בניית אתר אינטרנט | בניית אתרים
בניית אתרים

• מבוא
• יתרונות בולטים
• מפרט
• ניהול אתר לקוח
• דוגמאות
• מחירים
• עיצוב מקצועי
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
מבוא

לייבסיטי בניית אתרים - מבוא

 
רשת האינטרנט מתפתחת בקצב מהיר ובתאוצה מתמדת. 
עבור מאות מיליוני גולשים בכל רחבי העולם האינטרנט הוא מקור למידע עדכני, כלי לאינטראקציה חברתית ומקום מועדף לרכישת שירותים ומוצרים לבית ולעסק. כיום אין כבר ספק כי האינטרנט הוא אפיק התקשורת הגדול והמשמעותי ביותר של זמננו - מדיה בינלאומית  וזירת עסקים עצומה שהרווחיות שלה בהווה מתגמדת רק לעומת הפוטנציאל שלה בעתיד.

במציאות חדשה זו נוכחות ברשת היא בגדר חובה. היום, אם אתה לא באינטרנט, אתה בפועל פשוט לא קיים.   
  בניית אתרים - מבוא
בניית אתרים - מבוא

livecity בניית אתרים


החדשות הטובות הן שכדי להצטרף לרשת האינטרנט צריך רק להקים אתר ובזכות מערכת בניית אתרים של livecity הקמת אתר אינטרנט הפכה למשימה קלה, מהירה וחסכונית מתמיד.

מערכת בניית אתרים של livecity פותחה מראש במטרה אחת והיא - לאפשר לכל אדם ולכל בעל עסק לבנות בעצמו אתר אינטרנט דינאמי, מקצועי ואיכותי העונה על צרכיו ומותאם לטעמו, ללא כל צורך בידע קודם והשקעות גדולות של משאבים. 

במערכת בניית אתרים של livecity הקמת אתר וניהולו נעשים באופן מקוון (Online) באמצעות גישה למערכת פשוטה, ידידותית ונוחה לשימוש שכוללת מגוון עצום של כלים לבניה, עיצוב, קידום וניהול אתר. בזכות מערכת בניית אתרים של livecity כל בעל אתר יכול לעדכן את אתרו בתוכן האקטואלי ביותר ולערוך בו כל שינוי, בכל עת ומכל מקום.

מערכת בניית אתרים של livecity מאפשרת לכם לעצב ולהפעיל אתר בכל דרך שתרצו. המערכת כוללת מגוון רחב של אפשרויות לעיצוב האתר ומאפשרת לשלב בו תמונות, סרטוני וידאו וקבצי סאונד. במקביל, כדי להקל על תהליך העיצוב, המערכת מציע גם מאות תבניות עיצוב מוכנות מראש - תבניות שאותן אפשר לשמר, לשנות ולערוך בהתאם לצורכי האתר. 

במקביל, מערכת בניית אתרים של livecity מציעה עשרות כלים שימושיים נוספים כגון: כלי פורום, מערכת תפוצה,כלי סקרים, אלבום תמונות דינאמי, כלי קידום אתרים יעילים ועוד. 

המערכת מכילה גם אוסף נרחב של כלי חנות וירטואלית עם כל האופציות הדרושות לאתר שפועל בתחום המסחר המקוון (E-Commerce). לבעל אתר חנות מערכת livecity מציעה תמיכה מלאה בסליקה (רכישה ישירה בכרטיסי אשראי), אוסף כלים לניהול הזמנות, התממשקות עם אתרים להשוואת מחירים ומערכת ניהול מוצרים שמאפשר להוסיף ולערוך  מוצרים בקלות ובמהירות! 

בין אם מדובר באתר תדמית מעוצב או בחנות מקוונת ענקית עם מאות מוצרים ומאות אלפי לקוחות, מערכת בניית אתרים של livecity מציע לכם את הפתרון המקיף, החסכוני והיעיל ביותר שישנו.

רוצים לראות בעצמכם? לחצו כאן וקבלו אתר ל-14 ימי ניסיון ללא כל תשלום והתחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved