בניית אתרים - livecity - Medent - מכשור מדעי, מוצרי בריאות ומכשירי שמיעה
Medent - מכשור מדעי, מוצרי בריאות ומכשירי שמיעה
דף הבית >> בלוג החדשות של לייבסיטי >> Medent - מכשור מדעי, מוצרי בריאות ומכשירי שמיעה
חברת "מדנט" המשווקת מכשור מדעי, מוצרי בריאות ומכשירי שמיעה, סוגרת שנתיים של פרסום אינטנסיבי ב- Google Adwords. בזכות הפרסום בגוגל מדנט מצליחים לשמור על היתרון התחרותי ברשת ולהגדיל באופן תדיר את כמות לקוחותיהם.



שלבי הקמת הקמפיין והאופטימיזצייה:
  • אפיון והכרת הלקוח - בשלב זה אנשי המקצוע בלייבסיטי נפגשו עם בעלי החברה, הבינו את הצרכים והסיבות העיקריות שלשמן הם הגיעו אלינו.
  • הקמת קמפיין בראייה לטווח ארוך - לאחר אפיון מלא נבנה קמפיין מקיף הכולל חלוקה לקבוצות מודעות לפי סוגי המוצרים והשירותים הניתנים ב- Medent.
  • אופטימיזצייה ושיפור תמידי - מאז שהקמפיין עלה לאויר ועד היום מקצועני הפרסום בלייבסיטי מבצעים פעולות אופטימיזצייה על בסיס שבועי שמאפשרות ללקוח לנצל את התקציב באופן אופטימאלי.
     
מידע נוסף ודרכי יצירת קשר:

מדנט מכשור מדעי, הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום של אספקת מכשור למעבדות והינה נציגה בלעדית בארץ של היצרנים מהמובילים בעולם, ומגוון המוצרים הרחב מאפשר לנו להוות כתובת אחת לכל  צרכי המעבדה והמחקר. במדנט מכשירי שמיעה מתמחים באיתור לקויות שמיעה על ידי קלינאי תקשורת מקצועיים ומנוסים המוכרים במוסדות החינוך ובבתי החולים. קלינאי התקשורת מבצעים בדיקות שמיעה באמצעות מכשור וציוד דיאגנוסטי מתקדם. במדנט עולם של בריאות משווקים את נעלי הבריאות הטובות בעולם, מדרסים, ציוד אורטופדי, תוספי מזון, ומוצרים רבים נוספים שיתרמו לאיכות החיים, לגוף ולנשמה.
יצירת קשר    
אמייל: info@medent.co.il
טל: 08-6237984
פקס: 08-6237287
כתובת: רח' מורדי הגיטאות, 110 (העיר העתיקה) באר שבע.
לטלפונים ופריסת סניפים:
פריסת סניפים, לחצו כאן.
לטלפונים ופריסת סניפים:
פריסת סניפים, לחצו כאן.
     

 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved