בניית אתרים - livecity - עיצוב אתרים - LoadStyle
עיצוב אתרים - LoadStyle
דף הבית >> בלוג החברה >> עיצוב אתרים - LoadStyle
אתר מעוצב? למה זה טוב?

החלטת להקים אתר עבור העסק שלך? קודם כל מזל טוב! החלטת נכון.
בעידן של היום בו האינטרנט משמש בין היתר ככלי שיווק מרכזי, כל עסק המכבד עצמו מקים לעצמו אתר ייחודי לו, אתר אשר מפרסם את העסק ומביא אליו לקוחות חדשים.

נשאלת השאלה, האם כל אתר שיבנה הינו אתר טוב? אתר שיגדיל את ההכרה של העסק בתחום בו הוא עוסק, יביא תפוקה ותועלת לעסק, יגדיל את כמות הלקוחות ועל ידי כך יגרום לעלייה ברווחים?

ובכן, התשובה לכך פשוטה וחד משמעית- לא. 

בכדי להשיג את כל אלו, לא מספיק לבנות אתר, אלא צריך לדעת איך לעשות זאת!
לא כל אתר יפיק תועלת לעסק שלך, ישנם מספר גורמים שאליהם יש להתייחס, שהמרכזי ביניהם הינו עיצוב האתר.

חלק נכבד מהצלחתו של אתר ברשת הוא המראה שלו וכמובן בנייה נכונה של הממשק. לעיצוב האתר יש תפקיד חשוב ומרכזי, הרי ישנם אתרים רבים ברשת, ולכן כשמקימים אתר, חשוב שהוא יראה טוב, שיהיה מושך ומסקרן, וזאת על מנת שהגולש יישאר בו ולא יעבור לאתר אחר. עיצוב האתר משפיע על הרושם הראשוני שהאתר / העסק שלך משאיר אצל הגולש, הן מבחינה גראפית ויזואלית והן מבחינת יעילות הממשק - ככל שהאתר מושך יותר ובעל ממשק קל ונוח לגולש, הגולשים יישארו בו יותר ואף יספרו עליו לחברים!

חשוב להבין כי כל עסק פונה לקהל יעד מסוים ולכל עסק מטרות שונות, האחד מעוניין למכור מוצרים דרך האתר והשני מעוניין רק לפרסם את עצמו. מכאן, שלכל עסק יש להתאים עיצוב ומבנה אשר יגשימו את מטרותיו.

בכדי לעשות זאת, יש לבחון את העסק, להבין מהם צרכיו ומטרותיו. לכן, לפני הקמת האתר יש לבצע תהליך של- אפיון אתר. בתהליך זה יש לשים דגש על מטרת האתר, קהל היעד אליו הוא פונה, מתחרים, מבנה האתר ובחירת הניווט המתאים לו. מטרת אפיון זה הינה לתאם ציפיות ועמדות לצורך התאמת העיצוב הנכון עבור העסק שלך. חשוב להבין כי ברגע שקהל היעד ומטרת האתר יהיו ברורים, הדרך להשיגם תהיה קלה ומהירה יותר! 

מחלקת העיצוב שלנו, עיצבה ובנתה אתרים רבים ובנוסף שדרגה אתרים שנבנו באופן עצמאי. העיצוב החדש הביא לשיפור ניכר בכמות הפניות דרך האתר ובכמות המכירות (באתרי חנות וירטואלית). על מנת להתרשם מאתרים שעוצבו על ידנו לחצו על הקישור הבא:
דוגמאות לאתרים מעוצבים


לפני סיום, כמה טיפים חשובים בעיצוב ובניה נכונה של אתר- 
1. מיתוג נכון: חשוב שצבעוניות האתר תהיה בהתאם ללוגו ותשקף את רוח העסק.
2. עיצוב האתר צריך להיות אחיד בכל עמודי האתר, דבר המשדר אחדות ורצינות.
3. עיצוב ומבנה האתר צריכים לגרום לגולש להבין בדקות הראשונות שלו באתר, באיזה עסק מדובר ומהי מטרתו. 
4. מבחינת ניווט: “הקלקה” על לוגו של העסק תוביל תמיד לעמוד הבית, כמו כן, חשוב שמכל עמוד ניתן יהיה לחזור בקלות לעמוד הקודם בו היה הגולש.
5. על האתר להיות מעודכן ובעל תכנים רלוונטים בכל עת.

נשמח לתת לך מידע נוסף והצעות מחיר עבור עיצוב ובניית אתר,
דרך אי-מייל: Info@LoadSTYLE.co.il  
טלפון: 086466820 שלוחות 113, 114, 116
או דרך האתר שלנו: www.LoadSTYLE.co.il


שימו לב!
מעבר לעיצוב, ישנם גורמים נוספים חשובים לא פחות על מנת שהאתר יהיה יעיל. לכן, לאחר שהאתר באוויר, אל תזניחו אותו ותדאגו שהוא אכן יעשה את עבודתו. תשקיעו באתר, גם לאחר הקמתו על ידי קידום ופרסום האתר במנועי החיפוש המובילים (לפרטים בתחום זה היכנסו לאתר www.LoadSEO.com ). 



אז שיהיה בהצלחה ואל תשכחו -
אתר מעוצב שבנוי בחכמה יגרום לעסק שלך לפריחה!!

שבוע טוב לכולם! 


שרון ארם
מנהלת מחלקת עיצוב - LoadSTYLE 
 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved