ישראל דיגיטלית – בניית אתרים באינטרנט

היום, בעידן המודרני, עוד ועוד אנשים עוברים להתגורר בישראל הדיגיטלית; לצד ישראל האמיתית, המקורית, נבנית צעד אחר צעד ישראל חדשה, שמחוברת בקו דק לעולם האמיתי. היום, כמות עצומה מהפעילות החברתית והכלכלית של אזרחי ישראל עוברת לרשת, ומי שלא תוקע דגל כבר היום בצד הדיגיטלי של המפה, ימצא את עצמו עד מהרה מאחור.

ישראל דיגיטלית
לפני עשרים שנה, צרכן נבון היה נאלץ לכתת רגליו בין אינספור חנויות כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר. היום, הצרכן הנבון יכול לטייל בקלילות ברחובה הראשי של ישראל הדיגיטלית, וכל חנויותיה יגיעו אליו בהינף לחיצה על העכבר.
התקשורת ובמיוחד רשת האינטרנט, הפכה את העולם כולו לכפר גלובלי קטן, וישראל, שהייתה קטנה בממדיה הפיזיים הפכה למשמעותית יותר מתמיד. הצרכן הישראלי, שתמיד היה חובב מציאות ומבצעים, העביר חלק עצום מהמסחר שלו לרשת ומשתמש בה לכל צרכיו באופן יומיומי, בנוחות החמימה של חדרו ומבלי לצאת מהבית.
הצד השני של מהפכת הדיגיטל הוא השימוש הנפוץ בטלפונים חכמים, שמאפשרים למשתמשיהם להתקיים בו-זמנית בעולם הפיזי והדיגיטלי כאחד. המשתמש הסביר ישלוף את הטלפון בכל הזדמנות ולכל צורך – החל מאיתור מסעדה לטעמו באזור, דרך פרסום ביקורת נוקבת בפייסבוק ועד השוואת מחירים במעמד הקנייה כדי לוודא שהוא לא "יוצא פראייר". שוב ושוב, הצרכן הסביר יפנה אל הרשת וישתמש בה כדי לנהל את חייו, ומה שלא קיים ברשת כנראה שגם לא יתקיים במוחו של הצרכן.

למה אתה צריך אתר אינטרנט?
כשכל-כך הרבה מהחיים המודרניים מתרחשים בישראל הדיגיטלית, עסק מודרני אינו יכול להרשות לעצמו לא להחזיק אתר אינטרנט. היתרונות של אתר לעסק המודרני הם עצומים ולכן כדאי וחשוב לנצל אותם לכל מי שרוצה להצליח ולהתפתח.

ראשית, אתר אינטרנט נותן לך גישה ללקוחות שלא נמצאים בסביבתך המיידית. לקוחות שנמצאים בביתם, או אולי אפילו אצל מתחרה, יכולים למצוא אותך בשניות באמצעות אתר האינטרנט שלך, ולגלות את מחירייך התחרותיים. כשזה יקרה, תוכל להיות בטוח שהם מייד יחליטו לקנות אצלך – כי כאמור, הצרכן הישראלי לא פראייר!

שנית, אתר אינטרנט נותן ללקוחות שלך גישה למוצרים ולשירותים שלך גם שלא בשעות הפעילות. עסק ישראלי ממוצע פועל ופתוח לעסקים כ-10 שעות ביום, אבל אתר אינטרנט זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – וזה מאפשר ללקוחות שלך למצוא אותך בזמנם החופשי, מתוך צורך אמיתי ועניין טבעי במוצר שלך.

העניין הטבעי הוא יתרון נוסף – רוב העסקים מעסיקים אנשי מכירות שתפקידם לשכנע את הלקוחות לקנות. אתר אינטרנט יכול להעביר חלק גדול מהעבודה הזאת לידי הלקוחות עצמם, והוא מאפשר להם לשכנע את עצמם בנחיצות המוצר, ללמוד בעצמם ובזמנם החופשי על יתרונותיו הרבים, להשוות מחירים לבד ולהגיע למסקנה שכדאי להם להפוך ללקוחות שלך ללא התערבות של איש מכירות.

לבסוף, אתר אינטרנט מאפשר לך להעביר מידע מסודר ועדכני ללקוחות באופן קבוע ושוטף. עדכונים באתר הם מיידים, והם יכולים לכלול מידע על מבצעים שונים, מוצרים חדשים, הנחות, שינויי כתובת ועוד. בצורה זאת, אתה יכול לשלוט בזרם המידע ולהבטיח שלקוחותייך לא מקבלים מידע ישן ולא-עדכני עלייך, ושהם מיודעים בכל המבצעים וההטבות לפני שאלו נגמרו.

באמצעות לייבסיטי נבנה לך חנות וירטואלית מתקדמת ביותר!

בימים אלו יוצא לדרך פרויקט לקידום מסחר מקוון בעוטף עזה. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה בשיתוף עם מטה מיזם ישראל דיגיטלית במשרד ראש הממשלה השיקו תוכנית לקידום מסחר מקוון ושיווק באינטרנט. במסגרת התוכנית עסקים המעוניינים להקים חנות וירטואלית ולשווק את מוצריהם אונליין יוכלו להינות מתמיכה כספית או ליווי עסקי מתאים. 
 
לייבסיטי הינה ספק מורשה של הפרויקט. מומחי בניית אתרים שלנו יבנו לך חנות וירטואלית מתקדמת שתכלול את כל הדברים הדרושים למסחר מקוון וכל זאת תוך זמן קצר ביותר. 
 
אל תשאיר את ישראל הדיגיטלית למתחרים. צור קשר עם לייבסיטי עוד היום, ותן לנו להצעיד אותך אל המחר!

ב-Livecity תקבלו את כל מה שאתם צריכים במקום אחד


נסה עכשיו

© 2024 Livecity. All rights reserved