בניית אתרים | שיווק באינטרנט
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - שיווק באינטרנט

 
בניית אתרים הינה תהליך שאותו עליכם לעבור כדי להיות בעלי אתר אינטרנט משלכם. האתר שלכם יכול לשמש למטרות פרטיות כמו למשל אתר בסגנון בלוג בו אתם כותבים את מחשבותיכם והרעיונות שלכם, מעלים תמונות אהובות או שמים קישורים לשירים וסרטונים שאתם רוצים לשתף בהם את החברים או את המשפחה. או אולי אתם רוצים אתר שיציג את האוסף המיוחד שיש ברשותכם לדוגמה אוסף דגמי מכוניות, בולים, ספרים וכ''ד. כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר בלי קשר לתוכן שיוצג בו. בניית אתרים מסוג זה איננה מסובכת ויש מערכות ייעודיות עבור בניית אתרים ומערכות ניהול תוכן המשתמשות בתבניות מוכנות מראש שייקלו עליכם את העבודה המוצעות על ידי חברות בניית אתרים בארץ.

בניית אתרים - למטרות עסקיות

 
בניית אתרים מסוג שונה היא הקמת אתר למטרות עסקיות. בין אם אתם עוסק פרטי העובד במקצוע חופשי כמו מנהל חשבונות, רואה חשבון, עו''ד, מתכנת, אדריכל ועוד ועוד המחפש להרחיב את קהל הלקוחות שלו, ובין אם אתם בעליה של חברה המשווקת מוצרים או נותנת שירותים לקהל יעד מסוים וברצונכם להביא לידיעת הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים חדשים במה החברה שלכם עוסקת. בניית אתרים מקצועית הנעשית על ידי חברה המתמחה ב- בניית אתרים וקידום אתרים הינה הדרך הטובה ביותר להגיע לכמות הגדולה של האנשים הגולשים מידי יום באינטרנט ומחפשים אחר בעלי מקצוע בתחומים שונים.
 

בניית אתרים - CMS חוסך זמן


כאשר מקימים אתר בעל קונספט שיווקי יש להקפיד על עיצוב האתר בהתאם לקהל היעד, למשל לפי פילוח שוק של גילאים מסוימים כמו ילדים, נוער, מבוגרים, לפי קהל המחפש אחר שירות מסוים כמו הנהלת חשבונות, עריכת דין, שירותי שרברב, מוסך רכב וכ''ד. בניית אתרים צריכה לכלול הכנסת תכנים מתאימים הנכתבים בטכניקה הקרויה כתיבה שיווקית או SEO, המותאמת לקידום האתר במנועי החיפוש ברשת ולמשיכת הגולשים אל האתר. תכנים שיווקים מוצלחים יגרמו לגולשים לבצע פעולה אקטיבית כאשר התוצאה האופטימאלית של בניית אתרים מקצועית היא כמובן התקשרות גולשים/ לקוחות עם בעל העסק או השארת פרטים אישיים של הגולש באתר כמו אי- מייל או מספר טלפון לצורך התקשרות חזרה.


14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved