בניית אתרים - livecity - עובדי livecity
 

עובדי livecity

 
ההרכב האנושי הוא המפתח להצלחה

livecity היא חברה שעובדיה גאים להשתייך אליה. אנו מעודדים עבודת צוות, יצירתיות, יוזמה ומצוינות. אנו ב-livecity דורשים מעובדנו אחריות ומקצועיות ודוגלים בהאצלת סמכויות. אנו מעניקים לעובדינו יחס חם ויוצרים סביבת עבודה המאפשרת לעובדים סיפוק והנאה מעבודתם.

לצד האינטנסיביות וריבוי המשימות, אנו דואגים ליצור הווי משרדי, המחזיק את החיבור הבין אישי, את האווירה הנעימה ואת תחושת המסירות של עובדי החברה. לפניכם מספר דוגמאות:


סביבת עבודה
לשיטתנו, עיצוב המשרד תורם רבות ליעילות ולנוחות העבודה, ולכן, משרדי החברה בנויים בשיטת open space, כדי ליצור סביבת עבודה פתוחה ושיתופית יותר.
 
חדר פנאי ומשחקים
משרדי החברה כוללים חדר פנאי, המעוצב באופן ייחודי. בחדר זה, העובדים יכולים לנוח על פופים בגדלים ובצבעים שונים, לשחק בפלייסטיישן, לצפות בטלוויזיה, או פשוט לעצום עיניים ולהירגע.
Happy Hour
עובדים ביחד – מבלים ביחד! פעם בשבועיים, באופן קבוע אנו נוהגים להביא למשרד אוכל ושתייה, ולפטפט ולרכל באווירה קצת אחרת, המחדירה רוח כיפית של שמחה וחופש לסביבת העבודה.
 
ארוחות בוקר
כולם יודעים שארוחת הבוקר היא החשובה מבין הארוחות מפני שהיא מספקת את האנרגיה שהגוף זקוק לה בכדי לפתוח בעמל היום! לכן, פעמיים בחודש אנו בלייבסיטי מקיימים ארוחת בוקר משרדית הכוללת, בין היתר: גבינות, ירקות מאפים ולחמים.
חלוקת שוברי מתנה לחוגגים ימי הולדת
בסוף כל חודש, עובדי המשרד מתכנסים בכניסה למשרדים, כדי לחלק שוברי מתנה לעובדים שחגגו יום הולדת באותו החודש. המון מזל טוב!
 
ערבי מחלקה
בכל רבעון, כל מחלקה מקבלת תקציב לבילוי, לבחירתם. לאחרונה, עובדי הסטודיו לעיצוב נהנו מארוחה מפנקת במסעדת "הספרייה" ועובדי צוות הפיתוח ומחלקת הקידום והפרסום יצאו לערב סנוקר חווייתי.
ערבי חברה
בכל כמה חודשים, חברת livecity מזמינה את עובדי החברה ובני/בנות זוגם לערב היכרות ומינגלינג. לאחרונה, התכנסנו במתחם ה- VIP של הגלובוס מקס, ונהננו מבופה של מסעדת בלה ומהקומדיה הרומנטית "מיליארד סיבות לשוד".
 
אליפות הבאולינג השנתית
בכל שנה, כל עובדי החברה מוזמנים להציג את כשרונם בתחרות באולינג שנתית, השנה עלו לסיבוב האחרון 8 שחקנים, המשחק היה מותח מאוד, והתוצאות, מאוד צמודות.
סדנאות לימודיות
בכל רבעון, עובדי החברה מוזמנים לסדנא לימודית-חווייתית, בנושא משתנה, בהתאם לצרכים שעולים מהעובדים והמנהלים במחלקות. לאחרונה, למשל, קיימנו סדנא בנושא תקשורת ועבודת צוות.
 
יומולדת ל- livecity
בכל שנה, חוגגת חברת livecity יום הולדת בנוכחות כל עובדיה, ומציינת שנה נוספת של הצלחה והצבת יעדים חדשים. לפני שנתיים למשל, חגגנו בשיט במי הים התיכון, ובשנה האחרונה, חגגנו בארוחה מפנקת ובהופעה של הסטנדאפיסט אמירם טובים ☺
חגים והרמות כוסית
בכל חג, צוות עובדי livecity מרים כוסית לחיים ונהנה ממטעמי החג. והתמונות - הן שוות יותר מאלף מילים.
 
חלוקת שוברי מתנה לעובדים מצטיינים
בסוף כל חודש, אנו מעניקים שוברי מתנה לעובדים מצטיינים, יצירתיים וחדשניים, המהווים ערך מוסף לחברה. 
ערב מנהלים
צוות המנהלים ב-livecity נהנה מפעילויות גיבוש שונות, אם זה ישיבה חודשית בה המנהלים חולקים חוויות ומעלים דילמות שונות או ארוחה רבעונית...
 
רוצה להצטרף
למשפחת לייבסיטי?

לחץ/י ושלח/י קורות חיים
 
© 2014 Livecity. All rights reserved