הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

ריהוט משרדי מתקדם


 בעמוד זה תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של רהיטים מתקדמים למשרד, בגדלים, גוונים ובגימורים שונים. ניתן להשיג שולחנות עם שלוחות לימין ושלוחות לשמאל. ניתנת לכם האפשרות להרכיב מערכות שלמות של ריהוט מתקדם.
 



אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


ריהוט מתקדם – משדרג את העסק שלך בגדול

בעלי משרדים בישראל, גדולים או קטנים, מודעים בשנים האחרונות יותר ויותר לחשיבותו של מראה המשרד ומעצבים את משרדיהם באמצעות ריהוט משרדי מתקדם.

הריהוט המתקדם למשרד הכרחי בכל עסק ותורם לדימויו החיובי ומינופו. עיצוב משרד או חברה מצריך תכנון מרבי, אשר יבטיח ניצול מקסימלי של חלל המשרד ויצירת סביבת עבודה נעימה ונוחה. זוהי בדיוק ההתמחות של חברת start. start מתמחה בייצור ושיווק רהיטים מתקדמים  מכל סוג ולכל צורך. לחברה ניסיון ומוניטין של מעל 18 שנה והיא ריהטה בהצלחה מאות פרויקטים, חברות, עסקים גדולים וקטנים בכל רחבי הארץ. Start מציעה ללקוחותיה פתרונות ייחודיים לעיצוב כל חלל וכל משרד, וליווי מקצועי החל משלב התכנון ועד לסיום הפרויקט. הרהיטים של start עומדים בתקנים הבינלאומיים, ומלבד שלל העיצובים והסגנונות, מבטיחים לכם איכות ונוחות מקסימליות.

גם יפה וגם פרקטי

ענף הריהוט המשרדי התפתח מאוד בשנים האחרונות וכיום כל בית עסק שמכבד את עצמו, מבין את הצורך לשלב ריהוט משרדי מתקדם בחלל בית העסק או החברה.

הריהוט המתקדם יסייע ביצירת הרושם של הלקוח ויתרום ליצירת תדמית חיובית לבית העסק. יתרום להעלאת המוטיבציה של העובדים, שייהנו מסביבת עבודה נעימה ונוחה במיוחד. חברת start מציעה מגוון רחב של רהיטים משרדיים מתקדמים מכל סוג ולכל מטרה – מערכות ריהוט הכוללות שולחן משרדי, שולחן עובדים, שולחן ישיבות, כסא מנהלים, כסא משרדי, כסא מחשב, דלפקי קבלה, פינות המתנה מעוצבות, ציפויי קירות ותקרה, מגוון מוצרים משלימים ועוד.

מגוון העיצובים הוא גדול ותוכלו להתאימם ליתר רהיטי המשרד לכל סגנון ולכל חלל.

איכות בלתי מתפשרת

מחפשים רהיט מתקדם איכותי ומעוצב? לא יודעים כיצד לעצב את המשרד שלכם? הגעתם למקום הנכון. חברת start היא החברה המובילה בישראל בתחום הריהוט המשרדי . כל מוצרי החברה מיוצרים באיכות וברמת גימור גבוהה ביותר ומשווקים ללקוחות במחירים נוחים במיוחד. מלבד הריהוט המשרדי המתקדם, start מעמידה לרשותכם בעלי מקצוע, לעיצוב המשרד שלכם מההתחלה ועד הסוף – מעצבי פנים, אדריכלים, מתכננים, אנשי תמיכה טכנית ועוד, אשר ייעצו וילוו אתכם עד שהמקום יהיה פשוט מושלם ומוכן לעבודה. בנוסף, Start מעניקה על כל מוצריה אחריות של שלוש שנים.

אז אם גם אתם רוצים ליצור סביבת עבודה מעוצבת, נעימה ובריאה עבורכם ועבור העובדים שלכם, אם גם אתם מחפשים פתרונות ריהוט משרדי מתקדם לעיצוב משרדי החברה שלכם, אם אתם מעוניינים להעניק לעסק שלכם תדמית חיובית ויוקרתית – ב- start תוכלו למצוא ריהוט מתקדם שיענה על כל מטרה.

שותפים ברשת: ריהוט משרדי
לייבסיטי - בניית אתרים