בניית אתרים - livecity - תכנית המפיצים של livecity
תכנית המפיצים של livecity
דף הבית >> בלוג החברה >> תכנית המפיצים של livecity
תכנית המפיצים של livecity היא בין תכניות המפיצים הוותיקות והמשתלמות ביותר בתחום בניית אתרים.
התכנית קיימת מעל שמונה שנים ומונה מאות מפיצים ממגוון רב של תחומים.

במסגרת תכנית מפיצים של livecity ניתן לשווק את מערכת בניית האתרים שלנו, על כל הכלים שבה, תחת מותג המפיץ ולמכור אותה ללקוחות הקצה שלו בכל צורה בה יבחר.

מצד אחד, ניתן לאמץ את המודל של לייבסיטי ולהציע מערכת בניית אתרים בשיטה של "עשה זאת בעצמך" או מצד שני, ניתן לשלב את המערכת במודל עסקי קיים כמוצר מרכזי או מוצר ערך מוסף. למשל, להוסיף אפשרות של "פתיחת אתר" לחברי הפורטל או להציע אחסון ומערכת ניהול תוכן בנוסף לשירותי העיצוב שהמפיץ כבר מספק.

אין צורך בידע טכני, ניסיון או השקעה של משאבים בשביל להתחיל. תכנית המפיצים שלנו מאפשרת למפיצים להציע פתרון מקיף ומשכנע יותר ללקוח ובמקביל עוזרת למפיץ לפתח אפיקי רווח חדשים ויציבים שדורשים מאמץ מועט ומבטיחים הכנסה משמעותית ומצטברת.

בין המפיצים השונים ניתן למצוא לא רק אנשי מקצוע כמו מעצבי אתרים, מקדמי אתרים ובוני אתרים, למעשה כל עסק שמספק ללקוחות שלו מוצר שיווקי או פרסומי יכול להרוויח. בין המפיצים השונים ניתן למצוא בעלי אינדקסים, חברות פרסום, חברות דפוס, יועצים עסקיים, בתי תוכנה ועוד.

מאחר ומערכת הניהול שלנו מציעה פתרון מושלם ואיכותי לעסקים קטנים ובינוניים שמעוניינים להקים אתר אינטרנט, כל עסק שפונה לעסקים קטנים ובינוניים יכול למצוא דרך לשלב את תכנית המפיצים במודל העבודה שלו ולהגדיל את המחויבות של הלקוח, ליצור תזרים מזומנים קבוע ולבדל את עצמו מהמתחרים.

תכנית המפיצים ממבט של מעצב אתרים או מעצב גרפי
"בניית אתרים" מקושר באופן טבעי לתחום עיסוק זה. הלקוח שמעוניין בעיצוב ניירת משרדית, לוגו או פלאייר יבקש למצוא באותו המקום גם פתרון לאתר האינטרנט שלו. עם זאת, ללא ידע בניהול שרתים, כתיבת קוד ברמה גבוה, או מערכת ניהול להעביר ללקוח בסוף, הנושא יכול להיות יקר ולגזול זמן רב שלמעשה פחות משתלם עבור המעצב.

בתוכנית המפיצים שלנו אנחנו מספקים למעצב את הפתרון הטכני, המעצב צריך רק לעצב ולהטמיע את העיצוב על המערכת, לא רק שאין צורך להוציא כל כך הרבה כסף על מפתחים והטמעה, הלקוח גם לא יהיה חשוף למתחרים וכשיעלה צורך נוסף אצל הלקוח, המעצב יהיה המקור שלו לכל בקשה.

בנוסף, הלקוח יצטרף למאגר הלקוחות לאחר הקמת האתר ולא יופנה לחברת אחסון חיצונית, ז"א שהמעצב ימשיך להרוויח על חבילות האחסון בכל שנה. ככל שמאגר הלקוחות גדל כך גם ההכנסה הפאסיבית שלך כמפיץ גדלה.

תכנית המפיצים ממבט של בונה אתרים
בניית אתר מאפס או הוספת פיצ'רים לאתר קיים יכולה לגזול זמן רב. וזמן שווה כסף. יש פרויקטים שפשוט לא משתלם להשקיע עליהם את זמן הפיתוח, אם זה חנות וירטואלית לעסק עם תקציב נמוך, פורום לאיש שיווק, יזם צעיר שמעוניין באתר תדמית.

אנחנו כבר פיתחנו מערכת מצוינת שניתן להקים עליה עשרות אתרים במהירות, ללא טיפול בבאגים ועדכונים וללא צורך בבדיקות תקינות. המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, שרתים מהירים, עדכונים שותפים וכל זה תחת המיתוג של בונה האתרים ובעלויות סופר משתלמות.

תכנית המפיצים ממבט של מקדם אתרים או איש פרסום
שימוש במערכת ניהול תחסוך למקדם האתרים זמן רב בהתעסקות מיותרת בלימוד מערכת חדשה בכל פעם. כלים מובנים יקלו לנהל את תהליך הקידום והעובדה שגם אנחנו משתמשים באותה המערכת מבטיחה שתמיד נדאג לשמור אותה בקדמת הטכנולוגיה, אלפי אתרים שמנוהלים על המערכת נמצאים במקומות מובילים במנועי החיפוש.

יועץ שיווק, יזם, בית דפוס או כל עסק שפונה לעסקים קטנים ובינוניים
בשווקים של היום הזמינות לטכנולוגיה ומידע מאוד גבוהים, והחדרת יתרונות תחרותיים יצירתית חשובה יותר מתמיד. בעזרת הוספת ערך מוסף ללקוח ניתן ליצור בידול ופתרון מלא מול המתחרים. ולכן עבור עסק שפונה לעסקים קטנים ובינוניים, שילוב מערכת הניהול שלנו בהצעה ללקוח תעזור להגדיל את ההכנסות, לחזק את הקשר עם הלקוח ולהציע ללקוח בית אחד לכל הצרכים שלו.

תוכנית המפיצים שלנו מציעה:
עמלות גבוהות - אצלנו 40% עמלה היא רק קצה הקרחון.
מוצר מבוקש - תחום בניית אתרים בצמיחה ואנחנו חוד החנית.
הכנסה פסיבית - כל עוד אתר הלקוח פעיל, תהנה מרווח גבוה ומצטבר.
עצמאות מלאה - המחיר שלך, המותג שלך, הרווח שלך!
תשתית - שירות אדיב, ידע טכני, שרתים יציבים ומאובטחים. לנו יש את הכל.

ניתן לקרוא עוד על התכנית באתר המחלקה בכתובת: Resellers.LivCity.co.il



בברכה,
גיא שלי - סמנכ"ל ומנהל תחום המפיצים
livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך!



 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved