מדוע אני צריך אתר אינטרנט?

נראה שבימינו לכולם יש אתר אינטרנט, אבל האם אתה באמת צריך את זה?  התשובה היא בבירור כן.
ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתצטרך אתר, החל מקידום העסק ועד לביטוי אישי, אך יותר ויותר אינטראקציות עסקיות ואישיות עוברות דרך האינטרנט.

בין אם היתרונות של אתרי אינטרנט ברורים לך או לא, יכול להיות שתהיה סקרן ותשאל מדוע הם הפכו כל כך חיוניים. את התשובה ניתן לסכם בשתי מילים: דור המילניום. נצפה שדור המילניום מקבל בין 90-100% מהחדשות והמידע דרך האינטרנט, וככל שהשנים חולפות נתון זה אינו צפוי לרדת.

הנה ארבע סיבות עיקריות מדוע אתה צריך אתר אינטרנט ממש עכשיו:

1. למתחרים שלך כבר יש אחד
לא משנה מי אתה, יש לך תחרות, וסביר להניח שכבר יש להם אתר. לא משנה אם אתה עסק מקומי המתחרה ברשת גדולה או עסק קטן ללא מטרות רווח עם קבוצה פוליטית הפועלת נגדך, אתר אינטרנט יכול לסייע להשוות ביניכם באינטרנט.

2. אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט
אולי אתה לא יודע את זה, אבל אנשים כבר מחפשים אותך באינטרנט. איפשהו, מישהו מקליד משהו במנוע חיפוש, שיכול להוביל ישירות לדף שלך אם הוא היה קיים. נכון לעכשיו, אין להם מה למצוא, לכן תשומת לבם הולכת למתחרים. אנשים הרוצים למצוא שירותים שאתה מציע תמיד יבצעו חיפוש ראשוני באינטרנט. מה הם ימצאו?

3. אתה תמיד פתוח
אתה רק בן אדם. אתה צריך לאכול, לישון, ואפילו לקחת סופי שבוע או חופשות. למרבה המזל, אתר האינטרנט שלך לא. רוב הגלישה מתרחשת בשעות שאינן עסקיות, כאשר אנשים חוזרים מהעבודה ונרגעים. האנשים הללו הם קהל היעד שלך, והאתר שלך יכול לוודא שארגונך יעמוד לרשותם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

4. שיפור זרימת התקשורת
ייתכן שאתה כבר נמצא בדפי זהב או שיש לך חומרי שיווק אחרים, אך מה יקרה אם לפתע יתגלה שמחר עלייך להעביר את מיקומך או לשנות את השירותים אותם אתה מעוניין לפרסם? בחומר פרסומי ישן, לא יהיה לך מזל. אנשים יתקשרו למספר הלא נכון או יבקשו מוצר שאינו זמין. אם יש לך אתר משלך, העדכונים יהיו במרחק מספר הקשות בלבד.

עם כל כך הרבה סיבות נהדרות, מדוע עדיין אין לך אתר? הסיבה שהרבה עסקים בוחרים שלא לפתוח אתר היא משום שהם מאמינים שעיצוב מקצועי הינו יקר מדי ועלול להיות מתסכל לביצוע לבד. אך מה אם זה לא המצב?

בניית אתרים בלייבסיטי היא הדרך המושלמת עבור עיצוב אתר אינטרנט במהירות ובקלות. לחץ כאן והתחל לבנות עוד היום את העתיד שלך!

 

ב-Livecity תקבלו את כל מה שאתם צריכים במקום אחד


נסה עכשיו

© 2024 Livecity. All rights reserved