Livecity Blog - Blog & Forums


מדוע אתה צריך פורום באתר האינטרנט שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

ישנן סיבות רבות מדוע אתה צריך פורום באתר האינטרנט שלך, אך הינה רק חמש הסיבות הבולטות ביותר:
  1. פורומים מציעים ייעוץ אמין והמלצות מאנשים שאכפת להם מספיק מהעסק, המוצר או השירות שאתה מציע כדי להפוך לחבר. סוג זה של פרסום מפה לאוזן אינו יסולא בפז. אם הוא מנוהל בזהירות, הפורום יכול לספק מקום לרעיונות רבים ודיאלוג שיכול רק לעזור לך וללקוחותייך להצליח.
  2. ביכולתך להרוויח כסף עם פורום (או לוח מודעות, שהוא השם הישן לפורומים של היום). פורומים הם דרך מצוינת להרוויח הכנסה נוספת. על פי דוח המסחר Q-4 על ידי VigLink, מפעילי ForumCon (הכנס העולמי לבעלי פורומים), הדבר היחיד שעולה על ביצועי אתרי אינטרנט הם ביצועי גיוס כספים של פורומים בעזרת עסקאות קופונים. על פי הסטטיסטיקה שלהם, פורומים הינם בעלי ביצועים טובים יותר מאשר אתרים ובלוגים ב- 50%. אוליבר דייטון, סמנכ"ל השיווק בVigLink אמר, "קטגוריית הפורומים עצמה הינה גל מהנה מרגש של חדשנות. NextDoor, קהילת האונליין הלוהטת, גדלה במהירות." איך אתם עושים כסף עם הפוסטים בפורום? רבים מהפורומים משתמשים בהכנסות ממודעות, אך שותפים מתמצאים בוחרים שלא להציף את המבקרים שלהם עם מודעות אלא להפיק רווחים בעזרת לקוחות נאמנים באמצעות קישורים בתוך הודעות הפורום.
  3. פורום מספק תובנות ונתוני שיווק על לקוחותייך. הידיעה מי מבקר בלוח המודעות שלך ומדוע יכול לספק מידע רב ערך עבור שיווק העסק. תוכל גם ללמוד, על ידי הצתת נושאי דיון שונים, מה הלקוחות שלך צריכים, מה הם מחפשים ותוכל לספק, וכל כך הרבה תובנות אחרות שרק פורום חי (או שיחה אחד-על-אחד) יכול לספק. הכל החל מסקרים ועד לשאלות ותשובות אפשריים בפורום ותוכל לבחור נושאים, להתחיל דיונים, לפקח על הנאמר, ולתכנן את אסטרטגיית השיווק שלך מן הנוחות של המחשב הביתי.
  4. פורומים או לוחות מודעות הן מקומות מצוינות לקידום במנועי חיפוש (SEO). בדיוק כפי שאתה מציג אשכולות על מנת לקבל תובנות שיווק, תוכל לייעל את הכותרת והתוכן של כל אשכול בעזרת ביטויי מפתח על מנת להגדיל את התנועה. לא רק שיש לך את ה-SEO של דפי האינטרנט האישיים שלך כדי למשוך תנועה, אלא כל הודעה בפורום היא מגנט SEO פוטנציאלי.
  5. אחרון אך לא פחות חשוב, פורומים ולוחות מודעות מקימים רוח קהילה ואחווה, בונים אמון, ומפתחים קווים חדשים של תקשורת ביניכם, חברים ואנשים זרים שאחרת לעולם לא יפגשו. הפורום מספק מקום לאנשים בעלי אופקים זהים להיפגש ולעשות דברים גדולים שיכולים לשנות את העולם לטובה. זה ממש כמו החנות הפינתית או החנות הישנה במרכז העיר. זה המקום בו מוחות נפגשים, רעיונות נולדים, מידע משותף ואנשים מתקדמים. כן, הפורום שלך יכול לעשות את כל זה.
ההחלטה אם לשים פורום באתרך או לא הופכת קלה כאשר אתה מחשיב את כל היתרונות.
בעזרת מערכת בניית אתרים של לייבסיטי, ניתן להוסיף פורומים ולוחות מודעות בקלות רבה. אתה יכול להתחיל עם בניית אתרים בחינם ולהתחבר במהירות. עם קצת תכנון, כמה התמסרות לניהול וביצוע מתחשב, אולי תהיה לך הקהילה המקוונת "הלוהטת" הבאה.


כיצד ניהול פורום יכול לשפר את קידום האתר שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

פורום המותאם למנועי חיפוש יביא יותר תנועה לפורום ולאתר האינטרנט שלך.
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בעצם מסייעת לאנשים ולמנועי חיפוש למצוא אותך בקלות. הפורום או לוח המודעות, וחלקים בודדים ממנו, אשכולות והודעות, כולם יכולים להיות מותאמים בעזרת מילות מפתח וביטויים בדיוק כמו דפי האינטרנט.
אופטימיזציה של פורום עבור שיפור מאמצי SEO נעשה באמצעות אסטרטגיה רחבה.

הנושא הראשון והחשוב ביותר הוא תוכן טוב בפורום.
תוכן טוב ואיכותי בפורומים, לוחות מודעות ובאתר עצמו הינו חובה על מנת למשוך ולשמר את תעבורת האינטרנט ולהמירה לקונים או קוראים. האסטרטגיה צריכה לכלול גם הטבעת מילות מפתח מתאימות ותגיות meta עבור כל הדפים, כולל הפורום ולוח המודעות. במקום מונחים מעורפלים כמו כותרות לנושאי פורום, השתמש בשמות ספציפיים של מילות מפתח הידידותיים למנועי חיפוש.
כיצד מנוע החיפוש יידע שיש לך 52 הודעות בנושא "רכב" עם תוכן איכותי ומומלץ אם הוא יקרא את הכותרת, "חדשנות ומקוריות"?
תאר לעצמך שמיכאל מתל-אביב צריך למצוא מידע על נושא בדיוק כמו שלך, אבל אין לו מושג שאתה קיים. מה הוא יעשה? סביר להניח שהוא ישתמש במנוע חיפוש כדי לחפש "רכב".
אם נושא ההודעה שלך הוא "רכב" ותגי ה-meta תואמים, וכותרת הנושא חוזרת על עצמה לאורך כל 52 ההודעות, ככל הנראה הוא ימצא את התוכן שלך בדף החיפוש הראשון.

שיחות פורום הן שיחות בין חברי הפורום שלך או בלוח המודעות, אך הן גם נדל"ן אינטרנטי ושטח פרסום שלא יסולא בפז.

הטמעת קישורים בקטעי וידאו מסייעת לתוכן להפוך "ויראלי" או להיות מועבר בין אנשים באינטרנט. תוכן באיכות גבוהה, עשיר עם קישורי וידאו וגרפיקה טובה, יקבל הרבה יותר קישורים מאשר תוכן לא מעניין או לא מושך. הפוך אותו למושך ועודד שיתוף על ידי כך שתעניק לאנשים את מה שהם רוצים וצריכים. חברות כמו לייבסיטי (livecity.co.il)מציעות פורומים ולוחות מודעות כחלק מהשירותים הכוללים. עם כלי בניית אתרים בחינם בסגנון גרור-ושחרר, יצירת אתר אינטרנט ופורום זו משימה קלה יותר מאשר בעבר. אין צורך לשכור מתכנת שעלותו גבוהה כאשר תוכל לעשות הכל בעצמך באמצעות תוכנה ידידותית למשתמש.

קידום האתר שלך בנושאי הפורום ובדפים נעשה במטרה הספציפית, כמובן, של הגברת התנועה לאתר האינטרנט שלך, מה שעשוי להגדיל את המכירות, אך זה גם עוזר לאנשים הזקוקים למידע זה ויוכלו למצוא אותך בקלות רבה יותר.
"מדריך SEO לבעלי פורום: עשה ואל תעשה", מאת ג'ון ראמפטון כולל עצות מועילות רבות.
אם אתה חדש לגמרי בתחום קידום אתרים, קריאה של "כיצד עובד החיפוש של גוגל" תסייע לך להבין במהירות כיצד אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך מייצרת יותר תנועה.

וודא שאתה משלב בתוך האשכולות בלוח או בפורום שלך דפים אחרים מהאתר. פזר אותם בין נושאי הפורום. שילוב בין דפי אינטרנט משלך, כמו גם קישור לאתרים סמכותיים חיצוניים אך רלוונטיים יכול לסייע בהעלאת הדירוג, התנועה, מספר הצפיות ובסופו של דבר המכירות וההשתתפות.

מערכת בניית אתרים של לייבסיטי מאפשרת לך לבנות פורום מוצלח ויעיל שיסייע לך לקדם את העסק שלך! 
 
 


כיצד לנהל ביעילות פורום באינטרנט

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

במבט ראשון, הפורומים הפופולריים ביותר נראים אוטונומיים לחלוטין; משתמשים פעילים באופן קבוע היוצרים תוכן ודיונים חדשים, בעוד הקהילה בדרך כלל מוצאת דרכים לווסת את עצמה. עם זאת, כמעט כל הפורומים דורשים היבט כלשהו של פרסום קבוע על מנת להבטיח שהמשתמשים ישארו פעילים ונאמנים לייעודו של הפורום.
בעוד שפרסום קבוע בפורום איננו תמיד משימה קלה, זו יכולה להיות משימה מאוד מתגמלת בעזרת צוות נכון ופרוטוקול מוגדר.
  1. בניית צוות ניהול - הצעד הראשון בניהול כל פורום הוא הקמת צוות. בעוד פורומים קטנים יותר בדרך כלל יכולים להסתדר עם מנהל יחיד, פעילות מוגברת מחייבת צוות מנהלים גדול. למנהלים יש בדרך כלל הכוח לאכוף כללי פורום ואפילו לשלוט בהרשאות משתמש, אך בדרך כלל אין להם את אותה המידה של כוח כמו מנהל המערכת. כמובן, זה יכול להיות מוגדר בהתאם לתוכנה בפורום שבחרת. חלק מהמנהלים הטובים ביותר מגיעים מתוך הקהילה עצמה. חפש משתמשים נלהבים הרוצים לקחת חלק פעיל בסיוע למשתמשים. אנשים אלה הם בדרך כלל המועמדים הטובים ביותר לשמירה על הפורום שכן הם כבר אוהבים להיות חברים פעילים בקהילה. אם אתה עסק המציע תמיכה עבור מוצריך, שקול מתן הרשאות ניהול לעובדים נבחרים.
  2. קביעת כללי פורום ועידוד הודעות איכותיות - כללי פורום אינם צריכים להיות מסובכים מדי או ארוכים מדי. לרוב הפורומים יש את אותו סט בסיסי של כללים, אשר בדרך כלל דורש מהמשתמשים להישאר מנומסים ולעניין. ניתן לפרסם כללים אלה על לוח מודעות בחלקו העליון של הפורום על מנת שכולם יוכלו לראות. על ידי ביסוס ואכיפת כללים אלה ניתן יהיה לעסוק במהירות וביעילות במי שמפר אותם.
  3. התרחק מדואר זבל - דואר זבל יכול לבוא בשתי צורות: הודעות שטותיות על ידי משתמשים או, הסוג הנפוץ יותר, פרסומות מחשבונות אוטומטיים. בעוד שניתן להתמודד בקלות עם הסוג הראשון, עצירת תוכניות פרסום זדוניות מלהשתלט על הפורום שלך יכולה להיות פעולה קשה. לרוב תוכנות הפורום ישנה אפשרות שבה כל חשבונות המשתמש החדשים חייבים להיות מאושרים על ידי מנהל מערכת לפני קבלת הרשאות פרסום. זו יכולה להיות דרך יעילה מאוד נגד דואר זבל, אך עלולה לעתים קרובות לגזול זמן רב מפעילויות חשובות יותר. לא משנה כיצד תבחר למנוע ספאם, עלייך לוודא שאתה מוחק את את ההודעות ואת החשבונות שלהם ברגע שהם צצים.
  4. הישאר פעיל ומעורב בקהילה - להישאר פעיל ומעורב בלוח ההודעות שלך בונה מוניטין בקרב משתמשים ומסייע לשמש דוגמא לאחרים. מנהלים מחזיקים את הכח וההשפעה להתחיל דיונים חדשים.
  5. עקוב אחר תנועת הפורום - בעוד שתנועה רבה אינה בהכרח בעיה רעה, היא עלולה להשפיע לרעה על ביצועי הפורום. יש צורך להשגיח מקרוב על התנועה ולרכוש תוכניות אחסון חזקות יותר במידת צורך. בעוד עלויות אחסון הינם לעתים קרובות יקרות, התגמול העתידי מאבטחת פורום פעיל ופופולרי יגבר בעת קבלת ההחלטה.
באמצעות בניית אתרים בחינם בלייבסיטי תוכל ליצור פורום פעיל ומאובטח שיסייע לך להשיג את היעדים הרצויים.
פתח אתר כעת ותהנה ממגוון היתרונות שפלטפורמת בניית אתרים יכולה להציע לך. 


מדוע החברה שלך צריכה בלוג

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

לפני מספר לא רב של שנים אף אחד מעולם לא שמע אפילו על בלוג. עכשיו, נראה כי כל עסק, ואנשים פרטיים רבים, מרגישים שאינם יכולים לתפקד בלי אחד! עבור כל חברה, בלוג בנוי כהלכה יכול להציע מגוון של יתרונות עיקריים. לפני שנדון בהם, הבה נבחן סיבה מרכזית אחת שלעולם לא צריכה להיות מקובלת: "אנו משתמשים בבלוג כי אנו חייבים". אם זו נקודת ההתחלה, המאמר המוגמר עשוי להיות לא מעניין, אפילו משעמם, ירוד ומעודכן לעתים רחוקות. כל אחת מהנקודות הללו יפגע בעסק יותר מכל דבר אחר.

היתרונות החיצוניים המוצעים על ידי בלוג איכותי

הסיבה העיקרית מדוע בלוגים רבים רואים את האור מלכתחילה, היא על מנת לסייע עם  קידום אתרים ובכך לשפר את הדירוג ב- Google על ידי מתן תוכן טרי ומעודכן באופן שוטף. הוא יכול להיות כלי רב ערך, תוך שימוש בביטויי החיפוש אשר מביאים מבקרים לבלוג ולאתר העסקי שלך. פלטפורמת הבלוגים הנהדרת כאן בלייבסיטי מציעה משאב נהדר ליצירת בלוג אפקטיבי ומעודכן.

אנשים הגיעו לבלוג שלך, לא רק מחיפושים בגוגל וכדומה, אלא גם ממקורות מדיה חברתיים אחרים. זוהי הנקודה בה פלטפורמת הבלוג מתחילה באמת להיות בעלת ערך לעסקך. זה צריך להיות מעניין, תוסס, ומרתק, להלהיב וליידע את המבקר. השגת מטרה זו לא רק הופכת אותם ללהוטים לשמור על קשר עמך, אלא גם עוזרת לך להעביר אותם בשקיקה הלאה אל תוך אתר האינטרנט שלך ולבנות מערכת יחסים פורה עימם.

בנוסף, בלוג יעיל מרחיב את בסיס הסיכוי שלך, שוב באמצעות השימוש במדיה חברתית. תוכל לכתוב חלק ממנו בדף שלך בפייסבוק עם קישור כדי לקרוא את השאר. תוכל לצייץ קישור כאשר מתפרסם עדכון חדש. זוהי הנקודה שבה, אם המוצר איכותי, הוא יכול לקבל חיים משלו. אנשים שיאהבו את המידע יעבירו את הקישור לחבריהם, יוסיפו מחשבות בפייסבוק, יצייצו את הקישור עם תגובה חיובית, וכן הלאה. ניתן לומר שזה פעולת "מפה לאוזן" של המאה ה-21!

היתרונות הפנימיים המוצעים על ידי בלוג איכותי

בתוך עסק, ניתן לרכוש הרבה על ידי מחויבת לפלטפורמת בלוג המתעדכנת באופן שוטף. הצורך במציאת חומר גורמת לאחראים על יצירתו לבלות את הזמן בבחינת במוצרים או השירותים שלך וכיצד ניתן לקדם אותם באמצעות השימוש בבלוג. רעיונות חדשים יכולים לעלות אל פני השטח, לעדכן את צורת החשיבה, לחשוב על נהלים חדשים בזהירות. זו הסיבה שחברות רבות מעודדות את כל חברי צוות שלהם לתרום. בעשותם כך, ניתן להעלות את רמות ההתלהבות, או אפילו להציתן מחדש, אצל עובד או שניים שאולי מרגישים שמתעלמים מהם לעיתים קרובות.

השקעת זמן ביצירה ועדכון בלוג מעולם לא הפך לזמן מבוזבז, בהנחה שהוא מתרחש עם התלהבות ומחויבות. החדשות הטובות הן שאי שם בחוץ, נמצאים המוני אנשים שמעולם לא פגשת, אשר יחשבו שהכתבות שלך מעניינות ושהחברה שלך שווה עד הצצה!


למה אתר האינטרנט של העסק שלי צריך בלוג?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

אם אתה מפעיל עסק משלך, במוקדם או במאוחר כנראה קיבלת את העצה שכדאי לך להתחיל בכתיבת בלוג. ייתכן שאתה שוקל את זה, אך אינך בטוח אם מדובר בניצול ראוי של זמנך. עובדה היא שבלוגים יכולים להיות כלי יעיל מאוד בקידום העסק, ולסייע בהגדרת המותג.

שיגור להצלחה

תחשוב על העסק שלך כרקטה עם יעד פוטנציאלי בראש. בין אם המטרה היא הכפלת המכירות או התרחבות לשווקים מתעוררים, בלוג משלך פועל כמו כן שיגור אשר יוביל את עסק לתוצאה המועדת. לא משנה מהו הענף בו אתה נמצא, אתה בעל מומחיות. יש לך ידע על מוצרים שאחרים מחפשים, וזה יכול להפוך את המוצרים ליותר אטרקטיביים ולהעניק אמינות לעסק. בעלי עסקים רבים מחמיצים את ההזדמנות הזאת, הזדמנות להתחבר עם קהל של לקוחות מעוניינים. בין אם זו הבהרה של תפיסות מוטעות לגבי המוצר או להצביע על כיצד הוא יכול להיות בשימוש בדרכים חדשות ונפלאות, הבלוג שלך הוא הזדמנות פז להגדיל את מעמדך בתעשייה ואפילו להציב עצמך כמנהיג מחשבה במגזר העסקי.


מה בלוג יכול לעשות עבור העסק שלי?

האם אתה רוצה אתר שיופיע באופן עקבי בתוצאות חיפוש הנוגעות למוצרים שלך? הבלוג שלך יכול להיות התשובה שחיפשת. בימינו, אלגוריתמים של מנועי חיפוש מעדיפים אתרי אינטרנט המספקים זרם של עדכונים ותוכן חדש, ולא אתרים שלא משתנים לעולם ואינם רלוונטיים. בלוג משלך הוא לא רק פורום על מנת לשמור על הלקוחות מעודכנים, אלא גם מקום לשתף את סוג התוכן שיהפוך את תוצאות החיפוש באתר שלך לנהדרות בהשוואה למתחרים סטטיים. כל הודעה חייבת לשלב באופן אורגני מילות מפתח הקשורות לעסק מבלי שיישמעו מאולצות, מה שיבטיח שכאשר הלקוחות שלך יחפשו את מילות המפתח הללו הן יוכלו לבלוט בתוצאות.


בלוגים לעומת מדיה חברתית

אם אתה כבר פעיל במדיה החברתית, האם אתה עדיין צריך בלוג? התשובה היא בבירור כן. הערך של מדיה חברתית לא יסולא בפז, אך זה לא שווה ערך לפלטפורמה חברתית הנמצאת בבעלותך. בלוג משלך הוא יותר מאשר סבוניה, זהו המקום היחיד באינטרנט בו תוכל לקדם את העסק שלך מבלי לדאוג לעמידה במדיניות ותנאי שירות משתנים של עסק אחר. אתרי מדיה חברתיים שהיו בעבר בין האתרים הפופולריים ביותר באינטרנט, במהירות הפכו לערי רפאים וירטואליותבעוד בלוג משלך חסין מפני אסונות שכאלה. זהו מקום בו תמיד ישמע קול כל עוד האינטרנט קיים.

רוצה מידע נוסף על דרכים לשלב בלוגים באסטרטגיית ניהול אתר? קח מבט קרוב יותר על החבילה הבולטת של כלי ניהול בלוגים הנכללים במערכת בניית אתרים של לייבסיטי.


© 2024 Livecity. All rights reserved