Livecity Blog


כיצד לעצב דף נחיתה שבאמת עובד?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

חלק מאתר האינטרנט העסקי אותו אתה יוצר באמצעות מגוון התבניות כאן אצלנו בלייבסיטי עשוי לכלול דף נחיתה, המכונה לעתים גם דף ניהול. מישהו הקליק על קישור ממנוע חיפוש או קישור במדיה חברתית וזו יכולה בהחלט להיות החוויה הראשונה שלהם איתך. כאן אתה מספק העתק אשר תוכנן במיוחד על מנת לבנות את ההתעניינות הראשונית שלהם, בדרך כלל על ידי ביצוע פעולה ברורה.

ההחלטה הראשונה שלך היא להחליט באיזה מבין שני סוגי עמודי הנחיתה יש צורך. דף נחיתה מהסוג הראשון, אשר נקרא גם דף התייחסות מספק רפסודת מידע הנוגעת לעניין שהביא אותם אליך. לדוגמא, ייתכן שאתה מספק תכנית אירועים לועידת עסקים קרובה, או הדרכה שתלמד אותם כיצד להשלים משימה מסויימת. הסוג השני של דף נחיתה הוא עסקי, בו אתה מבקש מהם לעשות משהו כגון מילוי טופס וקבלת כתובת הדואר האלקטרוני שלהם. במציאות, גם דף התייחסות צריך לתת את ההזדמנות להתחייב או להעביר מידע כלשהו.

יצירת נתיב נחיתה
אם אתה טס לשדה תעופה בפעם הראשונה, אתה מקווה שדרכך דרך הגירה ומכס,  מציאת המטען והיציאה החוצה תהיה קלה ופשוטה ככל האפשר. זהו גם טיפ טוב עבור עיצוב דף נחיתה יעיל, לקחת מבקר חדש בצורה חלקה למקום בו הוא מעוניין להיות. על מנת להשיג זאת:
  • ספק כותרת ברורה ופשוטה אשר מדברת באופן מיידי לסיבות הספציפיות שלהם להקלקה על הקישור
  • עבור במהירות לנקודה בה הם יכולים לבצע את הפעולה
  • ברגע שהם עשו זאת, הודה להם באופן שמראה שאתה מעריך אותם על נקיטת הפעולה. יידע את האדם מה יקרה עכשיו, והוסף נקודות אחרות שעשויות לעניין אותך בנוגע לעסק שלך

מוכן להמראה
למרות שאלה דפי נחיתה, הם צריכים להיות תחילתו של מסע ולא סופו. זוהי נקודת המגע הראשונה בינך ובין אדם שהחליט לבקר אותך. אולי הם צריכים לבצע רק פעולה אחת, אך זו יכולה להיות התחלה של מערכת יחסים מוצלחת. אתה רוצה לעשות רושם טוב, על ידי היותך ידידותי ומסביר פנים, אך לא יותר מידי. שמור על מסר פשוט וברור, וצור עיצוב דפי נחיתה מושכים, לא צעקניים ומרתיעים.

בעזרת צעדים פשוטים אלה, יש לך סיכוי להדגיש נקודות טובות, ולבקש בנימוס את פרטי הקשר שלהם! דחיית המבקר בשלב זה עלול לגרום לנזק משמעותי לעסק שלך. הם עשויים לפנות למדיה החברתית ולספר ללאחרים על האכזבה שהם חוו!


5 טעויות נפוצות של דף נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

כבר השתמשת במגוון התבניות המעולות כאן בלייבסיטי על מנת ליצור דף נחיתה ספציפי למבקרים באתרך. רגע לפני שתחתום על זה, הנה חמש טעויות קריטיות אשר קורות לעתים קרובות בעת יצירת דף נחיתה עבור העסק. קח רגע וודא שלא חטאת בהן:

1. שימוש בכותרת לא יעילה
ידוע כבר זמן רב שלמודעות דפוס יש חלון הזדמנויות של פחות מכמה שניות בשביל לתפוס את תשומת לבו של קורא. אותו הדבר תקף גם לכותרת בדף הנחיתה. נוסיף את העובדה שהאדם מקליק על מנת לקבל אישור מהתת מודע שהוא הגיע למקום הנכון. על מנת להשיג זאת, נסה לספק תשובה להצהרה זו: "זו הסיבה שאתה כאן".

2. פתאום מציעים יותר מדי אפשרויות
המבקר שלך הגיע לדף הנחיתה מסיבה מסוימת אחת, לנוע לעבר רכישת מוצר אחד שהם כבר מתעניינים בו. אם הם פתאום מוצאים עולם של בחירות רבות לפניהם, סביר להניח שהתגובה תהיה שלילית. תארו לעצמכם כניסה לחנות על מנת לקנות נעלי ספורט, ובמקום להראות לך זוג של נעלי ספורט, איש המכירות מביא מגפיים, נעלי בית, ומוקסינים. אתה כנראה תעזוב - וזה מה שעלול לקרות בגלל דף נחיתה עמוס ומבלבל.

3. מחסור בקריאה מהירה לפעולה
אנו יודעים שלמבקרים יש סיבה להיות כאן. הם ביצעו את הפעולה הנדרשת כדי לבקר אותך, לכן משתמע שהם נרגשים להמשיך. אל תרגיש שאתה צריך לבזבז זמן ולספק סעיפים רבים המכילים מידע לפני שתגיע לנקודה. כתוב את ההצעה שלך, הוסף מספר יתרונות מרכזיים, ולאחר מכן בקש מהמבקר לבצע פעולה רצויה בה הם מעוניינים. אם אתה חייב, אתה יכול להוסיף מידע נוסף בהמשך. מי שרוצה לקרוא אותו יכול, אחרים כבר יבצעו את הפעולה שביקשת, כגון בקשה להחזרת שיחה. כמדריך מהיר, האדם צריך להיות מסוגל להשלים את הפעולה מבלי לגלול את הדף למטה.

4. עיצוב הדף בצורת קולאז
אל תהיה כמו החנויות בהן אי אפשר לראות את המוצר בגלל כל כרטיסי המבצעים שנזרקים לכל עבר! באותה מידה, אל תוסיף הרבה פעמונים ואפקטי שריקות בשביל "להוסיף התרגשות". המבקר שלך נמצא שם כדי לנקוט בפעולה, ולכן הפוך את הדף לפשוט וידידותי למשתמש ככל האפשר.

5. אי אמירת "תודה" בדרך מנומסת
תאר לעצמך שביצעת רכישה ולחצת על "אישור". לאחר מספר שניות, שורה אחת מופיעה - "ההזמנה שלך בטיפול". ובכן, העסק הזה באמת מעריך אותך ואת ההתאמה האישית שלך!
כאשר מישהו משלים את הפעולה בתוך דף הנחיתה שלך, המסר צריך להיות ספציפי לגבי מה שקרה ולתאר את הצעד הבא: "תודה שנרשמת לבלוג שלנו. הקישור לפרסום האחרון יימסר אל כתובת הדוא"ל שלך תוך מספר דקות. נשמח לקבל את תגובותך לאחר הקריאה." הודעה כזאת מספקת את ההזדמנות להמשיך "למכור" על ידי הוספת פעולות נלוות אחרות שאולי יעניינו את הקונה: "האם ידעת שאנו מפיצים עלון חודשי? אם זה מעניין אותך, אז פנה אל ... "

חמש טעויות פשוטות שלעיתים קרובות מתרחשות בזמן יצירת דף נחיתה. הימנע מטעויות אלה על מנת לספק ללקוחות ואנשי קשר פוטנציאליים נקודה בה יוכלו לבצע פעולה, כזאת שהיית רוצה שהם יבצעו.


כיצד להתחיל עסק משלך תוך שימוש בדפי נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דפי נחיתה או דפי ניהול הם חלק מרכזי בהפעלת חנות מסחר אלקטרוני או עסק מקוון. הם מספקים פתרון פשוט למגוון אנשים. האנשים המעוניינים מספיק לשקול לקנות את מוצרייך, או להירשם לשירותייך. במצבי מכירות פנים מול פנים, הם צריכים להיות שווי ערך ל"שיחות הרגילות" שלך.

השיקול הראשון הוא מה העסק שלך בעצם יהיה - ועבור מי הוא נוצר. עם מיליוני, אם לא מיליארדי האנשים הרוכשים ברחבי האינטרנט, סביר להניח שרובם המכריע לא יהיה בעל צורך או עניין במה שאתה מתכוון להציע. אם המחשבה הזאת מדאיגה אותך, אל תדאג.

המטרה שלך צריכה להיות להבטיח, באמצעות שימוש יעיל בדפי הנחיתה, מספר הגיוני של אנשים מהסוג הנכון, כלומר אלה שיש להם רמה מסוימת של צורך או מחסור בשירותייך. לכן, לפני השימוש במגוון העצום של תבניות דפי הנחיתה הזמין כאן באתר האינטרנט של לייבסיטי, צור תמונה של האנשים אותם אתה רוצה למשוך ומה הם ירצו שתאמר להם.

איך למשוך קהל

ניתן להשוות דף נחיתה למסעדה חדשה. אם אינך מודיע לבעלי עניין שהמסעדה פתוחה לעסקים, לא משנה כמה נהדר האוכל, אף אחד לא יגיע. לכן, כאשר אתה מתחיל, חיוני לבנות סדרה של פעילויות בהן תוכל להשתמש על מנת לספק ללקוחות פוטנציאליים או שותפים עסקיים גישה ומידע על העסק שלך.

מדיה חברתית היא מקור ברור, לכן לוודא שאתה משתמש בטוויטר, פייסבוק, LinkedIn ומקורות אחרים על מנת לקדם פעילויות, כמו גם את העסק עצמו. תקשורת מקומית, או אתרים מיוחדים הנוגעים לסוג השירות או המוצרים המוצעים יכולים להיות שימושיים. רבים מהאתרים הללו יקבלו מאמרים המציעים ייעוץ או מידע מועיל עבור מבקריהם, וכחלק מהמידע, הם יתנו לך להדגיש את החברה שלך וכיצד היא יכולה לסייע, עם קישורים המובילים אל דפי הנחיתה שלך.

איך לספק את הכניסות חדשות

ברגע שמישהו לוחץ על מנת להגיע לדף הנחיתה שלך, הוא רוצה לדעת שהוא הגיע למקום הנכון. לכן, הכותרת וכל גרפיקה שהיא צריכות לאשר זאת. ההודעה צריכה להיות ספציפית, לא רק שהוא הגיע אל החברה שלך, אלא שהוא מצא בדיוק מה שהוא חיפש. מנקודת מוצא זו, קח את המבקרים למסע מהיר ופשוט אל המקום בו הם מבצעים את הפעולה שאתה רוצה מהם. זה יכול להיות הרשמה לקבלת הודעות דואר אלקטרוני או עלון, אולי להתקדם ולקנות מוצר בפועל או לבקש שירות.

זכור את המפתח הזה

מוקדם יותר, השוונו לזמן קצר דף נחיתה חדש לפתיחת מסעדה. זה נכון מכיוון שכאשר סועדים מגיעים, אזור הקבלה הראשוני הוא זה שמקבל את פניהם, ורק לאחר מכן מנחים אותם לשולחן. דפי הנחיתה הם נקודת ההתחלה הזו, התחלת המסע עם החברה שלך. וודא שאנשים משתמשים בהם על מנת להמשיך הלאה לשלב הבא, בדיוק כמו שמסעדן היה עושה עם סועדיו.


חמש דרכים לשיפור דפי נחיתה סלולריים

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

הרבה אנשים מתעלמים מהעובדה שמספר לא מבוטל של מבקרים באתרם יגיעו דרך גלישה בטלפון חכם. למזלם של משתמשי לייבסיטי, גרסה ניידת של אתרך תופק באופן אוטומטי יחד עם הגרסה השולחנית כך שאתה מקבל גם אתר סלולרי במהירות ובקלות.

עם זאת, ישנם מספר דברים שיש להביא בחשבון כאשר שוקלים איזה תוכן לשים בדף הנחיתה הסלולרי של אתר האינטרנט שלך.

1) ודא שהאתר הנייד נטען במהירות: מחקרים מראים שאם לדף לוקח יותר מחמש שניות לעלות שלושה רבעים ממבקרים יעזבו, בעוד 60% יעזבו אחרי שלוש שניות בלבד. שימוש בתמונות ותוכן מותאמים לניידים והימנעות מסקריפטים תסייע להבטיח שהדף לא יהיה איטי. ניתן לבדוק זאת עם שירותים חינמיים מקוונים כמו W3C Mobile OK.

2) הצג הכל לפני הגלילה: זה הכלל לכל דפי הנחיתה, אך עם דף נייד, האיזור המופיע לפני הגלילה הוא הרבה יותר גבוה מאשר דפי אינטרנט במחשב. כמו כן, חשוב לוודא כי הקריאה לפעולה תהיה מעל לגלילה כיוון שמשתמשים ניידים אינם נוטים לחפש משהו שאינו גלוי באופן מידי. התוכן החשוב ביותר צריך להיות בחלק העליון של הדף, וכל הדפים צריכים להיות בפורמט עמודה אחת.

3) נסה להיות קצר ככל האפשר: באופן כללי, דף נחיתה סלולרי צריך להכיל כמחצית הטקסט הנמצא בגרסתו המלאה. עבור סמארטפונים, אחוז הטקסט צריך להיות 35% בלבד מתוך הטקסט הנמצא בדף המלא. עבור טאבלטים המספר עולה עד ל65%. כותרות לדפים במכשירים ניידים צריכות להיות לא יותר ארוכות משלוש או ארבע מילים. דרך אחת להעביר את ההודעה עם מספר מילים מופחת הוא שימוש בתמונות.

4) ודא שהדף קל לקריאה: כלל האצבע לכך הוא האם הדף קריא במרחק זרוע. גופנים צריכים להיות בגודל 16 פיקסלים ויש צורך בחלל שלילי מספק מסביב למילים. לוח צבעים פשוט עם ניגוד ראוי בין צבעי טקסט ורקע הוא חובה על מנת שדף הנחיתה יהיה קריא בקלות.

5) הפוך את השיחה לקלה: רוב משתמשי הסמארטפונים בסופו של דבר מבצעים שיחת טלפון לאחר החיפוש עבור עסקים באינטרנט. ככל שיהיה קל יותר להתקשר לעסק מתוך דף הנחיתה כל יותר אנשים יחייגו בסופו של דבר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי לחצן שיכול לחייג באופן אוטומטי מספר הטלפון שלך. כפתור לחיצה לשיחה צריך להיות בעל סמל טלפון על מנת לאפשר למשתמשים לזהות אותו באופן מידי. המספר המופיע בכפתור זה צריך לכלול את הקידומת הבינלאומית, כך שאנשים יוכלו להתקשר מחו"ל.


השג תוצאות על ידי הוספת וידאו לדף נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

שילוב וידאו בתוך דף נחיתה היא אחת הדרכים המרכזיות בהן מעצבי אינטרנט מעודדים את המבקרים להישאר בדף וללמוד על המוצרים בעסק. עם התוכנה של לייבסיטי אתה יכול בקלות לשלב וידאו בדפי הנחיתה שלך על מנת לשפר את יכולת המרת המבקרים לפניות.

וידאו תופס מיד את תשומת הלב של מבקר מזדמן. הוא גם כלי מעולה להסברה מהירה לגבי מוצר, יתרונות או שירותים.

דוגמא של וידאו אפקטיבי לעסק המוכר מוצרים יכולה להיות הדגמה קצרה של אחד מהפריטים העיקריים שלהם. הוידאו צריך להראות כמה קל המוצר לשימוש ומהם היתרונות עבור לקוחות קונים. הוספת המלצות מלקוחות קודמים תעניק אמינות לעובדה שהמוצר באיכות טובה ולכן יהיה סיכוי טוב יותר להישאר במוחו של הצופה.

שימוש נוסף לוידאו הוא להסביר משהו מסובך. לדוגמא, תוכנה אשר המבקרים באתרך יודעים שיש לה יתרונות עבורם אך הם עלולים להרגיש מאוימים מהמחשבה של השימוש בה. מדריך מהיר למשתמש יסייע להפוך את המוצר לנגיש יותר ולעודד את המבקרים לבצע רכישה.

אין זה הכרחי להשתמש בוידאו ארוך שיראה כל פונקציה קיימת בשירות. במקום זאת, סרטון וידאו קצר של 90 שניות או פחות לעתים קרובות יהיה יעיל יותר, כיוון שבדרך כלל אנשים מפסיקים לצפות לפני הסוף.

שימוש בוידאו עם בני אדם מדברים ומבצעים אינטראקציה יכול לפתוח אפשרויות להגיע במהירות לרגשות של קהל היעד שלך. זוהי צורה יעילה ביותר להמחיש יתרונות המוצר או השירות. לדוגמא, להראות מה שירות VoIP יכול לעשות כדי לסייע לך לתקשר עם בני משפחה במדינות אחרות.

אם העסק שלך מכיל לקוחות מפורסמים או מותגים ידועים, צילום וידאו המראה את הלקוחות האלו משתמשים בשירותיך יעניק לך במהירות אמינות. אנשים מניחים כי אנשים מכובדים משתמשים במוצרים ובשירותים הטובים ביותר וישפטו את החברה שלך בהתאם.

שילוב וידאו בדף שלך מאפשר למבקרים להירשם לשירותיך בזמן הצפייה, במידה והמצגת משכנעת. מספר חברות דיווחו על שיעורי המרה עולים של 20% עבור אנשים אשר צפו בסרטונים שלהם.

עם ממשק הניהול  של לייבסיטי תוכל לראות האם אנשים צפו בוידאו שלך לפני ביצוע רכישה. הדבר אמור לסייע עם בדיקת הוידאו ואופטימיזציית ההודעות למבקרים.

קריאה לפעולה כתמונה הממוזערת של הוידאו במקום תמונה אקראית תסייע להגדיל את מספר הצופים. זה יכול להיות משהו פשוט כמו "מידע נוסף ב60 שניות". זה גם עוזר להפוך את הוידאו לחלק גדול מהדף.


שימוש בבדיקות פיצול A / B כדי לייעל דף נחיתה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Landing Page

דפי נחיתה הינם חשובים וחיוניים אם תרצה שהאתר שלך ייצר תוצאות מרביות. האופן בו כל היבט של ממשק המשתמש יעוצב ישפיע על כמות התנועה שהאתר יפיק. זו הסיבה שאנשים רבים פונים לבדיקת A\B מפוצלת כדי לוודא שדפי הנחיתה שלהם יעילים ככל האפשר.

בדיקת A\B מפוצלת היא תהליך בו שתי גרסאות שונות של משהו, במקרה זה דף נחיתה, מיוצרות ולאחר מכן נבחנות ע"י משתמשים על מנת לראות מי מהן מייצרת את התוצאות הטובות ביותר. לאתרים שמטרתם מכירת שירותים זה בדרך כלל יהיה כרוך בשינוי מיקום הקישורים וניסוח הטקסט סביב משפך הרכישה על מנת לדחוף את מספר האנשים המרבי אל רכישת הסחורה או שירות.

אם האתר נועד כדי לאפשר לאנשים ליצור קשר עם בעל החנות יש צורך לנתב מבקרים כלפי הפרטים ליצירת קשר או טופס אשר יהיה המוקד של הבדיקה המפוצלת.

בדרך כלל, הגרסה הקיימת של דף נחיתה תשמש כביקורת, והגרסה החדשה, הידועה כ"טיפול", תושווה כנגד הביקורת על מנת לראות אם היא מייצרת תוצאות טובות יותר. המונח "בדיקת A / B" נטבע לראשונה על ידי גוגל בשנת 2000, אך בבדיקות פיצול מסוג זה או אחר נעשה שימוש בהגדרות מחקר במשך שנים רבות.

במקור, בדיקת A / B הייתה נחלתן של חברות גדולות עם משאבים שיכלו לשלם למפתחי אינטרנט על מנת שיצרו מספר גרסאות של אתרי אינטרנט. עכשיו, הזמינות של תוכנות כמו לייבסיטי מאפשרת גם לבעל העסק הקטן ביותר לייעל את האתר שלו.

ישנם כלים חינמיים זמינים שיעזרו לך ליצור מבחן A / B מדויק. אלה כוללים ניסויי תוכן ותכנון. בדרך כלל הבדיקה תהיה כרוכה בהשוואת שיעור התגובה בין דפי נחיתה בניסויים חוזרים ונשנים הכוללים לקוחות שונים. הכלי ינחה חלק מהלקוחות לכיוון דף הביקורת ואחרים לכיוון דף הטיפול עד שניתן יהיה לצייר השוואות משמעותיות מבחינה סטטיסטית.

יעזור אם תוכל לשבור את המשיבים למקטעים. זה יאפשר לך לגלות אילו הודעות הן יעילות עבור איזו קבוצת אנשים, כך שתוכל לכוונן את התוכן בהתאם. לדוגמא, חלק מהודעות עשויות להיות יותר מושכות לנשים ולא לגברים, או הודעות שלקוחות מבוגרים לא יאהבו אך צעירים כן.

שאלון קצר בעת עזיבת האתר הוא דרך טובה לאסוף נתונים כאלה. חלק מהאתרים משתמשים בחלונות קופצים, המונעים מהמבקר את הגישה לתוכן עד שהוא עונה על שאלה. איסוף נתונים מסוג זה הינו מאוד שימושי עבור בקרת ניהול ובדיקת A / B הוא דרך יעילה לקביעת הגישה האופטימלית להשגת מטרה זו.

אם אתר האינטרנט שלך מתחרה עם השחקנים הגדולים בענף, בדיקת A / B היא כלי מרכזי שיסייע לך להגיע למקום בו אתה צריך להיות.


למה להשתמש בתבניות עיצוב אתרים חינמיות?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

האינטרנט משחק תפקיד גדול בימינו, לכן אין פלא שכולם רוצים לקחת חלק באקשן. יותר ויותר אנשים מעוניינים בבניית אתר אינטרנט עבור העסק, התחביב או הארגון שלהם, משום שנוכחות מקוונת פירושה שכל אחד יכול למצוא אותך מכל מקום בעולם.

אם אתה רק מתחיל, או אם אין לך הרבה ניסיון ביצירת אתרי אינטרנט, זו עלולה להיות המשוכה הראשונה שלך. זה מרגיש כמו מגרש משחקים אחיד בו כל החברות והארגונים הגדולים יכולים לגרש אותך מהמים עם האתרים המפוצצים שלהם.

אך אל דאגה, העזרה נמצאת בהישג יד והעניין כולו יכול להיות קל יותר ממה שאתה חושב – בעזרת שימוש בתבניות עיצוב מוכנות.
להלן רק כמה מן הסיבות מדוע תבנית אתר חינמית יכולה להיות הבחירה הנכונה בשבילך:

זה חוסך לך זמן

יש כל כך הרבה דברים ללמוד כשאתה מנסה ליצור אתר מאפס. אם תעשה זאת לבד, תצטרך להיות לא רק מסוגל לכתוב, אלא גם ליצור HTML וקוד CSS, לוקח שנים ללמוד נושאים אלה בשלמות וזוהי מיומנות המתפתחת כל הזמן. גם אם אתה משלם למישהו אחר שייצור את האתר שלך זה יהיה תהליך ארוך - רומא לא נבנתה ביום אחד! עם תבנית אתר חינמית אתה יכול לבחור סגנון ועיצוב, ומשם כל שעליך לעשות הוא להזין את הטקסט.

זה חוסך לך כסף

כפי שהוזכר קודם לכן, מיומנות זו נלמדת במשך שנים רבות כדי להיות מסוגלים ליצור אתר אינטרנט ברמה הגבוהה ביותר, משהו שאתה ללא ספק לא רוצה להוציא עליו כסף על מנת ללמוד אותו. מעצב אתרים מקצועי יכול לחייב אותך בסכומים אסטרונומיים עבור עבודתו, במיוחד אם אתה הולך עם חברת בניית אתרים גדולה. בניגוד לכך, תבניות עיצוב הן הרבה יותר זולות (במיוחד כשהם חינמיות), ועדיין נראות נפלא באופן מלא.

אין טעויות

אם אתה מחליט ללמוד את כל כישורים הדרושים כדי לעצב אתר, או במידה ואתה מרגיש שיש לך כמות טובה יחסית של מיומנות - אתה עשוי להתפתות לעשות זאת בעצמך. אך עצור, חשוב על המורכבות של האתר שלך - טעות אחת קטנה ואתה עלול להיענש על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים. זה פשוט לא יקרה עם תבנית מוכנה, ומנועי חיפוש יוכלו לרשום את האתר שלך כתוצאת חיפוש איכותית, משהו שיסייע לך להגיע לקהל היעד שלך.

זה כבר מותאם

כשאתה לוקח תבנית אינטרנט חופשית הקוד כבר נקי ומסודר, כלומר, אינך צריך לסרוק את שפת המחשב כדי למטב את האתר. אתרים רבים מתוצרת עצמית זקוקים לשדרוגים קבועים במונחים של קידום אתרים וכמובן עיצוב אתרים, אך זה לא המקרה עם תבנית, שכן היא מוכנה לצאת לדרך ברגע שאתה מוכן.

עם סיבות אלו, ברור מדוע אנשים רבים כל כך משתמשים בתבניות אתר בחינם.


5 טיפים שימושיים לשיפור קידום אתר בגוגל

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

ייתכן שכבר יש לך אתר פעיל, או שבדיוק קיבלת את ההחלטה ליצור אתר עסקי בעזרת המגוון הרחב של הכלים המוצעים כאן בלייבסיטי. כך או כך, אחד האזורים החשובים ביותר הוא קידום אתר במנועי חיפוש בצורה הטובה ביותר. להלן חמש מחשבות מפתח שיעזרו לך עם זה:

1. קח בחשבון שמדובר בתהליך ארוך טווח
תוכל למצוא תוכניות המתיימרות להציע פיתרון מיידי - מציעות לקחת אותך לחלק העליון של הדירוג בגוגל תוך זמן קצר. חשוב שתדע - אם תוצאות מיידיות מושגות, זה לעתים קרובות אך ורק לטווח קצר. טקטיקות אלה יכולות להוביל לבעיות עם מנועי החיפוש עצמם אשר צופים בזהירות ומחפשים כל מניפולציה של המערכות שלהם. קבל את העובדה שטיפוס בדירוגים האלה לוקח זמן ותהליך הדרגתי ימקם אותך כאמין ומומחה בתחום שלך. אז, עבודה קשה ומחויבות הן הבסיס של טיפ זה.

2. הבן כיצד מבקרים פוטנציאליים יחפשו
הרוב המכריע של אנשים אשר יבקרו באתר שלך דרך מנוע חיפוש לא באמת יחפשו אותך. אלה שכן, לעתים קרובות כבר יודעים את כתובת האינטרנט שלך לעיון מהיר. אחרים מחפשים פתרון לבעיה או לצורך. לכן, אתה בעצם בחברתם של זרים. כדי למשוך אותם, המפתח הוא לנתח את המילים והמשפטים הצפויים לשמש בעת החיפוש שלהם. לכן המטרה שלך היא לשלב את מילות החיפוש הללו בצורה יעילה באתרך, כפי שאתאר עכשיו.

3. ספק הרבה יותר מתוכן פשוט וייחודי
יש אנשים שמתלבשים באופן מוזר על מנת להתבלט בקהל. הם עשויים להשיג את זה, אך לעתים קרובות, אחרים פשוט יתרחקו מהם! ייחודי לא שווה באופן אוטומטי לאיכותי. המטרה שלך צריכה להיות סיפוק תוכן שיסייע לך להתבלט, במיוחד תוך שימת דגש על השירותים אותם אתה יכול להציע והם לא, אך בדרך מרתקת ומובנת. קידום אתרים ייחודי חייב להיות בתחילה ידידותי לקורא על מנת למשוך אותו אך לא להדוף אותו במהירות לאחר מכן.

4. בקש תרומה של לקוחות
עסקים מסוימים נרתעים משילוב סקרי לקוחות וכלי תגובות באתרי האינטרנט שלהם. אל תהיה אחד מאותם פחדנים! קידום אתרים אורגני הוא מקור נהדר של חדשות טובות, מקום שיעזור לך להבין כיצד אנשים מחפשים, ולדעת מה הם באמת מחפשים. אם תקבל הערות שליליות, הן ייתנו לך הזדמנות לתקן עבור הלקוח הבא. זה אולי לא נראה כך באופן מיידי, אך תגובות כאלה הן הרבה יותר טובות עבורך מאשר מישהו שפשוט יישאר בשקט ולאחר מכן יתלונן לכולם - חוץ ממך! כל המידע הזה יספק רמזים נהדרים לשיפור השימוש שלך בקידום אתרים.

5. הפוך לבלוגר
למרבה הצער, אתרי אינטרנט רבים מפגינים התלהבות ראשונית כלפי בלוג שקמל במהירות ומת. מספר פרסומים משעממים גורמים ליותר נזק מתועלת. בלוג טוב, שנבנה ומתעדכן באופן קבוע, משלב אך לא משתמש ביותר מידי ביטויי קידום אתרים ידידותיים לשימוש, מביא מחפשים לאתרך, ולאחר מכן הם נשארים כי הם מוצאים את המידע מעניין ושימושי. הם אולי אפילו יצייצו את הקישור או יעבירו אותו לאחרים.

שימוש בחמשת הטיפים הללו ייסייע לך ליצור קידום אתרים אפקטיבי בעת פיתוח האתר עם הכלים הניתנים כאן בלייבסיטי. זה יהפוך לנכס שוטף לעסק שלך ומקום בו אנשים רוצים לבקר.


5 טיפים שימושיים לשיפור קידום אתר חנות וירטואלית

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה E-commerce

מסחר אלקטרוני יכולה להיות הסיבה לבניית אתר עסקי משלך, או פשוט חלק ממגוון פעילויות או שירותים שאתה מספק. ישנן מספר נקודות ספציפיות שיכולות לסייע לך להפיק את המירב בנושא קידום אתרים בו אתה משתמש. להלן חמישה טיפים רבי עוצמה:

1. צור תגי meta ייחודיים
אנשים המחפשים את המוצר לוודא דווקא מחפשים את העסק שלך, אלא אם כן אתה היצרן. ודא שתגי ה-meta שלך מותאמים באופן ייחודי לכל מוצר ספציפי, מה שיבטיח כי בעת החיפוש, הלקוחות הפוטנציאליים שלך יגיעו למקום בו הם רוצים להיות. באיזו תדירות אתה מחפש פריט ומוצא שהקישור עליו לחצת שולח אותך לדף הבית או דף מידע כללי, ומשאיר אותך לעשות את העבודה ולמצוא היכן אתה רוצה להיות (או, בדיוק כפי שסביר להניח, ללכת למקום אחר)?

2. שמור את המוצרים שלך קרוב לדף הבית
בהמשך לנקודה הקודמת, באיזו תדירות אתה צפוי להתחיל על ידי בחירת קטגוריה, ולאחר מכן למצוא קטגוריות משנה, ולאחר מכן תפריט עם פריטים מרובים? בסופו של דבר, אם תתעקש מספיק, ייתכן שתגיע ליעדך. זכור, דף הבית שלך צפוי להיות הדף בדירוג הגבוה ביותר שלך, ולכן שמירה על המוצרים שלך קרובים אליו היא בעלת ערך.

3. היפטר מתיאורי היצרן
ובכן, אולי לא לגמרי. כשאתה קורא את התיאורים הניתנים על ידי היצרן, בדרך כלל ברור שאין אדם שמדבר בצורה כזאת. עדיין, בזמן חיפוש, אנשים נוטים להיות ב"במצב דיבור". התיאור הוא לא רק תיאור, הוא צריך להיות כלי מכירות. חשוב על השימושים שאנשים עושים בכל מוצר כי זה עשוי להגדיר את מונחי החיפוש שלהם.

4. הזמן ביקורות והערות
זה יספק תוכן ייחודי לאתר שלך, במקום להשתמש בתיאורים בלבד. אלה החולקים מחשבותיהם לעתים קרובות ישתמשו במילים או ביטויים שאתה אולי לא חשבת עליהם. ובכל זאת, אם זו דעתו של אדם אחד, אחרים עשויים להשתמש באותם תנאי חיפוש. זוהי דרך נהדרת לייצר אופטימיזציה למנועי החיפוש יותר ממה שאתה אולי חשוב שאפשר! אגב, הביקורת השלילית מדי פעם גם הופכת את האתר שלך למציאותי יותר, ונותנת לך את ההזדמנות לתקן אי הבנות, או להבהיר ספקות.

5. תיוג מוצרים על ידי לקוחות
עולם המדיה החברתית רואה אנשים המתייגים באופן קבוע מוצרים עם מילות מפתח שלהם או בעזרת סלנג. כמו הנקודה הקודמת, אתה מעניק לאתר שלך את ההזדמנות להימצא על ידי חיפוש של מונחים אלה בהם אנשים משתמשים כיום. אולי אתה לא יכול אפילו להבין באופן מלא חלק מ"השפה", אבל כל עוד לקוחות פוטנציאליים מבינים, זו החלטה קלה לקבל בברכה את הרעיון.

כאן בלייבסיטי עומדות לרשותך מבחר תבניות חינמיות נהדרות שיסייעו לך ליצור חנות וירטואלית ולאחר שתבחר את המתאימה ביותר עבורך אל תשכח ליישם חמשת הטיפים הללו שיכולים לסייע לך להשיג קצת יותר כוח משיכה כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים את המוצרים או החבילות שאתה מציע.


מהו עיצוב רספונסיבי ולמה האתר שלי צריך את זה

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אחד הנושאים הכי מרכזיים כיום בעולם הוא הנושא של אתר סלולרי ולכן עליך לשאול את עצמך האם האתר שלך מתאים למכשירים הניידים בהם לקוחותייך משתמשים? עבור אתרי אינטרנט עסקיים רבים, התשובה היא "לא כל כך", כי הם דבקים בשיטות עיצוב אתרים המתאימות לעידן הנשלט בידי מחשבים שולחניים. עיצוב רספונסיבי (מגיב) מאפשר למשתמשים להציג את האתר באותה צורה גם על הסמארטפון או הטאבלט כפי שהיו מציגים במחשב הנייד, והוא מרכיב חיוני המנגיש באופן מלא את האתר כך שלקוחותייך הפוטנציאליים יוכלו לבקר בו.

עיצוב נייד לעומת עיצוב רספונסיבי
יתכן כי כבר נתקלת בתבניות ניידות ידידותיות, אך האם הן מהוות עיצוב מגיב? לא בהכרח. אתר אינטרנט עם עיצוב רספונסיבי מקודד כך שיוכל להסתגל לגדלי מסך וסוגי התקנים שונים. אם תבחר תבנית ניידת מסויימת, במהות, תכניע צופים שאינם משתמשים במכשירים ניידים. כדי להימנע מכך, יהיה עליך להשיג דומיינים נפרדים לחלוטין עבור הצופים הניידים והנייחים שלך. עיצוב רספונסיבי הוא פתרון הרבה יותר אלגנטי לבעיה של נגישות אתר.

עיצוב רספונסיבי וקידום אתרים
אתה אולי לא חושב שתחום קידום אתרים יהיה מושפע מהעיצוב של האתר כמו שהוא מושפע מהתוכן, אך עיצוב רספונסיבי הוא בהחלט יוצא דופן. גוגל אמרה שלמנוע שלהם יש העדפה לאתרי אינטרנט העושים שימוש בעיצוב רספונסיבי בניגוד לאלה בעלי תבניות ניידות ודומיינים נפרדים. זה הגיוני, כיוון שקל יותר לקשר לכתובת אחת וכך האתרים לא מתחרים אחד עם השני על דירוג דף. כמו כן, יש סיכוי שהגולש יופנה באופן כרוני לאתר שאינו מתאים לצפייה, דבר המחייב הפניות דף ועלול להעניש את שני האתרים שלך עם מנוע החיפוש. עיצוב רספונסיבי מסיר את כאב הראש הזה לחלוטין.

המקרה של עיצוב רספונסיבי
ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשלב עיצוב רספונסיבי באתר האינטרנט שלך. השימוש בהתקנים ניידים גדל לא רק במספר המנויים, אלא גם במגוון רחב של מכשירים הנמצאים בשימוש על ידי מנויים אלה. בעוד שלפני מספר שנים היית מסוגל לספור את מספר ההתקנים הניידים השונים על יד אחת, השוק מתרחב בקצב מסחרר. מכשירים חדשים נוצרים ומשווקים בכל יום, ואינך יכול להיות בטוח כיצד אנשים יגשו לאתר שלך בשנים הבאות. השיקול הראשון שלך צריך להיות חווית הצופה,  לכן בניית אתר המתאים עצמו לשינויים ומאפשר ניסיון יוצא מן הכלל על מגוון רחב של מכשירים היא הדרך הטובה ביותר עבורך למצב את האתר שלך כהצלחה בטווח הארוך.

לקבלת מידע נוסף על השימוש בעיצוב רספונסיבי עבור בניית אתר הניתן לצפייה על כל מכשיר במהירות ובקלות, קרא על תכונות העיצוב הרספונסיבי הכלולות בפלטפורמת בניית אתרים של לייבסיטי.


מדוע אני צריך אתר אינטרנט לקורות החיים שלי

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

אתה עשוי לתהות למה שמישהו יטרח לבנות אתר שיהיה גרסה מורחבת של קורות החיים שלו כאשר ישנם אתרי עבודה פופולריים בשפע שיארחו אותם בחינם.
האמת היא שאם תהיה תלוי באתרים אחרים שיארחו את קורות החיים שלך אתה תהיה בסיכון של איבוד קהל גדול מאוד. זה יכול לעלות לך יותר ממה שאתה מבין, כי לא רק שרוב המשרות הפנויות לא מתפרסמות כלל באתרי קריירה באינטרנט, אלא גם שהפרסום הממוצע באתרים אלו מקבל מאות אם לא אלפי מועמדים.

האתר שלך כקורות חיים
בעוד אתרי רשתות חברתיות המתמקדים בקריירה יכולים להיות מקום מצוין לאירוח קורות החיים שלך, הם אינם מעניקים לך שום יתרון ניכר על הלגיונות של אנשי מקצוע אחרים הנמצאים ברשת. אז מדוע שאתר יעבוד טוב יותר?
ברשת חברתית אתה פשוט חלק מהחבילה אך אם יהיה לך אתר משלך זה יסמן אותך מייד כעצמאי המחויב לקריירה. אף אחד לא נשכר על ידי מזל"ט משאבי אנוש על מנת לדפדף בין קורות חיים או אפילו חיפוש אחר המיומנות הספציפיות שלך. מנהלי גיוס מקבלים את ההחלטות, ומנהלי גיוס מתרשמים ביוזמה ויצירתיות. רק לחלק קטן מהמועמדים שלהם יש אתרי האינטרנט משלהם כך שזה חייב לגרום לך להתבלט מהקהל.

האתר שלך:
  • יהיה בין התוצאות הראשונות במנועי חיפוש כאשר מנהלי גיוס יחפשו באופן בלתי נמנע את שמך בגוגל.
  • יתן למנהלי הגיוס מידע נוסף אודות כישרונך ואישיותך טוב יותר מקורות חיים רגילים.
  • יאפשר לך חופש יצירתי להצגת מיומנות-הסט שלך, אולי אפילו בעזרת תמונות או מצגות וידאו.

איך לבנות אתר אישי לקורות החיים שלך
ישנם מספר מרכיבים חיוניים שאתה צריך על מנת לבנות אתר אישי יוצא מן הכלל לקורות החיים שלך.
  • קורות החיים שלך - זה אולי נראה מובן מאליו, אך המידע באתר צריך להתאים למידע בקורות החיים הכתובים על נייר. האתר שלך הוא המקום להדגיש, לא לייפות, את הניסיון שלך. זכור לכלול פרטי יצירת קשר מדויקים ועדכניים.
  • תיק עבודות - חובה עבור אנשי מקצוע יצירתיים, אך עובדים מתחומי קריירה רבים ושונים עשויים להפיק תועלת מהצגת תוצאות מוחשיות של עבודתם, בין אם מדובר בתמונה של בית שבנית או ארוחה טעימה שיצרת עבור חברת קייטרינג.
  • מטרה - אחד היתרונות הגדולים ביותר של אתר אינטרנט הוא שהינו פורום לאמירת מטרה. מהן מטרות הקריירה שלך ומהו ערך שאתה מביא? אלה הן שתי השאלות הגדולות ביותר במוחו של כל מנהל גיוס ותוכל לענות עליהן לפני שהם ירימו את הטלפון ויזמינו אותך לראיון.

בין אם אתה איש מקצוע עם ניסיון של שנים רבות או רק מנסה להצליח בפעם הראשונה, תוכל להפיק תועלת מאתר אישי. אם אתה מעוניין להציג את עצמך במהירות ובקלות למעסיקים פוטנציאליים בעזרת בניית אתר משלך, קח רגע לבחון את התכונות הנהדרות של בניית אתרים בלייבסיטי.


למה אתר האינטרנט של העסק שלי צריך בלוג?

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Blog & Forums

אם אתה מפעיל עסק משלך, במוקדם או במאוחר כנראה קיבלת את העצה שכדאי לך להתחיל בכתיבת בלוג. ייתכן שאתה שוקל את זה, אך אינך בטוח אם מדובר בניצול ראוי של זמנך. עובדה היא שבלוגים יכולים להיות כלי יעיל מאוד בקידום העסק, ולסייע בהגדרת המותג.

שיגור להצלחה

תחשוב על העסק שלך כרקטה עם יעד פוטנציאלי בראש. בין אם המטרה היא הכפלת המכירות או התרחבות לשווקים מתעוררים, בלוג משלך פועל כמו כן שיגור אשר יוביל את עסק לתוצאה המועדת. לא משנה מהו הענף בו אתה נמצא, אתה בעל מומחיות. יש לך ידע על מוצרים שאחרים מחפשים, וזה יכול להפוך את המוצרים ליותר אטרקטיביים ולהעניק אמינות לעסק. בעלי עסקים רבים מחמיצים את ההזדמנות הזאת, הזדמנות להתחבר עם קהל של לקוחות מעוניינים. בין אם זו הבהרה של תפיסות מוטעות לגבי המוצר או להצביע על כיצד הוא יכול להיות בשימוש בדרכים חדשות ונפלאות, הבלוג שלך הוא הזדמנות פז להגדיל את מעמדך בתעשייה ואפילו להציב עצמך כמנהיג מחשבה במגזר העסקי.


מה בלוג יכול לעשות עבור העסק שלי?

האם אתה רוצה אתר שיופיע באופן עקבי בתוצאות חיפוש הנוגעות למוצרים שלך? הבלוג שלך יכול להיות התשובה שחיפשת. בימינו, אלגוריתמים של מנועי חיפוש מעדיפים אתרי אינטרנט המספקים זרם של עדכונים ותוכן חדש, ולא אתרים שלא משתנים לעולם ואינם רלוונטיים. בלוג משלך הוא לא רק פורום על מנת לשמור על הלקוחות מעודכנים, אלא גם מקום לשתף את סוג התוכן שיהפוך את תוצאות החיפוש באתר שלך לנהדרות בהשוואה למתחרים סטטיים. כל הודעה חייבת לשלב באופן אורגני מילות מפתח הקשורות לעסק מבלי שיישמעו מאולצות, מה שיבטיח שכאשר הלקוחות שלך יחפשו את מילות המפתח הללו הן יוכלו לבלוט בתוצאות.


בלוגים לעומת מדיה חברתית

אם אתה כבר פעיל במדיה החברתית, האם אתה עדיין צריך בלוג? התשובה היא בבירור כן. הערך של מדיה חברתית לא יסולא בפז, אך זה לא שווה ערך לפלטפורמה חברתית הנמצאת בבעלותך. בלוג משלך הוא יותר מאשר סבוניה, זהו המקום היחיד באינטרנט בו תוכל לקדם את העסק שלך מבלי לדאוג לעמידה במדיניות ותנאי שירות משתנים של עסק אחר. אתרי מדיה חברתיים שהיו בעבר בין האתרים הפופולריים ביותר באינטרנט, במהירות הפכו לערי רפאים וירטואליותבעוד בלוג משלך חסין מפני אסונות שכאלה. זהו מקום בו תמיד ישמע קול כל עוד האינטרנט קיים.

רוצה מידע נוסף על דרכים לשלב בלוגים באסטרטגיית ניהול אתר? קח מבט קרוב יותר על החבילה הבולטת של כלי ניהול בלוגים הנכללים במערכת בניית אתרים של לייבסיטי.


10 דברים שאתה צריך עבור האתר העסקי החדש שלך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Website Builder

מזל טוב! אתה הבעלים הגאה של אתר אינטרנט חדש ונוצץ עבור העסק שלך. בין אם אתה מעדכן אתר קודם או שמעולם לא היה לך אתר לפני כן, עיצוב והשקה של אתר חדש יכול להיות הישג משמעותי. עם זאת, לפני שתתקדם ותפרסם, קח מבט מקרוב על האתר וודא שהוא מכיל את עשרת הרכיבים הבאים שלא תוכל להסתדר בלעדיהם.

1. כתובת אינטרנט פשוטה

אתה צריך כתובת אינטרנט המתאימה לשם העסק שלך, אך לא בהכרח צריך לאיית את זה לאנשים. שמות קצרים המשלבים כינויים עשויים להיות אפשרות טובה יותר. בניית אתר אינטרנט עם שם דומיין משלך ולא עם שם דומיין חינמי המסופק על ידי מישהו אחר ייקח אותך דרך ארוכה ויסייע ללקוחותייך למצוא אותך בקלות רבה יותר.


2. מידע עבור יצירת קשר

בעוד זהו עניין סטנדרטי לכלול פרטי קשר בעמוד צור קשר, תוכל להגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההתקשרות עמך על ידי שימוש בשיטה של מיקום פרטי יצירת קשר בכל עמוד באתר. גם אם זה משהו פשוט כמו חלון צ'אט או כפתור אוטומטי ליצירת דואר אלקטרוני, תכונה זו תהפוך את ההתקשרות עמך בנושאי שאלות, חששות, והזדמנויות עסקיות פוטנציאליות להרבה יותר קלה עבור לקוחותייך.


3. הוראות הגעה לבית העסק שלך

אל תשים רק את הכתובת שלך! למרות ש-GPS קיים, אתה יכול לחסוך ללקוחות את הטרחה. תכונות כגון גוגל מפות יכולות גם לעשות את זה הרבה יותר קל עבור הלקוחות שלך למצוא אותך אם ברצונם לבקר באופן אישי.


4. עיצוב מגיב

מספרים הולכים וגדלים של צופי אינטרנט פוטנציאליים ינסו לגשת לאתר שלך דרך מכשיר נייד. ודא כי הם יוכלו לעשות זאת על ידי שילוב ועיצוב מתאים עבור אתר סלולרי.


5. המלצות

יש לך לקוחות שעברו חוויות רבות עם החברה שלך. תן להם הזדמנות לזרוח! המלצות מעניקות לעסק ולאתר שלך תחושה של כוח ואמינות שלא תוכל להשיג בדרך אחרת.


6. בלוג

בלוג באתר שלך שומר על התוכן טרי, והוא דרך מצוינת למשוך צופים חדשים על בסיס קבוע. בנוסף בלוגים מקבעים אותך כסמכות בענף שלך.


7. הזדמנויות הרשמה ומנויים

מנויי ניוזלטר, הזנות RSS, הורדות חינם של ספר אלקטרוני ועוד הם כולם דוגמאות של פריטים שהמבקרים יכולים לבחור לקבל. פריטים אלה ייצרו קשר מוחשי יותר עם האנשים המעוניינים ביותר ממה שיש לך להציע.

8. שיתוף במדיה חברתית

אתה יכול למקסם את החשיפה לתוכן שלך בכך שתקל על לקוחותייך לשתף את הדפים ברשתות החברתיות שלהם. כפתורי שיתוף ווידג'טים אחרים מעצימים את הצופים שלך והופכים אותם לתומכים שלך באינטרנט.


9. קידום אתרים אחראי

אתרך צריך לעבור אופטימיזציה למנועי חיפוש, אך לא באופן נואש כל כך. עלייך להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בטקסט, כולל שפע של תמונות איכותיות, ולוודא שכותרות הדפים וכתובות האתרים שלך מקודדות בצורה נכונה.


10. קריאה לפעולה

אתה יודע מה הלקוחות שלך רוצים לעשות, בין אם זה לקנות מוצר או להירשם לשירות שלך. תן להם את ההזדמנות לעשות את זה!

למידע נוסף על דרכים לשפר את אתר האינטרנט העסקי שלך ללא מאמץ מיותר, בדוק בניית אתרים בלייבסיטי ותראה בעצמך עד כמה קל לשפר את האתר העסקי שלך!


10 דרכים פשוטות לייעול תוצאות מנועי חיפוש עבור אתרך

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה SEO

בין אם אתה יודע כיצד מנועי חיפוש עובדים או לא, ככל הנראה שמעת על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ואתה מבין עד כמה חשוב לבנות אתר ידידותי למנועי חיפוש. איך עושים את זה? ובכן, החדשות הטובות הן שזה קל יותר ממה שאתה חושב. קידום אתרים הוא פשוט שיפור הנפח ואיכות התנועה שלך על ידי כך שתעניק למנועי החיפוש את המידע שהם צריכים על מנת להגביר את התנועה לאתרך. זה יכול להיות להתבצע במספר דרכים, אך עשוי לכלול ניצול נכון של מילות מפתח ותוכן שמושך תנועה. מדיה כגון תמונות וקטעי וידאו יכולים גם כן להיות רכיבים מועילים מאוד לאסטרטגיית קידום אתרים בגוגל.

הנה עשרה טיפים קלים שיעזרו לך לשפר את דירוג החיפוש שלך בקלות.

1. נתוני Meta

זהו יסוד בתהליך בניית אתרים. ודא כי תג הכותרת שלך בכל דף תואם את תוכן הדף. ככל שתג ה-meta יהיה מדויק יותר, כך התוצאות יהיו טובות יותר. כמו כן, חשוב שהוא יהיה כתוב היטב, לא מאולץ, כיוון שלעיתים קרובות הוא ישמש כתיאור אתר בתוצאות חיפוש.

2. קישורים נכנסים

קישורים נכנסים איכותיים באמת יכולים להגביר את התנועה שלך. כמעט כל מנוע חיפוש משתמש בהם על מנת לקבוע פופולריות של דף. זה עלול לקחת קצת ניתוח, אך קישורים ממוקמים היטב יכולים לעשות את כל ההבדל.

3. תוכן

העובדה שיש תוכן מרתק בדף שלך יכול להיות ההבדל בין הימצאות יפה בדף העליון של תוצאות החיפוש, והימצאות במקום כלשהו אליו איש לעולם לא יגיע. זו יכולה להיות עבודה איכותית, תמונות, וידאו, או מצגות מולטימדיה. תוכן טוב מכפיל כוח.

4. מילות מפתח לתמונות

השתמש במילות מפתח פופולריות, אך רק אם הן מתארות באופן מדויק את התמונה. מנועי חיפוש מענישים אתרים המשתמשים בטקטיקות פיתיון בתיאורי תמונות.

5. אורכי כותרת ותיאור

זה מאוד משנה כמה ארוכים יהיו הכותרות והתיאורים שלך. באופן כללי, הכותרות לא יעלו על 70 תווים ותיאורים צריכים להיות פחות מ-140 תווים. נסה לכלול את מילות המפתח שלך אם הדבר אפשרי, אך לא אם הן לא יתאימו במשפט.

6. כותרות ותיאורים ייחודיים

זה עלול להיות קשה אם יש לך מספר דפים, אך כל דף צריך להכיל מילות מפתח ותיאורים שאינם זהים לדפים האחרים. כמו כן כדאי לנסות להימנע מהן אם הן זהות מידי למילות מפתח של אתרים אחרים.

7. הימנע מתוכן משוכפל

תוכן משוכפל יגרום לך לצרות מהר יותר מכל דבר אחר. אפילו שכפול של מידע הנמצא בדפים האחרים שלך עלול להיות בעייתי. נסה לכתוב יותר מ -500 מילים של תוכן בדף אשר לא ניתן למצוא אותן בשום מקום אחר.

8. מילות מפתח בתור כתובות אתרים

אם אתה יכול לכלול מילות מפתח רלוונטיות בכתובת האתר שלך, תהיה מופתע לראות את ההבדל שזה יגרום לדירוג הדף שלך.

9. צור ושמור על מפת אתרך

מפות אתר הן קצת יותר מרשימת הדפים שלך, אלא בכוחם להשפיע מאוד. מפות אתר טובות יעזרו למנועים למצוא את הדפים שלך בקלות רבה.

10. בלוגים

תוצאות החיפוש של הדף שלך יהיו לעתים קרובות תלויות בתוכן מעודכן וטרי. בלוג הוא אחת הדרכים לוודא שתמיד יהיה לך עדכון זמין על מנת שניתן יהיה להעלות אותך בדירוג הדף.

תרצה עוד דרכים נהדרות לשפר את קידום האתר שלך? בדוק את כלי קידום האתרים הבולטים הנכללים בבניית האתרים החינמית של לייבסיטי עוד היום!


5 סיבות מדוע עיצוב אתר טוב יכול לעזור לך!

- פורסם על ידי Livecity בקטגוריה Web Design

אם אתה בעל עסק משלך, או שאתה חושב על להקים עסק, אין דבר חשוב יותר מאשר עיצוב אתר מקצועי. החדשות הטובות הן שאינך צריך להוציא הון כדי להשיג אתר בעל מראה מקצועי  לייבסיטי היא מערכת ניהול תוכן (CMS) הפועלת עם הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום בניית אתרים. עם 10 שנות ניסיון בתעשייה, אנו מספקים כלים מובילים אשר הופכים בניית אתר לתהליך פשוט ,ומאפשרים לך ליצור עיצוב אתר מקצועי ושליטה יצירתית מלאה.

אתר מחושב יקל על לקוחותייך למצוא מה שהם מחפשים, יהיה פשוט וקל לניווט, ויציג באופן ברור מידע על המוצר או השירות המוצע. הודות להתקדמות הטכנולוגיה, אתרים הם כעת המקום הראשון בו נוצר רושם ראשוני לחברה ולכן חשוב לעשות זאת בצורה נכונה.
הנה 5 סיבות מדוע עיצוב אתר טוב יכול לסייע לחברה שלך:

1. בסס עצמך כמותג
אתר אינטרנט גדול יסייע לחברה שלך לבסס עצמה כמותג. אתר מקצועי הוא דרך נהדרת להדגיש מסרים, צבעים וסמלים, על מנת לבלוט בתור מנהיג בתחום שלך בתעשייה.

2. הגדלת הדרך בה אתה מתקשר עם לקוחות
אם אתה מחפש מעוניין לבנות אתר עבור החברה שלך, פלטפורמת הבלוגים של לייבסיטי מאפשרת לך לכתוב בלוג. זה לא רק מחזק את החברה שלך כמותג ומדגיש אותך כמומחה בתחום, אלא מעניק לך דרך נאה לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים. בלוג הוא דרך נהדרת על מנת להעניק לחברה שלך 'קול' ייחודי שלקוחות פוטנציאליים יכולים להתייחס אליו. העלאת פרסומים רלוונטיים ומעניינים בתדירות גבוהה היא דרך מצוינת להשגת לקוחות נאמנים ומערכות יחסים ארוכות טווח, ובכך להגדיל את הקידום שלך במנועי החיפוש.

3. שיפור פוטנציאל ההכנסה שלך
התוכנה הקלה לשימוש של לייבסיטי מאפשרת לך להוסיף פייפל כאפשרות תשלום עבור לקוחותייך. פייפל הינו פלטפורמת תשלום בטוחה ומוכרת בעולם אשר תהפוך את החברה שלך למכובדת ומקצועית. הוספה בעזרת התוכנה הפשוטה שלנו הינה קלה ביותר - פשוט הוסף את לחצני פייפל לאתר שלך והתחל להגדיל את הרווח שלך!

4. הפוך לחברה מרובת פלטפורמות
בניית אתרים בלייבסיטי הוא תהליך המשתמש בטכנולוגיה מובילה, אשר באופן אוטומטי מתאימה את אתר האינטרנט שלך עבור טלפונים חכמים לפטופים וטאבלטים. משמעות הדבר היא שלקוחות יוכלו לראות מה שאתה מציע גם כאשר הם בתנועה, ללא בעיות או שינויים מביכים. בנוסף לקוחותייך יכולים להשקיע יותר על ידי הורדת אפליקציה לסמראטפון המסתנכרנת עם האתר שלך ללא תשלום. שמירה על קשר עם פלטפורמות התקשורת האחרונות והרשתות החברתיות יסמנו אותך באופן מיידי כמומחה מהימן בענף שלך.

5. הצג יותר מעצמך
בניית אתר היא דרך מצוינת להראות את כל החברה שלך. דרך נהדרת לעשות זאת היא על ידי שימוש בתוכנת גלרית תמונות מתקדמת ביותר המוצעת על-ידי לייבסיטי. בעזרתה, תוכל להעלות מספר גדול של תמונות לאתרך, ובכך לשוות לו מראה מקצועי. גלריות הן דרך מצוינת להציג את המוצרים שלך, כמו גם את האנשים הנהנים ממוצרייך או שירותייך. ודא שאתה מעניק כיתוב ברור לתמונות, כך שהלקוחות ידעו על מה הם מסתכלים.


© 2024 Livecity. All rights reserved