בניית אתרים - livecity - פרסום אתרים ב- Google ובמנועי החיפוש
פרסום אתרים ב- Google ובמנועי החיפוש
דף הבית >> בלוג החברה >> פרסום אתרים ב- Google ובמנועי החיפוש

שלום לכל לקוחות livecity

הבלוג הנוכחי יעזור להבין מה עלייך לעשות כדי להביא לקוחות לאתר האינטרנט שלך ולהגדיל את הרווחים של העסק שבבעלותך, אז נתחיל....

אנו חייים בעידן בו אם אין לך אתר ברשת האינטרנט אתה לא קיים, והיום לאחר שכבר לרובנו יש אתר אינטרנט נשאלת השאלה הבאה:
כיצד אני הופך את האתר לרווחי ומייחד אותו מאלפי המתחרים ברשת?

כפי שכבר הזכרנו, השלב הראשון בדרך להפיכת העסק לריווחי הוא בנייה של אתר ברשת שירכז את כל השירותים שלך ויציג אותם בצורה מכירתית שתעורר את הרצון של הגולשים ליצור איתך קשר באופן מיידי.
אבל מה עושים הלאה? איך מביאים את הגולשים לתוך האתר? הפתרון פשוט, לא דורש הוצאה ראשונית גדולה, אך בהחלט הכרחי: פרסום ב- Google Adwords.

פרסום אתרים ב- Google מתבצע על ידי קמפיין Pay Per Click) PPC). צורת פרסום זו מאפשרת לבעל האתר להציג את מודעתו ב- Google לצד תוצאות החיפוש "הטבעיות". הקמפיין מתנהל בצורה של מכרז ודורש מעקב קפדני, ערנות מתמדת ויכולת להגיב בזמן אמת לשינויים בהצעות המתחרים. ניהול נכון של קמפיין PPC דורש ניסיון רב, היכרות מעמיקה עם כלי סטטיסטיקה ועם תנאי השוק השונים והמשתנים. ההבדל בין קמפיין שמנוהל על ידי מומחה לקמפיין המנוהל באופן עצמאי הוא לרוב ההבדל שבין קמפיין מצליח ורווחי לבין קמפיין מדשדש או אפילו כושל.

לפרסום אתרים ב- Google שני יתרונות בולטים: הראשון שבהם הוא יעילותו המיידית של הקמפיין והשני הוא היכולת לעקוב באופן מדויק אחרי התוצאות ולקבל בזמן אמת את נתוני ה-ROI (החזר על השקעה).

חשוב לי להדגיש שב- Google כל בעל עסק יכול לפרסם את עצמו, בין אם הוא בעל חברה מתחילה ובין אם הוא חברת ענק בסדר גודל של 'בזק' או 'הוט'.
אופן הפרסום ב- Google מתנהל בצורה של מכרז כאשר Google משלבת פרמטרים שונים (ציון איכות, איכות דף הנחיתה, רלוונטיות ועוד...) שמשפיעים גם כן על תוצאות המכרז.

אנחנו ב- LoadSEO רושמים לזכותנו שנים של ניסיון בניהול קמפיינים יעילים ומוצלחים בכל מנועי החיפוש המובילים וב- Google בפרט (חשוב לציין שאנו מוסמכים מטעם Google לנהל מרכז לקוחות לניהול קמפיינים - לפרטים נוספים לחץ על התמונה).



ללקוחותינו אנחנו מבטיחים יעילות, מקצועיות ודיווח שוטף על תוצאות. צוות המומחים שלנו ילמד את הקמפיין ואת הסביבה התחרותית שבתוכה הוא מתנהל ויפעל על מנת לחסוך לך זמן וכסף, הכל כדי להפוך את הקמפיין ליעיל וריווחי יותר!

זכור!
בעזרת פרסום נכון ואפקטיבי הבאנו בעלי עסקים שונים ומגוונים לתקופה של שגשוג ופריחה, גם לך כדאי לנסות אותנו......

נשמח לתת לך מידע נוסף והצעת מחיר במייל loadseo@livecity.co.il

בטלפון 08-6466820 או דרך אתר המחלקה www.LoadSEO.com  

שתהיה לכולנו שנה מוצלחת, פורייה ושקטה

סוף שבוע נעים,
שרון חלבני
אחראית תחום PPC
sharon@livecity.co.il
08-6466820 שלוחה 117

מוסמכת מטעם Google Adwords, לפרטים לחץ כאן.

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved