בניית אתרים - מאמרים | בניית אתרים - למה זה חשוב?
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - למה זה חשוב?

 

חברות רבות בתחום בניית אתרים מדווחות כי רבים מלקוחותיהם הפוטנציאלים כלל לא מבינים את החשיבות הרבה שיש לאתר כלפי בית העסק. משפטים כמו "אני כבר מספיק מוכר ומי שרוצה את המוצרים שלי יגיע אלי לחנות" מאוד נפוצים אצל בעלי עסקים קטנים. לעיתים קורה שאלו שכבר שוכנעו להגיע מצהירים בפגישה הצהרה כמו "לא חשוב לי איך יראה האתר רק שאני אהיה באינטרנט". למרבה המזל באמצעות טקסט קצר ניתן להציג בפני בעל העסק את הפוטנציאל העצום הטמון בתחום בניית אתרים.

 

בניית אתרים - אתר סטטי ודינמי


היתרונות של בנית אתרים הם רבים וכאן ננסה להביא חלק קטן מהם.

היום בכל הקשור לרשת הכלל הוא "אם אתה לא שם אתה לא קיים" ובפשטות, עם התקדמות הטכנולוגיה הפך האינטרנט לא רק לכלי מרכזי באיסוף מידע, אלא גם לאחד מערוצי המכירה המשמעותיים ביותר. הקלות בה ניתן להקים אתר בשילוב ההשקעה המינימאלית הנדרשת הפכו את האינטרנט לכתובת הראשונה עבור לקוחות פוטנציאלים, ולכן כל עסק תאב חיים חייב להתחיל בתהליך של בניית אתר סמוך מאוד להקמת העסק.

אתר סטטי ודימני הרחבת מעגל הלקוחות - עם פרסום נכון וממוקד העסק יכול להגדיל את נפח המכירות שלו בעשרות ומאות אחוזים. ישנן דוגמאות רבות של בתי עסק שנכנסו לאינטרנט רק כבדרך אגב וכיום האתר שבנו הפך לכלי המכירות המרכזי שלהם. 
אתר סטטי ודימני נגישות - אתר האינטרנט של העסק הופך את העסק נגיש ללקוחות בכל שעות היממה ובכך מגדיל משמעותית את נפח המכירות.
אתר סטטי ודימני התפתחות - באמצעות בניית אתרי אינטרנט, בעל העסק שהיה סגור בתחומו הצר נפתח לעולם חדש, עולם העתיד.
אתר סטטי ודימני חדשנות - אף לקוח לא אוהב לקנות בעסק שקופא על השמרים. עסק שבבעלותו אתר אינטרנט משדר ללקוח פוטנציאלי חדשנות ומודרניזציה. בניית אתרים בעצמה עשויה להיות הזרז של בעל העסק לחיפוש דרכים יצירתיות להתעדכן ולהתחדש.

 

בניית אתרים - איך לבחור?


אם תחפשו בגוגל את הביטוי: "בניית אתרים" תקבלו כ 12,000,000 תוצאות (12 מליון תוצאות!!!) . מבולבלים? אין פלא. גם אם תורידו את כל התוצאות הלא רלוונטיות עבור בניית אתר באינטרנט עדיין תקבלו עשרות חברות שעוסקות בתחום.

כלל ראשון במלאכת חיפוש החברה המתאימה לכם הוא בקשת דוגמאות של אתרים אותם בנתה החברה. חברת בניית אתרים שמכבדת את עצמה תציג בפניכם רפרטואר מכובד של אתרים שבנתה. למרבה הצער ככל שהחברה בונה יותר אתרים כך תג המחיר עולה.

כלל שני: לא תמיד הכי יקר הוא הכי טוב, חברות שעוסקות בבניית אתרים אוהבות להכניס מצגות פלאש באתר וגובות עליהם מחיר גבוה. לרוב המצגת מרשימה, אולם הנזק שבה רב על התועלת. הלקוח הממוצע רוצה להגיע למבוקשו במינימום זמן והמצגת מעכבת אותו, גם לגוגל הפלאש לא מועיל.

כלל שלישי: לא להתפתות לסגור חוזה עם חברות בניית אתרים על סמך מחיר נמוך כאשר כל שינוי בהמשך יעלה משמעותית את תג המחיר.

כלל רביעי: אין כמו המלצות, אל תסתפקו במכתבי התודה שבאתר החברה בקשו לשוחח עם לקוחות קודמים.


14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved