אבני דרך | נועם אלוש

משרדי החברה

אבני דרך

נועם אלוש מייסד livecity
 
מגיל 17 למד נועם בעצמו את כל רזי עולם הפיתוח ובגיל 21 הקים את חברת livecity. בתחילה, ניהל נועם את החברה מבית הוריו, אך לאחר שחדרי הבית התמלאו, בזה אחר זה, בעובדים רבים, שכר משרדים בפארק התעשייה בעומר.

הסיפור המלא, שלב אחרי שלב...

בשנת 2004 החל נועם לפתח את מערכת livecity לבניית אתרי אינטרנט. כבר בגרסתה הראשונית, כללה המערכת עשרות כלים שהפכו אותה לייחודית בדורה. לאחר מכן, השקיע נועם את זמנו ומרצו בפיתוח אתרים ובגיוס לקוחות. שביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות הובילה לקצב צמיחה מהיר, ולשיווק החברה מפה לאוזן. הצטרפותם של לקוחות רבים לחברה הביאה לצמיחתה ולהעסקת עובדים נוספים. מתחילת דרכה, פיתחה חברת livecity מוצר המאפשר לכל גולש באינטרנט לבנות לעצמו אתר ללא כל ידע בתכנות. חברת livecity היא אחת החלוצות בתחום! עם השנים, שיפרה החברה את המערכת והפכה אותה לאחד ממוצרי ניהול התוכן האיכותיים ביותר בעולם.
  • מעבר למשרדים

    בתוך זמן קצר, הצטרפו ל- livecity אלפי לקוחות שביקשו להשתמש במערכת, כדי לתת להם את השירות הטוב ביותר נועם גייס צוות עובדים מוכשר וכולם עבדו יחד בבית הוריו שבלהבים, אחרי שכל חדרי הבית התמלאו, הוחלט לעבור למשרדים מסודרים בפארק התעשייה בעומר. בתחילה, השכירה החברה משרדים בגודל של 70 מטרים, אך בשנת 2010 הרחיבה החברה את שטח המשרדים ל- 400 מטרים, כשהיא מעסיקה קרוב ל-40.
  • העבודה בדרום הארץ

    למרות שבאותה התקופה לא היו כמעט חברות הייטק בדרום הארץ, כיליד להבים, לא עמדה בפני נועם כל התלבטות, כשהחליט לפתוח את משרדי החברה ביישוב עומר, שבנגב. חברת livecity גאה בהיותה חלוצה בהעסקת תושבי הדרום, הידועים במתן שירות משפחתי ומקצועי.
  • המטרה: להמשיך ולהוביל!

    המטרה העומדת בפני livecity היא לספק פתרונות תוכנה חכמים ומתקדמים לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים בארץ ובעולם, ולשמר את המוניטין של livecity כחברה הגדולה והאיכותית ביותר, בזכות שלל פיתוחים טכנולוגיים, הנחשבים לחוד החנית של תחום בניית האתרים. נועם מספר כי הוא מאמין בעיקרון בסיסי של חופש מידע, ובעוצמה האדירה של הקידמה, והוא דואג לתדלק את הרעיון הזה כחלק מהפעילות השוטפת של חברת livecity: "אני שואף לאפשר לכל אדם, בכל מקום, להעביר מידע מעוצב ואיכותי דרך האינטרנט, על מנת להגדיל את כמות המידע החופשי והמסחרי המופץ בו".
     
מעוניינים לקרוא עוד על livecity? לחצו כאן וגלו את המטרות והייעוד שעומד בפניה.
 
© 2014 Livecity. All rights reserved