בניית אתרים - livecity - עמוד אודות בולט
עמוד אודות בולט
האינטרנט, מטבעו, הוא אנונימי. קל לגולש להרגיש תחושה של ניכור וחוסר ודאות - ההיסטוריה של הונאות מבוססות רשת הובילה למצב שבו הגולש יחשוב פעמיים האם להשאיר את מספר כרטיס האשראי שלו או את הפרטים האישיים שלו באתר שלך.

אחד מתפקידיו העיקריים של בעל האתר הוא ליצור תחושה של אמינות - דרך טובה לשדר אמינות היא לחשוף מידע לגבי האנשים העומדים מאחורי האתר.

עמוד "אודות" הוא אחד הכלים המרכזיים באמצעותם אתר יכול לשדר אמינות לגולש המזדמן. למעשה, בסקרים שהתבצעו לאחרונה התברר כי כמות משמעותית של גולשים יגיעו קודם לעמוד האודות, כדי לראות "עם מי יש להם עסק".

אם באתרכם אין עמוד אודות יעיל, מהרו והכינו אחד. אם כבר יש - בדקו האם התוכן שנמצא שם מייצג את האדם או החברה העומדים מאחורי האתר בצורה מהימנה.

מבחינת התוכן, חשפו את מירב הפרטים האישיים בעמוד האודות. במידה ומדובר באדם פרטי המציע שירות - שקלו להכניס פרטים אישיים, הישגים מקצועיים, תמונה ופרטים רלוונטיים נוספים. לדוגמא, מאמן אישי העוסק בתחום הזוגיות ייראה אמין יותר אם עמוד האודות שלו יכיל פרטים כלליים לגביו, הסמכותיו המקצועיות ובעיקר - מצבו הזוגי (מאמן לזוגיות רווק ייראה פחות אמין ממאמן נשוי באושר עם ילדים...).

במידה ומדובר בעסק, מומלץ לציין את ההיסטוריה של העסק ובעיקר את האנשים העומדים מאחוריה. חברות רבות מגדילות לעשות ובונות עמוד "צוות", "הנהלה בכירה", "הווי" ועוד, לא בכדי. במקרה של חברה גדולה, חשיבות ה"זווית האישית" עולה עוד יותר - כך שלהציב קישור לפרופיל האישי של מנהל בכיר ברשת חברתית או את כתובת המייל הפרטית שלו ישדר אכפתיות ואמינות.

אל תשכחו שמהצד השני של המסך יושב אדם ששוקל אם לעשות עמכם עסקים או לא. חשוב שהאדם הזה יקבל את הרושם שאתם מעוניינים לשדר לו.

 
© 2014 Livecity. All rights reserved