היכולת של לייבסיטי לספק דרכים להשתמש בסטטיסטיקות התנועה באתר אינטרנט מאפשרת לך לזהות מגמות נוכחיות ולנתח את חשיבותם עבור העסק שלך. הידיעה על הגולשים שמבקרים, ואת הדפוסים של איך הם עושים זאת, הוא חיוני לעיצוב אסטרטגית אינטרנט או עסק קוהרנטית. סטטיסטיקת אתר היא אחד ממגוון רחב של כלים שימושיים, שיסייעו לך להשיג את זה. זהו כלי בעל ערך רב!
סטטיסטיקות באתר גם יכולות לעזור לך לחקור את התנהגות הגולשים במקומות בהם הם גולשים. זוהי המקבילה האינטרנטית לקמעונאות שמארגנת מחדש את המוצרים ואת המלאי כמו גם את הפריסה שלה לאחר ניתוח ההתנהגות של האנשים בחנות שלהם. סייע לאנשים למצוא את מה שהם צריכים על ידי ניתוח נכון של המידע הנאסף עבורך. כך תייצר מצב של WIN-WIN.
כל מתכנן ערים אוהב לדעת מהו האיזור או הכיוון שממנו הנהגים המבקרים בעיר שלהם מגיעים. זה עוזר להם לתכנן דרכי גישה טובות יותר ולמקם את המרכזים החשובים בנקודות האלו. באותה מידה, זה מועיל מאוד אם בעל אתר יכול לגלות בדיוק מהיכן מגיעה התנועה לאתר שלו. מידע כזה מאפשר לו לשנות ולעצב מחדש את הנקודות אליהן מגיעים הגולשים כגון דפי נחיתה כך שייצרו המרה טובה יותר. כמו כן ניתן לשקול הוספת נקודות חדשות כולל בחינת האופציה של קידום אתרים אורגני עבור האתר. בעל האתר יכול להקים ולייעל את מסעות הפרסום שלו או להוציא תפוצה מסוימת באמצעות דואר אלקטרוני כדי להפנות לדרכי גישה חדשות או לחזק קיימות ועוד מגוון רחב של פעולות.
לייבסיטי מאפשרת לך לדעת מהיכן מגיעים הגולשים לאתרך. נצל מידע חשוב זה והשתמש בו בתבונה.
מה קורה כאשר מישהו צופה בדף מסוים בתוך אתר האינטרנט של העסק שלך? האם הוא התרשם לטובה או התאכזב? האם הוא יבצע את הפעולה הרצויה מבחינתך או יפנה למקום אחר? העובדה שאינך יכול פשוט מכיוון לשאול כל גולש אינה אומרת שלא תוכל לקבל את המידע הזה. באמצעות כלי הסטטיסטיקה של לייבסיטי תוכל לבחון את הדפים הנצפים באתר שלך וזה ייתן לך יותר מאשר רמז משמעותי. מרגע שאתה יודע אילו דפים פופולריים, או יותר מכך, אילו פחות, תוכל לשפר את עמודי האתר שלך בצורה משמעותית ולבנות נתיב מסודר לגולשים המגיעים לאתרך - כזה שאתה מעוניין בו.