פנג שואי  
ומטפיסיקה סינית

זהר אהליאב
OHOLIAV ZOHAR
 

                                   

 


 

קורס צבעים מלא 30 עמודים  |  סדנת ה- ZI WEI האחרונה לשנת תש"ע  |  
להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



תאריך ושעה
 

מונה:

בריאות, סימבוליקה ופני השטח
המקרה שלפנינו הוא דוגמא קלאסית, כיצד אסכולתהנוף והצורה מסבירה מצב, שנוצר בתוך מבנה, שאינו גלוי לעין על פי אסכולת הכוכביםהמעופפים.
מדובר בגבר נשוי בן 41 ואב לשניים, שהתלונן על כאבי ראש חזקים שאינםמרפים ובמהלך בדיקות מקיפות התגלה שהוא סובל מגידול שפיר גדול מאוד היושב על האונההשמאלית ונזקק לניתוח מוח מורכב שיתבצע במהלך החודש.
הבית בו מתגורר הגבר הזה , ממוקם בגבעתיים ומשתייך לעידן 5. הוא פונה לכיוון מזרח 3 ובעידנו הוא היה הביתהמבורך ביותר WANG SHAN WANG SHUI.
מפת הכוכבים המעופפים של המבנה. לא מגלהמספיק על המתרחש בתוך המבנה עצמו.



מדובר במבנה דוקומתי, שהקומה הגבוהה שלו נמצאת בגובה הכביש ואילו הקומה התחתונה נמצאת בחלקוהאחורי בגובה של כמעט 1.70 מתחת לפני הכביש. הבדיקה המקיפה של הבית מגלה את הממצאיםהבאים:

1.
אין למבנה הזה צב ראוי. האדמה מאחור נמוכה באופן בולט מהאדמההנמצאת מלפנים. זו כבר הפרה של מודל ארבעת החיות הקלאסי, הדורש עורף גבוה ופניקסנמוך כתנאי ראשוני . הפרש הגבהים גדול מדי עבור מבנה כה קטן, בדרך כלל יש יחסהגיוני בין הגבהים של הפניקס והצב. מאסטר אווה וונג כותבת על כך בספרה MASTER COURSE. יש חוקים מאוד ברורים ויציבים לגבי הפרשי הגובה בין החזית לעורף, גם מפתהכוכבים הטובה ביותר לא יכולה לעזור במידה ופני השטח לא תומכים במפה הזאת. בהתחשבבעובדה שהנכס הזה היה מבורך על פי מפתו בין השנים 1944-1964 ,עדיין פני השטח לא היותומכים לנוסחה הזאת. הדיירים הקודמים של המבנה חוו הצלחה כלכלית גדולה בשנים שבהםנבנה צב מלאכותי ( בניין ) מאחורי המבנה שלהם, כך שהצב המלאכותי עזר במידת מהלהתגבר על העובדה שאין צב אמיתי למבנה. גובה פני הקרקע יותר חשוב ממבנים מלאכותייםהנמצאים בסביבה .



2.
המקום מקריןעזובה, עייפות , והזנחה של שנים. המבנה לא עבר שיפוץ ושדרוג מעולם. הקומה התחתונההאחורית מקרינה עליבות ועייפות. חלק גדול מהקירות מאחור מכוסים בירוקת ואזוב.
3.
בפינה הצפון מזרחית שלו עומד עץ מת , שבעבר היה לתפארת וכעת מוצג בשיממונו . עץ מת בתחומי המבנה נחשב לטאבו בפנג שואי . עץ מת הנראה מבעד לאחד הפתחים , משוללחץ מורעל מהסוג הגרוע. יש סיפורים רבים במיתולוגיה של הפנג שואי העוסקים בצרותואסונות שהתרחשו לדיירים רק בגלל נוכחות של עץ מת . יש סיפור על אחד מגדוליהמאסטרים שעמד חסר אונים מול בית שהתרחשו בו צרות ואסונות, הוא היה אובד עצות ,כיהוא לא מצא בעייתיות בפני השטח ובמפת הכוכבים של המבנה , הוא זימן למקום מספר רב שליועצי פנג שואי וביקש את עזרתם, אך ללא הואיל , ואז כמו באגדות הופיע יועץ פנג שואישביקש לשהות במקום במשך כמה ימים , כדי לגלות את פשר התעלומה ואכן כעבור כמה ימיםהוא גילה שמאחד החלונות של המבנה . משתקף לו סלע בעל צורה מאוד מיוחדת, הוא נראהכמו חיה המאיימת לבלוע את בני הבית. הוא הציע לבעל הבית לטעת עץ גדול שיסתיר אתהסלע המאיים. ואכן הצרות תמו.



4.
הסקטור הצפוןמערבי ( ראש האדם , 6 ) של המבנה מוזנח ביותר. הוא מהווה מחסן של בני הבית. הגינהוהעצים בצד זה של המתחם משוועים לגיזום והשקיה . מכל חלקי המבנה זה החלק המוזנחביותר, יתרה מכך, זה המקום היחיד שחסום, כלומר לא ניתן להקיף את המבנה כולו, בגללשבסקטור הצפון מערבי של המבנה ושל הגינה , יש המון חפצים ,קרשים , ופסולת שחוסמת אתהמעבר .
5.
כאשר מביטים מחזית המבנה כלפי חוץ ( כיוון מזרח) יש מצב של SPLIT EYE , שפירושו עין חצויה , זה מצב בלתי נסבל בעל השלכות שליליות ביותר על דיירי המבנה, מצב זה נוצר כאשר מביטים מתוך המבנה החוצה, והבניין שנמצא ממול חוצה את המבנה ממנוהצופה מסתכל , במקרה הזה, הבניין ממול שהוא בן 3 קומות חותך את המבנה באמצעיתו . כךשדיירי המבנה מביטים החוצה, העין הימנית נבלמת על ידי המבנה שממול , בעוד שהעיןהשמאלית ממשיכה להסתכל אל תוך המגרש הגדול . כך שנוצר חוסר איזון בין שתי העינייםלבין המייצגות שלהם שהן האונה השמאלית והאונה הימנית. המבנה בן 3 קומות שממול מייצגאת האונה הימנית ואילו המגרש הריק שנמצא ממול מייצג את האונה השמאלית שבה התפתחהגידול. העובדה המעניינת שהגבר המתגורר במבנה שהוא גם בעליו , הרגיש בחודשיםהאחרונים מאוים מפני השטח שנמצאים מול החזית והחליט להציב מחסום בינו לבין חלקהרחוב שנמצא ממול לבית בו הוא מתגורר.
6.
כוכב המים בחזית המבנה הוא כוכב 5. בחזית המבנה יש דלת גדולה ורחבה ( 1.80 רוחב על 2.20 גובה ) שמהוה יציאה לחצרהקדמית של המבנה , הפתיחה המאסיבית של הדלת הזאת במהלך חודשי האביב הקיץ והסתיובמשך שנים , כוכב ההר הצמוד אליו הוא כוכב האש 9 . ובהתחשב בעובדה שיש ברחוב תנועתכלי רכב ערה יחסית למיקומו. ניתן בהחלט להבין שכוכב 5 ( סטורן ) מופעל יתר על המידהומוציא לפועל את הקארמה.
7.
הצפון מזרח הוא האיזור הכי פתוח והכי יאנגי ביחסלמבנה . בהתחשב בעובדה שמדובר בבית שמוקף מכל עבר בבתים ומבנים אחרים בצפיפותעירונית מקובלת, הצפון מזרח הוא משב רוח מרענן , מכיוון שהוא פתוח ויש לו פניקס שלעשרות מטרים, אך כוכב המים הפעיל בסקטור זה הוא 9 אש שגם הוא מזין את כוכב המים 5שנמצא בסקטור החזית.
8.
בדלת הכניסה יש צירוף של כוכב מים 1 וכוכב הר 5. כוכבהמים בדלת הכניסה אמור להיות הכוכב המארח , אך דווקא האורח כוכב ההר 5 שולט עליוומונע את פעילותו התקינה של כוכב 1. כוכב 1 מייצג את ה- ZHI – הגוף האנרגטי שקשורבהישרדות וכוח הרצון של האדם. 1 מייצג את ההישרדות של האדם. לצירוף כזה יש להוסיףמתכת כדי לצור שלישיה הרמונית של אדמה , מתכת ומים.
9.
במבנה הזה יש 3 צירופי HE TU שאינם ממוקמים בסקטורים המתאימים, יש את הצירוף 7 ו- 2 המייצג אש בצפון ( מים ) , יש את הצירוף 1 ו- 6 המייצג מים בדרום מערב ( אדמה ) , יש את הצירוף 3 ו- 8המייצג עץ בדרום ( אש ) ויש את הצירוף 4 ו- 9 המייצג מתכת בצפון מזרח ( אדמה ) . 3צירופי HE TU שאינם במקומם.
10.
בTAI JI של המבנה יש את הצירוף כוכב מים 3וכוכב הר 7. כוכב ההר של מרכז הבית שלילי ועבר את זמנו, בעידן 7 ( 1984-2004 ) הואהביא ברכה בתחום של בריאות , מערכות יחסים, WELL BEING לדיירי הבית, אך כעת עםכניסתו של עידן חדש , עידן 8 , כוכב ההר הזה הופך להיות שלילי.
11.
בעל הבית , איש מחשבים עובד שעות רבות מול מחשב בסקטור הדרום מערבי של המבנה. כשכוכב החולי 2ממוקם שם בשנת 2004. הוא יושב כשפניו לכיוון מערב ( כיוון החולי שלו על פי מספרהקואה האישי שלו ) ואין לו צב שיגן עליו מאחור בזמן הישיבה שלו במיקום הזה. מאחוריויש דלת כניסה לחדר.
12.
מעל לכל חשוב לזכור שמקרה כזה קשור קודם כל למפההאסטרולוגית של האדם, בדיקה של המפה מסבירה די טוב את המתרחש בחייו. אירועים כאלהקשורים מעל לכל לקארמה האישית של האדם, המבנה עצמו על פי הפנג שואי שלו יכול לשקףאת המתרחש בחייו, ויכול גם להאיץ התפתחות של תהליכים חיוביים ושליליים הנמצאים ב- DNA שלו.
 


DA GUA 

לייבסיטי - בניית אתרים