בניית אתרים - livecity - פרטי יצירת קשר בולטים
פרטי יצירת קשר בולטים
זהו לא סוד שמטרת אתרים רבים היא לעודד את הגולש ליצור קשר כלשהו עם בעל האתר - על אחת כמה וכמה כשמדובר באנשי מקצוע או נותני שירות, אך גם בעל חנות יהיה מעוניין שהגולש יזום איתו קשר כדי להביא לתהליך של מכירה.

בטיפים קודמים דנו בחלק מהדרכים השונות לגרום ללקוח להביע אמון בבעל האתר. בהנחה שהאמון נרכש - באחריותנו לספק ללקוח את מירב הדרכים ליצור עמנו קשר.

הדרך הראשונה והמתבקשת היא להציג מספר טלפון במקום בולט. מלבד מיקום בכותרת של האתר, אין סיבה לא להוסיף מספרי טלפון ופרטי קשר לכותרת התחתונה ואף לגוף התוכן (לדוגמא: "מעוניין לשמוע עוד? התקשר כבר עכשיו 03-4567890 ונציגינו ישמחו לסייע"). בנוסף, כדאי להכניס מספר טלפון גם לבאנרים, פרסומים וכל מקום אחר.

במקרים רבים ישנו יתרון מוחשי להצגת פרטים נוספים מלבד טלפון - דוגמת כתובת פיזית של בית העסק, מייל, פקס, מפת הגעה, פרטי קשר דרך רשתות חברתיות ועוד. ישנם אנשים שלא ימהרו להתקשר ולכן מומלץ להתחשב בהם גם כן.

במקרה של חנות יש לשים לב למצבים בהם הגולש המזדמן יעדיף להגיע פיזית לחנות ולא ליצור קשר בכלל - שימו לב לאתרים של חנויות ורשתות שיווק שאף מצניעים את הטלפון בהשוואה להצגת מפות וכתובות פיזיות.

נסו לבחון תחומים חדשים בהם תוכלו לתת מענה. שירותים מודרניים דוגמת הסקייפ ושירותי צ'אט שונים מאפשרים לגולש להשיג אתכם וליצור קשר, תוך שמירה על האנונימיות המאפיינת את הרשת וללא מסירת פרטים או חשיפה. בחנו אפשרויות לשלב אלמנטים כאלה באתרכם כדי לתת לגולשיכם אפיקי יצירת קשר נוספים. חשוב להקפיד לנטר אמצעי תקשורת אלו - אין כל חשיבות בצ'אט שאף אחד לא עוקב אחריו או שהוא במצב "מנותק" כל הזמן...

 
© 2014 Livecity. All rights reserved