בניית אתרים - livecity - הצגת פריטים מעוררי אמון
הצגת פריטים מעוררי אמון
רוב הגולשים היום מודעים לכוחם הגדול של מנועי החיפוש.
כתוצאה מכך, טווח תשומת הלב הינו מזערי - המרחק בין פתיחת החלון לסגירת החלון יכול לעמוד על מספר רגעים. באותם רגעים, חשוב מאוד לתפוס את תשומת ליבו של הגולש על ידי יצירת אמון תת-מודע כלפי השירות שאתם מציעים על ידי הוספת פריטים מעוררי אמון בדף הבית של האתר.

דוגמא טובה לפריט שמעורר אמון הוא לוגו של חברה מוכרת או מותג מפורסם. במידה וזכיתם לעבוד עם חברה ידועה, אדם מפורסם או שירות מוביל, דאגו להכניס לוגו שלהם למקום בולט. הדבר יצור אמון אצל הגולש ויעלה את הסמכות של האתר בעיניו. אם אתם חברים ב"אמון הציבור" או נעזרים בשירותי "דואר ישראל" בצורה עסקית, הוספת לוגואים רלוונטיים תגביר את אמון הגולש.
כמובן שחשוב להקפיד על שימוש תקין בסמלים מסחריים ושמות - יש לקבל אישור לשימוש בכל פרט שאינו בבעלותכם ולהקפיד להציג נתונים אמיתיים בלבד (חוסר דיוק יפספס את המטרה בכך שישבור את יחסי האמון שיצרתם).

דוגמא טובה נוספת היא הצגת שם ופנים במקום בולט. אנשים נוטים לסמוך על אתר כשהם רואים שעומדים מאחוריו אנשים אמיתיים. מן הסתם, כל אתר נבנה על ידי אדם כלשהו, אך לראות את פניו ושמו המלא נוסכים תחושה של ביטחון והיכרות אישית. יתרון נוסף של שיטה זו הוא יצירת מיתוג אישי חזק.

הימנעו מניסוחים כלליים ככל הניתן וצרו תחושה של דיאלוג - לדוגמא, חתמו בשם בעל החברה או נציג כלשהו בעמוד האודות או הבלוג. הציגו עמוד "צוות" בו הגולש יוכל להכיר את האנשים שמאחורי האתר. ניתן אף להרחיק לכת ולמסור פרטי יצירת קשר אישיים של כל אדם בצוות - טלפון, מייל, קישור לפרופיל עסקי, קישור לעמוד פייסבוק אישי ועוד.

כל בעל אתר מוזמן לבחון את הדרכים המתיישבות בצורה הטובה ביותר עם השירות שהוא מציע וליישם את הלקחים המתאימים ביותר עבורו - בעל עסק קטן או עצמאי ישקול כתיבה בגוף ראשון והצגת פרטי קשר אישיים, בעוד חברה גדולה עשויה להעדיף עמוד צוות ותמונות הווי.


 
© 2014 Livecity. All rights reserved