בניית אתרים - livecity - בלוג החברה
בלוג החברה
דף הבית >> בלוג החברה

livecity מאחלת שנה טובה וחג שמח

לכל לקוחותינו ובני משפחותיהם,

livecity מאחלת שנה טובה וחג שמח.

בשנים האחרונות livecity ביססה את עצמה כאחת מהחברות המובילות בשוק בניית האתרים באינטרנט.
כחברה, שמנו לעצמנו למטרה להפוך תחום זה לנגיש ויעיל לכל בעל עסק וזאת בעזרת מערכות טכנולוגיות מהמתקדמות בשוק.

בכל ימות השנה אנו פועלים רבות על מנת לאפשר לכם ולעסק שלכם לצמוח ונמשיך ולעשות זאת גם בעתיד.

אחד העקרונות המייחדים אותנו הוא תודעת השירות ולכן, גם בתקופת החגים אנו זמינים עבורכם ברוב שעות היממה:
  • ערבי חג (ראש השנה, כיפור, סוכות, שמחת תורה) - מענה טלפוני, צ'אט און ליין ואימייל 8:00 - 14:00
  • מוצאי חג (ראש השנה, כיפור, סוכות, שמחת תורה) - צ'אט און ליין ואימייל 20:00 - 01:30 (לפנות בוקר)
כמובן, שבשאר ימות השבוע, תינתן תמיכה בשעות הפעילות הרגילות:
  • ימי חול וחול המועד - מענה טלפוני 9:00 - 17:00, צ'אט און-ליין ואימייל 8:30 - 01:30 (לפנות בוקר)
  • שישי -  צ'אט און-ליין ואימייל 9:00 - 15:00
  • מוצאי שבת - צ'אט און-ליין ואימייל 20:00 - 01:30
בפרוס השנה החדשה אני מבקש לאחל שתהיה זו שנה טובה, שנת בריאות ופרנסה, שנה של הצלחות אישיות לצד הצלחות עיסקיות.

חג שמח,

שי זריהן
מנכ"ל

לעמוד הפוסט תאריך: 13/09/2012 10:52:00 תגובות:

בלוג החדשות של לייבסיטי

בשבועות האחרונים, ובעקבות רצון שלנו ליצור חשיפה נוספת לאתרי האינטרנט של לקוחותינו, פתחנו בלוג נוסף ב- livecity - "בלוג החדשות של לייבסיטי".

כמערכת, שתחתיה מנוהלים אלפי אתרי אינטרנט פעילים ברחבי העולם, החלטנו לתת במה לאותם לקוחות ובעלי עסקים שמשתמשים במערכות שלנו ובפוסטים
היומיים שנעלה בבלוג תוכלו גם אתם, לקוחות החברה, להיחשף ליכולות השימוש של הכלים המגוונים שאנו מציעים, לקבל מידע רב ושימושי, ערך מוסף ועוד...

הבלוג יציג מידי יום עדכונים וחדשות בנוגע למגוון לקוחותינו. בית היתר:
  1. נאפשר לכם הצצה ללקוחות שעברו עיצוב אתר מקצועי על ידי אנשי המקצוע שלנו ואתרם עלה לאוויר לאחרונה. לדוגמא: רובי אסא - צייר
  2. נחשוף אותכם ללקוחות שבנו את אתר האינטרנט שלהם לבדם והעסק שלהם גדל ביחד איתנו לאורך השנים. לדוגמא: נשימה - קליניקה טבעית לנשים
  3. נעדכן בנוגע לפרוייקטים מעניינים ואתרים מיוחדים שעלו לאוויר על מערכת livecity. לדוגמא: טקסים - קידום תרבות יהודית חופשית
  4. נציג לכם לקוחות שבעזרת השירותים המקצועיים שלנו הגיעו לקהלי יעד חדשים והגדילו את המכירות בעסק. לדוגמא: ליאת הר-נוף - בגדי הריון
  5. נשתף אותכם בחוויות שעוברות על עובדי המשרד ובכלל. לדוגמא: הרמת כוסית לפורים
  6. ועוד דברים רבים וטובים.
תוכלו להתעדכן, להגיב ולשתף בכל פוסט חדש שיעלה לבלוג החדשות.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הבלוג הראשי ולהתחיל ולעקוב אחרי העדכונים היומיים...
בלוג החדשות של לייבסיטי

אנו מנצלים את ההזדמנות לאחל לכל בית ישראל חג עצמאות שמח.
משפחת livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך!


לעמוד הפוסט תאריך: 22/04/2012 10:06:00 תגובות:

יחס אישי ללקוח - כל אחד חשוב!

שבוע שעבר השכמתי קום, על מנת לבלות קצת זמן איכות עם כוס קפה ובעלי לפני העבודה. כשנכנסתי להזמין את הקפה ישר איש השירות  
ראה אותי ואת בעלי ושאל - "הפוך וצ'אי לאטה לקחת, נכון?".
הסתכלנו אחד על השני וחייכנו, איזה נחמד שהוא גם זכר אותנו וגם זכר מה אנחנו אוהבים!!

כלקוחות אנחנו נהנים לקבל יחס אישי מנותן השירות, איננו מעוניינים להרגיש "עוד לקוח" או "אחד מאלף", למרות שהרבה פעמים זה כך...
אנחנו אוהבים להיות מטופלים על ידי אותו נציג שכבר מכיר אותנו. אם זה הפקיד בבנק, סוכן הביטוח או הקצב בסופר ולעיתים אף מצפים ממנו לדעת עלינו אפילו
יותר ממה שאנחנו יודעים על עצמנו. למשל איזה דומיין ישרת את העסק שלי טוב יותר? איך כדאי לי לשווק את המוצר באתר? איזו חבילה כדאי לי לרכוש? וכדומה.

כאשר אנו נמצאים בצד של מקבל השירות, אנו מצפים לקבל יחס אישי ומועדף ומצפים מנותן השירות להבין את חשיבותנו כלקוחות, גדולים כקטנים.

היום, חל שינוי משמעותי בדרך בה אנו נותנים ומקבלים שירות, והכול כמעט הפך וירטואלי, החל משירות דרך נציג בטלפון, וכלה במענה אינטרנטי אשר לעיתים
יכול להיות גם מול דמות ממוחשבת. הכול מהונדס למינימום מילים ומקסימום תועלת וחיסכון בזמן - אפילו אגרת טלוויזיה ניתן לשלם היום באינטרנט, מי היה מאמין?? :-)

השינויים הללו משפיעים על מערכת היחסים שבין נותן ומקבל השירות, בין העסק ללקוח שלו ואסור שימנעו מעסקים להמשיך ולתת ללקוחותיהם את השירות האישי,
הטוב והאיכותי ביותר אותו הם דורשים לקבל.

אז איך בכל זאת ניתן לשמור על אנושיות ויחס אישי? איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש מועדף?
  1. דרכי התקשרות - כאשר נותנים מענה ללקוחות דרך אתר אינטרנט, מומלץ להוסיף מספר טלפון ליצירת קשר ולציין שעות מענה בנוסף לאפשרות לשלוח מייל או טופס.
  2. מי אנחנו – הלקוח רוצה להכיר את העסק עימו הוא מתקשר. לכן, כדאי לציין במקום בולט באתר האינטרנט מי אנחנו (אל תשכחו תמונה) וגם מידע על עבר החברה.
    הלקוחות מעריכים את זה, וירכשו יותר, מעסק שאליו הם הצליחו להיקשר.
  3. כרטיסי לקוח - מי שעובד מול מערכת ממוחשבת ובה תיעוד של הזמנות, חשבוניות וכדומה, יכול להוסיף כרטיסיות (טיקטים) ובהם תיעוד קצר של השיחות עם הלקוחות.
    באופן זה נתעד דברים שנראים לנו רלוונטיים, הנחות או הטבות שהבטחנו ללקוח ואפילו דברים אישיים שהצלחנו להבין מהשיחה (וכך נזכור אותם בפעם הבאה).
  4. הרחבת שעות המענה – ככל שנהיה זמינים ללקוחות גם בשעות לא רגילות, נזכה לנקודות בונוס והערכה מצד הלקוחות.
לבסוף, אם ניחנו בזיכרון טוב, הרי זה מבורך. (את הקפה מההתחלה זוכרים?).

אנו ב- livecity שמים בראש ובראשונה את השירות ללקוח במרכז וכחלק מכך הרחבנו את שעות הפעילות והמענה שלנו כמעט מסביב לשעון.
טלפון, מייל, צ'אט און ליין, פגישות במשרדי החברה ועוד..

בחרו את דרכי השירות המתאימים לעסק שלכם ואשר משרתים בצורה הטובה ביותר את הלקוחות שלכם.

בברכה,
לירון פורת
מנהלת שירות לקוחות

liron@livecity.co.il
 
 
לעמוד הפוסט תאריך: 25/03/2012 10:01:00 תגובות:

livecity marketing - ניהול קמפיינים

עולם הפרסום מתחלק למגוון רחב של מדיות. אנו ב- livecity, בעלי ניסיון של שנים בניהול קמפיינים ופרסום בעלי עסקים ברשת האינטרנט.
בפוסט היום, אני אתמקד בפרסום ברשת על פי מודל PPC (תשלום על פי הקלקה), שהוא בפני עצמו - עולם ומלואו.

עולם האינטרנט חשף אותנו לפרסום שלא הכרנו קודם. הוא איתנו בכל מקום, ממוקד לצרכים ולביקושים שלנו, הוא יעיל ומעל לכל "כולם שם" - עסקים ולקוחות כאחד.
כל גולש שמעוניין בחיפוש מוצרים/ שירותים מבצע זאת לרוב באמצעות מנועי חיפוש שונים, כשהעיקרי מביניהם הוא מנוע החיפוש של Google.
זה לא סוד שאם אתה לא מופיע בתוצאות חיפוש אלו, ורצוי במיקומים הראשונים, כאילו הצבת את המשרד או את החנות שלך במדבר שומם.
כדי להעביר את המשרד או החנות מהמדבר למרכז הקניות ההומה עליך להתחיל לפעול!

פלטפורמת Google Adwords (פרסום בשיטת Pay Per Click - כלומר המפרסם משלם רק עבור כניסות של גולשים לאתר), נחשבת כיום לפרסום הממוקד והאפקטיבי ביותר ברשת. העלות לקליק (לחיצה של הגולש על המודעה שלך), נקבעת באמצעות מכרז הכולל את הצעות המחיר שכלל המשתתפים מציעים.

מה היתרונות של פרסום בשיטה זו:
  • אתה כמפרסם יכול לקבוע את תקרת התקציב עבור מדיית פרסום זו ואינך מוגבל לסכום מסויים.
  • הפלטפורמה מאפשרת לך כמפרסם להיחשף בחינם רק ללקוחות הרלוונטיים אשר חיפשו את השירות הספציפי שלך ולשלם רק עבור אלו המעוניינים בשירותייך. 
  • למקד את הפרסום לקהל היעד שלך.
  • לנתח מהיכן הגיעו הלקוחות ולבחון את אפקטיביות הפרסום בעזרת כלים סטטיסטיים שונים.
עסקים קטנים וגדולים כאחד עושים שימוש בפלטפורמה זו במטרה לגייס לקוחות באמצעות קמפיינים הנמשכים על פני שנים, אשר בניהול נכון מניבים החזר השקעה (ROI) ביחס גבוה. היתרון הוא שבניהול נכון הפרסום עובד כאן ועכשיו. נשמע טוב? רגע. יש עוד כמה צעדים לפני התחלת הפרסום.

תהליך בניית הקמפיין מתחיל מאפיון העסק וגיבוש מטרות הקמפיין - מי אתם, מה אתם מוכרים, איך הלקוח מחפש את השירות וכד'. בעזרת האפיון ניתן לאתר את מילות המפתח הרלוונטיות שהגולש מקליד. מאגר מילות המפתח צריך להיות ממוקד ולהתאים לתקציב החודשי שהחלטתם עליו קודם לכן.

ניקח לדוגמא עסק מקומי של פרחים המפעיל חנות ומאפשר משלוחי פרחים לבאר-שבע והסביבה:
ניתן לפרסם את העסק תחת מילות מפתח כלליות כמו: "חנות פרחים" או לחלופין לפרסמו תחת מילות מפתח ממוקדות יותר כמו: "חנות פרחים בדרום".

מה אתם הייתם ממליצים?
רגע לפני שאתם עונים, חשבו על לקוח הנמצא בתל אביב ומחפש "חנות פרחים". אותו עסק מקומי בבאר שבע לא עונה על הצורך שלו ואיננו רלוונטי אליו ברגע זה. אם נציג את המודעה בעבור מילת מפתח כללית זו קיימות שתי אפשרויות, או שהלקוח לא ייכנס לאתר היות ומצוין כי השירות באזור הדרום וזה לא רלוונטי אליו או (וזו האפשרות הפחות טובה) שהוא ילחץ על המודעה, ייכנס לאתר וכשיבין שהשירות ניתן בדרום, יעזוב. האפשרות השנייה פחות טובה מכוון שאז אותו מפרסם שילם בעבור כניסה זו ללא תמורה.

דוגמא למילות מפתח נוספות:

מילות מפתח כלליות (לא מומלץ): מילות מפתח ממוקדות (מומלץ):
  • "פרחים"
  • "משלוחי פרחים"
  • "חנות פרחים"
  • "הזמנת פרחים"
  • וכד'...
  • "משלוחי פרחים באר שבע"
  • "חנות פרחים באר שבע"
  • "פרחים בדרום"
  • "משלוחי פרחים בדרום"
  • וכד'...









לאחר שהרכבנו את בנק מילות המפתח הגענו לשלב ניסוח המודעה. כלומר, מה שמוצג לגולש כאשר הוא מחפש את המוצר / השירות המבוקש.
בעת ניסוח המודעה עלינו להקפיד על רלוונטיות לתחום העיסוק ועל הנעה לפעולה, כלומר ניסוח מודעה כך שתגרום ללקוח ללחוץ עליה.
כאן צריך לעצור ולחשוב: מה המסר שהעסק רוצה להעביר!
בשלב זה כדאי שתתבוננו במתחרים שלכם ותבינו מהו היתרון התחרותי שלכם מולם ותשקלו האם ואיך להציגו במודעה.

נחזור לעסק הפרחים המקומי עם דוגמא שתמחיש את כוונתי - בצילום המסך המצורף מוצגות 3 מודעות של רשתות פרחים. שימו לב שרק המודעה הראשונה מציגה יתרון תחרותי בולט, לעומתה השתיים האחרות בעלות יתרונות זהים שאינם יוצרים בידול ולכן סביר כי הלקוח ייכנס רק לאחת מהן:




אחרי שסיימנו לבנות את יסודות הקמפיין עלינו להחליט "לאן הגולש יגיע". זאת אומרת - כיצד נראה אתר האינטרנט שלנו או עמוד הנחיתה....

רוצים לשמוע עוד? מעוניינים להקים קמפיין פרסום ברשת אבל לא יודעים איך?
תוכלו לפנות אלינו לייעוץ או להצעת מחיר דרך אתר האינטרנט שלנו: Marketing.livecity.co.il

במסגרת עבודתנו עם עסקים רבים מתחומים שונים ראינו לא פעם את השינוי שפרסום מסוג זה חולל בעסק, במיוחד בטווח הקצר.
בבניה נכונה של הקמפיין, עסקים הגדילו את מאגר הלקוחות שלהם ושמרו על תחרות הוגנת ויעילה אל מול המתחרים ברשת.

בברכה,
עינת וישנבסקי
מקצוענית פרסום - livecity Marketing
טלפון  |  6820* (שלוחה 114)
einat@livecity.co.il
לעמוד הפוסט תאריך: 04/03/2012 09:51:00 תגובות:

תכנית המפיצים של livecity

תכנית המפיצים של livecity היא בין תכניות המפיצים הוותיקות והמשתלמות ביותר בתחום בניית אתרים.
התכנית קיימת מעל שמונה שנים ומונה מאות מפיצים ממגוון רב של תחומים.

במסגרת תכנית מפיצים של livecity ניתן לשווק את מערכת בניית האתרים שלנו, על כל הכלים שבה, תחת מותג המפיץ ולמכור אותה ללקוחות הקצה שלו בכל צורה בה יבחר.

מצד אחד, ניתן לאמץ את המודל של לייבסיטי ולהציע מערכת בניית אתרים בשיטה של "עשה זאת בעצמך" או מצד שני, ניתן לשלב את המערכת במודל עסקי קיים כמוצר מרכזי או מוצר ערך מוסף. למשל, להוסיף אפשרות של "פתיחת אתר" לחברי הפורטל או להציע אחסון ומערכת ניהול תוכן בנוסף לשירותי העיצוב שהמפיץ כבר מספק.

אין צורך בידע טכני, ניסיון או השקעה של משאבים בשביל להתחיל. תכנית המפיצים שלנו מאפשרת למפיצים להציע פתרון מקיף ומשכנע יותר ללקוח ובמקביל עוזרת למפיץ לפתח אפיקי רווח חדשים ויציבים שדורשים מאמץ מועט ומבטיחים הכנסה משמעותית ומצטברת.

בין המפיצים השונים ניתן למצוא לא רק אנשי מקצוע כמו מעצבי אתרים, מקדמי אתרים ובוני אתרים, למעשה כל עסק שמספק ללקוחות שלו מוצר שיווקי או פרסומי יכול להרוויח. בין המפיצים השונים ניתן למצוא בעלי אינדקסים, חברות פרסום, חברות דפוס, יועצים עסקיים, בתי תוכנה ועוד.

מאחר ומערכת הניהול שלנו מציעה פתרון מושלם ואיכותי לעסקים קטנים ובינוניים שמעוניינים להקים אתר אינטרנט, כל עסק שפונה לעסקים קטנים ובינוניים יכול למצוא דרך לשלב את תכנית המפיצים במודל העבודה שלו ולהגדיל את המחויבות של הלקוח, ליצור תזרים מזומנים קבוע ולבדל את עצמו מהמתחרים.

תכנית המפיצים ממבט של מעצב אתרים או מעצב גרפי
"בניית אתרים" מקושר באופן טבעי לתחום עיסוק זה. הלקוח שמעוניין בעיצוב ניירת משרדית, לוגו או פלאייר יבקש למצוא באותו המקום גם פתרון לאתר האינטרנט שלו. עם זאת, ללא ידע בניהול שרתים, כתיבת קוד ברמה גבוה, או מערכת ניהול להעביר ללקוח בסוף, הנושא יכול להיות יקר ולגזול זמן רב שלמעשה פחות משתלם עבור המעצב.

בתוכנית המפיצים שלנו אנחנו מספקים למעצב את הפתרון הטכני, המעצב צריך רק לעצב ולהטמיע את העיצוב על המערכת, לא רק שאין צורך להוציא כל כך הרבה כסף על מפתחים והטמעה, הלקוח גם לא יהיה חשוף למתחרים וכשיעלה צורך נוסף אצל הלקוח, המעצב יהיה המקור שלו לכל בקשה.

בנוסף, הלקוח יצטרף למאגר הלקוחות לאחר הקמת האתר ולא יופנה לחברת אחסון חיצונית, ז"א שהמעצב ימשיך להרוויח על חבילות האחסון בכל שנה. ככל שמאגר הלקוחות גדל כך גם ההכנסה הפאסיבית שלך כמפיץ גדלה.

תכנית המפיצים ממבט של בונה אתרים
בניית אתר מאפס או הוספת פיצ'רים לאתר קיים יכולה לגזול זמן רב. וזמן שווה כסף. יש פרויקטים שפשוט לא משתלם להשקיע עליהם את זמן הפיתוח, אם זה חנות וירטואלית לעסק עם תקציב נמוך, פורום לאיש שיווק, יזם צעיר שמעוניין באתר תדמית.

אנחנו כבר פיתחנו מערכת מצוינת שניתן להקים עליה עשרות אתרים במהירות, ללא טיפול בבאגים ועדכונים וללא צורך בבדיקות תקינות. המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, שרתים מהירים, עדכונים שותפים וכל זה תחת המיתוג של בונה האתרים ובעלויות סופר משתלמות.

תכנית המפיצים ממבט של מקדם אתרים או איש פרסום
שימוש במערכת ניהול תחסוך למקדם האתרים זמן רב בהתעסקות מיותרת בלימוד מערכת חדשה בכל פעם. כלים מובנים יקלו לנהל את תהליך הקידום והעובדה שגם אנחנו משתמשים באותה המערכת מבטיחה שתמיד נדאג לשמור אותה בקדמת הטכנולוגיה, אלפי אתרים שמנוהלים על המערכת נמצאים במקומות מובילים במנועי החיפוש.

יועץ שיווק, יזם, בית דפוס או כל עסק שפונה לעסקים קטנים ובינוניים
בשווקים של היום הזמינות לטכנולוגיה ומידע מאוד גבוהים, והחדרת יתרונות תחרותיים יצירתית חשובה יותר מתמיד. בעזרת הוספת ערך מוסף ללקוח ניתן ליצור בידול ופתרון מלא מול המתחרים. ולכן עבור עסק שפונה לעסקים קטנים ובינוניים, שילוב מערכת הניהול שלנו בהצעה ללקוח תעזור להגדיל את ההכנסות, לחזק את הקשר עם הלקוח ולהציע ללקוח בית אחד לכל הצרכים שלו.

תוכנית המפיצים שלנו מציעה:
עמלות גבוהות - אצלנו 40% עמלה היא רק קצה הקרחון.
מוצר מבוקש - תחום בניית אתרים בצמיחה ואנחנו חוד החנית.
הכנסה פסיבית - כל עוד אתר הלקוח פעיל, תהנה מרווח גבוה ומצטבר.
עצמאות מלאה - המחיר שלך, המותג שלך, הרווח שלך!
תשתית - שירות אדיב, ידע טכני, שרתים יציבים ומאובטחים. לנו יש את הכל.

ניתן לקרוא עוד על התכנית באתר המחלקה בכתובת: Resellers.LivCity.co.il



בברכה,
גיא שלי - סמנכ"ל ומנהל תחום המפיצים
livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך!



לעמוד הפוסט תאריך: 19/02/2012 14:19:00 תגובות:

יצירתיות, שאיפות והתמודדות עם רגעי לחץ

השבוע, באווירת משחק הסופרבול הנהדר מלפנות בוקר, החלטנו להראות לכם את אחד מרגעי הקסם של העונה החולפת בעונת הפוטבול האמריקאית.
 
לפני שתצפו בסרטון הקצר, רק תזכרו שכמו בהרבה מקרים אחרים, ספורט ועסקים הולכים יד ביד:
  • תמיד תחשבו יצירתי - לכל בעיה הנקראת בדרכיכם יש פתרון!
  • אנחנו מסוגלים להרבה יותר ממה שאנחנו חושבים - תשאפו למעלה ותחשבו רחוק בעסק שלכם.
  • הזמן הכי נכון להתעלות על עצמנו הוא הרגע הקשה ביותר.
  • וכמובן - אל תשכחו לעשות ספורט :-)
שיהיה לכולנו בהצלחה ושבוע נפלא!
משפחת livecity
 
לעמוד הפוסט תאריך: 06/02/2012 09:37:00 תגובות:

שנת 2012 נפתחת בסערה - עשרות עדכוני מערכת!

בהמשך לבלוג מחודש שעבר, livecity בניית אתרים שמחה להציג שלל חידושים ועדכונים שבוצעו בחודש האחרון במערכת:

חברות סליקה - פותחו סביבות עבודה נוספות למגוון חברות סליקה המאפשרות לגולשים לרכוש בחנות שלך בצורה בטוחה ונוחה יותר.
בנוסף, הוספנו חברות סליקה נוספות על מנת לאפשר לך מגוון רחב יותר של אפשרויות סליקה.

תקן PCI - תקן PCI הינו תקן אבטחה חדש, אותו דורשות חברות האשראי מכלל העסקים הסולקים באינטרנט.
ממשק ניהול האתר שלך עודכן על פי דרישות התקן. עליך ליצור קשר עם חברת הסליקה שלך ולבדוק כיצד להתאים את הגדרות חשבון הסליקה שלך בהתאם.

סטטוס הזמנות בחנות - לבקשת לקוחותינו, נפתחה אפשרות חדשה לשינוי סטטוס ההזמנות בחנות הווירטואלית באמצעותה ניתן לנהל את ההזמנות שלך
ואף לשלוח דואר אלקטרוני באופן אוטומטי לבעל ההזמנה על השינוי שהתרחש: "ממתין לתשלום", "ממתין לשליחה", "נשלח" ועוד...

עורך התוכן - עורך התוכן במערכת שודרג וכעת הוא מייצר קוד חסכוני ותקין יותר, לרבות עורך קוד HTML מתקדם המציע מספור שורות, הדגשות וכדומה.

מערכת הטפסים - מחקת טופס בטעות? אל דאגה, מהיום ניתן לשחזר את הטופס בקלות.
נוסף סל מחזור חדש תחת רשימת הטפסים המאפשר לך לשחזר טפסים שנמחקו.

דומיין לשפה - מהיום כל לקוח livecity יכול לקשר דומיין נפרד לכל שפה באתר שלו ללא תוספת תשלום.
בניית אתר במגוון שפות מהווה יתרון משמעותי עבור העסק שלך!

כלי הייבוא - יש לך תכנים/ מוצרים השייכים לך ומאוחסנים במקומות אחרים ברשת?
חדש! עכשיו ניתן לייבא תכנים לאתר שלך ב- livecity בלחיצת כפתור.
יש להיכנס לכלי הייבוא בממשק ניהול האתר ולבחור את התוכן אותו תרצו לייבא. (מאמרים, בלוגים ומוצרים בחנות).

תבניות עיצוב חדשות - נוספו מאות תבניות חדשות!
ניתן להשתמש בהם בעת בניית אתר חדש או אם ברצונך להחליף את עיצוב האתר הקיים שלך.

הגדרות גלובליות לאתר שלך - בניית אתרים - מעכשיו זה פשוט! פיתחנו כלי הגדרות גלובליות חדש המאפשר ביצוע הגדרות גורפות
על כלל העמודים, הקטגוריות, עמודי המוצרים, קטגוריות המוצרים והבלוגים באתר בלחיצת כפתור אחת!

כלי עריכת CSS - אם יש לך ניסיון ב-CSS תוכל להנות מגישה ישירה לעריכת ה-CSS של האתר שלך, ללא צורך בהעלאה של קובץ CSS נפרד.

סטטיסטיקה חדשה - כלי הסטטיסטיקה שודרג ומהיום הוא מציג חיתוכים המאפשרים לקבל נתונים נוספים על האתר כגון: הפניות, מספר הגולשים לפי זמן,
מילות מפתח, מאלו דפדפנים הגיעו הגולשים ועוד...

הפניית 301 -  כלי זה נועד לסייע לבעלי אתרים מקודמים במנועי החיפוש, להעביר את אתרם למערכת livecity או להפנות כתובות URL בין אתרים בתוך המערכת,
ללא איבוד היתרון הקידומי במנועי החיפוש השונים. באמצעות השימוש בהפנייה זו, ניתן להגדיר נתיב לעמוד ישן ונתיב לעמוד חדש והמערכת תדע לבצע את ההפניה ביניהם.

לוח שנה - חדש!  נוסף כלי לוח שנה שבאפשרותו ניתן לעדכן את הגולשים בכל האירועים החשובים.

דפי ריכוז - אם יש לך בלוגים, מוצרים או מאמרים המפוזרים במספר קטגוריות באתר וברצונך להוסיף עמוד שירכז את התוכן במקום אחד תוכל ליישם זאת
ע"י הוספת דף ריכוז מתאים.

אתר סלולרי לנייד - לאור ההתקדמות הטכנולוגית של מכשירי הסלולר בשנים האחרונות, כמות הגלישה הסלולרית באינטרנט גדלה.
אנו ב- livecity בניית אתרים , פיתחנו ממשק לבניית האתר שלך גם בנייד ללא תוספת תשלום.

חבילה ל- 3 שנים - מהיום אפשר לחסוך מאות שקלים בשנה על המנוי למערכת בניית אתרים של livecity ולהנות מהוזלת מחיר משמעותית.

אנו עובדים ימים ולילות על מנת לשפר, לחדש, לרענן, לעדכן ולפתח את ממשק הניהול והמערכת המתקדמים ביותר בשוק.

*לצפייה בעוד עשרות עדכונים שבוצעו במערכת בחודשים האחרונים תוכלו להיכנס בממשק הניהול שלכם ל"כלים" >> "עדכוני מערכת אחרונים".



בברכה,
רועי שועה - מנהל מחלקת הפיתוח
ומכל משפחת livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך!
לעמוד הפוסט תאריך: 19/01/2012 11:08:00 תגובות:

עודכן עמוד הדוגמאות בלייבסיטי בעשרות פרוייקטים אחרונים

בשנה האחרונה, החלטנו ב- livecity להרחיב את הסטודיו לעיצוב שלנו ובעצם לאפשר לכל לקוח לבחור בין בניית אתר עצמאית לבין עיצוב מקצועי של האתר על ידי מעצבים גראפיים והכל על מערכת בניית אתרים שלנו.

אנחנו גאים שבשנת 2011 נבנו ועלו לאוויר מעל ל- 3,000 אתרי אינטרנט חדשים על מערכת livecity, מתוכם מאות אתרים שעוצבו על ידי הסטודיו לעיצוב שלנו.

כעת, בפתיחתה של שנת 2012, אנו גאים להציג לכם את עמוד הדוגמאות החדש שלנו ובו כ- 200 דוגמאות לאתרים שעוצבו על ידי הסטודיו שלנו ועל ידי מעצבים אחרים העובדים עם מערכת livecity. אין כמו תחילתה של שנה עסקית חדשה להתחדש באתר אינטרנט מעוצב וחדש ולעקוף את המתחרים!

אתם מוזמנים להיכנס ולצפות במאות הדוגמאות ובמידה ואתם מעוניינים לשדרג את אתר האינטרנט שלכם וליצור עיצוב ייחודי השייך רק לכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.




לצפייה בעמוד הדוגמאות המלא


לקבלת הצעת מחיר לעיצוב אתר האינטרנט שלך


בברכת שנה עסקית מוצלחת,
צוות livecity Design

לעמוד הפוסט תאריך: 05/01/2012 14:01:00 תגובות:

2012 - שנת הערך המוסף

לנו, בעלי העסקים, שנת 2011 הייתה שנה עסקית מאתגרת ומעניינת ביותר. שנה שבה התמודדנו עם "מחאה חברתית" רחבה ועם הצורך להבין את הלקוח יותר, הן מבחינת המחיר הסופי, הן מבחינת השירות והן מבחינת הדגשת הערך המוסף שלנו, אל מול המתחרים שלנו.

כחברה המשרתת מידי יום עשרות אלפי עסקים, חשבנו מה נוכל לעשות על מנת לתת לך, בעל העסק, ערך מוסף.
אנו יודעים שמה שאנו נעניק לך, יתגלגל לגולשים (בנוחות הגלישה באתר לדוגמא), ללקוחות (ברכישה באתר או דרך העסק), לספקים (בהתייעלות צורת העבודה) ועוד...

ולכן, לקראת שנת 2012 הבאה עלינו לטובה, השקנו מספר חידושים אשר יעניקו לך, לקוח livecity, ערך מוסף לעסק שלך באינטרנט!

אתר אינטרנט למכשיר הסלולרי - נפתח חינם לכל בעלי האתרים במערכת!

לאור השינויים שחלו באופן בו אנו גולשים באינטרנט, אנו מאמינים כי אתר דמוי אפליקציה, הוא מוצר משלים חובה לכל בעל אתר באינטרנט.
לכן החלטנו לאפשר לכלל לקוחותינו לבנות את אתר האינטרנט כאתר המותאם למגוון רחב של מכשירים סלולריים חכמים בחינם וכך ליהנות מאחד המוצרים המתקדמים ביותר בשוק כיום! 
(נתיב בממשק הניהול: כלים >> גרסה ניידת).
 
דומיין לשפה - דומיין ייחודי לכל שפה באתר
חלק נכבד מלקוחותינו, משווק את האתר שלו ליותר מקהל יעד אחד ואף ליותר ממדינה אחת. "דומיין לשפה" מאפשר לבעל האתר להגדיר לכל שפה באתר דומיין ייחודי משלה, ומהיום זה ללא תוספת תשלום.

מה יתרונות השימוש ב"דומיין לשפה"?
1. אפשרות לנהל שני אתרים ויותר בממשק ניהול של אתר אחד.
2. מנועי החיפוש מתייחסים לכל דומיין ייחודי לשפה כאתר נפרד וכך כל אתר מקודם על פי הדומיין שלו.
3. הגולשים יגיעו לעמוד הבית של השפה המקומית מבלי להיחשף למיקום הגאוגראפי של האתר בפועל.
(נתיב בממשק הניהול: כלים >> שפות נוספות >> הוספה של שפה).

כלי בלוגים - כי לכל אחד מגיעה פינה אישית ברשת
כבר לפני מספר חודשים הוספנו למערכת אפשרות לנהל ולבנות בלוג ללא תוספת תשלום!
הכלי מאפשר לכל בעל אתר במערכת לבנות בלוג בתוך האתר שלו, לחשוף את עצמו ליותר גולשים ולהגדיל את זמן שהות הגולש באתר.
יש לכם בלוג במקום אחר? פיתחנו כלי ייבוא בלוגים. כעת תוכלו להיכנס ולייבא את הבלוג לתוך האתר שלכם בלחיצת כפתור!
(נתיב בממשק הניהול: כלים >> בלוג  >> ייבוא בלוג).

קהילת livecity - כי למה לא בעצם?
אנו ב- livecity מפתחים כבר למעלה משנה מקום אחד בו יוכלו לקוחותינו ליהנות מנוכחות נוספת של העסק שלהם ברשת.
הרעיון לקהילה נולד בעקבות ההבנה כי לקוחותינו ביחד מהווים מקור לכוח ולידע ברשת.
מוצרים מהחנות, בלוגים, פורומים, אלבומים, סקרים, מאמרים, מידע עסקי ועוד.. הכל נסרק לקהילת livecity בלחיצת כפתור אחת!

בקרוב נשלח עדכון ובו כל הפרטים והמידע על הקהילה החדשה, בינתיים, אתם יכולים להיכנס וליהנות ממגוון תכנים איכותיים ברשת: www.livecity.com
אתם כלקוחות livecity, יכולים כבר עכשיו לייבא את כל תכני האתר שלכם לקהילה בלחיצת כפתור.
(נתיב בממשק הניהול: כלים >> הצטרפו לקהילת livecity >> שתף תכנייך).

livecity מאחלת שנת שגשוג ועשייה ומבטיחה להמשיך ולהעניק ללקוחותיה שירות ללא פשרות ומכל הלב...
 

בברכת שנת טובה,
ניר אלוש - מנכ"ל
ומכל משפחת livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך!

לעמוד הפוסט תאריך: 25/12/2011 14:15:00 תגובות:

הדרכים לגיוס לקוחות באמצעות האינטרנט

יש לך את המוצר הכי טוב בתחומו ושירות מנצח, יש לך אתר מרהיב ("טוב, נו, חשבתי לעצב אותו מחדש...")
אך כעת - איך מגייסים באמצעות האתר לקוחות חדשים לעסק?

 

כמו הרבה תחומים גם תחום זה מתחלק, בגדול, לשניים:

1.   מנועי החיפוש השונים ו-Google (עדיין) בראשם.
2.   כל השאר*.
*בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, פורומים, YouTube, תכניות שותפים, דיוור פרסומי, שיווק דרך אתרי קופונים ועוד, ועוד ועוד (ועוד...)

אבל אם נתייחס רגע לכך ש"כל השאר" מסתכם בסה"כ בפחות מ-10% מהכניסות של גולשים אל תוך אתרים ואילו 90% הכניסות האחרות מתחילות בחיפוש באמצעות מנוע החיפוש, יהיה קל להבין שעדיף לרכז את המאמץ בנתיב העיקרי שבסעיף הראשון – ולעשות זאת בחכמה. כדי שהעסק שלך יצבור מוניטין, לקוחות יגיעו מפה לאוזן והתזרים יהיה במגמת עליה, העסק שלך צריך כמות גדולה של חשיפה. המאמץ שצריך להשקיע כדי להשיג את כל ה-10% הנותרים יהיה מתיש ולא יספק את כמות הלקוחות שהעסק שלך צריך ואילו מנוע החיפוש – כן.

 

LiveCity - בניית אתרים

נתיב גיוס הלקוחות שמחפשים אותך במנוע החיפוש גם הוא מתחלק לשניים: הראשון הוא תהליך קידום אורגני והשני - פרסום ממומן.


פרסום ממומן הוא נתיב נהדר לגיוס לקוחות. Google פיתחו מנגנון פרסום שהוא מאוד הוגן כלפי המפרסם, אפקטיבי מבחינת כלי הניהול שיש למנהל הקמפיין ומאוד ממוקד כלפי קהל היעד (מה צריך יותר מלקוח שמקליד במילים שלו את מה שהוא מחפש, שנחשף אליך בחינם ושיש לך את הכלים להבין האם הפרסום היה יעיל ואכן גייס את הלקוח?). עסקים קטנים לצד גופים ענקיים משתמשים בפלטפורמה הזו כדי לגייס לקוחות בקמפיינים שנמשכים על פני שנים ואשר בניהול מקצועי מניבים החזר השקעה (ROI) ביחס גבוה. היתרון הוא שבניהול נכון הפרסום דרכם – עובד. כאן ועכשיו. החיסרון הוא שההשקעה הנדרשת בתקציב חודשי היא גבוהה ורצופה.

תהליך קידום אורגני לעומת זאת, הינו ממש כשמו - קודם כל תהליך. הוא משפיע על מבנה האתר, התכנים, שמות העמודים והקטגוריות, קוד האתר וכן על אתרים אחרים ברשת (אתרים שמקשרים לאתר, אתרי מאמרים שמפרסמים תכנים, אינדקסים מקצועיים וכו'). גם כאן Google עושה מאמצים רבים ורצופים כדי לדאוג שתוצאות החיפוש המוצגות יהיו הכי נכונות ומדויקות כדי לספק את התשובה לגולש שמחפש דרך המנוע שלהם. רק לאחרונה עודכן האלגוריתם שמדרג אתרים בתוצאות החיפוש והוא צפוי להמשיך ולהתעדכן ככל שהטכנולוגיה מתפתחת והאתרים מספקים מענה נכון ומדוייק יותר עבור הגולש. אם אמרנו שמדובר בתהליך ארוך וזה חסרונו, הרי שהיתרון בשיטה זו הוא שהתהליך משתלם הרבה יותר לטווח הארוך. הפרסום הממומן בתקציב חודשי יקר לפעמים פי 4 או 5, ולעיתים אף יותר מכך.

אז אם נסכם –
כל איש מקצוע יודע שאתר מגייס לקוחות באמצעות מנוע החיפוש.
מנוע החיפוש מציג שתי אופציות: פרסום ממומן וקידום אורגני.

הפרסום הממומן מניב חשיפה מידית והעלות היא בהתאם. הקידום האורגני, לעומתו, הוא השקעה לטווח ארוך. בעלי עסקים שרוצים לקוחות כעת ולקוחות רבים יותר בעתיד ינהלו קמפיין פרסום ובמקביל יפתחו בתהליך קידום ארוך טווח.

ואם בכל זאת אין ברירה וחובה לבחור בין השניים...? אם יש משהו שלמדתי מההתנהלות שלי מול בעלי עסקים במרוצת השנים זה שאנשי עסקים מצליחים יודעים שהשקעה לעתיד היא הדרך הנכונה!

ועכשיו כשיש לך זרימה קבועה של לקוחות חדשים שמרוצים מהשירות הטוב שלך, מה עושים איתם? מספקים שירות טוב ומקצועי כדי להשיג דרכם לקוחות חדשים נוספים שלא נחשפו ליחסי הציבור של האתר עד כה.
גיוס לקוחות חדשים דרך הלקוחות הקיימים הוא כלי חשוב בתפעול של כל עסק. לשמחתנו, באינטרנט יש לך כלים חזקים ופשוטים לשימוש שיאפשרו לך לעשות זאת. ביניהם ניתן למנות תחרויות נושאות פרסים ללקוחות שימליצו עליך הכי הרבה, ניהול מועדון חברים בשיטת "חבר מביא חבר" שתזכה את הממליץ בקופון על כל לקוח שגייס, שילוב של כפתור Like באתר שלך כך שכל מי שרוצה יוכל להמליץ עליך ועל השירות הטוב שלך לכל החברים ובל נשכח - דיוור אלקטרוני לרשימת התפוצה עם מבצעים ללקוחות ותיקים, כי הם יודעים להעריך אותך טוב יותר מכל לקוח אחר.

למקומות, היכון, צא!

לשרותכם,
אחיעד סער
מנהל מחלקת יעוץ אסטרטגי
livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך!

לעמוד הפוסט תאריך: 11/12/2011 14:16:00 תגובות:

אסטרטגיות שיווק – תוכנית השותפים של לייבסיטי

תוכנית שותפיםתוכנית השותפים של לייבסיטי היא בין תוכניות השותפים המשתלמות ברשת – תוכנית שותפים זו מציעה עמלות מהגבוהות שניתן למצוא, תוך פרסום מוצר איכותי בעל דרישה נרחבת בשוק. מי שמתחיל לעבוד בתוכניות שותפים מוצא את עצמו לעיתים במצב בו הוא אינו יודע כיצד להתחיל: ישנם מגוון דרכי הפצה שונות ברשת, ולא תמיד ברור כיצד ניתן למנף את האפשרויות הרבות הגלומות באינטרנט להפצה של מוצר.

בעת פתיחת החשבון, השותף מקבל באופן מיידי קישור מיוחד אשר דרכו הוא יכול להתחיל לצבור עמלות. בנוסף לכך, החשבון מציע חומרי פרסום מוכנים, כדי להקל על תחילת העבודה: באנרים, חומר גרפי ועוד.
במאמר זה נסקור חלק מהדרכים האפשריות לפרסום ושיווק המוצר וכיצד ניתן להפיץ את הקישור המיוחד באופן אופטימלי. כל שותף חופשי לבחור אילו מהאפשרויות השונות מתאימות לו באופן אישי. באופן טבעי, לכל שותף יתאימו דרכי פעולה שונות על בסיס האופי שלו והפעילות הקיימת שלו ברשת, כך שבמסגרת מאמר זה ננסה גם לתת מספר טיפים לגבי מינוף הנוכחות הקיימת ברשת לטובת הפקת רווחים באמצעות תוכנית שותפים.

חשוב לציין כי בכל מקרה יש להקפיד ולהתנהל בדרכים לגיטימיות בלבד, תוך שימור על תדמית המוצר והחברה – הרי פרסום באמצעים שאינם כשרים ימזער גם את סיכויי הרווח של השותף.

אסטרטגיות שיווק – הפצת תוכנית השותפים דרך אתר האינטרנט שלך

במידה והשותף מנהל אתר אינטרנט קיים – ניתן לפרסם את הקישור באתר במסגרת המלצה. אם האתר בנוי על פלטפורמת בניית אתרים של לייבסיטי – מה טוב: ניתן להציב טקסט בתחתית האתר או בצידו ולהמליץ על פלטפורמה זו. לדוגמא: “אתר זה נבנה על גבי מערכת בניית האתרים של לייבסיטי. מעוניין לפתוח אתר גם כן? לחץ כאן". באופן זה, אם אתר השותף מצליח להרשים את הגולש, השותף יכול לקבל על כך תגמול כספי משמעותי!
במידה והאתר לא נבנה על פלטפורמה זו, עדיין ניתן להמליץ על המוצר על סמך בדיקה או היכרות. לדוגמא, באתר שמהווה בלוג בנושאים טכנולוגיים, ייעוץ תעסוקתי, סיוע בפתיחת עסק, עבודה מהבית וכדומה – ניתן להמליץ על המערכת כמערכת נוחה לבניית אתר ללא ידע טכני – לפרסם קישור, וליהנות מהרווחים.
אתרים רבים מפרסמים מוצרים על סמך התנסות אישית או שימוש פרקטי לציבור הקוראים.

אסטרטגיות שיווק – הפצה על סמך קשרים אישיים למעגל החברים הקרוב

לחלקנו, באופן טבעי, יש נוכחות ברשת המבוססת על היכרות אישית עם אנשים. לחלקנו מדובר ברשימת חברים נרחבת בפייסבוק, עבור אחרים – רשימת אנשי קשר על בסיס היכרות עסקית או רשימת אנשי קשר בתוכנת המסרים המיידיים.
כולנו כבר יודעים כי המלצה ממכר משמעותה רבה יותר מפרסום ברשת – שיטת פרסום שלמה הקרויה "מפה לאוזן" (WoM) מתבססת על רעיון זה. העיקרון המרכזי הוא שהמלצה בין מכרים, על סמך היכרות אישית, היא חזקה יותר מפרסום רגיל, ובהכרח תהא רלוונטית יותר.
בהקשר של תוכנית שותפים, במידה והשותף מכיר אנשים שיכולים להזדקק לשירותי בניית אתר או לשירותים מקיפים לאתר – ניתן להמליץ על מוצרי לייבסיטי ולצרף את הקישור המיוחד. אם פעם היינו אומרים "ותגיד שאני שלחתי אותך", היום מבקשים ללחוץ על קישור השותף.

אסטרטגיות שיווק – הפצה דרך קהילות ופורומים

כחלק מהנוכחות הוירטואלית של רובנו, חלקנו הגדול לוקח חלק בקהילות ופורומים שונים ברשת. בין אם מדובר בפורום חברים על בסיס היכרות מוקדמת (פורום לחברים מהמילואים, לדוגמא) או פורום מקצועי שנותן מענה לגולשים מזדמנים בנושאים טכניים – לגולשים רבים יש מוניטין חיובי וגושפנקא מקצועית. עבור אנשים כאלה – רשת שותפים מהווה הזדמנות לרווח רב ומתן אפשרות ממשית לחברי הקהילה לתגמל את הכותב על ההשקעה הרבה שלו.
מכיוון שבעצם ממליצים על מוצר, התגמול של השותף נעשה על ידי החברה ולא המשתמש שקיבל את ההמלצה. מצד שני, המומלץ משלם על המוצר אותו חיפש ומוצא למעשה את מבוקשו. זהו מצב שבו כולם מורווחים, ולמקבל ההמלצה לא יפריע לעבור דרך קישור מסוים ולתגמל את הממליץ, מלפנות לחברה ישירות.
בהקשר זה, קיימים ברשת עשרות פורומים העוסקים בבניית אתרים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט, עיצוב אתרים, ייעוץ עסקי, עבודה מהבית, ניהול עסק וכיוצא בזה: המלצה טובה תתגמל גם את הממליץ וגם את המומלץ.

אסטרטגיות שיווק – הפצה ללקוחות תוך מכירת מוצרים

ישנם בעלי מקצוע רבים בשוק הנותנים כבר מענה לצרכים שונים בתחום האינטרנט. לדוגמא: מעצבי אתרים ומקדמי אתרים רבים שמוכרים שירות משלים הקשור לעולם האינטרנט, מנהלי מותג וכיוצא בזה. בעלי מקצוע אלו יכולים לעשות רווח ממשי רב מתוכנית השותפים של לייבסיטי, שכן מדובר במוצר שקל להמליץ עליו והוא כבר קרוב לתחום הפעילות שלהם. לקוח התעניין בעיצוב אתר? ניתן לשלוח לו המלצה על מערכת ניהול התוכן של לייבסיטי ולהמליץ עליה כבעל מקצוע – אם הלקוח ישתכנע, בעל המקצוע יזכה בתגמול נוסף מעבר לעסקה שלו עם הלקוח. אלו הם מצבים בהם קל להמליץ על מוצר, ורובנו כבר היינו במצב כזה, הן מהצד הממליץ והן כמקבל ההמלצה. על רעיון זה מתבססת שיטת המכירה של "מוצרים נוספים בקופה" בסופרמרקטים, תרופות ספציפיות עליהן ממליץ הרופא או תוסף לדלק שעליו ממליץ המתדלק בתחנת הדלק – במידה וכבר הצלחנו לבסס מערכת יחסים של מוכר-קונה, קל להמליץ על מוצר נוסף לטובת עוד פוטנציאל לרווח. ההבדל הוא שבמקרה של תוכנית שותפים, הלקוח לא מרגיש שמנסים למכור לו עוד מוצר – מכיוון שהוא לא משלם סכום נוסף לבעל המקצוע, אלא השותף מרוויח בדרך עקיפה שאינה מהלקוח ישירות.

אסטרטגיות שיווק – פרסום ברשת

לאלו מהקוראים אשר יש להם ניסיון בפרסום ברשת, דרך שיווק זו תקרוץ במיוחד. שיווק ופרסום ממומן באינטרנט הוא תחום חזק מאוד הצובר תאוצה רבה בשנים האחרונות, עקב היותו רלוונטי, ממוקד ומדוייק – ניתן לקבוע למי תוצג ההודעה, מתי, לאיזה חתך דמוגרפי וכן הלאה. בנוסף, פרסום ברשת משתלם יותר לרוב מכיוון שהתשלום מתבצע על סמך פעולה בלבד – כלומר אין חיוב על חשיפה אלא על פעולה, לפחות ברשתות הפרסום הגדולות דוגמת AdWords.
נכון, בדרך זו נדרשת השקעה כלכלית (אם כי, גם זמן שווה לכסף) – אך חשבו לשנייה על החזר ההשקעה (ROI): השותף המפרסם ישלם רק על לחיצות – כלומר, מי שכבר התעניין במודעה – ולכן הסבירות לכך שאותו לוחץ ירכוש גדל משמעותית. מתוך כך, התגמול שהשותף יקבל מרכישת החבילה מכסה את עלויות הפרסום ואף חורג מהן, גם בתחזית הפאסימית ביותר. לכן, קמפיין פרסום שמנוהל בצורה נכונה ואופטימלית יביא איתו רווחים משמעותיים מאוד, שכן על אף ההוצאה – ההכנסות גדלות עקב רלוונטיות הפרסום.

לסיכום, ניתן לציין כי ישנן דרכים רבות לפרסם את קישור השותף ולהרוויח כסף. אנו ממליצים שכל שותף יבחר לעצמו את הדרכים בהן הוא שולט במידה הרבה ביותר וימנף את הכישרון הטבעי וההשקעה הקיימת בתחומים השונים לטובת הפקת רווחים.
נצלו את מעמדכם ברשת לטובת הגדלת ההכנסה הפאסיבית ותוכלו להרוויח אלפי ועשרות אלפי שקלים בכל חודש – תוכנית השותפים של לייבסיטי תסייע למנף נוכחות וירטואלית לכסף ממשי!

בברכת הצלחה ושותפות פוריה,
שרון חלבני,
מנהלת שיווק livecity

לעמוד הפוסט תאריך: 13/03/2011 14:17:00 תגובות:

הממשק החדש עולה לאוויר!

כמה פעמים בחיי חברה, זוכה מוצר הדגל להמצאה מחדש? על אחת כמה וכמה כשמדובר במוצר שנמצא באוויר ומשרת אלפי לקוחות במקביל בכל רגע נתון?
זוהי שאלה שהתחבטנו בה במשך חודשים ארוכים. ברור מאליו שחידוש לא יכול להיות גרפי בלבד – דרוש ערך מוסף רב ושיפורי ליבה כדי להביא לעליית מדרגה של מוצר שכבר הוכיח את עצמו.
נכון להיום, כ-8100 אתרים פעילים מקבלים מענה שוטף על בסיס יומיומי ממערכת ניהול התוכן שלנו, לכן כל שינוי וכל פעולה דורשים מחשבה ותיכנון רבים.

הרעיון לפתח ממשק ניהול חדש הועלה לאוויר עוד לפני כשנתיים, מיד אחרי שהעלינו לאוויר את הממשק הקודם. התחלנו לאסוף פידבקים מלקוחות ולחקור את התהליך מיסודו. נכון - גרסה זו נתנה מענה יעיל למדי לצרכים של בוני האתרים דאז, אך המשכנו לחקור ולראות כיצד ניתן לקצר תהליכים, להביא לידי אוטומציה ולהפוך את כל המוצר לנגיש יותר. בל נשכח שהכלים בהם אנו נעזרים לפיתוח משתדרגים ומציעים לנו יכולות חדשות – לכן מן הראוי שנציע הלאה את הטוב ביותר האפשרי.
חקרנו את התהליכים הבסיסיים ביותר – הוספת עמוד חדש, הוספת תוכן ותמונה – ובדקנו כיצד ניתן לקצר אותם, “לגלח" עוד קליק או עוד פעולה. ניסינו לחקור לאו דווקא מה הגיוני לנו, אלא מה הגיוני לאדם שפתח אתר בפעם הראשונה בחייו ומה הוא יצפה למצוא שם. הקפדנו לא לראות דבר כברור מאליו וחקרנו לעומק מהו המוצר אותו נרצה להציע כדי לחסוך ללקוחותינו זמן ומאמץ.

העבודה לא היתה פשוטה. כלים נחקרו וננטשו, למדנו דברים רבים חדשים ובנינו "על הדרך" עשרות כלים שהיוו מעין הכנה ופלטפורמה למוצר שנרצה להציע בסופו של דבר. העבודה על גרסה זו היתה ממושכת – פרי תהליך למידה רב-שנתי של צוות מתכנתים מוכשר מאוד. כשהיינו קרובים למוצר שלם ברמה המניחה את הדעת, עלה רעיון שטרף את כל הקלפים מחדש – לבנות ממשק לבניית אתר על ידי גרירה. הרעיון הזה היה כל כך מהפכני – שהחלטנו לבדוק מיד אם הוא אכן פרקטי.

הדרך מהרעיון לביצוע לא היתה פשוטה – שינוי התפיסה חייב אותנו ללמוד כלים חדשים ולהתמקצע בתחומים בהם לא היתה לנו נגיעה קודם לכן. הפרוייקט זכה להתייחסות נרחבת מבעבר – מלבד עבודת הפיתוח, מעצב בכיר עובד במקביל על הקונספט הגראפי של המוצר וביקורות איכות מבוצעות ללא הרף. כך, אחרי חודשים של עבודה מפרכת סביב השעון – סוף סוף אנו מוכנים להשקה הרשמית והחגיגית של הממשק החדש, הזכה לכינוי "גרסה 5”.



במסגרת העבודה – המוצר הומצא מחדש. יצאנו מהקופסא וחקרנו את כלל התהליכים המרכיבים את המערכת, ואז בנינו אותם מחדש. הדגש הוא על נוחות, קלות שימוש ונגישות לבעל האתר אשר לא עבד עם מחשב מימיו.
מצד שני, גם מקומם של המשתמשים המתקדמים לא נשכח. התהליכים הקיימים והחדשים זכו לשדרוגים רבים מבחינת יכולתם לאוטומציה וביצוע שינויים מרחיקי-לכת פעם אחת בלבד. בנוסף לכך, הוספנו כלים רבים שהתאפשרו רק בזכות הגמישות שהממשק החדש מאפשר לנו – על כן, בנוסף לכלים החדשים כרגע, הממשק החדש יאפשר לנו הוספת כלים חדשים גם בעתיד.

מספר חידושים שיש לציין:

יצירת תכנים בגרירה
ממשק "גרסה 5” מאפשר לגרור תכנים לתוך העמוד, ואז למלא אותם. גישה זו מאפשרת תכנון תוך כדי בניה, תוך חיסכון זמן בלתי נתפס. לדוגמא – אם בעבר לקוח היה נדרש ליצור טבלה או לכתוב קוד על מנת לבנות עמוד המחולק לעמודות, כעת ניתן לגרור תבנית פנימה וסיימנו. כל מה שנשאר הוא לגרור פנימה תכנים. שיטת הבניה הינה ויזואלית, אין צורך בניסוי וטעיה והפעולות הרבה יותר אינטואיטיביות והגיוניות.
תוך כדי יצירת ממשק גרירה מלא, עלה בידינו להוסיף יכולות נוספות לאתר, כגון תמיכה מובנית בהוספת מפות, נגני מוזיקה ווידאו מתוך המערכת, עורך תמונות מתקדם ועוד.

קיצור תהליכים
נוספו כלים רבים למערכת שמטרתם לחסוך זמן וליצור אתר טוב יותר בקלות. כלים שהשתמשו בתבניות מוכנות מראש - דוגמת כותרות עמודים, תבניות מוצר, תבניות עמוד ועמודי מוצר. תבניות אלו, הנבנו על ידי מעצבים מומחים, ניתנות לעריכה ושינוי מלאים כדי לעמוד בדרישות ספציפיות של בעל אתר המעוניין בכך.
בנוסף, כלים דוגמת תבנית לבלוג והגדרות גלובליות מאפשרות בניה של עמודים רבים לפי תבנית קבועה מראש.


כלים חדשים
לא ניתן להעלות ממשק חדש ללא יצירת כלים חדשים ויעילים תוך מתן פונקציונליות נוספת. הוספנו כלים רבים שהשפעתם ניכרת לגולשים – עמודי בלוג, לוחות שנה, הפניות 301 לעמודים ועוד – כלים הנותנים לבעלי אתרים יכולת להציע תוכן בדרכים חדשות.
בנוסף לכך, כלים רבים נוספו לאיזורי "מאחורי הקלעים" תוך מתן יכולות ניהול חדשות לבעלי האתרים: ניתוח SEO מלא של העמודים, ריכוז הודעות, עורך קוד מתקדם, יכולת למעצבים לשתול CSS מותאם אישית וכולי.

מילות סיכום
אנו גאים להשיק את הממשק החדש, פרי אינספור שעות עבודה, הפקת לקחים וביצוע בדיקות. אנו מאמינים בלב שלם שהמוצר החדש יענה על צרכים קיימים רבים ואף יציע פתרונות לצרכים שעדיין לא קיימים.
בשלב הראשון – הממשק עולה ב"גרסת בטא" (Beta) לצורך התרשמות, לימוד ואיסוף פידבקים מכם, הלקוחות. אנו ממשיכים לעבוד סביב השעון על יישום הלקחים שמופקים תוך כדי עבודה שוטפת ומעשית ומתייחסים לפידבקים בזמן אמת. בעתיד הקרוב, הממשק יעלה באופן סופי לכל לקוחותינו וניתן יהיה ליהנות מכל הכלים והיכולות החדשות בצורה מלאה. הוספנו עבורכם כפתור "משוב" מיוחד שיספק אפשרות לכל אחד לשלוח רשמים ותגובות. נשמח לשמוע את דעותיכם ולהמשיך לשפר ולהשתפר ללא הפסקה.

בברכת יצירה נושאת פרי,
פשה קגן
בשם כל משפחת לייבסיטי

לעמוד הפוסט תאריך: 02/03/2011 10:01:00 תגובות:
מספר עמודים: 4
 1  2 3 4   הבא   
 
© 2014 Livecity. All rights reserved