תבנית ניוזלטר מקצועית ואיכותית מושכת לקוחות חדשים ושומרת על לקוחותיך הקבועים, מעודכנים לחלוטין! בניית ניוזלטר ושימוש בו מאפשרים לך להרחיב את בסיס הלקוחות שלך על ידי הוצאת דיוור בעל ערך מוסף ובתדירות קבועה. התבניות הינן חופשיות לשימוש, ומאפשרות לך לבנות את הסיפור שאתה רוצה לספר בסגנון המתאים לעסק או לארגון שלך. הן יסייעו לך לקדם את המוצרים או את השירותים שלך, להוסיף טיפים או עצות חשובות ולענות על אותן שאלות שלקוחותיך מעוניינים לשאול. תקשורת קבועה, באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני, תתקבל בברכה הודות לתובנות שהיא מציעה, כאשר מנויים יכולים אף להגיב או להוסיף ערך משלהם והיא מהווה כלי קידום אינטראקטיבי חשוב ביותר.
למד להעריך את את היעילות של חבילת ניוזלטר עם כלי הסטטיסטיקה שלנו. חשוב מאוד לדעת שהתקשורת אותה אתה מנסה לייצר אכן מגיעה לקהל היעד אליו אתה מכוון. עם שירותי דיוור אלקטרוני מתקדמים, אנו יכולים לעזור לך לדעת עם מי אתה מדבר ומה הם המסרים אותם עליך להעביר אליהם. באמצעות שימוש יעיל בכלי הסטטיסטיקה שלנו, אתה יכול להיות באמת בטוח כי המסר שלך מגיע למקומות הנכונים, ובאופן שיסייע לך לקבל את התוצאה הטובה ביותר. אנו יודעים שהמסרים שלך חשובים מאוד עבור קידום העסק שלך ולכן שימוש חכם ויעיל בכלים שלנו יסייעו לך להעביר אותם!
אפשרות תזמון שליחה של דואר אלקטרוני מהווה יתרון אדיר לצורך השגת תוצאות מרביות. האם אי פעם קיבלת דואר אלקטרוני המדגיש הצעה מיוחדת או מבצע כאשר הוא כבר אינו רלוונטי? או התחלת לקרוא הודעה וכבר בשתי השורות הראשונות הבנת שהמידע האמור כבר אינו עדכני? עם אפשרות תזמון משלוח של דואר אלקטרוני, תוכל להיות בטוח לחלוטין שכאשר אתה מוציא דיוור במייל התקשורת שלך תגיע במועד הרצוי.
היה מעודכן, מועיל ומקצועי על ידי מתן אפשרות קלה להרשמה ולהסרה מתוך רשימת תפוצה. בוודאי תרצה שלקוחותיך יוכלו להירשם כמנויים לניוזלטר שלך על מנת שתוכל לאסוף מידע על אותם אנשים, אשר משתוקקים לשמוע על העסק שלך ובאמצעות מידע זה לייצר פרסום מועיל. לכן, חשוב שהאפשרות להרשם תהיה קלה, מהירה ומעודדת. באותה מידה, אין טעם לנסות ולשמר את אותם לקוחות שאינם רלוונטיים עבור העסק שלך ולכן האפשרות המובנית של "הסר מרשימת תפוצה" תסייע לך למקד את הפרסום שלך רק בלקוחות רלוונטיים.
צור מספר רשימות דיוור על מנת לוודא שהמסר שלך יגיע ליעד הנכון. רשימת תפוצה כדאית לשימוש רק כאשר אתה יכול להיות בטוח במהימנותה. אתה צריך לוודא שאנשי הקשר המופיעים ברשימה אכן רלוונטיים למוצר אותו אתה מציע. כלי התפוצה של לייבסיטי יסייעו לך להעביר את המסר שלך בקלות לאותם לקוחות החיוניים להצלחה שלך.