HTML5

בניית אתרים המתבססים על HTML5 ו- CSS3 מאפשרים לך ליצור אתר בעל מראה מקצועי אך יותר מכך, מודרני ומתקדם! בלייבסיטי מנצלים את יתרונות שפה זו בצורה מושלמת עבורך על ידי מתן שורה ארוכה של תכונות חדשות ומודרניות שיעמידו את אתרך בשורה הראשונה!
אז מהו בעצם HTML5?

אז מהו בעצם HTML5?

זהו שדרוג מרגש ל HTML4 שהיתה השפה המשמשת עבור בניית אתרים רבי עוצמה ברוב עשרים השנים האחרונות. אתר HTML5 מציע שורה של תכונות חדשות וחדשניות כדי לשפר את חווית הגולשים המבקרים באתר האינטרנט שלך. הוא נתמך על ידי דפדפנים ונסרק על ידי מנועי חיפוש. מבלי להכנס להיבטים הטכניים כמובן, כל מה שאתה צריך לדעת הוא שלייבסיטי עושה שימוש גדול בשדרוג זה החל מבניית תבניות עיצוב ועד לכלים רבים במערכת.

תבניות עיצוב מבוססות HTML5

לייבסיטי מיישמת את מלוא היתרונות של טכנולוגיה זו כדי לספק בניית אתרים מבוססת HTML5. לדוגמא זה מאפשר הטמעת וידאו ואודיו ללא שימוש בתוכנות חיצוניות, מאפשר אנימציות 2D והרבה מעבר לכך. תבניות עיצוב אתר המוצעות בחינם במערכת של לייבסיטי מבוססות HTML5 ולכן מציעה כבר באופן מובנה, יותר סיכויים ליצירת אתר דינמי ומתקדם. אך כמובן שאינך צריך לחשוש מהבנה בקוד. לייבסיטי כבר עשתה הכל עבורך, כל מה שאתה צריך לעשות עכשיו הוא להפוך את היתרונות המוצעים ליתרונות עבור האתר שלך. אז למה לא להתחיל עכשיו?

תבניות עיצוב מבוססות HTML5
© 2024 Livecity. All rights reserved