קולר מים - מתקן מים קרים - מתקני מים קרים - ClearTech
 
 
חיפוש באתר:  


  מיני ברים-חם/קר
  ברים ריצפתיים
  קולרים ומשקורים
  מוצרים נוגדי אבנית
  מטהרי מים
  מערכות אוסמוזה הפוכה
  מסנני מים תוצרת ארה"ב
  ערכות מסננים להחלפה
  מסנני מים
  בטיחות ומיגון
  מוצרים משלימים
  שרות ותחזוקה
  שאלות נפוצות
  מאמרים בתחום המים
  מסננים למקררים
  מיני בר מתצוגה/יד שנייה
  מכונות קפה לבית ולמשרד
  מרככי מים Brita
  אוסמוזה לתעשייה
 

קולרים ומשקורים

קולר מים

בהיותה של ישראל מדינה ים תיכונית חמה, הפכו מים קרים מאיכות גבוהה למוצר נדרש, ולמרכיב מהותי באיכות החיים. ואולם, עד לפני מספר שנים הפתרונות בתחום היו מצומצמים למדי, ודרשו קניית בקבוקי מים מינראלים וקירורם, או רכישת קולר שלא סיפק מענה מיטבי ובריא. על כן, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות פותחו מתקני מים קרים מתקדמים, המספקים מים מטוהרים ומייתרים את הצורך ברכישת בקבוקים. אם גם אתם מחפשים קולר או מתקן מים קרים, בוודאי תשמחו לשמוע כי צלול טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מתקנים מתקדמים העומדים בדרישות התקן המחמירות ביותר.

מתקני המים הקרים של צלול
למעלה מ 10 שנים שאנו מתמחים בשירות, ייבוא ושיווק של ציוד טיהור והשבחת מים, ובתוך כך גם בכל הקשור למתקני קירור מים. על כן, ביכולתנו להעמיד לרשותכם מתקנים אמינים, חדשניים ונוחים מאוד לשימוש, המספקים פתרון מעולה למגזר העסקי, התעשייתי והחינוכי, וכן ליישובים ולרשויות מקומיות. מדובר במתקנים עמידים בפני פגעי מזג האוויר, בעלי עיצוב מודרני, המתחברים באופן ישיר אל קו המים במקום. בנוסף, כל קולר או מתקן מים קרים שאנו מציעים עומד בדרישות מכון התקנים הישראלי, אשר מבטיחות את יעילותו ובטיחותו. לרשותכם קשת רחבה של מוצרים הניתנים להתאמה מלאה לצרכי המקום, בהתאם לנתוני השטח, הצנרת, החלל ואופי השימוש.

ליווי מקצועי בכל עת
רכישת מתקני מים קרים מצלול טכנולוגיות מזכה אתכם לא רק במוצר מתקדם, עמיד ואמין, אלא גם בשירות מסור ומהיר. אנו שמים דגש מיוחד על שביעות רצונם של לקוחותינו, ולכן מלווים אותם בכל שלב ושלב – החל בייעוץ להתאמת מתקן אידיאלי, דרך התקנה מהירה על ידי טכנאים מקצועיים, ועד לנציגי שירות הזמינים בכל עת.
המעוניינים לקבל ייעוץ ופרטים נוספים אודות מתקני המים הקרים של צלול, מוזמנים לפנות אל נציגינו עוד היום בטלפון 03-9044400.

 

 קולר מים קרים נירוסטה-מיכל קרים כפול

       המחיר שלנו: 2,490.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 קולר מים קרים וחמים מנירוסטה

       המחיר שלנו: 2,200.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 קולר מים קרים נירוסטה-תוצרת הארץ

       המחיר שלנו: 2,000.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 משקור - בנק מים

       המחיר שלנו: 5,790.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 משקור מפוצל - דלפק טורבו

       המחיר שלנו: 7,290.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 קולר נירוסטה סטנדרט

       המחיר שלנו: 1,890.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 מיני משקור מפוצל - דלפק

       המחיר שלנו: 5,690.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 מיני משקור מפוצל - כיורי נגישות

       המחיר שלנו: 6,290.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 

 בנק מים LINDER

       המחיר שלנו: 6,250.00 
       דמי משלוח: 0.00 

 
 
© כל הזכויות שמורות ל"פרפקט מרקטינג" - מפעילת אתר "צלול- מיני בר" אוסמוזה הפוכה | מי אנחנו | צור קשר | מפת האתר | מטהרי מים | הוספה למועדפים | קולר מים | פילטר מים | אבנית | מסנן מים | מיני בר אולימפיק | בית | מיני בר רצפתי אנג'ל | אוסמוזה הפוכה | מיני בר ומערכות אוסמוזה הפוכה | אבניX
 
חברת צלול מיני בר עוסקת בשרות ואספקה של מוצרים בתחום טיהור מים והשבחת המים למגזר הפרטי והעסקי גם יחד. השירות הניתן למגזר העסקי כולל ארגונים גדולים וקטנים כאחד. מגוון המוצרים כולל בין היתר : מיני בר למים חמים וקרים, מכונות שתייה (בר מים), פתרונות למניעת אבנית, ציוד ביתי לטיהור מים והשבחת מי הברז, מסנני מים , ממברנות, מערכות אוסמוזה הפוכה וסוגים נוספים של ציוד נלווה.הייתרון בקניית מתקן מיני בר מים לבית דרך חברת צלול הינו השירות המצויין, המחירים הזולים והאחריות המקיפה.
צלול מיני בר משווקת מיני ברים ומתקני מים בכל רחבי הארץ ועובדת עם היבואנים הגדולים ביותר והיצרניות המובילות בישראל. מתקני מיני בר - מכשיר בר מים ביתי , מסנן אבנית עם חברת צלול
מאמרים נוספים: קניית מיני בר -המלצות   טיהור מים -בר מים -שאולות ותשובות מתקן מים ביתי  פילטר אבנית

 
   
  עיצוב אתרים

© כל הזכויות שמורות ל"פרפקט מרקטינג" - מפעילת אתר צלול מיני בר ושיווק פתרונות טיהור מים
לייבסיטי - בניית אתרים