בניית אתרים - livecity - שעת האושר 9/8/2012
שעת האושר 9/8/2012
דף הבית >> בלוג החדשות של לייבסיטי >> שעת האושר 9/8/2012
בחמישי האחרון חגגנו ב- livecity בניית אתרים את "שעת האושר" המסורתית והפעם נהננו מהרצאה קצרה על עולם הבירות ומנקנקייה בלחמניה טרייה, כמובן שהיו גם רטבים פופולרים: קטשופ, חרדל, מיונז, חמוצים וכרוב כבוש. בהזדמנות הזאת אנו רוצים לומר תודה לרויטל טבול וגיא שלי, על ההשקעה והחשיבה על כל פרט ופרט!

ועכשיו נדבר קצת על בירות, הנה כמה פרטים מעניינים שדניאל שרף חשף בפנינו:
  1. למי יש את הבירה הטובה ביותר בעולם?
    אומנם על טעם וריח אין להתווכח, והרבה מבשלות מנסות לנכס לעצמן את התואר. אך במקרה זה, טוב שיש את תחרות הבירות הבינלאומית European Beer Star שמדרגת את הבירות העולמיות על סמך 45 קטגוריות שונות. תואר המדינה שמייצרת את הבירות המרשימות ביותר על סמך טעם ואיכות, הוענק לבלגיה. אחריה גרמניה ואז ארה"ב. תיכף תראו איך הדירוג הזה סותר את הערך הבא...
     
  2. למי יש את הבירה הגרועה ביותר בעולם?
    בסקר שנערך בלמעלה מ-80 מדינות, נשאלו כ-2000 בני אדם, מהן הבירות הגרועות ביותר בעולם. במקום הראשון, דורגה ארה"ב עם המותג שרבים מגדירים כבירה הלאומית - באדווייזר. אחרי ארה"ב, דורגו בריטניה, אוסטרליה, צרפת ואיטליה.
     
    חשוב לציין כי ארה"ב קיבלה במרוצת השנים 50 פרסים על מבשלות בירה ומותגים מוצלחים אחרים כמו סמואל אדמס למשל, אך מכיוון שבאדווייזר היא בירה שזוכה לפרסום רב, הרבה אנשים בעולם מאמינים כי היא הנפוצה והמופצת ביותר בארה"ב. למרבה המזל, היא רק במקום השני...
     
  3. בירות מוזרות
    יצרני בירה עסוקים בשינוי ורענון המוצרים שלהם, וזאת כדי לקלוע לטעמו המשתנה של קהל הצרכנים. אך בעוד שרובם מנסים להמציא רעיונות חדשים כדי להרחיב את ההכנסות, יש מבשלות שלקחו את זה רחוק מדיי... כך למשל בקמבודיה, הבירה הפופולארית היא ברנדי טרנטולה, המכילה ליקר אורז בטעם של עכבישים מתים. דוגמא נוספת היא הבייבי-מאוס של קוריאה, שעשוי מליקר אורז מזוקק שתסס במשך שנה עם עכברים מתים. דוגמא נוספת של בירה מוזרה היא המותג Kwispelbier המופק במבשלה קטנה בהולנד. הבירה ללא אלכוהול ממותגת "כבירה לחבר הכי טוב שלך" ומיועדת...לכלבים.
     
  4. סעיף 4 דיבר על שמות מוזרים ואף מעליבים ליינות מרחבי העולם, את זה ידע רק מי שהיה בהרצאה ולגבי השאר... כדאי לכם להצטרף לצוות העובדים בלייבסיטי ולהשתתף במסורת (:



 
 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved