בניית אתרים - livecity - בלוג החברה
בלוג החברה
דף הבית >> בלוג החברה

תוכנית שותפים

מרוצה מאתר האינטרנט שלך? 

כבר המלצת לחבר לפתוח אתר ב- livecity? הגיע הזמן שתקבל על זה כסף!

אחד מתוך חמישה לקוחות חדשים שבונים אתר על מערכת לייבסיטי מגיע דרך המלצה.
חשבו איזה נתון מדהים ותבינו שהשאלה המתבקשת היא "מה יוצא לי מזה?".
ובכן, מאז ומתמיד הצענו לקבל חודש בחינם לחבילת השימוש על כל המלצה – בנוסף לכך, החלטנו להעלות את התגמול לשלב הבא ולהציע הטבה כספית לממליצים.

מודל תגמול זה, הנקרא "שותפים", מציע לכל אחד לפתוח חשבון שותף בחינם: ותוך מספר רגעים לקבל קישור ייחודי לפתיחת אתר ולהציע אותו לחבריו. על כל עסקה שתיסגר דרך הקישור, יזוכה השותף באחוז גבוה מגובה העסקה כולה.

הרעיון של שיווק באמצעות המלצה קיים בשטח כבר זמן רב: כולנו נדע לסמוך יותר על המלצה של חבר קרוב, בעל ניסיון או לקוח קיים. החידוש הגדול הוא שכעת ניתן לקבל תגמול כספי על המלצה נושאת פרי. מדובר במודל שבו כולם זוכים: לקוח הקצה מקבל מוצר שממילא חיפש והשותף (אתם) מקבל תגמול כספי על עצם ההמלצה.

וכדי להפוך את תוכנית השותפים שלנו למשתלמת ביותר, החלטנו על עמלות גבוהות באופן יוצא דופן: 30% מגובה העסקה לעסקאות בארץ ו- 60% מגובה העסקה לעסקאות בחו"ל. המשמעות הינה דרמטית – המלצה שמסתיימת בקניית המוצר תשלשל לכיסו של השותף סכומים נכבדים.

עמלות שותפים

בעלי עסקים רבים ממליצים לחבריהם לפתוח אצלנו אתרים – הגיע הזמן שיתחילו להרוויח כסף בזכות ההמלצה! זה קל, פשוט וכל אחד יכול!

לפתיחת חשבון שותף, לחצו כאן. לפרטים נוספים, ניתן להיכנס לאתר השותפים החדש.

בברכה,
צוות לייבסיטי - שותפים ביחד איתכם להצלחה!
לעמוד הפוסט תאריך: 23/02/2011 14:19:00 תגובות:

סיכום שנת 2010

שנת 2010 עוד מעט מאחורינו ואנו לקראת השנה החדשה – שנת 2011! 

שנת 2010 - אז מה היה לנו השנה:
לאורך שנת 2010 מעל ל- 2500 בעלי עסקים ואנשים פרטיים העלו באמצעות המערכת שלנו אתר חדש לאוויר והם מתווספים לאלפי הלקוחות הקיימים במשפחת לייבסיטי.
כבר בתחילת השנה שמנו לנו למטרה לספק לכם, הלקוחות, את כל השירותים להם אתם זקוקים בתהליך הקמת האתר ותפעול העסק באינטרנט.
הגדלנו את כל מחלקות החברה, מצוותי התמיכה והפיתוח ועד צוותי הקידום, השיווק והעיצוב שלנו וכיום 43 אנשי שירות נמצאים כאן כדי לתת מענה לכל צרכי הלקוחות.
בשנה האחרונה קיבל כל אחד ואחת מכם מספר טיפים לשיפור פני אתר האינטרנט שלו. טיפים אלה נכתבו ונבחרו בקפידה מתוך הניסיון שצברנו לאורך השנים ומתוך מחשבה לעזור לכם להשיג כמה שיותר מהעסק שלכם באינטרנט.
אנו משתדלים לשדרג את המערכת שלנו ולהתאימה לשינויים בטכנולוגיה ומנסים להמציא אותה כל פעם מחדש, מתוך אמונה שאתרים איכותיים ולקוחות מרוצים הם הראי של חברתנו.
אנו דואגים להמשיך ולטפח את ההון האנושי הטוב ביותר בעבורכם ובעבור הלקוחות העתידיים שלנו.
שמחנו בשנה זו לתרום את המערכות שלנו לעשרות עמותות וארגונים ללא מטרות רווח.
אנחנו מאמינים בכל אחד ואחת מכם ומודים לכם שבחרתם בנו להצגת השירותים והמוצרים שלכם ברשת האינטרנט.

שנת 2011 - אז מה צופה לנו השנה הבאה?
אנו מאמינים ומקווים ששנת 2011 תהיה שנת עסקים פורייה ומאחלים לכם ולנו שנה מעניינת ומאתגרת, שתכלול התפתחות לשווקים חדשים, גיוס לקוחות נוספים והגדלת המחזורים העסקיים.
גם אנחנו כעסק יודעים, ששירות הלקוח הוא מעל לכל, לכן עמלנו בשנה האחרונה על מערכת ניהול תוכן חדשה שתעלה לאוויר בימים הקרובים, ותעזור לכל אחד ואחת מכם ליעל את תהליכי העבודה באתר ותחסוך לכם שעות וימים של עבודה, שיפנו לכם זמן לדבר העיקרי: הגדלת מכירת השירותים והמוצרים שלכם ללקוחותיכם.
אנחנו כאן בשבילכם, כדי לספק לכם את הטוב ביותר, האמין ביותר והנכון ביותר.

בהזדמנות זו אנו נשמח אם תשקיעו מספר דקות במילוי סקר לקוחות קצר, על מנת שנוכל להמשיך ולעשות עבורכם יותר גם בשנה הבאה.

בברכת שנה טובה,
ניר אלוש - מנכ"ל
ומכל משפחת לייבסיטי

לעמוד הפוסט תאריך: 26/12/2010 14:41:00 תגובות:

livecity עוברת למשרדים חדשים!

לכל לקוחות לייבסיטי, שלום רב! 

לאחר חודשים ארוכים של שיפוצים והכנות, בתחילת השבוע אכלסנו בשעה טובה את המשרדים החדשים של החברה.

במשך 6 וחצי שנות פעילותה של לייבסיטי, צפינו בחברה גדלה מחברה של אדם אחד שנותנת מענה ללקוחות בודדים לחברה המעסיקה כ-40 עובדים במשרה מלאה ונותנת סל שירותים מקיף במגוון תחומים לאלפי לקוחות. כחלק מתהליך הגדילה, גילינו שכדי להמשיך ולשאוף למעלה, חייבים להתחיל מהיסודות: כדי להמשיך ולשפר את איכות השירות דרושים עובדים נוספים, וכדי להעסיק עובדים נוספים דרושה סביבת עבודה התומכת בגיוסים השוטפים שאנחנו מבצעים.

לכם, הלקוחות הנאמנים, יש חלק בלתי נפרד מההצלחה ומההתפתחות של החברה. אתם אלו שהופכים אותנו למי שאנחנו ואנו מקווים שגם לנו יש חלק ולו הקטן ביותר בפיתוח ושיפור העסקים אותם אתם מנהלים.

המשרד החדש מהווה תפיסה חדשה ודרך חדשה לחברה. בין השינויים הבולטים: סביבות עבודה שתוכננו בקפידה – כך שעובדי אותה מחלקה יכולים להעשיר אחד את השני בחלל משלהם, חלוקת משרד אסטרטגית שמעודדת שיתופי פעולה, חדר פנאי בו יכולים עובדי החברה להירגע ולנוח, מטבח מאובזר ועוד ועוד... הכל במטרה ליצור סביבת עבודה שנעים להיות בה ונותנת לעובדים יכולת לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר.

לאחר מספר חודשים של בניה והכנות קפדניות, נבחר התאריך המיוחד 10/10/10 כתאריך שבו המשרדים החדשים אוכלסו על ידי עובדי החברה.

להנאתכם, הוספנו תמונות מתהליכי הבניה, כדי שתוכלו לראות את כל שלבי העבודה – מאתר בניה, כל הדרך עד לכניסה החגיגית.



לכניסה לאלבום התמונות לחצו על התמונה


מעוניינים להכיר קצת יותר את האנשים שעומדים מאחורי המערכת? כנסו לעמודי הפייסבוק והטוויטר ועקבו אחרי אלבומי תמונות נוספים ועדכונים בזמן אמת.

 


בברכה,
משפחת לייבסיטי - בניית אתרים

לעמוד הפוסט תאריך: 13/10/2010 14:22:00 תגובות:

10 טיפים לשיפור פני האתר!

לכל לקוחות לייבסיטי, שלום רב! 

כבר 6 שנים שמערכת לייבסיטי מהווה עבורכם פלטפורמה נוחה לבניית אתר האינטרנט העסקי שלכם. 
אנו כחברה, עושים הכל על מנת שהמערכת תתקדם ביחד עם הטכנולוגיה ולפעמים אף תשיג אותה, והכל על מנת שהעסק שלכם יצליח ויתקדם יותר.

לאורך השנים החברה צברה ידע רב מלקוחות, מספקים ובכלל, בהם הצלחנו לבודד את עשרת הגורמים העיקריים שבגינם אתר מסוים יכול להצליח על פני אתר אחר. 

מדוע ישנם אתרים שמצליחים יותר מאחרים? מה גורם לאתר אחד לנסוק, בעוד אתר אחר מדשדש עם מספר כניסות מצומצם? אחרי מעל ל- 150,000 אתרים שנפתחו במערכת שלנו, צברנו סטטיסטיקה רבה באמצעות התבוננות ולמדנו מהם הגורמים המשפיעים במידה הרבה ביותר על הגולש, חוויית השימוש שלו והרצון לפעול (לבצע רכישה, ליצור קשר). אנו מאמינים שידע זה צריך להיות זמין וידוע, כדי לסייע לבעלי האתרים במערכת להפוך למוצלחים יותר בתחום זה ולהביא למיצוי המוצר שאנו שמחים לספק. 

המחלקות המקצועיות שאנו מפעילים סייעו לנו באיסוף המידע, כך שנציג בפניכם לקחים של קמפיינים פרסומיים בעלי וותק של שנים, תהליכי קידום אורגני, עיצוב אתרים, מכירות ועוד. 
כלל הטיפים הם פשוטים לביצוע וזמינים לכל בעל אתר, כך ששינוי קטן יכול להביא עמו הבדל גדול. 

אנו נדאג להעביר אליכם מסקנות אלו וידע זה בצורה מסודרת, כולל דוגמאות מעשיות לאתרים שיישמו את ההמלצות בצורה מיטבית והוראות ספציפיות לביצוע - במייל קצר שיגיע אחת לשבוע במשך כשלושה חודשים. 

כל הטיפים יעלו בנוסף גם לרשתות החברתיות בהם אנו שומרים על קשר הדוק עם הלקוחות.
תוכלו להירשם אליהן ולקבל לשם את הטיפים אחת לשבוע:

 

הטיפ הראשון יישלח אליכם כבר בתחילת השבוע, אז תתחילו להתכונן...

בברכה
פשה קגן,
צוות לייבסיטי - בניית אתרים
לעמוד הפוסט תאריך: 22/07/2010 08:35:00 תגובות:

"עיקבו אחרינו" - livecity עכשיו בפייסבוק ובטוויטר

שלום לכולם,

עם כניסתנו לעשור אזרחי חדש, חיפשנו דרכים נוספות בהן נוכל להיות בקשר רציף עם לקוחות מערכת בניית האתרים שלנו.

בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות כגון Facebook ו- Twitter תפסו מקום של קבע בחיי היום יום של כולנו ועל כן, החלטנו לפתוח כרטיס עסקי באותן רשתות על מנת שנוכל לשמור איתכם על קשר על בסיס יומי.

אנו, כחברה, מאמינים שעיקר כוחנו מגיע מקהילת המשתמשים הגדולה שצברנו במרוצת השנים. כניסה לרשתות החברתיות תאפשר לנו לנהל תקשורת מעט שונה עמכם, לקוחותינו, ותאפשר לנו לפעול בשקיפות ובשיתוף הקהילה.

כבר עכשיו אנו מקפידים לעדכן אותכם דרך ממשק הניהול או דרך המייל במידע שימושי חדש, עדכון או מוצר חדש שהתווסף, קישורים למאמרים חדשים שהועלו במרכזי ההדרכה וכולי.

הירשמו עוד היום לרשת החברתית המועדפת עליכם ותזכו לקבל הצצה לכל המבצעים החמים והעדכניים ביותר, לכל הדברים החדשים שעלו במערכת וגם הצצה ייחודית אלינו, האנשים העומדים מאחורי המוצר ומספקים לכם מידי יום שירות על מנת שתוכלו לקדם את העסק שלכם בעולם האינטרנט.

נשמח אם תצטרפו אלינו ותנצלו לטובתכם את כוחו של משאב זה.
אנו נמשיך לפתח ולהתפתח ביחד, באופן בו גם אתם תוכלו להיות שותפים להצלחה זו.

להצטרפות לכרטיס ה- Facebook - לחץ כאן
להצטרפות לכרטיס ה- Twitter - לחץ כאן


בברכת המשך שבוע מוצלח,
ושנה אזרחית נושאת פרי,

פשה קגן
לעמוד הפוסט תאריך: 18/01/2010 15:04:00 תגובות:

livecity - סרטוני הדרכה עם קריין מקצועי

בשנתיים האחרונות, צוות livecity  הקים במרכז ההדרכה של המערכת מעל 50 סרטוני הדרכה אשר מדגימים שלב אחרי שלב כיצד אפשר לבצע מגוון רב של פעולות, מהפשוטות ועד המסובכות ביותר, על מערכת בניית אתרים של החברה.
במהלך השנתיים האלה קיבלנו מכם מאות פידבקים על שיפור הסרטונים, בניית סרטונים חדשים ועוד...

אחד הדברים שהיו חשובים לנו בבניית מרכז הדרכה איכותי ואמין עבור בעל האתר בפרט ולגולש האינטרנט בכלל, הוא לאפשר לכל אחד לבנות ולעדכן את האתר שלו בכל שעה שהוא בוחר לעשות זאת וכמובן ללא תלות באנשי תמיכה או שירות.

בשבועות האחרונים livecity צירפה לכל סרטון הדרכה, קריין מקצועי שמקריא כל פעולה המתבצעת במקביל בסרטון ובנוסף לכל פעולה מתווסף הסבר כתוב המתחלף משקופית לשקופית.

בעזרת הקריין תוכלו לעבוד על האתר במקביל להפעלת הסרטון בחלון אחר תוך כדי שמיעת ההוראות ברקע ותוכלו לבצע פעולות במהירות וביעילות.

בהזדמנות זו חשוב לנו להגיד תודה לכל הלקוחות שדרשו מאיתנו להמשיך ולהשתפר. אנו נמשיך לעשות הכל על מנת להתמיד ולחדש עבורכם.

לכניסה למרכז ההדרכה ולצפייה בשלל הסרטונים תוכלו ללחוץ כאן: מרכז הדרכה

כמובן, שנשמח להמשיך ולקבל מכם הצעות נוספות כדי שנוכל להמשיך ולהשתפר עבורכם!
נודה לכם אם תעבירו אלינו הצעות נוספות ואנו נפעל לשילובם במרכז ההדרכה: Info@livecity.co.il 

בברכת סוף שבוע נעים,
ניר אלוש
מנכ"ל livecity
לעמוד הפוסט תאריך: 02/10/2009 14:24:00 תגובות:

קורס בניית אתרים livecity - קלאב 50

שבוע טוב,

כבר מעל 3 חודשים ש"קלאב50" - מועדון חברים יוקרתי לבני ה- 50 פלוס, מלמד ומעביר קורסים  על מערכת בניית האתרים של 
livecity.

קיום קורס מקיף ושלם לבעלי עסקים קיימים ופוטנציאלים נובע מהצורך האדיר של לקוחות המועדון לקדם ולנהל את העסק שלהם גם בעולם האינטרנט.

כבר היום, עשרות לקוחות הקלאב מנהלים אתר פעיל באינטרנט על מערכת בניית אתרים של 
livecity וקורסים חדשים נפתחים ברחבי הארץ מידי חודש.

עכשיו, אחרי כמה חודשי הרצה ולאחר שהקורס החל לצבור תאוצה, אנו גאים להציג לכם סרטון קצר שצולם בקלאב50, הממחיש את הצורך ואת היופי ב"יצירת אתר אינטרנט לעצמך".

 בינתיים תוכלו ליהנות מצפייה בסרטון של הקורס





בברכת שבוע טוב
ניר אלוש - מנכ"ל

livecity - בנה אתר אינטרנט בעצמך! 
לעמוד הפוסט תאריך: 01/09/2009 14:26:00 תגובות:

אתר חדש למחלקת הפרסום

שלום לכל לקוחות livecity, 

בבלוג הקודם נתתי מעט אינפורמציה והסברתי מהו פרסום אתרים ברשת האינטרנט (לחצו כאן לקריאת הבלוג). בעקבות פרסום הבלוג הקודם קיבלה המחלקה פניות רבות מאת לקוחות המעוניינים להצטרף לשירות.
במרוצת החודשים האחרונים עשרות לקוחות מרוצים התקדמו וגדלו מעסק של אדם אחד לעסק של מספר עובדים, כמות המכירות שלהם עלתה והעסקים התחילו לשגשג! קיבלנו פידבקים רבים, מעקבים צמודים עם הלקוחות הוכיחו שוב כי הפרסום ברשת פשוט עובד!

ניתן לראות שרבים הבינו את הצורך בפרסום העסק הפרטי שלהם ואת החשיבות בתשלום עמלה לאיש מקצוע שעבר הכשרה מתאימה. כאשר איש המקצוע, אשר יודע לעבוד בצורה חכמה ונכונה עם התקציב הפרסומי, יניב את התוצאות הטובות ביותר דבר זה יתבטא בהגדלת מס' הלקוחות הפוטנציאלים - וכמובן בהגדלת וההכנסות.

אני מנצלת הזדמנות זו כדי לספר לכם שבחודש האחרון השקנו מסלול הטבות חדש ללקוחותינו, בין ההטבות ניתן למצוא:

הנחות על שירותי פרסום אתרים
כדי להקל על הוצאות הפרסום של לקוחותינו אנו מציעים שלל הטבות והנחות על שירותי החברה. בין ההטבות תמצאו: עמלות ניהול מוזלות, קופונים בסכומים גבוהים, הנחות על שירותי הקמת קמפיין, הנחות על עיצוב האתר ועוד.

עיצוב עמוד נחיתה
עמוד נחיתה הוא הפנים של העסק והוא המקום שבו הגולש מחליט האם הוא עוזב וממשיך הלאה או נשאר והופך ללקוח. לכן, עמוד נחיתה מעוצב, ממותג וממוקד מגביר משמעותית את יעילות הקמפיין. פרסום שיסתמך על עמודי נחיתה יהיה בהכרח ממוקד יותר, יעיל יותר ובסופו של דבר רווחי הרבה יותר לבעל האתר.

הקמת קמפיין נוסף
ריבוי קמפיינים עוזר למנהל הקמפיין לבצע מהלכי חדירה אגרסיביים לשוק ובמקביל, מגדיל באופן משמעותי את היקף ההשפעה.

באנרים פרסומיים:
עיצוב הבאנר (סטטי ו/או פלאש) אשר ישלב בתוכו טקסטים, סלוגנים, תמונות ואלמנטים גרפיים.
מטרת העיצוב היא ליצור תדמית מסחרית ולהעביר מסר קליט, ענייני ואפקטיבי שיעודד את הלקוח הפוטנציאלי ללחוץ עליו ולרכוש את השרות ו/או המוצר שלכם.

כדי לבדוק אילו מן ההטבות מגיעות לך, פשוט לחץ כאן .

בהזדמנות זאת אני גאה להציג לכם את האתר הרשמי החדש של מחלקת פרסום האתרים ב- livecity בניית אתרים בכתובת: www.LoadPPC.co.il .
תוכלו למצוא שם את כל מוצרי המחלקה, החבילות החדשות שלנו, מאמרים מקצועיים בתחום הפרסום הרשתי ועוד דברים רבים וטובים.
 
שיהיה לכולנו שבוע מוצלח, עם הרבה עסקאות!


שרון חלבני
מנהלת צוות פרסום אתרים

sharon@livecity.co.il
www.LoadPPC.co.il
08-6466820 שלוחה 114
מוסמכת מטעם Google Adwords, לפרטים לחץ כאן.
לעמוד הפוסט תאריך: 02/08/2009 14:28:00 תגובות:

שימור לקוחות בעידן המודרני

לאחרונה, יותר ויותר חברות מתחום בניית האתרים, ומשאר התחומים גם, מגלות את מה ש-livecity ידעה מההתחלה - הנכס היקר ביותר הוא בסיס הלקוחות הקיים של החברה! אמנם איתור לקוחות חדשים הוא חשוב, אך שימור הלקוחות וטיפוח מערכת היחסים עימם לאורך זמן חשובים עוד יותר.

המגזין Marketing News בהוצאת איגוד השיווק האמריקאי, פרסם לאחרונה מגמות חשובות בשמירת נאמנות הלקוחות אשר הינם רלוונטיים כמעט לכל סוגי המוצרים או השירותים המשווקים בכל שוק מטרה קיים. בתחום ניהול התוכן ובניית האתרים, ניתן להתייחס לחלק מהמגמות הללו:

1. רמת ההשכלה באוכלוסיה הכללית עולה, ולא צריך להיות איש עסקים, עורך דין או רופא כדי להבין כשמישהו מנסה לרמות אותך. לקוחות מודרניים הם חכמים יותר ומצפים ליותר. הגישה שלהם למידע לשם ביצוע השוואות ולימוד מעמיק בטרם קנייה מעולם לא הייתה פשוטה יותר. כדי להצליח למכור ללקוח – צריך נותן השרות להציג ללקוח את כל המידע הקונקרטי באופן ברור ומסודר, כך שהלקוח יוכל לקבל החלטה מושכלת. רבים הסיכויים שלקוח כזה יהיה לקוח מרוצה וימליץ לאנשים אחרים להפוך ללקוחות גם כן. 
livecity החלה מזמן במהלך בונה אמון זה מול הלקוחות בדמות תקופת ניסיון ללא תשלום, ושרותי תמיכה בזמן אמת לאורך כל הדרך גם בתקופת הניסיון.

2. אופציות מרובות מובילות לניוד לקוחות בין חברות וחוסר נאמנות לנותן השרות. שמעת פעם על מישהו שעבר מ-HOT ל-YES, ואז בחזרה? או איים על מפעיל סלולרי בהתנתקות ומעבר לחברה השניה, או השלישית? זוהי מגמה מודרנית נפוצה, ומספיק לפשפש בזיכרון כדי להיזכר בבירור שאף פעם לא התקשרת לערוץ 1 ואיימת להתנתק מרשות השידור, כשהיה רק ערוץ אחד בטלוויזיה. באינטרנט, המצב עוד יותר מורכב: היכולת לברר ולדעת היטב את מהותו של כל נושא העולה על הדעת הכריחה את נותני השרות לוודא שהלקוח יהיה מרוצה מהשרות ומהמוצר, שהרי אם לא – יעבור הלקוח בלחיצת עכבר למתחרה... וישאר שם.

3. כח אדם יעודי לשרות הלקוחות הוא הכרחי. אם הלקוח צריך שרות, כדאי לוודא שבחברה שלך יש מישהו שמיועד לספק את השרות הזה - ובנפרד מהמחלקות העוסקות בתחומים מקצועיים, כמו: עיצוב, קידום ופרסום או מכירות. ללקוח מגיע שרות ממחלקה המיועדת לכך, ומעובדים שתפקידם הוא להבין את צרכי הלקוח, ולספק לו פיתרון הולם.

4. כדי לקנות בחו"ל לא צריך כרטיס טיסה, תאריך הפלגה, דוד עשיר בארה"ב או לחכות ליבואן שירים את הכפפה. 'קליק' אחד ואנחנו שם. המתחרים החדשים, הבין לאומיים, מציגים סטנדרטים שונים ומצריכים אסטרטגיות אמיצות מצד הגופים המקומיים כדי למנוע בריחת לקוחות וקטיעת הקשר עמם. יתרונות אלה יכולים להתבטא בתמיכה ובשרות לקוחות בשפה המקומית, במאמץ להבין את צרכי הלקוח ובהקמת מועדון לקוחות מקומיים. דרך נוספת היא, להציע את שרותיך בעולם ולייצר קהל לקוחות בארצות אחרות.

5. עלויות יחסי הציבור והפרסום באפיקים המסורתיים השונים עלו בשנים האחרונות, והמגמה הנגררת מכך היא עליה בשיווק המוצרים והמוצרים המשלימים לבסיס הלקוחות הקיים. הפילוח הממוקד במנועי החיפוש השונים אמנם מאפשר לגיס לקוחות חדשים בקלות, אולם אפילו הדרך הממוקדת הזו לגיוס לקוחות היא יקרה ומסובכת יותר מאשר שיווק לבסיס הלקוחות הקיים.

6. המתחרים. אם הלקוחות שלך לומדים להשוות בין ההטבות הניתנות על ידי חברות מתחרות ללקוחות כדי שינטשו את נאמנותם, או אפילו נחשפים לשמועות כאלה או אחרות שמפיצות חברות מתחרות, כדאי שיהיה לך ערך מוסף ומוניטין מוצק. או אם לצטט את ריצ'ארד באך: "חיה את חייך כך שלעולם לא תצטרך להתבייש אם דבר מה שעשית או אמרת יפורסם בעיתון – גם אם הדברים שפורסמו לא יהיו אמת". 

ישנן טקטיקות רבות הננקטות על ידי חברות שונות לגיוס לקוחות חדשים, ולשימורם. אנחנו בחרנו מההתחלה בדרך הישרה, הגלויה, בה הכל כלול – וידוע מראש – במחיר הוגן. עקב כך, ולשמחתנו, השינויים במגמות שחקר המגזין Marketing News לא השפיעו על בסיס הלקוחות הקיימים של החברה, וכמות הלקוחות המגיעה אלינו כתוצאה ישירה מהמלצה של לקוחות קיימים רק עולה מחודש לחודש. בנוסף, תוכניות המפיצים והשותפים שלנו תופסות תאוצה. תוכניות אלה מתבססות על שיתוף פעולה בינינו ובין הלקוחות שלנו וגולשים אחרים ברחבי העולם.
 
אנו מזמינים גם אותך להצטרף להצלחה!

לפרטים על תוכנית שותפים 
לחץ כאן
לפרטים על תוכנית מפיצים לחץ כאן

תמיד לשרותך,

אחיעד סער
מנהל מחלקת מכירות,

achiad@livecity.co.il
086466820 (שלוחה 120)
לעמוד הפוסט תאריך: 27/07/2009 14:28:00 תגובות:

הממשק החדש מחליף את הממשק הישן

בשעה טובה, ממשק הניהול החדש נכנס לשימוש ומחליף את הממשק הישן.

בסוף דצמבר 2007 ולאחר פיתוח שארך חודשים רבים, הוכנס לשימוש ממשק ניהול האתר החדש במטרה להחליף את הממשק שהיה קיים עד אז.
הממשק החדש נבנה במטרה להציע חוויית שימוש מודרנית יותר, אינטואיטיבית יותר ופשוטה לאין-ערוך בהשוואה לממשק שהמערכת הציעה עד אז.
כחלק מהחידושים שהוכנסו היה עיצוב מחדש של הממשק, מבוסס טכנולוגיית AJAX, המאפשר למשתמשי המערכת לבצע פעולות שהיו מסובכות ומסורבלות עד כה בפשטות וביעילות.

לדוגמא: הזזת עמודים לתוך קטגוריה התבצעה כך: 

1. כניסה לעריכה של העמוד
2. בחירה בקטגוריה מתוך רשימה של קטגוריות
3. עדכון

כעת ניתן לבצע פעולה זו על ידי תנועה אחת של גרירת העמוד למיקום הרצוי. 

עיצוב הממשק שונה כדי לענות על צרכי משתמשים חדשים וותיקים כאחד ונבנה לאחר מחשבה רבה ומדוקדקת על מיקום של כל כפתור ופעולה של כל כלי. הממשק זכה לתקופת התנסות ארוכה במיוחד, פי כמה מהמקובל בשוק, בקרב עובדי החברה, לקוחות נבחרים וחתכים שונים של לקוחות.

הממשק החדש מציע אפשרויות שדרוג עתידיות רבות, דבר שיקל עלינו להיענות במהירות לצרכי קהילת בוני האתרים ההולכת וגדלה ולהוסיף תכונות ואפשרויות חדשות בקלות רבה יותר. תהליכים רבים עברו ייעול ותקלות רבות תוקנו במהלך המעבר כדי לתת חוויית שימוש משופרת.

לאחר שצברנו פידבקים רבים ממשתמשים שונים והליקויים שהתגלו תוך כדי התהליך תוקנו, השקנו את המערכת לכלל לקוחותינו באופן רשמי. כעת, התמיכה ניתנת למערכת החדשה בלבד. התיעוד עודכן וכלל ההסברים והסרטונים במרכזי ההדרכה מציגים מידע הנכון רק לממשק החדש.
המערכת עברה תהליך ארוך של ייעול, במהלכו נפתחה בהדרגה ללקוחות לפי כמות העמודים שלהם (כדי שנוכל לעקוב מקרוב אחר בעיות אפשריות) ובנוסף אפשרנו למשתמשים ותיקים במערכת להמשיך להשתמש במערכת הישנה לפרק זמן קצוב – כדי שהמעבר יהיה חלק ככל הניתן.

כעת המערכת הגיעה לשלב בו ניתן להשתמש רק בממשק הניהול החדש בלבד ואנו ממליצים על כך כדי לשמור על תקינות האתר וחוויית שימוש מרבית. נשמח לענות על שאלות ספציפיות ולסייע בתהליך המעבר לממשק החדש באמצעים העומדים לרשותנו.

בשורה התחתונה – המערכת הפכה לפשוטה ונגישה הרבה יותר.

לא נותר לנו אלא לאחל שימוש פורה וחוויית גלישה נעימה!

בכבוד רב,
פשה קגן
מנהל מחלקת תמיכה לייבסיטי
 
לעמוד הפוסט תאריך: 05/06/2009 14:29:00 תגובות:

חג פסח שמח ושקט ממשפחת livecity

livecity מאחלת לקהל לקוחותיה ולכל בית ישראל חג פסח שמח וכשר.
 
לאחר שבשנה שעברה יצא לאוויר העולם ממשק ניהול נוח ופשוט יותר לניהול האתר, השנה ערכנו עשרות שדרוגים ושיפורים במערכת וכן שדרוג גדול במרכז ההדרכה של בניית האתרים על ידי הוספת עשרות סרטוני הדרכה. במקביל לשיפורים אלה פתחנו בשנה האחרונה שלוש מחלקות חדשות על מנת לתת לכלל לקוחותינו פתרון מקיף בתהליך בניית וניהול אתר האינטרנט שלהם.
 
מחלקת קידום האתרים מתמחה בקידום אתרי אינטרנט במנועי החיפוש ובראשם מנוע החיפוש Google.
מחלקת העיצוב הגראפי מעצבת באופן מקצועי עשרות אתרים בחודש עבור כל סוגי האתרים, מאתרים תדמיתיים ועד אתרי מסחר גדולים.
וכן מחלקת פרסום ושיווק שנותנת מענה ללקוחות המעוניינים בפרסום מקצועי במנועי החיפוש המובילים.


sOptions שמחה להמשיך לתת, להנחות, לשרת, ללמד ולעזור, לכל גולש וגולש, בשימוש של מיטב אנשי השירות והטכנולוגיה, לבנות ולנהל אתר אינטרנט בצורה יעילה ומקצועית ולהפוך את עולם האינטרנט להיות כלי השיווק היעיל והרווחי ביותר של העסק שלכם.

אני רוצה בהזדמנות זו לברך את לקוחות Club50 אשר מידי חודש עוברים, בכל רחבי הארץ, קורסי הדרכה על מערכת בניית האתרים של livecity ומאחל גם להם חג פסח שמח וכשר והמון הצלחה בתחילת דרכם.
 
 
בברכת חג אביב שמח.
ניר אלוש, מנכ"ל sOptions
מכל צוות החברה.

לעמוד הפוסט תאריך: 02/04/2009 14:30:00 תגובות:

עיצוב אתרים - LoadStyle

אתר מעוצב? למה זה טוב?

החלטת להקים אתר עבור העסק שלך? קודם כל מזל טוב! החלטת נכון.
בעידן של היום בו האינטרנט משמש בין היתר ככלי שיווק מרכזי, כל עסק המכבד עצמו מקים לעצמו אתר ייחודי לו, אתר אשר מפרסם את העסק ומביא אליו לקוחות חדשים.

נשאלת השאלה, האם כל אתר שיבנה הינו אתר טוב? אתר שיגדיל את ההכרה של העסק בתחום בו הוא עוסק, יביא תפוקה ותועלת לעסק, יגדיל את כמות הלקוחות ועל ידי כך יגרום לעלייה ברווחים?

ובכן, התשובה לכך פשוטה וחד משמעית- לא. 

בכדי להשיג את כל אלו, לא מספיק לבנות אתר, אלא צריך לדעת איך לעשות זאת!
לא כל אתר יפיק תועלת לעסק שלך, ישנם מספר גורמים שאליהם יש להתייחס, שהמרכזי ביניהם הינו עיצוב האתר.

חלק נכבד מהצלחתו של אתר ברשת הוא המראה שלו וכמובן בנייה נכונה של הממשק. לעיצוב האתר יש תפקיד חשוב ומרכזי, הרי ישנם אתרים רבים ברשת, ולכן כשמקימים אתר, חשוב שהוא יראה טוב, שיהיה מושך ומסקרן, וזאת על מנת שהגולש יישאר בו ולא יעבור לאתר אחר. עיצוב האתר משפיע על הרושם הראשוני שהאתר / העסק שלך משאיר אצל הגולש, הן מבחינה גראפית ויזואלית והן מבחינת יעילות הממשק - ככל שהאתר מושך יותר ובעל ממשק קל ונוח לגולש, הגולשים יישארו בו יותר ואף יספרו עליו לחברים!

חשוב להבין כי כל עסק פונה לקהל יעד מסוים ולכל עסק מטרות שונות, האחד מעוניין למכור מוצרים דרך האתר והשני מעוניין רק לפרסם את עצמו. מכאן, שלכל עסק יש להתאים עיצוב ומבנה אשר יגשימו את מטרותיו.

בכדי לעשות זאת, יש לבחון את העסק, להבין מהם צרכיו ומטרותיו. לכן, לפני הקמת האתר יש לבצע תהליך של- אפיון אתר. בתהליך זה יש לשים דגש על מטרת האתר, קהל היעד אליו הוא פונה, מתחרים, מבנה האתר ובחירת הניווט המתאים לו. מטרת אפיון זה הינה לתאם ציפיות ועמדות לצורך התאמת העיצוב הנכון עבור העסק שלך. חשוב להבין כי ברגע שקהל היעד ומטרת האתר יהיו ברורים, הדרך להשיגם תהיה קלה ומהירה יותר! 

מחלקת העיצוב שלנו, עיצבה ובנתה אתרים רבים ובנוסף שדרגה אתרים שנבנו באופן עצמאי. העיצוב החדש הביא לשיפור ניכר בכמות הפניות דרך האתר ובכמות המכירות (באתרי חנות וירטואלית). על מנת להתרשם מאתרים שעוצבו על ידנו לחצו על הקישור הבא:
דוגמאות לאתרים מעוצבים


לפני סיום, כמה טיפים חשובים בעיצוב ובניה נכונה של אתר- 
1. מיתוג נכון: חשוב שצבעוניות האתר תהיה בהתאם ללוגו ותשקף את רוח העסק.
2. עיצוב האתר צריך להיות אחיד בכל עמודי האתר, דבר המשדר אחדות ורצינות.
3. עיצוב ומבנה האתר צריכים לגרום לגולש להבין בדקות הראשונות שלו באתר, באיזה עסק מדובר ומהי מטרתו. 
4. מבחינת ניווט: “הקלקה” על לוגו של העסק תוביל תמיד לעמוד הבית, כמו כן, חשוב שמכל עמוד ניתן יהיה לחזור בקלות לעמוד הקודם בו היה הגולש.
5. על האתר להיות מעודכן ובעל תכנים רלוונטים בכל עת.

נשמח לתת לך מידע נוסף והצעות מחיר עבור עיצוב ובניית אתר,
דרך אי-מייל: Info@LoadSTYLE.co.il  
טלפון: 086466820 שלוחות 113, 114, 116
או דרך האתר שלנו: www.LoadSTYLE.co.il


שימו לב!
מעבר לעיצוב, ישנם גורמים נוספים חשובים לא פחות על מנת שהאתר יהיה יעיל. לכן, לאחר שהאתר באוויר, אל תזניחו אותו ותדאגו שהוא אכן יעשה את עבודתו. תשקיעו באתר, גם לאחר הקמתו על ידי קידום ופרסום האתר במנועי החיפוש המובילים (לפרטים בתחום זה היכנסו לאתר www.LoadSEO.com ). 



אז שיהיה בהצלחה ואל תשכחו -
אתר מעוצב שבנוי בחכמה יגרום לעסק שלך לפריחה!!

שבוע טוב לכולם! 


שרון ארם
מנהלת מחלקת עיצוב - LoadSTYLE 
לעמוד הפוסט תאריך: 03/03/2009 14:30:00 תגובות:
מספר עמודים: 4
הקודם    1  2  3 4   הבא   
 
© 2014 Livecity. All rights reserved