בניית אתרים | קונספט
בניית אתרים - מאמרים
 
פתח אתר כעת
14 יום ניסיון ללא תשלום וללא התחייבות

מעל 250,000
כבר בחרו לפתוח אתר במערכת בניית אתרים שלנו, אנו מציעים לך לבדוק אותנו ולראות שלא תוכל לקבל מוצר טוב יותר במקום אחר.
פתח אתר כעת
 
 
לייבסיטי - מאמרים

בניית אתרים - קונספט

 
בעידן האינטרנט והתקשורת הדיגיטלית כולנו יודעים מה החשיבות של בניית אתרים כדי לקדם את העסק שלכם וליידע את הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם על השירותים והמוצרים שאתם מוכרים. אם אין לכם אתר באינטרנט חשוב עוד יותר שתקראו על ההכרח של בניית אתרים, כי אם אין לכם אתר אתם פשוט לא קיימים עבור עשרות אלפי הגולשים המחפשים אחרי מוצרים ונותני שירותים ברשת.
לאחר שהחלטתם על הקונספט שעליו יהיה בנוי האתר שלכם, עליכם לבחור בחברה המתמחה ב- בניית אתרים, מתן שירותי איחסון וקידום אתרים במנועי חיפוש. עבור אתרים ישראלים עדיף לבחור בחברה ישראלית שתבטיח ממשק הפעלה בעברית שהינו נוח וידידותי למשתמש, ועיצובים המתאימים לקהל ולאופי הצרכן הישראלי. רוב חברות בניית אתרים בארץ מאפשרות גם הקמת אתר באנגלית, אולם ממשק בניית אתרים עצמו הינו בעברית. ומו כן, כאשר תזדקקו לסיוע טכני או לתשובה על שאלות הקשורות בהקמת האתר שלכם תוכלו להיות בטוחים שנציג השירות יבין בדיוק מה אתם צריכים. בניית אתרים בעברית על ממשק המותאם לשפה לטינית כמו אנגלית (למשל בחברות כמו lycos , geocities ועוד) דורשת ידע בקידוד והשקעת זמן ועבודה מיותרים.

בניית אתרים - עיצוב מוקפד

 
בתהליך בניית אתרים חשוב מאוד להקפיד על העיצוב וההגשה של העמוד הראשי של האתר שלכם. זה העמוד אותו רואים הגולשים כאשר הם מגיעים לאתר והוא זה שלמעשה קובע האם הגולשים – שהם כמובן הלקוחות שלכם- יישארו באתר וימשיכו לקרוא הלאה, או שהם יעברו לאתר הבא. עיצוב אתרים הינו תורה שלמה המשלבת פסיכולוגיה, אמנות וגרפיקה יחד עם ניסיון מעשי ומחקרי שוק והבנת צרכי הגולש. חברות בניית אתרים מקצועיות ואמינות מציעות שני מסלולים בסיסים עבור בניית אתרים - בחירת סגנון עיצוב מוכן מראש הכולל צורה קבועה של רקע, צבעים ומבנה התפריטים והכפתורים באתר, או עיצוב אתר שייעשה על ידי המעצבים המקצועיים של חברת בניית אתרים ויותאם בדיוק למוצר שלכם ולקהל היעד שלכם. כמובן שההפרש הוא בעלות הקמת האתר אך לעיתים קרובות זהו גם ההבדל בין אתר מצליח בעל תנועת גולשים רבה לאתר כושל שרק גולשים מעטים נכנסים אליו. במאמרים הבאים נשווה את יתרונות כל אחת מהשיטות לאתר שלכם. 
 

14 יום ניסיון ללא תשלום או התחייבות לחץ כאן וקבל 14 ימי ניסיון במערכת לייבסיטי - ללא כל תשלום וללא התחייבות !

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved