בניית אתרים באינטרנט | תהליכים וכלים
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - שלבים בתהליך

 
בניית אתרים היא תהליך הדורש מחשבה תחילה. לא כדאי להתחיל להקים אתר לפני שייצרתם לעצמכם תוכנית עבודה והגדרתם עבור מי האתר מיועד.
אם כך- מה הם השלבים של בניית אתרים?
בשלב ראשון עליכם להחליט האם אתם מעוניינים ב- בניית אתרים מסוג אתר תדמיתי המציג אתכם ואת העסק שלכם, את התחום בו אתם עוסקים ואת השירותים שאתם מספקים. או שאולי אתם רוצים להקים אתר מכירתי שישמש בתור חנות וירטואלית שבה הלקוחות שלכם יוכלו לרכוש מוצרים ישירות דרך האתר. בניית אתרים השייכים לשני סוגים אלה היא הפופולארית ביותר.

בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן

 
חברות בניית אתרים כמו לייבסיטי מעמידות לרשות הגולשים ממשק נוח ללימוד וקל לתפעול בו תוכלו לעצב לעצמכם אתר מתוך שלל עיצובים קיימים, או לשנות עיצוב קיים ולהוסיף את הלוגו של החברה שלכם. מומלץ לבדוק שהאתר כולל אופציה של דף יצירת קשר, ושהלקוחות יוכלו להתמצא בסרגל הכלים ובתוכן האתר בקלות ובנוחות. באתרי הבית של מספר חברות העוסקות ב- בניית אתרים ואחסונם, מציעים מדריך כתוב או סרטון קצר המלמד בניית אתרים וכן נותנים שירות תמיכה טכנית, שבו תוכלו להיעזר בכל פעם שתיתקלו בבעיה בתהליך בניית אתרים או בתפעול אתר האינטרנט שלכם.

בניית אתרים - בחירת קהל יעד

 
בתחילת תהליך בניית אתרים חשוב מאוד להגדיר מיהו קהל יעד שלכם. האם אתם פונים לאנשים פרטיים ולקוחות פרטיים או שאתם בעלי חברה גדולה המוכרת לסיטונאים ולתעשייה בארץ ובחו''ל? אם הינכם פונים גם ללקוחות הנמצאים בחו''ל, רצוי לבחור בחברה המספקת ממשק עבור בניית אתרים המאפשר הכנסת טקסטים גם באנגלית ו/ או בשפות נוספות. אם אתם בונים אתר מכירתי שכולל חנות מוצרים- בחרו בממשק בניית אתרים שיאפשר לכם להכניס תמונות עם פירוט שם המוצר ומחירו, ויצירת קטלוג אינטראקטיבי שיאפשר לגולשים להזמין ישירות דרך האתר. כדאי לזכור תחזוקה שחנות אינטרנטית הינה זולה משמעותית לעומת חנות "אמיתית". אין תשלומי שכר דירה, חשמל וכ''ו, ואין צורך להחזיק מלאי מוצרים גדול. כדאי להשקיע זמן ומחשבה בעיצוב אתר מושך עין ודינאמי. בניית אתרים עם תכנון מוקדם תבטיח שהאתר שלכם ימשוך אליו את הגולשים ותקדם את העסק שלכם!

14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved