בניית אתרים - livecity - עמוד שאלות ותשובות
עמוד שאלות ותשובות
בעל אתר המנסה למכור לגולשיו מוצר כלשהו או שירות, יתמודד בשלב מסוים עם שאלות לגבי מה שהוא מוכר.
עמוד שאלות ותשובות מהווה דרך יעילה ליצור אמון בין בעל האתר ללקוח, תוך יצירת כלי שיווקי חזק שבכוחו לצמצם משמעותית את כמות השאלות.

בבסיסו, עמוד שאלות ותשובות מכיל ריכוז שאלות נפוצות ותשובות מוכנות מראש. ניתן לראות בקלות שבאתרים המכילים עמוד כזה יחס הרכישה/השארת פרטים גבוה מאתרים אחרים, מכיוון שהגולש יכול לקבל מענה לשאלותיו הקיימות ולקבל תשובות לשאלות שטרם עלו בדעתו.

במידה ובאתרכם אין עמוד כזה, מהרו להכין אחד. רכזו שאלות ששאלו אתכם לגבי השירות, בנוסף לשאלות כלליות. זהו המקום להסביר לגולש כיצד ניתן לקבל שירות, מהם תנאי הרכישה השונים, מה המוצר כולל, מה ההטבות המוצעות ועוד.
חשבו על שאלות שעדיין לא התקבלו ונסו למצוא מענה לגביהן מראש, תוך יצירת תחושה של אכפתיות.

במידה וקיים עמוד כזה, שדרגו אותו עם תכנים שיווקיים ומכירתיים נוספים: "למה כדאי לקנות אצלנו?", "מי אנחנו?", "מדוע אצלנו זול יותר?" ועוד. גולש מתלבט שנתקל בתכנים כאלו יכול להתרשם לטובה ולהשתכנע לקנות.

שדרגו את התשובות המוכנות עם קישורים מובילים לקניה או להשארת פרטים וטקסטים מזמינים. לדוגמא, בשאלה של "איך זה עובד?" ניתן להכניס לתשובה שורה של "ראיתם כמה זה פשוט, אנו מזמינים אתכם לנסות עכשיו" עם קישור רלוונטי. חבל לפספס הזדמנות נוספת למשוך לקוח.

לסיכום, עמוד שאלות ותשובות מהווה כלי חזק ומשמעותי ביצירת קשר עם הלקוח. השתמשו בו בחכמה ונצלו אותו לטובת האתר ומשיכת הלקוח.

 
© 2014 Livecity. All rights reserved