בניית אתרים - livecity - 10 טיפים לשיפור פני האתר!
10 טיפים לשיפור פני האתר!
דף הבית >> בלוג החברה >> 10 טיפים לשיפור פני האתר!
לכל לקוחות לייבסיטי, שלום רב! 

כבר 6 שנים שמערכת לייבסיטי מהווה עבורכם פלטפורמה נוחה לבניית אתר האינטרנט העסקי שלכם. 
אנו כחברה, עושים הכל על מנת שהמערכת תתקדם ביחד עם הטכנולוגיה ולפעמים אף תשיג אותה, והכל על מנת שהעסק שלכם יצליח ויתקדם יותר.

לאורך השנים החברה צברה ידע רב מלקוחות, מספקים ובכלל, בהם הצלחנו לבודד את עשרת הגורמים העיקריים שבגינם אתר מסוים יכול להצליח על פני אתר אחר. 

מדוע ישנם אתרים שמצליחים יותר מאחרים? מה גורם לאתר אחד לנסוק, בעוד אתר אחר מדשדש עם מספר כניסות מצומצם? אחרי מעל ל- 150,000 אתרים שנפתחו במערכת שלנו, צברנו סטטיסטיקה רבה באמצעות התבוננות ולמדנו מהם הגורמים המשפיעים במידה הרבה ביותר על הגולש, חוויית השימוש שלו והרצון לפעול (לבצע רכישה, ליצור קשר). אנו מאמינים שידע זה צריך להיות זמין וידוע, כדי לסייע לבעלי האתרים במערכת להפוך למוצלחים יותר בתחום זה ולהביא למיצוי המוצר שאנו שמחים לספק. 

המחלקות המקצועיות שאנו מפעילים סייעו לנו באיסוף המידע, כך שנציג בפניכם לקחים של קמפיינים פרסומיים בעלי וותק של שנים, תהליכי קידום אורגני, עיצוב אתרים, מכירות ועוד. 
כלל הטיפים הם פשוטים לביצוע וזמינים לכל בעל אתר, כך ששינוי קטן יכול להביא עמו הבדל גדול. 

אנו נדאג להעביר אליכם מסקנות אלו וידע זה בצורה מסודרת, כולל דוגמאות מעשיות לאתרים שיישמו את ההמלצות בצורה מיטבית והוראות ספציפיות לביצוע - במייל קצר שיגיע אחת לשבוע במשך כשלושה חודשים. 

כל הטיפים יעלו בנוסף גם לרשתות החברתיות בהם אנו שומרים על קשר הדוק עם הלקוחות.
תוכלו להירשם אליהן ולקבל לשם את הטיפים אחת לשבוע:

 

הטיפ הראשון יישלח אליכם כבר בתחילת השבוע, אז תתחילו להתכונן...

בברכה
פשה קגן,
צוות לייבסיטי - בניית אתרים
 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved