בניית אתרים - livecity - הצגת דף בית ייצוגי
הצגת דף בית ייצוגי
דף הבית של האתר מהווה את הפנים של האתר כולו ומייצג את העסק בשלמותו.

לכן, חשוב להקפיד שדף הבית של האתר ייצג בצורה נאמנה את העסק ואת השירות שמציעים.

באינטרנט, טווח תשומת הלב של הגולש הממוצע נמדד בשניות בודדות או מספר עשרות שניות בלבד. תוך רגעים ספורים הגולש יכול להתרשם מהאתר, להבין אם האתר מתאים לו או לא ובמידה ולא - לסגור את החלון ולהמשיך לתוצאת החיפוש הבאה.

אותן שניות יקרות הן ההזדמנות של בעל האתר ללכוד את תשומת ליבו של הגולש ולכן - יש לשקול היטב ובקפידה מה הגולש יראה ברגע שהוא ייכנס לאתר.

מבחינת התוכן, דף הבית חייב להכיל מידע קצר וממוקד על פעילות החברה, השירות שמציעים והתנאים השונים. אם ישנן עלויות - מוטב לציין אותן מראש ו"לנפות" לקוחות לא רלוונטיים עוד בשלב הראשוני. הוכח שגולשים אוהבים לקרוא (ולא רק הם - טקסט הוא ה"מזון" של מנועי החיפוש), זוהי הסיבה לכך שדף הבית חייב להכיל תוכן שיווקי ומכירתי הרלוונטי לשירות שמציעים - בקצרה ובתמציתיות.

הגזמה בכמות התוכן תרתיע את הגולש והוא ימהר לעזוב. בנוסף לכך, רצוי לשקול שימוש מושכל באלמנטים גרפיים כגון תמונות ואנימציות פלאש - אלו לוכדים את תשומת הלב, לכן יש להסיט אותה לעבר התוכן הרלוונטי ולהיעזר בה ולהימנע מתרחיש בו כל תשומת הלב של הגולש מוקדשת לאלמנטים העיצוביים ולא לתוכן עצמו.

מבחינה עיצובית, דף הבית חייב להיות נקי, מסודר וקריא.

שמרו על אורך שורות הגיוני, סידור תכנים נוח וצבעים רכים. לעיתים מומלץ להיעזר במעצב או קופירייטר המבינים בתחום זה לצורך ייעוץ או ביצוע - מעצב מומחה יוכל להתאים תבנית צבעים מומלצת המתאימה לאופי המוצר/השירות. התאמת צבעים נכונה יוצרת אווירה - האווירה שדף הבית משדר תהווה גורם משמעותי ביותר בתהליך קבלת ההחלטה של הלקוח הפוטנציאלי.

בקישור הבא תוכלו לקרוא מאמר נוסף בנושא: בניית אתרים - עמוד הבית

 
© 2014 Livecity. All rights reserved