Livecity Blog


מהו קידום אתרים ומדוע האתר שלי צריך את זה?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

יתכן כי כבר שמעת על קידום אתרים או על אופטימיזציה למנועי חיפוש, אך אתה לא ממש בטוח מה זה ולמה אתה צריך את זה. האמת היא שיש מעט מאוד דברים חשובים יותר לאתר שלך מדירוג גבוה במנועי החיפוש, אך רוב הסיכויים שתקבל תשובות שונות מאנשים שונים לגבי כיצד להשיג זאת. כדי לענות על השאלה שלך בצורה המקיפה ומדויקת ביותר, לקחנו מבט מקרוב על ההנחיות של גוגל באתר כלי ניהול אתרים (Webmaster Tool) והצצנו מתחת למכסה המנוע של קידום אתרים.

קידום אתרים קיבל שם רע בשנים האחרונות בגלל קומץ אנשים שהשתמשו בשיטות "כובע שחור" על מנת לנצל את מנועי החיפוש במקום לעבוד איתם. בחירה שגויה של אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים גרמה לאתרים רבים לסבול מפגיעה קשה במוניטין, וברגע ש Google עדכנה את האלגוריתמים שלה הם מצאו עצמם קבורים בדירוג מנועי החיפוש. עם זאת, אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים המעוניינים באמת ובתמים בשיפור וקידום דפי הלקוחות יכולים לספק יתרונות רבים לאתרך.

איש קידום אתרים מקצועי ואיכותי יכול:
  • לסקור את תוכן האתר שלך בנושאי איכות ומבנה
  • לתקן נתוני מטא (meta tags) רעים שפוגעים בדירוג
  • לפתח תוכן חדש העומד בסטנדרטי האיכות וישפר את תוצאות החיפוש
  • לבצע מחקר מילות מפתח, למצוא את המילים המדוייקות המתאימות למוצר שלך, ולקבל תנועה יציבה ואיכותית.
  • לנהל תכנית פיתוח באינטרנט שתהפוך את האתר שלך למרכזי עבור קהל היעד הדמוגרפי שלך

הזמן הטוב ביותר לשכור איש קידום אתרים מקצועי הוא כאשר אתה רק מתחיל בתהליך עיצוב אתר חדש, או כאשר אתה שוקל שיפוץ ניכר באתר קיים. במובנים רבים, מקדם אתרים מקצועי יצטרך לשפץ את אתרך באופן משמעותי, כך שייתכן ולא תזהה אותו לאחר השיפוץ. מדובר בתהליך חשוב מאוד מכיוון שאתה רוצה שאתרך יהיה ידידותי למנועי החיפוש מלמטה עד למעלה.

שיטות עבודה מומלצות:
חיוני שאיש קידום אתרים אותו תבחר עבור המשימה יעקוב אחר הנחיות העבודה המומלצות שגוגל ומנועי חיפוש אחרים מציגים. ברוח זו, ישנם מספר דברים שכל מקדם אתרים צריך להיות מוכן לשתף ולהציג מההתחלה:
  • סיפורי הצלחה: הם צריכים להיות מסוגלים להציג לך דוגמאות לעבודתם עבור אתרים אחרים, ומהן התוצאות שהושגו.
  • ידע לגבי הנחיות: הם חייבים לדעת בעל פה, את ההנחיות של גוגל המיועדות עבור מנהלי אתרים.
  • שירותי שיווק באינטרנט: איך התוכן שכבר קיים באתרך רלוונטי עבור מנועי החיפוש השונים.

לאלה העובדים לפי שיטות עבודה מומלצות יהיו שיפורים להציע. הם ייאפשרו לך לדעת את התוצאות המציאותיות להן תוכל לצפות במסגרת הזמן שצוינה ולהיות שקופים לגבי השיטות בהן הם ישתמשו על מנת להוביל אותך לשם. בחירת האדם או החברה הנכונים לייצוג רצונך בקידום במנועי חיפוש יכולה להיות יתרון גדול לעסקך, אך בחירה גרועה יכולה להוביל לנפילה. אם חיפשת אך לא מצאת איש קידום אתרים מתאים ומקצועי, אולי יהיה מועיל יותר לעסק שלך אם תעשה את זה בעצמך. אתר טוב הוא אתר מקודם. 

אם אתה מחפש כלי קידום ובניית אתרים איכותי בחינם שיאפשר לך ליצור את אתר האינטרנט שלך בעצמך, תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות הכלים אותם לייבסיטי מציעה.
 


כיצד לבחור את התבנית הנכונה עבור האתר שלך?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

חלק חשוב במסגרת בניית אתרים היא בחירת התבנית עליה יבנה האתר. בעת בחירת תבנית עיצוב לעסק ישנם מספר פרמטרים חשובים אותם יש לבחון.
למעשה מהות התבנית היא המבנה וסדר האלמנטים הנמצאים בה כאשר את התמונות, את הצבעים ואת התכנים ניתן להחליף ולהתאים בכל עת על-פי בקשת הלקוח. בלייבסיטי ישנו מאגר תבניות גדול כאשר כל תבנית מעבירה את הרושם שלה אך חשוב להבהיר - כל תבנית מתאימה לכל סוג של עסק.
לדוגמא: לקוח שבחר בתבנית שיעורי מוסיקה קלאסית  הקים אתר עבור חדר כושר.


הזמינות של תבניות עיצוב חינמיות הפכה את יצירת הנוכחות האינטרנטית להרבה יותר קלה. אתר טוב ואיכותי נמצא בהישג יד עם הוצאה כספית קטנה ומעט זמן.
ניתן לבנות ולאחסן אתר מקצועי ללא צורך בשום ידע טכני. כמובן חשוב לוודא שאתה בוחר את התבנית הנכונה מלכתחילה.
עבור עסקים רבים, אתר האינטרנט היא נקודת המגע הראשונה עם לקוחות ולכן חובה לקבוע את הטון הנכון ולעשות רושם ראשוני טוב. הדבר נכון גם אם האתר אינו מסחרי.

שווה לשקול את הנקודות הבאות לפני בחירת תבנית אתר חינמית:

השפעה חזותית
רושם ראשוני משנה, במיוחד באינטרנט, בו יש כמות עצומה של תוכן זמין. רוב המשווקים יגידו לך שיש לך רק מספר שניות כדי ללכוד את תשומת הלב של גולש. כאשר אתה שוקל האם לבחור תבנית,מסוימת, חשוב מה ימשוך את האנשים המעוניינים במוצר, השירות או התוכן. האם תמונה גדולה בדף הבית תעבוד בצורה הטובה ביותר, או אולי כמה שורות של טקסט חד ונמרץ? ברגע שהדף נטען, השעון מתחיל לתקתק. ודא שהאתר שלך מעביר את המסר!

ערכות צבע
בחירת ערכת צבעים עבור אתר יכולה להיות קשה במיוחד. שוב, כל העניין הוא הרושם שאתה רוצה ליצור. צבעים בהירים יעבירו תחושה של חיוניות והנאה ואילו גוונים שמרניים של אפור, כחול כהה ושפע של לבן יכולים לשמש כדי ליצור תחושה של חברה או איגוד.  אתה יכול לדמיין אתר אינטרנט של בנק בצבעים ורוד וצהוב? האם בלוג על אוכל ושתייה ישתמש בגוונים ניטרליים וכהים? אולי, אבל חשוב היטב על סוג הרושם שאתה רוצה ליצור ועל הנושא הכללי של האתר. החדשות טובות הן שעם לייבסיטי, יש מגוון עצום של אפשרויות וקטגוריות לבחירה, כך שמציאת ערכת הצבעים האידיאלית לא צריכה להיות בעיה.

שימושיות
אחד הדברים הראשונים שלוקחים בחשבון כאשר מסתכלים על תבנית אתר הוא האם התבנית באמת תספק חוויית מבקר טובה. שימושיות היא מפתח. אם האתר קשה לניווט ובעל פריסה מבלבלת, רוב הסיכויים שהגולשים לא ישארו זמן רב. נסה לחשוב איך היית רוצה שאנשים ינווטו את דרכם דרך האתר שלך בעולם אידיאלי, ומה תרצה שהתוצאה הסופית תהיה. זה יכול להיות רכישת מוצר או אולי בקשה של מידע נוסף. אם האתר קל לניווט יש סיכוי גבוה יותר שגולשים יאהבו אותו וישארו באתר זמן רב יותר.

פונקציונליות
כשזה מגיע להשקת אתר בפעם הראשונה,  אנשים רבים מאמינים שהכי טוב להיצמד ליסודות ופשוט לפרסם משהו - גם אם זה לא משהו שאתם אוהבים ב- 100%. חשוב לזכור שעדיין צריך ליצור רושם טוב כבר מההתחלה. שווה לשקול מהי הפונקציונליות הדרושה לאתר בהמשך. אם אתה בונה אתר תדמית עבור העסק האם הוא יכלול חנות וירטואלית ? אם אתה מספק צימר, האם תצטרך טופס מקוון? רוב בעלי האתרים ירצו סוג כלשהו של טופס יצירת קשר באתר. בנוסף, בגלל מספר משתמשי הסמארטפונים ברחבי העולם המוערך בכשני מיליארד ומעלה, חובה להבטיח שהאתר יותאם לנייד כלומר אתר סלולרי. כל התבניות המיועדות עבור בניית אתרי אינטרנט של לייבסיטי תוכננו להתאמה מלאה עבור אתר סלולרי.

פתח אתר אינטרנט עכשיו ותהנה ממגוון רחב של תבניות עיצוב אתר חינמיות. 


כיצד לתכנן את האתר שלי לפני בנייתו?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

לא נשקר לך, תכנון אתר יכול להיות עבודה רבה. אפילו מתכנתי בניית אתרים הנלהבים ביותר יגידו לך שאהבתם לתהליך נהרסת עקב התסכולים איתם הם מתמודדים על בסיס יום-יומי. תהליך בניית אתר האינטרנט שלך יהיה הרבה יותר חלק אם תקדיש זמן לפיתוח תכנית מסודרת מראש שתדריך אותך בהמשך התהליך.

מה עלייך לדעת
עלייך לשאול את עצמך מדוע אתה צריך נוכחות אינטרנטית ומה תרצה להרוויח מזה. יש לך קהל יעד אליו אתה רוצה להגיע, אבל איך תציע לעשות זאת? אתר טוב בפני עצמו הוא פתרון לא ממוקד. איזה ערך תציע לאנשים שיבקרו באתרך? חשוב מכך, מה תרצה שהם יעשו באתר עצמו? אלו הן השאלות עליהן עלייך להיות מסוגל לענות בעזרת התכנית עבור אתרך.

היכן להתחיל
כאשר אתה מתכנן טיול, אחד הדברים הראשונים עלייך לעשות הוא להסתכל במפה. תכנון אתר אינטרנט אינו שונה. תכנון האתר על ידי מיפויו יסייע לך לקראת ההבהרה מה אתרך יהיה מסוגל לעשות עבורך ועבור המבקרים באתר. אם האתר הוא רק עמוד אחד ללא מפת אתר זהו כישלון משמעותי בעיצוב. לא משנה אם תשרטט מפת אתר על גבי מפית או תשתמש בתוכנת בניית אתרים מתקדמת. זה יהיה משהו עליו תסתמך לאורך כל התהליך, ותהיה שמח שעשית זאת תחילה.

עיצוב
זכור שחלק גדול מתנועת אתרים בימים אלה מגיע מהתקנים ניידים. עם זאת, שמור על עקרונות העיצוב כחלק מוצק בתכנון אתר האינטרנט שלך. ייתכן ותצטרך לוותר על גרפיקה גדולה או קישוטים אחרים שלא יתאימו לאלה המנסים לצפות באתר דרך טלפון חכם או טאבלט.

האתר מונחה המטרה
מילות החיפוש שלך צריכות להיות שימושיות. תמיד שקול את מטרת האתר לכל אורך התכנון. לא תרצה שהמבקרים שלך יהיו מבולבלים לגבי המטרה של האתר. הניווט צריך להיות קל ובתוך הנורמות המקובלות להן אנשים רגילים. זה לא אומר שאתה צריך לעקוב אחר המבנה של אתרי אינטרנט אחרים, אך אם יש נקודות בהן תוכל לסטות מהנורמה, תן להן מטרה ספציפית כזו שהמבקרים שלך יוכלו להבין בקלות.

רשום הכל
זה אולי הגיוני, אבל הקלט כל דבר במהלך תהליך תכנון האתר. גם רעיונות ש"תזרוק" לאורך הדרך יכולים להיות בעלי ערך בעתיד. לעולם אל תניח שתהיה מסוגל לזכור רעיון טוב או שרעיון מסויים הוא רע. אתה עשוי לגלות כי בשלב מאוחר יותר בתהליך התכנון הרעיון ההוא יחבר הכל יחד.

לקבלת מידע נוסף על פתיחת אתר, כולל בניית אתרים בחינם וכלים שימושיים אחרים, בקר ב-www.livecity.co.il


למה להשתמש בתוכנת בניית אתרים על מנת לבנות את האתר שלך?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

כאשר אתה מרכיב אתר אינטרנט חדש, ישנם הרבה גורמים בהם צריך להתחשב. לא רק שאתה צריך לוודא שהאתר מותאם למנועי חיפוש ולרחבי האינטרנט, אלא עלייך לוודא שברגע שמשתמשים יגיעו לאתר שלך, הם יקבלו חוויית משתמש טובה ויוכלו למצוא את מה שהם מחפשים בקלות. בניית אתר על הצד הטוב ביותר עבור החברה או העסק שלך יכולה לעשות פלאים למותג שלך ולהביא מספרים עצומים של לקוחות חדשים.

זוהי כמובן הסיבה מדוע ההחלטה אם להשתמש בתוכנת בניית אתרים או לא היא כל כך חשובה. כל החלטה שמרחיקה אותך מהאתר המושלם שלך היא החלטה שגויה, אך בניית אתר באמצעותנו תאפשר לך לאכול את העוגה וגם להשאיר אותה שלמה. המשמעות של בוני אתרים אינה להקריב עיצוב טוב ושימושי; אלא, הם יכולים לבנות את אתרך בקלות - מה שאומר דברים טובים לגבי העיצוב.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של תוכנת בניית אתרים הוא שהיא מעמידה את השליטה בידיים שלך. פיתוח אינטרנט מסורתי מסתמך על הרבה קוד ותכנות, שזה טוב ויפה אם אתה מדבר (או מקליד) את השפה, אך לא ממש שימושי עבור מרבית בעלי העסקים. אם תבחר שהאתר שלך יקודד על ידי מתכנת, זה ייקח הרבה יותר זמן (ויעלה הרבה יותר) מאשר לעשות את זה בעזרת התוכנה שלנו, ובזמן שהמוצר המוגמר עשוי להיראות נהדר, הוא לא יהיה ממש שימושי לאחר שנה כאשר הוא יזדקק לרענון.

על ידי בניית האתר שלך בעזרת התוכנה שלנו, תוכל לערוך ולשנות את האתר בעצמך במספר לחיצות. לא רק שקל יותר לממש את השאיפות שלך בנוגע לעתיד האתר, אלא זה אומר שהאתר שלך יכול להתעדכן ולהיות מדויק בקלות - זה מאוד חשוב למשתמשים. שינית את שעות הפתיחה או הצעת שירות נוסף? תוכל להשתמש בתוכנה שלנו לביצוע שינויים קטנים אלה בעצמך, ללא צורך בהזמנת עבודה מאיש מקצוע שידרוש תשלום.

לסיכום, תוכנת בניית אתרים הופכת הכל לקל יותר. אין שום דבר שאתה יכול לעשות "בדרך המסורתית" שאינך יכול לעשות בעזרת תוכנה, אך יש הרבה דברים שהתוכנה הופכת לקלים יותר. אתה יכול ליצור ולעקוב אחר שינויי תוכן בלחיצה, ולשפר את האתר בעזרת תמונות ומדיה שהיה קשה מאוד ליישם באמצעות HTML ו CSS לבד. אם אתה להוט ליצור סנסציה באינטרנט עם נוכחות שתתאים למוניטין הגשמי של החברה שלך, התוכנה שלנו עבור בניית אתרים היא ללא ספק הדרך קדימה.
עם לייבסיטי תוכל לבנות אתר טוב ואיכותי במהירות רבה. 
 


© 2024 Livecity. All rights reserved