטרנט
חנויות וירטואליות מודרניות נראות די שונה מהחנויות הראשוניות. הפריסות שופרו כך שלקוחות יכולים למצוא במהירות דברים חשובים כמו סל הקניות ותיבת החיפוש. יש דגש על תמונות, שלא רק מאפשרות לראות את המוצר לפני הקנייה, אלא מעידות ששפה אינה מכשול בחוויית הקנייה. חנויות כגון אלה דורשות לא מעט מאמץ כדי לתפעלן בדרך הישנה, אך מערכות מסחר אלקטרוני מקצועיות זמינות במחירים סבירים מאוד ומאפשרות לרוב התחזוקה להיות אוטומטית, בכך משגיחות על המתרחש כגון שינויי מחירים ומחסור במלאי. משמעות הדבר היא שבעלי העסקים יכולים בקלות לעסוק בשוק המקוון ולנצל מערכות אספקה משופרות על מנת להפיץ את מוצריהם ברחבי העולם.


כיצד המסחר האלקטרוני שינה את השוק העולמי

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

עלייתו של המסחר האלקטרוני שינתה את הדרך בה העולם עושה עסקים בכל דרך אותה ניתן להעלות על הדעת - מהעסקים הקטנים ביותר שלוקחים את הצעד המהוסס הראשון אל תוך השוק המקוון ובונים חנות וירטואלית ועד לענקיות העסקיות בתחרות הגלובלית, בה השחקנים הגדולים ביותר מתחרים על שליטה בשוק.
החשיבות הגוברת של השוק העולמי מונעת בחלקה על ידי הימצאות תמידית של סמארטפונים והתקנים ניידים אחרים, כמו גם על ידי הזמינות ההולכת וגדלה של גישה לאינטרנט אלחוטי, לא רק בתוך הבית, אלא גם באזורים ציבוריים כגון בתי קפה, קניונים וחנויות. גורמים אלו צריכים לחבור יחדיו כדי ליצור סביבה המאפשרת רכישות אונליין כמעט בכל זמן ובכל מקום. העסקים המקוונים אשר נהנים מסביבה זו הם, שלא במפתיע, מי שהשקיעו בנוכחות מקוונת ועבדו על אופטימיזציה עבור לקוחות ניידים. עם ספקים כגון לייבסיטי אשר מציעים כלי בניית אתרים פשוטים עם ממשקי גרירה ושחרור בהם ניתן להשתמש על מנת ליצור אתרים מסורתיים ומותאמים לנייד, אפשרות זו זמינה יותר ויותר גם לעסקים הקטנים.

בעוד השוק המקוון ממשיך להתרחב, להתפתח ולהתבגר, נראה שהוא ימשיך לשנות את השוק העולמי גם בעתיד. בעוד השינוי הזה הביא איתו הרבה הזדמנויות חדשות לעסקים ודרכים חדשות להגיע ללקוחות ולשותפים חדשים, הוא גם חשף אתגרים חדשים שהקהילה העסקית תהיה חייבת להתייחס אליהם. אלה כוללים הבטחת תשלומים בטוחים עם פתרונות תשלום חדשניים כגון אלה שפותחו ע"י פייפל , כמו גם ביצירת חנויות מקוונות אטרקטיביות וחווית קנייה משולבת עבור הלקוחות.

אז מה נמצא באופק עבור המסחר האלקטרוני הגלובלי? כיום, קמעונאים ועסקים אחרים מכל סוג וגודל יכולים לשער לאן השוק העולמי מתפתח על ידי התבוננות בדרכים בהן חלק מהשחקנים הגדולים, כגון אמזון, פייסבוק, eBay וגוגל מפתחים וסוגי המחקר והטכנולוגיה שאותן חברות משקיעות בהם. אין לשכוח, כמובן, את חשיבותו של השוק המקוון בסין, אשר עם שחקנים כבדים כגון Alibaba, Baidu וTencent, נראה נחוש יותר ויותר לתפוס את מקומו כחוד החנית של הכלכלה הגלובלית. עסקים אלה הינם אינדיקטורים חשובים של הדרכים בהן השוק המקוון בעולם מתפתח.

עסקים קטנים יכולים ללמוד הרבה מהאסטרטגיות המיושמות כיום על ידי שחקנים גדולים אלה. למשל, אסטרטגיות עולמיות של חנויות אינטרנט כוללות השקעה ניכרת בטכנולוגיות תשלום המיועדות לנטרל את הסיכון של הונאה. סיכוני אבטחה מכל הסוגים ימשיכו להיות איום שעסקים מקוונים בכל הגדלים חייבים להיות ערניים לגביו, בעוד מערכות תשלום מאובטחות הופכות יותר ויותר מתוחכמות, כך גם השיטות של רמאים ופושעים אחרים שירצו לחבל במערכות אלו. עסקים מקוונים גדולים ממשיכים במסע לשיפור חוויית הלקוח על ידי הצבת זמן וכסף בפיתוח טכנולוגיות הדור הבא.


5 דברים שעלייך לעשות לאחר שסיימת לבנות חנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

היום, מסחר אלקטרוני זה שם המשחק. אם אתה בעל עסק שלאחרונה קיבל את ההחלטה להצטרף לעולם המסחר המקוון, אתה כבר יודע עד כמה חשובה הטכנולוגיה בשוק כיום. החל מחנויות בגדים עד למשלוחי אוכל וכל מה שביניהם, עיצוב אתר טוב יכול לעשות את כל ההבדל עבור עסקים מתחילים וחברות מבוססות כאחד. אז אחרי שכבר לקח את הזמן ושמרת כתובת דומיין עבור האתר, עיצבת פריסה ידידותית למשתמש, והענקת למוצרייך בית וירטואלי, חשוב מאוד לעקוב אחר חמשת השלבים הסופיים הללו.

1. צפה באתר שלך על דפדפנים והתקנים מרובים

אם אתה משתמש בדפדפן אינטרנט אחד בלבד, הורד דפדפנים נוספים באופן זמני. Chrome, Internet Explorer, Safari, וMozilla Firefox הם הדפדפנים הנפוצים ביותר, כך שכמעט בטוח שתקבל תנועה דרך ארבעתם. בחן את האתר בעצמך כדי לוודא ששום דבר לא נראה מבולבל או גדול מדי בשימוש בכל אחד מהם. כמו כן כדאי לגשת לאתר מהתקנים מרובים, כוללים צגים חיצוניים בגדלים ורזולוציות שונות. השאל טאבלט של חבר או גש לחנות אלקטרוניקה, אם אין לך מגוון רחב של התקנים ניידים שונים. בדרך כלל תוכל לבדוק מוצרים שונים בחנות, לכן נסה לפתוח את האתר על מחשבי מקינטוש, מחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, טאבלטים, וסמארטפונים.

2. ודא ואבטח את נקודת המכירה

אם בחרת לקבל תשלומים באמצעות פייפל, אינך צריך לדאוג בנוגע לבעיות ביטחון הקשורות ליישומים מסוימים . עם זאת, עדיין עלייך לוודא שהלקוחות הפוטנציאליים שלך לא מתמודדים עם מכשולים בזמן השלמת העסקה. אמת את חשבון הפייפל שלך ובצע רכישת ניסיון באמצעות כרטיס האשראי האישי שלך, רק כדי לוודא שהוא עובר.

3. צור דרך למדידת מדדים באתר

אם אתה מוסיף את גוגל אנליטיקס, אתה יכול לעקוב אחר כל דבר, החל מיחס המרה (אחוז המבקרים אשר מבצעים רכישה) ועד שיעור הקפצה (הזמן שלוקח למבקרים חדשים לעזוב את האתר שלך, ובאיזו תדירות זה קורה). ודא שאתה יודע בדיוק מה אתה רוצה למדוד, והחלט כיצד לעקוב אחר קריטריונים חשובים אלו. אם צפיות בדפים חשובות לך, בדוק שכל דף מוצר אוסף נתונים מדויקים.

4. ודא שתהליך השלמת העסקה הינו חלק ופשוט

עבור את כל התהליך של השלמת הרכישה בעצמך, ובקש מבני משפחה וחברים לעשות את אותו הדבר. בקש רק מידע חיוני ביותר לרכישה, אך תן ללקוחות את האפשרות לחלוק עמך מידע נוסף גם כן. אינך רוצה שהעסקה תהיה מייגעת או מסובכת, לכן וודא שהטפסים שלך מיושמים בפורמט אוניברסלי, ואל תציף את המבקרים בצבעים חזקים או יותר מדי שאלות. כמו תמיד, כלול קריאה לפעולה בתחילת התהליך וגם בסופו. תן ללקוחות הודעה לפעולה, בין אם תרצה להראות להם כיצד לעקוב אחר המשלוח שלהם או להירשם לקבלת ניוזלטר.

.5. עדכן את חשבונות המדיה החברתית שלך ושתף את כתובת האתר שלך עם עוקבים

אם לעסק שלך אין חשבון בפייסבוק וטוויטר, זה הזמן לפתוח אותם. העלה את הלוגו והתמונות של המוצרים או השירותים שלך, והצג עצמך לעוקבים חדשים בדרך ידידותית, תמציתית ומרתקת. לאחר מכן התחל את התהליך החשוב מכל: שיתוף אתר האינטרנט שלך עם הציבור. רגש את העוקבים שלך עד ההשקה, ושתף את כתובת האתר בדף הבית לאחר שהשלמת את ארבעת השלבים הראשונים ברשימה זו. כאשר אתה מעדכן את האתר האינטרנט שלך, המשך ליידע את כולם במדיה החברתית עם קישורים והודעות חדשות. שתף את השקת האתר עם כולם ברשימת אנשי הקשר שלך. שלח דואר אלקטרוני ללקוחות קודמים ולקוחות נוכחיים, עמיתים ושותפים עסקיים.


כיצד עיצוב חנות וירטואלית מגדיל את המכירות?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

יצירת חנות וירטואלית מוצלחת זה עסק מסובך. הרבה אנשים נוטים לבזבז זמן וכסף בבניית החנות ולאחר מכן מרגישים מאוכזבים כאשר ההזמנות לא מגיעות. לייבסיטי יכולה לסייע לך בעזרת תבנית יעילה לחנות מקוונת המתאימה לשירות פייפל ולשירותי מסחר אלקטרוני נוספים, אך הדרך בה תמלא את התבנית הינה עדיין בעלת חשיבות רבה.

הנה מספר טיפים שיעזרו לך לעצב חנות מקוונת מושלמת עבור העסק שלך:

1) ודא שהמוצרים נמצאים במרכז תשומת הלב - זהו הכלל הראשון בעיצוב חנות וירטואלית . עיצוב אתר הינו חשוב וחיוני, אך אל תיפול למלכודת של משיכת תשומת הלב הרחק מהמוצרים שלך עם פרסומות ואביזרים בולטים סביב העמוד. הכל צריך להיות ממוקד במכירת הסחורה שלך ועיצוב נינוח בו המוצרים נמצאים במרכז הבמה, זו בדרך כלל הדרך להשיג זאת.

2) השתמש במיתוג שלך - אם אין לך לוגו אתה צריך להשיג אחד. הלוגו שלך צריך להיות בולט בחנות והצבעים צריכים לחזור בכל העיצוב. בסופו של דבר, המטרה היא לגרום ללקוחות לקשר את השירותים שאתה מוכר עם המותג שלך באופן מיידי. אם אתה מצליח במטרה זו, במקום לחפש אחר מוצרייך הלקוחות יחפשו את החברה שלך.

3) הצע מוצרים חלופיים ודומים - קונים רבים מתחילים לחפש מוצרים בלי לדעת בדיוק מה יתאים עבור הצרכים שלהם. על ידי הצעת חלופות עבור כל מוצר באתרך תוכל לסייע להם למצוא מה שהם באמת צריכים במקום לגרום להם לעזוב. מוצרים נלווים רלוונטיים יכולים לשכנע אותם לקנות משהו אחר אותו הם אפילו לא חשבו לקנות לפני שביקרו באתרך.

4) ודא שהאתר קל לניווט - אם הקונים נשארים באתרך ומחפשים פריטים עלייך להפוך את החוויה לקלה ופשוטה עבורם. כדאי שיהיה תפריט ברור עם קישורים קריאים עבור כל קטגוריה באתר. אתה צריך לוודא כי שם הדף הנוכחי נראה בבירור, כך שמבקרים יוכלו לדעת היכן הם נמצאים בכל זמן נתון. כל פריטי הניווט הללו צריכים להיות פשוטים, לא עמוסים וברורים לעין בכל עת.

5) המחש את מוצרייך - אם הלקוחות לא יוכלו להסתכל על המוצרים הסיכוי שהם יקנו אותם אינו סביר כלל. תמונות אטקרטיביות של כל פריט המראות אותו בהגדרה מתאימה יסייעו למכור את המוצרים. מוצרים אלה הם הסיבה שהמבקרים מגיעים לחנותך מלכתחילה ולכן חשוב שהתמונות יהיו מספיק גדולות.


5 טיפים לתכנון חנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

מסחר אלקטרוני הינו עולם עסוק יותר ותחרותי יותר מהקניון המקומי בעירך. יש לך מעט מאוד זמן על מנת להתחבר ללקוח ברגע שהוא החליט לבקר באתר. לכן חיוני ביותר שבעת שימוש במגוון התבניות המעולות כאן בלייבסיטי, תפעל עבור בניית חנות וירטואלית שתספק את התוצאות שאתה צריך. להלן חמישה שלבים עיקריים בדרך להשגת מטרה זו:

1. הבן בדיוק עם מי אתה מדבר

הגדרה ברורה של קהל היעד שלך, הן למגוון המוצרים הרחב, והן עבור פריטים יחידים, עשוי לקחת קצת זמן - אך בהחלט חיוני להצלחתך. בדיוק כמו רופא אשר צריך להכיר את מטופליו או עורך דין ולקוחותיו, גם אתה צריך תמונה ברורה של סוג הקונה, מה הוא צריך לדעת על מנת לבצע רכישה, וכיצד היה רוצה שתדבר איתו.

2. שווק את החנות הוירטואלית שלך באופן נרחב

יש ערך מועט בעבודה קשה וביצירת אתר נהדר, מלא במוצרים מעולים, אם אף אחד לא יודע עליו. זו לא חנות פיזית בה אפשר לסמוך על תנועה חולפת, אתה צריך לצאת ולתפוס את הלקוחות. משמעות הדבר היא פרסום, מסעות פרסום בדוא"ל, נוכחות קבועה במדיה החברתית, יצירת בלוג, הצעת מאמרים לאתרים אחרים וכדומה. אחרת אתה עלול להיות רק מוכר המתופף באצבע על הדלפק בחנות ריקה!

3. הפוך את ביצוע הפעולה לקלה עבור הלקוחות

טפסי הרשמה ארוכים עלולים להרתיע, ולקוחות פוטנציאליים רבים פשוט יעזבו ויקנו במקומות אחרים. בקש רק מידע שאתה באמת צריך, ולעתים קרובות עדיף אם תאפשר ללקוחות לקנות בלי הצורך להירשם באופן רשמי. אתה להוט על האפשרות השנייה, כי תוכל להכניסם לתכנית מעקב, אך הרבה אנשים פשוט רוצים לקנות ולהיעלם. עם זאת, הם יחזרו אם החוויה הייתה פשוטה ונעימה כפי שהם רצו. גם בתחום זה, הצע אפשרויות תשלום רבות ושונות ככל שתוכל, כגון כרטיסי אשראי או פייפל , כיוון שזה יגדיל את מספר העסקות שבוצעו.

4. הולך אותם דרך תהליך פשוט

כאשר לקוח מבלה זמנו בחנות שלך, כדאי לתת להם לדעת איך הם מתקדמים. או, אם לנסח בצורה אחרת, כמה זמן נשאר להם עד לסיום הרכישה. מספר מוגבל של צעדים ברורים ישאיר אותם איתך. אם הם פתאום מבינים שהם עשו שגיאה אפשר להם לבטל צעדים בצורה קלה ונוחה, כך  תמנע מהם לעזוב מבלי להשלים את העסקה.

5. הודה להם בנימוס כאשר הם מסיימים

אם אי פעם היית בחנות בה אתה חדל מלהתקיים ברגע ששילמת, אתה יודע כמה מאכזב זה יכול להיות. השתמש בהודעה ידידותית ומועילה של "עסקה הושלמה" עם אינדיקציה ברורה של מה שיקרה בהמשך. הקפד להוסיף קישור "המשך בקניות" גם כן, אין שום סיבה שהם לא ישקיעו עוד קצת מזומנים אצלך!

חמשת טיפים אלו יעניקו לך את ההזדמנות למקסם את הזרמת ההכנסות בחנות הוירטואלית שלך.
 


למה להשתמש בשירות פייפל בחנות וירטואלית?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

הוספת אפשרות לתשלום באמצעות פייפל לאתר של חנות וירטואלית היא הדרך הקלה ביותר לגבות תשלומים מלקוחות - פשוט הוסף לחצני פייפל רלוונטיים והאתר שלך הופך להיות חנות מקוונת.

חברות כרטיסי אשראי ובנקים דורשים שיהיה לך רישיון מסחר לפני שיאפשרו לך לעבד תשלומים מקוונים. לשם כך, אתה צריך חשבון בנק עסקי וחייב לספק הרבה מידע על העסק שלך לפני שתוכל להתחיל למכור.

עם פייפל, רישיון סוחר אינו הכרחי, ובכך חוסך לך זמן ומשאבים כדי שתוכל להמשיך במכירה מייד.

זה מאובטח

הגדרת פייפל עשויה להיות פשוטה, אך זה לא אומר שזו דרך פחות מאובטחת. הגדרת התצורה של החנות המקוונת לקבלת תשלומים מאובטחים ותשלומים בכרטיסי אשראי הינה פשוטה מאוד - עלייך רק לספק מדינה, שם, כתובת, מספר טלפון ודואר אלקטרוני, ולקבל את הסכם השימוש באתר.

יתר על כן, נתוני הצפנה אשר נשלחו אל ומאת החנות הוירטואלית שלך נהגו לכלול תהליך ארוך של הגשת בקשה לרישיון SSL, ולאחר מכן בנייה וקביעת תצורה של חנות וירטואלית להתאמה.

עם פייפל, כל מה שעלייך לעשות הוא ללחוץ על "כן" עבור קוד כפתור הפייפל שלך, וכאשר תוסיף את הכפתור לאתרך, תוכל להיות סמוך ובטוח שהמידע האישי של לקוחותייך מוסתר בצורה בטוחה בעת הקנייה.

אין עמלות התקנה

הקמת חנות וירטואלית דורשת בדרך כלל סוג כלשהו של השקעה, כגון תשלום עבור תוכנה נוספת או התאמת קוד האתר שלך לאפשרויות תשלומים. יתר על כן, חברות כרטיסי אשראי לעתים קרובות גובות תשלום חודשי עבור כפתור התשלום הנמצא באתרך, בין אם אתה מבצע מכירה או לא.

פייפל אינה גובה תשלם עבור השירות באתרך, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור עסקים חדשים, כמו גם חנויות מקוונות אשר מצפות למספר משתנה של מכירות בכל חודש. אתה משלם רק אחוז קטן לפייפל עבור כל מכירה שתתבצע, סכום אשר פוחת כמספר המכירות. אם אינך מוכר דבר, אתה לא משלם.

אתה יכול לבחור את העדפות התשלום שלך

לפייפל ישנן מספר אפשרויות תשלום על מנת להתאים לצרכייך.

לאפשרות אקספרס אין תשלום חודשי והיא מעניקה ללקוחותייך את האפשרות לשלם באמצעות חשבון פייפל משלהם או בעזרת כרטיס אשראי.

האפשרויות "תשלומים מתקדמים" ו"תשלומים רגילים" גם כן מעבירות את הלקוחות לאתר האינטרנט של פייפל על מנת להשלים העסקה שלהם.

אם תרצה לקבל כרטיסי אשראי ישירות באתר, ולאפשר תשלומים קבועים כגון מנויים, תוכל לשלם תשלום חודשי על מנת לעשות זאת באמצעות אפשרות "תשלומי Pro".

"Pro Payflow" תומך גם בתשלומים חוזרים, אך עם דמי עסקה נמוכים יותר בתמורה לתשלום חודשי מעט גבוה יותר, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אתרים עם הרבה מכירות חודשיות.


מדוע להשתמש ברשימות תפוצה באתרך?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה PPC & Marketing

אם אתה בעל עסק מקוון - או עסק בעל אתר רשמי - אתה עלול להפסיד הרבה עסקאות חוזרות אם לא תגדיר רשימות תפוצה. כבר דנו ביתרונות השיווקים של דואר אלקטרוני, אך אולי אתה מעוצבן כל  כך על תיבת הדואר הנכנס שלך, ואינך רוצה להיות "האדם הזה". אולי פשוט אינך יודע מה לשתף בדוא"ל, כי מטרותייך העסקיות הן פשוטות ורק לעתים נדירות אתה מבצע עדכונים או מוסיף מוצרים ושירותים חדשים.
במקום לדלג על הזדמנות פז זו, שקול את היתרונות הבאים של רשימות דיוור מקוונות.

שמור על החשיפה שלך
האינטרנט הוא מקום ענק, ולא משנה מהו הנושא של אתרך, ישנם עשרות אתרים נוספים בדיוק אותו הדבר. לכן, כאשר אתה מושך מבקרים חדשים, חיוני להחזיק את תשומת לבם. כשאתה אוסף את כתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות, אתה יוצר הזדמנות להגיע אליהם שוב בעתיד. זה לא אומר שעלייך למלא את תיבת הדואר הנכנס שלהם בעדכונים שוטפים או ללחוץ עליהם. אך זה כן אומר שכל מבקר הוא יותר מסתם נתון חולף; כאשר הם בוחרים להצטרף לרשימת התפוצה שלך, הם הופכים לאדם פרטי שרוצה לשמוע ממך שוב.

תוכל לפנות לכל מנוי חדש פעם אחת, להודות להם על הפעולה שביצעו או על זמנם. כאשר אתה מפיץ עדכון נרחב, תוכל להודיע להם; הם יעריכו את המראה החדש יותר מאשר מישהו שמעולם לא ראה את המראה הישן. והכי חשוב, כאשר מישהו לוקח את הזמן ונותן את כתובת הדוא"ל, זוהי דרכו לומר לך שמשהו באתר היה שווה את זה. גם אם אינם מבצעים רכישה או מתעכבים באתר למשך זמן רב, הם מוכנים לתת לך הזדמנות נוספת להרשים אותם.

הודה ללקוחותייך ותגמל אותם
כמעט כל מכירה מקוונת כוללת אפשרות להצטרפות לרשימת תפוצה. החל מחנויות כלבו ענקיות ועד לאמנים המוכרים עבודות יד, מוכרים מקוונים מבינים ששיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא אחד הכלים הזמינים החשובים ביותר. אך חשוב מאוד להפוך אפשרות זו לצעד אופציונאלי. אתה רשאי לדרוש כתובת דואר אלקטרוני עבור השלמת עסקה, אך לא לדרוש מלקוח להצטרף לרשימת תפוצה. במקום זאת, תן את האפשרות - ולאחר מכן הודה למי שבחר להצטרף. הדוא"ל הראשון שלך צריך להיות הערכה מעומק הלב, יחד עם ערובה לכך שהעדכונים שלך יהיו סדירים ושימושיים. עלייך להעניק להם דרך ברורה לבטל את ההרשמה; אם לוקח יותר מכמה שניות להבין את זה, הם עלולים לסמן אותך כ"דואר זבל", ובכך להבטיח שלעולם לא תוכל להגיע אליהם שוב.

רשימות דיוור אופט-אין הינן שונות מאוד מעלונים שבועיים וכן ניוזלטר מכירות שאנשים מקבלים מחברות איתן הן לא עשו אפילו עסקים. תאגידים רבים, משווקים, ואף חברות קטנות רוכשות רשימות תפוצה מאתרים אחרים. אתה בטח כבר יודע את זה מהיותך צרכן בעצמך; אם אינך זהיר לגבי המידע שאתה נותן באינטרנט, תיבת הדואר הנכנס שלך יכולה להתמלא לגמרי בפרסומות לא רצויות. ודא שאינך משתמש בטקטיקות מפוקפקות אלה, ושאתה מתגמל את לקוחותייך על האמון שנתנו בך. נסח בזהירות את האימיילים, ואל תמלא אותם בגרפיקה ותיבות טקסט שייטענו לאט. הפוך את המיילים לקלים ופשוטים לקריאה, וודא שהם תמיד מכילים מידע בעל ערך כגון קוד קידום מכירות, מכירה קרובה, או חדשות חשובות המשפיעות על התעשייה.

אם תיגש לכל דואר אלקטרוני ברמה אנושית ותזכור שאנשים בודדים צריכים סיבה לפתוח ולקרוא הודעות, תוכל להיות כמה צעדים לפני שירותי מנויים אוטומטיים ופרסומות מתוכננות.


מדוע החברה שלך צריכה בלוג

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

לפני מספר לא רב של שנים אף אחד מעולם לא שמע אפילו על בלוג. עכשיו, נראה כי כל עסק, ואנשים פרטיים רבים, מרגישים שאינם יכולים לתפקד בלי אחד! עבור כל חברה, בלוג בנוי כהלכה יכול להציע מגוון של יתרונות עיקריים. לפני שנדון בהם, הבה נבחן סיבה מרכזית אחת שלעולם לא צריכה להיות מקובלת: "אנו משתמשים בבלוג כי אנו חייבים". אם זו נקודת ההתחלה, המאמר המוגמר עשוי להיות לא מעניין, אפילו משעמם, ירוד ומעודכן לעתים רחוקות. כל אחת מהנקודות הללו יפגע בעסק יותר מכל דבר אחר.

היתרונות החיצוניים המוצעים על ידי בלוג איכותי

הסיבה העיקרית מדוע בלוגים רבים רואים את האור מלכתחילה, היא על מנת לסייע עם  קידום אתרים ובכך לשפר את הדירוג ב- Google על ידי מתן תוכן טרי ומעודכן באופן שוטף. הוא יכול להיות כלי רב ערך, תוך שימוש בביטויי החיפוש אשר מביאים מבקרים לבלוג ולאתר העסקי שלך. פלטפורמת הבלוגים הנהדרת כאן בלייבסיטי מציעה משאב נהדר ליצירת בלוג אפקטיבי ומעודכן.

אנשים הגיעו לבלוג שלך, לא רק מחיפושים בגוגל וכדומה, אלא גם ממקורות מדיה חברתיים אחרים. זוהי הנקודה בה פלטפורמת הבלוג מתחילה באמת להיות בעלת ערך לעסקך. זה צריך להיות מעניין, תוסס, ומרתק, להלהיב וליידע את המבקר. השגת מטרה זו לא רק הופכת אותם ללהוטים לשמור על קשר עמך, אלא גם עוזרת לך להעביר אותם בשקיקה הלאה אל תוך אתר האינטרנט שלך ולבנות מערכת יחסים פורה עימם.

בנוסף, בלוג יעיל מרחיב את בסיס הסיכוי שלך, שוב באמצעות השימוש במדיה חברתית. תוכל לכתוב חלק ממנו בדף שלך בפייסבוק עם קישור כדי לקרוא את השאר. תוכל לצייץ קישור כאשר מתפרסם עדכון חדש. זוהי הנקודה שבה, אם המוצר איכותי, הוא יכול לקבל חיים משלו. אנשים שיאהבו את המידע יעבירו את הקישור לחבריהם, יוסיפו מחשבות בפייסבוק, יצייצו את הקישור עם תגובה חיובית, וכן הלאה. ניתן לומר שזה פעולת "מפה לאוזן" של המאה ה-21!

היתרונות הפנימיים המוצעים על ידי בלוג איכותי

בתוך עסק, ניתן לרכוש הרבה על ידי מחויבת לפלטפורמת בלוג המתעדכנת באופן שוטף. הצורך במציאת חומר גורמת לאחראים על יצירתו לבלות את הזמן בבחינת במוצרים או השירותים שלך וכיצד ניתן לקדם אותם באמצעות השימוש בבלוג. רעיונות חדשים יכולים לעלות אל פני השטח, לעדכן את צורת החשיבה, לחשוב על נהלים חדשים בזהירות. זו הסיבה שחברות רבות מעודדות את כל חברי צוות שלהם לתרום. בעשותם כך, ניתן להעלות את רמות ההתלהבות, או אפילו להציתן מחדש, אצל עובד או שניים שאולי מרגישים שמתעלמים מהם לעיתים קרובות.

השקעת זמן ביצירה ועדכון בלוג מעולם לא הפך לזמן מבוזבז, בהנחה שהוא מתרחש עם התלהבות ומחויבות. החדשות הטובות הן שאי שם בחוץ, נמצאים המוני אנשים שמעולם לא פגשת, אשר יחשבו שהכתבות שלך מעניינות ושהחברה שלך שווה עד הצצה!


מה זה ניהול לידים?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

תהליך ניהול תעבורת אינטרנט מתחיל עם פעילות שיווקית אשר נועדה ליצור פניות של לקוחות, ידוע גם כ"מובלים", ומסתיים עם מכירות מתבצעות. באופן מסורתי, ניהול תעבורה היה תהליך עבודה די אינטנסיבי, אך בעזרת הכלים המובנים בתוכנת לייבסיטי רוב העבודה יכולה להיות אוטומטית.

ניהול תעבורה ויצירת לידים הוא ניסיון לנווט בהצלחה בתהליך זה עד לרגע המכירה מבלי ליפול לתוך המלכודות רבות לאורך הדרך אשר עלולות לגרום לאיבוד המכירה.

החלק הראשון כרוך בייצור תעבורה. אתר האינטרנט שלך הינו חלק מרכזי בפעילות זו. על ידי אופטימיזציה למנועי חיפוש האתר יגיע בסופו של דבר קרוב לחלק העליון של תוצאות החיפוש של לקוחות פוטנציאליים עבור כל שירות או מוצר שתנסה למכור. זה יגרום ליותר מבקרים באתר.

עיצוב אתר אינטרנט גם הוא יהווה גורם מכריע בניתוב מבקרים לקראת ביצוע חקירה על שירותיך. פריסות שונות לדפים יכולות לגרום לתוצאות שונות מאוד. חשוב לוודא שישנה קריאה ברורה לפעולה ושקישורים על מנת להשאיר פרטים או שאלות באמצעות הנייד הינם גלויים באופן מיידי.

ברגע שהודעה נשלחה, היא חייבת להיענות. זה פשוט ממש כמו לענות לטלפון, קבלת הודעה מוקלטת במשיבון או דואר אלקטרוני. לאחר מכן ההודעה חייבת להישלח אל מישהו אשר יספק מענה ללקוח הפוטנציאלי. תוכנת לייבסיטי מאפשרת לפעולה זו להיעשות באופן אוטומטי.

ההודעות נדרשות להיות מסוננות על מנת לקבוע אם הן דואר זבל או דואר אלקטרוני אמיתי. דירוג הודעות עשוי להיות שימושי, כך שאלו בעלות הסיכוי הטוב ביותר ליצור מכירה נענות ראשונות.

איש המכירות המתאים להתמודדות עם כל פניה יוצר קשר עם האדם שביצע את הבקשה על מנת לענות על כל שאלות ואולי לסגור את המכירה. אם הלקוח הפוטנציאלי אינו מבצע רכישה באופן מיידי ייתכן שיש הזדמנות נוספת ליצור קשר ולסגור את המכירה. אם כן, זה ידוע כטיפוח פנייה. התהליך מסתיים כאשר הפנייה מעידה על חוסר עניין במוצר או כאשר מכירה מתבצעת.

ישנה חשיבות מכרעת להעברת פניות אל מישהו אשר יכול להתמודד איתן באופן מיידי. הפנייה תאבד אם תהליך המעקב והטיפוח לא יושלם בזמן סביר. מיומנויות מסורתיות בהתמודדות עם לקוחות גם הן חשובות ביותר.

טיפוח פניות משמעותו לשים מישהו ברשימת התפוצה, כך שיהיה תמיד מעודכן בהתפתחויות בקו המוצרים או השירותים שלך. כך מתקבל האפקט של תזכורת לקוחות פוטנציאליים על דבר קיומה של החברה שלך, מה שהופך רכישה פוטנציאלית לסבירה יותר.


מהו דף נחיתה?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דף נחיתה הוא דף אינטרנט אשר מניע את התנועה אך העסק שלך, ואם נעשה בצורה נכונה, יכול להפוך את התנועה לכסף גדול. דף נחיתה הוא המקום אליו מבקרים יכולים לפנות כדי לברר פרטים נוספים על קידום או שירות ספציפי, כך שהוא צריך להיות מעניין ואינפורמטיבי מספיק כדי לעניין אותם. מעל לכל חומרי השיווק המקוונים האחרים, דף נחיתה של חברה או עסק הוא אולי הכלי האינטרנטי החיוני ביותר לשימוש, אם תרצה להבטיח לעצמך קהל יעד.

תנועה מוגברת
אחד הדברים העיקריים שדף נחיתה יכול לעשות בשבילך הוא לסייע להגדיל את תעבורת האינטרנט  בכמות מדהימה. קמעונאית בגדים, למשל, עשויה לייצר כמות תנועה גדולה על ידי העברת מבקרים אל דף הבית, אך זה יספק תוצאות די חלשות. הסיבה לכך היא שדף הבית, ללא קשר לפריסה ומראה מרשימים, אינו מחייב ורק לעתים נדירות שולח מבקרים בכיוון הנכון.

דף נחיתה מצד שני ינחה מבקרים להשלמת פעולה, להישאר יותר זמן ואולי גם לצאת עם רכישה ורושם חיובי. דפי נחיתה נהדרים עושים שימוש במילות מפתח מותאמות המתאימות תוצאות חיפוש רלוונטיות לדף אינטרנט ממוקד באתרך - ובכך שולחים יותר תנועה לכיוונך ומכניסים קהל ספציפי ורלוונטי למותג.

הובלות יעילות יותר
אופן וצורת התקנת דף הנחיתה שלך ישפיעו באופן קיצוני על מספר המבקרים באתרך. עיצוב והצגה יכולים לשחק תפקיד חשוב ברדיפה אחר מבקרים נוספים, כפי שהודגם על ידי תוכנת לייבסיטי. באופן מסורתי, משתמשי אינטרנט לעתים קרובות מופנים לדף הבית של חברה באמצעות קישור לדואר אלקטרוני או בלוג , אך לעתים קרובות זה בזבוז כיוון שדף נחיתה הינו בעל פוטנציאל רב יותר.

דף נחיתה מגיש למבקרים הצעה להשלמה, אם זה בצורת טופס ביטוח מוזל או יריד מכירות עונתי. שליחת מבקרים לדף הבית שלך עלולה ליצור מספר הפניות, אך זה נדיר אם לאנשים אין כוונות ראשוניות. דפי נחיתה ללא ספק הופכים את הגלישה באינטרנט למעניינת יותר. על ידי הפניית תשומת לב הצרכן לפתרון אותו הם מבקשים, תוכל ללא מאמץ להבטיח לקוחות נאמנים, ותוודא כי הרוב המכריע של הביקורים יעניק תוצאות.

קריאה לפעולה
דף הנחיתה שלך חייב תמיד לבקש משהו - בעדינות - מהמבקרים, לכן מובן מאליו שהתוכן חייב להיות משכנע מספיק על מנת לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים. הסוג הטוב ביותר של דפי נחיתה ישמור על המידע העיקרי קצר ומתוק כדי להבטיח שמבקרים יוכלו להתמקד בכל מה שתציג לפניהם כולל שילוט המיידע מתי ההצעה תפוג, הצעות למוצרים דומים וכו'.

תבניות אינטרנט רבות מספקות מערך אפשרויות והתאמה אישית אשר יכולות לדחוף את תעבורת האינטרנט עוד יותר עם תכונות כגון מערכת תשלומים מובנית ואופטימיזציה ניידת. התכונה האחרונה בפרט יכולה להפוך את דף הנחיתה שלך לנגיש יותר, כך תוכל לקבל משתמשי מדיה חברתית ואפשרויות שיתוף על מנת לשלש את תנועות הצרכן ולהפוך לטוב ביותר בניהול תובלה


5 דרכים יעילות לשימוש בדפי נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דף נחיתה משלך הוא דרך פשוטה לניהול המבקרים השונים באתרך והכוונתם לשלב הבא במערכת היחסים עמך. להלן חמש דרכים להפוך אותם ליעילים ככל האפשר:

צור דפים נפרדים עבור כל מסע פרסום או מטרה
יש אנשים שמבלבלים בין קישור לדף הבית לבין השימוש בדפי נחיתה. מי שמצא דרכו אל דף בית מתמודד עם מידע כללי, יחד עם שורת אפשרויות מגוונות מהן ניתן לבחור. כל מבקר נמצא בשליטה על הכיוון שהוא לוקח. בדף נחיתה מבקרים מסיבה ייחודית וספציפית. לכן מבקר מצפה שדף כזה יהיה אך ורק על מוצר, שירות או הסבר. על ידי שימוש בדפי נחיתה, אתה שולט בצעד הבא שלהם כאשר אתה מזיז אותם כרצונך.

הצג מגוון הצעות לקידום מכירות שונות
אתה מציג מוצר או תכנית ספציפית באמצעות דואר אלקטרוני שיווקי למגוון לקוחות שונים. כל אחד מהם עשוי לשלם מחיר שונה או לקבל הנחות מגוונות. לדוגמא, תוכל להציע הצעה אחת ללקוחות חדשים, הצעה נוספת ללקוחות חוזרים, והצעה שלישית ללקוחות קבועים. אם כולם יופנו לדף אחד ולאחר מכן יתבקשו לבחור איזה סוג לקוח הם, הדבר עלול ליצור בלבול (ואפילו כעס). פשוט כוון את הדואר האלקטרוני שהם מקבלים לדף הספציפי עבור ההצעה לה הם זכאים. הבלבול נמנע, הכעס התפוגג!

צור דפים נפרדים עבור נקודות הגעה ספציפיות
נניח שאתה משווק את אותו המוצר או השירות במגוון דרכים שונות. הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים לאתר דרך מספר נקודות גישה מגוונות. חלק קיבלו הודעה בדוא"ל, אולי לחצו על קישור במאמר שסיפקת לעיתונות המקומית, אחרים דרך פייסבוק או טוויטר. יצירת דפי נחיתה נפרדים עבור כל סוג הגעה משרתת שתי מטרות מרכזיות. ראשית, תוכל להעריך את האפקטיביות של כל אחד ממקורות הפרסום. שנית, תוכל להתמודד עם דרגות שונות של ידע - אנשים שקראו רק 140 תווים בטוויטר יצטרכו הסבר שונה מאלו שקיבלו דואר אלקטרוני מפורט.

הגעות ממקום אחר בתוך האתר
יש אנשים שיגידו שזה לא "דף נחיתה" אמיתי אם הוא הגיע מהקלקה ממקום אחר הקיים באתרך, כמו בדף הבית. עם זאת, לפעמים שימושי לשקול אותו ככזה, כיוון שאתה עדיין מנסה להשיג את אותן המטרות כמו עם מבקרים המגיעים דרך טוויטר וכד'.

העברה
יצרת סדרה של דפי נחיתה, כל אחד מהם על מנת לקדם בברכה ביקור ממקור שונה (כגון שיווק בדוא"ל) או מסיבה מסוימת (כגון הצעת הנחה). הדרך הנכונה להשתמש בדף הנחיתה שלך זהה עבור כל הגעה. הוא נמצא שם על מנת להעביר אותם תהליך, ובכך לעודד את הפעולה שאתה רוצה שהם יבצעו ולהפוך אותה לפשוטה ככל האפשר עבורם. הצלחת דף נחיתה צריכה להישפט על ידי מספר הכניסות שנעות בכיוון הנכון!

בעיקרו של דבר, אתה משתמש בדפי הנחיתה שלך כנקודות עיבוד להובלת כניסות. רמת ההצלחה של מסע הפרסום או הקידום עצמו תושפע במידה רבה מיעילות דפי הנחיתה.


5 סוגי דפי נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

לא כל דפי הנחיתה פועלים באותה המסגרת. הפריסה והכוונה הכללית תלויה אך ורק בעסק שלך, מסע הפרסום הייחודי, השיווק וכמובן קהל היעד אליו אתה רוצה להגיע. להלן חמישה סוגים שונים מאוד של דף נחיתה, כל אחד מהם בעל גישה ייחודית משלו ליצירת תעבורה באינטרנט.

דף לחיצה
זו הצורה הבסיסית ביותר של דף נחיתה, בדרך כלל פשוטה בפריסתה ובכוונותיה. כפי שתואר, דף זה מעוצב בצורה כזו שתפתה משתמשי אינטרנט ללחוץ עליו על מנת לעבור לאתר האינטרנט של החברה. בדרך כלל, המידע המסופק יסכם במעורפל את המוצר או השירות, כדי לעודד את המשתמשים לגלות יותר, כאשר הדרך היחידה למצוא מידע נוסף הוא להתקדם עם הלחיצה. קישורים לדפי נחיתה אלה יכולים להופיע בצורה של באנרים בתוך בלוגים הכוללים כיתוב באותיות גדולות על מנת למשוך את תשומת לב הצרכן עם ביטויים ונתונים סטטיסטיים עיקריים.

דף נחיתה ויראלי
פרסום ויראלי הפך לכלי שיווק רב עוצמה וחברות רבות משתמשות בו בדפי הנחיתה שלהן. דף נחיתה ויראלי מתוכנן ליצור באז על מוצר או שירות מסוים ומשתמש בקטעי וידאו הומוריסטיים או משחקי פלאש על מנת לעודד עניין. התוכן לעתים קרובות יקדם את החברה באופן עקיף מתוך הכוונה לגרום לאנשים לדבר ולהפיץ את התוכן. תוכן ייחודי ובלתי נשכח יכול להתפשט כמו אש פראית ברשת ובכך להרחיב את הישג ידך באתרי מדיה חברתיים ולגרום ללקוחות רציניים לשים לב.

דף נחיתה המוביל ללכידה
דפים כאלה יכולים להיות דרך מאוד חכמה להבטיח לקוחות פוטנציאליים. הכוונה של דפים אלה היא לאחזר נתונים אישיים ממבקרים, בדרך כלל על ידי הוראה לאנשים להשאיר את שמם ואת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם. כתוצאה מכך, כל קישורי הניווט ואפשרויות היציאה מוגבלים מאוד. בעיקרו של דבר, זו הדרך של החברה לבנות רשימות דיוור של לקוחות פוטנציאליים. על ידי שיווק ללקוחות אלה על בסיס קבוע, חברות יכולות להתחיל למשוך קבוצה ראשונה של לקוחות נאמנים. סוג דף זה יכול לספק לעסקים דחיפה גדולה בניהול תובלה.

דף נחיתה המתאר מוצר
סוג זה של דף נחיתה בדרך כלל מפרט כל מה שאתה צריך לדעת על מוצר או שירות ספציפי. דפים אלה פופולריים בדרך כלל על ידי עסקים קמעונאיים כיוון שזו דרך קלה ומהירה לעדכן את המבקרים בנוגע לכל המידע בדף אחד. דפי פירוט מוצר לעתים קרובות סופגים ביקורות על היותם עמוסים מידי מאחר ותיאורי מוצר אלה בשילוב עם באנרים והסחות דעת אחרות עלולים בסופו של דבר להבריח מבקרים מהאתר או  אל מחוץ לדף הנחיתה ולשירות אחר לגמרי. שימוש בתבניות גמישות כאלה בלייבסיטי יכול לעזור לך להשיג את האיזון הנכון כאשר מדובר ביצירת תוכן אפקטיבי.

דף בית
זוהי הצורה המסורתית ביותר של דף נחיתה ויש כאלה שיטענו שהיא הצורה הכי לא יעילה כאשר מדובר בשיעור המרה. הבעיה העיקרית בהכוונת לקוחות לדף בית היא שזה עלול להיות בניגוד לאינטואיצית הפדיון העסקי. אם קישור מקדם מגוון רחב של שמלות קיץ מושלמות, למשל, לשלוח מבקרים לדף הבית שלך עלול לגרום להם לרכוש זוג מכנסי ג'ינס במקום. בעוד חברות עדיין מרווחיות בדרך זו, הן עלולות להיאבק כדי למכור פריט ספציפי.


© 2024 Livecity. All rights reserved