בניית אתרים | הצלחה | הצלחה עסקית
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - הצלחה עסקית

 
בניית אתרים זהו צעד חשוב לקראת ההצלחה העסקית המיוחלת. עסקים רבים, בעיקר עסקים קטנים, הבינו כי קיימת חשיבות גדולה לנוכחות ברשת האינטרנט והם רצים וממהרים לשכור את שירותיהם של מעצבים גראפיים, מתכנתים וכו' מבלי לדעת בדיוק מה תכליתו של אתר האינטרנט עבור העסק שלהם ומה יכולותיו של אתר אינטרנט מסחרי.
כתוצאה מכך, הם לא מבינים מדוע יש להם כלל צורך באתר אינטרנט ובמקרים קיצוניים נפגמת התדמית העסקית שלהם עקב תהליך בניית אתרים לוקה.

חשוב להבין כי תהליך בניית אתרים הוא תהליך חשוב ובעל מטרה ממוקדת. לפני שממהרים ורצים לבנות אתר יש לשבת ולחשוב היטב – מה היא מטרת האתר.

בניית אתרים - יסודות להצלחה


כאשר חושבים על בניית אתר אינטרנט למטרות מסחריות או עסקיות, יש כמה דברים חשובים שצריך לעשות בטרם פונים לחברת בניית אתרים מקצועית. יש לשאול את עצמנו מספר שאלות חשובות :
תחילה צריך לשאול מדוע אנחנו רוצים אתר אינטרנט ? האם אנחנו רוצים למכור מוצרים או שירות דרך האתר ? האם יהיה עלינו לעדכן את האתר מדי יום ? מדי חודש? האם אנחנו עומדים להשיק אתר אינטרנט על מנת למשוך לקוחות חדשים ? או שמא אתר האינטרנט יחליף את הפרוספקטים והברושורים ששלחנו ללקוחותינו עד כה ? מה אנחנו מביאים או מציעים לגולשים שלנו ? איזה ערך מוסף ? מה מייחד אותנו משאר המתחרים ? וכמה אנחנו מוכנים להשקיע ?
רק לאחר שעניתם לשאלות אלו תוכלו לגשת בביטחון לחברת בניית אתרים ולהתחיל בתהליך.

כעת לאחר שאתם יודעים טוב יותר איך יראה האתר שלכם תוכלו להתפנות למלאכה במלוא הכוח. זה הזמן להתחיל לדאוג לתוכן איכותי עבור האתר שלכם, מיתוג האתר שלכם ועוד... בעת תהליך בניית אתרים ועיצובם הגראפי יש לחשוב על חוויית הגלישה של המשתמשים, צריך לדאוג שהאתר יהיה נעים למראה וברור ולא פחות חשוב, שיהיה רלוונטי במראה ובאווירה שהוא משרה למוצר או השירות שאותו אתם רוצים למכור. זהו הזמן לחשוב על פריסת הדפים באתר ועל חלוקתם לדפים משניים או ראשיים וזו בדיוק העת להכין את האתר לקידום במנועי החיפוש ולחשוב על שיווק האתר במדיום האינטרנטי. שכן בניית אתרים היא צעד חשוב לקראת הצלחה עסקית ! 


14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved