בניית אתרים באינטרנט | CMS | מערכת ניהול תוכן
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - מערכת CMS

 
בכל מערכת בניית אתרים יש צורך במערכת ניהול תוכן (CMS). לאחר שבחרתם את עיצוב האתר שלכם- אם מתוך פורמטים מוכנים המוצעים על ידי חברות בניית אתרים שונות או שנעזרתם בשירותיו של גרפיקאי העוסק ב- בניית אתרים אשר הקים לכם אתר ש"תפור" לצרכים שלכם ולשירותים שלכם או המוצרים אותם אתם משווקים, עליכם להכניס תוכן לאתר.

בניית אתרים - מעבר לעיצוב

 
עיצוב האתר הינו רק השלב הראשון בתהליך בניית אתרים. כעת עליכם להכניס תכנים, תמונות, מכתבים של לקוחות מרוצים וכ''ד אשר יסבירו לגולש בדיוק במה האתר שלכם עוסק וגם ישמשו לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש העיקריים של גוגל ויאהו.
תכני האתר צריכים להיות מקוריים ומושכי עין. אתם הרי רוצים שכמה שיותר גולשים יכנסו אל האתר וירכשו מכם את המוצר שלכם. בניית אתרים בעלי מערכת ניהול תוכן מאפשרת לכם או למתכנת האתר להכניס מאמרים המתארים את המוצר או השירות שלכם, המציגים את היתרונות של קנייה אצלכם לעומת המתחרים שלכם, את יתרונות המוצר עצמו ואת הערך המוסף שלכם כספקים או כנותני שירות, בין אם אתם עורכי דין, רואי חשבון, מתכנתים העוסקים ב- בניית אתרים, חשמלאים, אינסטלטורים, שיפוצניקים ובעצם, כל מקצוע שבו אתם עוסקים.
 

בניית אתרים - CMS חוסך זמן


מערכות בניית אתרים מתקדמות כוללות מערכת ניהול התוכן המאפשרות עדכון והוספה של תכנים באתרים ללא צורך בידע טכני ובתכנות מחשבים כפי שהיה נהוג במערכות בניית אתרים קודמות. מערכות ניהול תוכן דינמיות מאפשרות לכל בעל אתר לשלוט על התוכן, תמונות והמידע המופיעים באתר הבית שלו בצורה קלה ומהירה. ניהול תוכן מסוג זה נעשה בדרך כלל דרך סרגלי פקודות וכלים המובנים בתוך מערכות בניית אתרים מתקדמות, ושהינם נגישים לבעל האתר דרך האינטרנט בכל זמן ושעה. אם האתר שלכם כולל חנות גם למכירת מוצרים- וודאו שמערכת בניית אתרים וניהול התוכן כוללת אפשרות הכנסת מוצרים חדשים, ניהול גלריות תמונות, ניהול קטלוג ואפשרות ליצירת "עגלת מוצרים" שתאפשר לכם למכור את המוצרים בצורה ישירה ובטוחה דרך האתר (מכירה דרך שרת מאובטח). בניית אתרים חכמה הכוללת מערכת ניהול תוכן נוחה וידידותית תבטיח שהאתר שלכם יראה טוב וימשוך אליו גולשים רבים.


14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved