בניית אתרים - livecity - אתר חדש למחלקת הפרסום
אתר חדש למחלקת הפרסום
דף הבית >> בלוג החברה >> אתר חדש למחלקת הפרסום
שלום לכל לקוחות livecity, 

בבלוג הקודם נתתי מעט אינפורמציה והסברתי מהו פרסום אתרים ברשת האינטרנט (לחצו כאן לקריאת הבלוג). בעקבות פרסום הבלוג הקודם קיבלה המחלקה פניות רבות מאת לקוחות המעוניינים להצטרף לשירות.
במרוצת החודשים האחרונים עשרות לקוחות מרוצים התקדמו וגדלו מעסק של אדם אחד לעסק של מספר עובדים, כמות המכירות שלהם עלתה והעסקים התחילו לשגשג! קיבלנו פידבקים רבים, מעקבים צמודים עם הלקוחות הוכיחו שוב כי הפרסום ברשת פשוט עובד!

ניתן לראות שרבים הבינו את הצורך בפרסום העסק הפרטי שלהם ואת החשיבות בתשלום עמלה לאיש מקצוע שעבר הכשרה מתאימה. כאשר איש המקצוע, אשר יודע לעבוד בצורה חכמה ונכונה עם התקציב הפרסומי, יניב את התוצאות הטובות ביותר דבר זה יתבטא בהגדלת מס' הלקוחות הפוטנציאלים - וכמובן בהגדלת וההכנסות.

אני מנצלת הזדמנות זו כדי לספר לכם שבחודש האחרון השקנו מסלול הטבות חדש ללקוחותינו, בין ההטבות ניתן למצוא:

הנחות על שירותי פרסום אתרים
כדי להקל על הוצאות הפרסום של לקוחותינו אנו מציעים שלל הטבות והנחות על שירותי החברה. בין ההטבות תמצאו: עמלות ניהול מוזלות, קופונים בסכומים גבוהים, הנחות על שירותי הקמת קמפיין, הנחות על עיצוב האתר ועוד.

עיצוב עמוד נחיתה
עמוד נחיתה הוא הפנים של העסק והוא המקום שבו הגולש מחליט האם הוא עוזב וממשיך הלאה או נשאר והופך ללקוח. לכן, עמוד נחיתה מעוצב, ממותג וממוקד מגביר משמעותית את יעילות הקמפיין. פרסום שיסתמך על עמודי נחיתה יהיה בהכרח ממוקד יותר, יעיל יותר ובסופו של דבר רווחי הרבה יותר לבעל האתר.

הקמת קמפיין נוסף
ריבוי קמפיינים עוזר למנהל הקמפיין לבצע מהלכי חדירה אגרסיביים לשוק ובמקביל, מגדיל באופן משמעותי את היקף ההשפעה.

באנרים פרסומיים:
עיצוב הבאנר (סטטי ו/או פלאש) אשר ישלב בתוכו טקסטים, סלוגנים, תמונות ואלמנטים גרפיים.
מטרת העיצוב היא ליצור תדמית מסחרית ולהעביר מסר קליט, ענייני ואפקטיבי שיעודד את הלקוח הפוטנציאלי ללחוץ עליו ולרכוש את השרות ו/או המוצר שלכם.

כדי לבדוק אילו מן ההטבות מגיעות לך, פשוט לחץ כאן .

בהזדמנות זאת אני גאה להציג לכם את האתר הרשמי החדש של מחלקת פרסום האתרים ב- livecity בניית אתרים בכתובת: www.LoadPPC.co.il .
תוכלו למצוא שם את כל מוצרי המחלקה, החבילות החדשות שלנו, מאמרים מקצועיים בתחום הפרסום הרשתי ועוד דברים רבים וטובים.
 
שיהיה לכולנו שבוע מוצלח, עם הרבה עסקאות!


שרון חלבני
מנהלת צוות פרסום אתרים

sharon@livecity.co.il
www.LoadPPC.co.il
08-6466820 שלוחה 114
מוסמכת מטעם Google Adwords, לפרטים לחץ כאן.
 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved