כלי קידום אתרים

אופטימיזציה למנועי חיפוש הינו מרכיב חיוני של כל אתר אינטרנט וזאת כדי לאפשר לו להתקיים ולשגשג בקרב מספר עצום של חיפושים המתבצעים באינטרנט.
אפשרות הזנה של מילות מפתח ותיאור

אפשרות הזנה של מילות מפתח ותיאור

באמצעות הזנת תיאור אתר ומילות מפתח נכונות אתה נותן לעסק שלך את הסיכוי לו הוא ראוי כדי להתחיל לטפס בדירוג החיוני לו. לייבסיטי מאפשרת לך להזין את תיאור האתר ואת מילות המפתח ישירות לתוך הקוד של האתר כך שיותאם לסריקה מלאה על ידי מנועי חיפוש שונים ובראשם גוגל. מילות המפתח אותן תזין יסייעו לך לתאר עבור הגולשים את האתר שלך ביעילות ובתמציתיות המספיקה עבורם כדי לדעת מהם המוצרים או השירותים שאתה יכול לספק עבורם, והאם זה מה שהם מחפשים. אינך צריך להבין בכתיבת קוד - לייבסיטי כבר עשתה את העבודה הזו עבורך. כל שעליך לעשות הוא להזין את הטקסט המתאים.
תיאור האתר עבור קידום אורגני אפקטיבי הינו חיוני לכל עסק על מנת לוודא שאתה מגיע אל האנשים הנכונים.

גישה לקוד האתר בתגית head

לייבסיטי מאפשרת לך בניית אתר ללא ידע בקוד, אולם אם מנהל האתר מעוניין בכל זאת להוסיף קוד HTML חיצוני ניתנת לו גישה ישירה להטמעת קוד HTML בתגית HEAD של האתר, כאשר לדוגמא מנועי החיפוש של גוגל או בינג מתחילים בעבודתם, הם ניגשים לסריקת הקוד באתר. על ידי הטמעת קוד באופן חופשי על-פי הצרכים שלך תוכל לעקוב ולקדם את האתר במנועי החיפוש.

גישה לקוד האתר בתגית head
מפת אתר יעילה למנועי החיפוש

מפת אתר יעילה למנועי החיפוש

במסגרת סריקת קוד האתר שלך, מנועי החיפוש מבחינים באתרים שנבנו בקפידה ובמקצועיות. הם יבחנו את מפת האתר שלך ויעריכו דפים נצפים באתר. לייבסיטי מספקת עבורך מפת אתר מותאמת לסריקה זו כך שתוכל להציג אתר מסודר ומקצועי.

Robots.txt File (רובוטס.טקסט)

אחד הכלים בהם משתמשים מנהלי האתרים הוא בקבצי robots.txt. אלה מספקים הנחיות לרובוטי האינטרנט בנוגע לסריקת האתר. לכן, למשל, אם ישנם חלקים של אתר האינטרנט שלך, אליהם אינך רוצה להזמין את הציבור הרחב, לייביסיטי מאפשרת לך לעשות זאת על-ידי כלי זה. אפשרות זאת הינה כלי חישוב בתחום קידום אתרים שמאפשר לך להציג את התוצאות הרצויות עבור מנועי החיפוש ולוודא שרק המידע אותו אתה מעוניין להעביר אכן מגיע אליהם.

Robots.txt File (רובוטס.טקסט)
הפניות 301

הפניות 301

נניח שאתה בעל חנות פיזית וכעת הינך עובר למקום חדש. היית רוצה למקם הודעה בבניין הישן ברוח זו אך לא היית כותב "חנות סגורה"! במקום זאת היית מסביר היכן נמצא המקום החדש אליו עברת. זהו הרעיון מאחורי הפניית 301. למרבה הצער, כשזה מגיע לאתרי אינטרנט, עסקים רבים פשוט מאפשרים לדף להציג הודעה "דף זה אינו זמין". הודעה זו לא תועיל למנוע החיפוש לאתר את המיקום החדש ולמעשה האתר החדש עלול להתחיל לצבור את הותק שלו מחדש לגמרי. לייבסיטי מציעה לך כלים מובנים לניהול הפניות 301 באופן מסודר כך שתוכל להעביר הודעה מסודרת למנועי החיפוש ולשמור על הותק שלך.

© 2024 Livecity. All rights reserved