בניית אתרים בחינם, בקלות וללא ידע מוקדם

בנה אתר אינטרנט מתקדם ללא התחייבות ובחינם עם SITE123 - הפלטפורמה החדשה מבית לייבסיטי

פתיחת אתר מהירה

עשרות עיצובים מקצועיים בתחומים שונים לבחירתך, ניתן להתאים כל אתר למיתוג ולמבנה הרלוונטי כך שיקדם בצורה הכי נכונה את העסק שלך.

אתר רספונסיבי

livecity מציעה בניית אתרים רספונסיביים המותאמים לפלטפורמות שונות. בניית אתרים בlivecity מאפשרת לך ליהנות מאתר סלולרי המותאם באופן אוטומטי לתצוגה במכשירים ניידים וטאבלטים ללא תוספת תשלום. בניית אתר אינטרנט רספונסיבי תאפשר לך זמינות גבוהה יותר ותייצר חווית גלישה איכותית עבור לקוחותיך.

ממשק drag and drop נוח וידידותי!

livecity הינה מערכת בניית אתרים מתקדמת הכוללת ממשק גרירה חופשי נוח ואינטואיטיבי לניהול מבנה האתר, העלאת תכנים, הוספת תמונות, הטמעת גלריות שונות, יצירת טפסים בהתאמה אישית ועוד. אין צורך בידע מוקדם או בהבנה בקוד. עם ממשק הניהול של לייבסיטי, בניית אתרים מעולם לא היתה קלה יותר.

תבניות עיצוב

בניית אתרים ב- livecity מאפשרת לך גישה למבחר תבניות עיצוב שיסייעו לך בבניית אתר האינטרנט שלך. אנו מציעים מאות תבניות עיצוב אתרים מוכנות שנוצרו על ידי אנשי מקצוע ומעצבי אתרים מובילים ונועדו לחסוך לך זמן יקר בבניית האתר. בין אם מדובר באתר תדמיתי, חנות וירטואלית או דף נחיתה, לרשותך תבניות בנושאים שונים שיסייעו לך ליצור אתר אינטרנט איכותי ומקצועי.

בניית אתרים באופן עצמאי

livecity הינה מערכת בניית אתרים אשר נועדה לאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים לבנות אתר תדמית, חנות וירטואלית או דף נחיתה ללא תלות במעצבים ובמומחי בניית אתרים. באמצעות הממשק המתקדם שיצרנו, לך כבעל עסק יש את כל הכלים להקמת אתר אינטרנט בחינם. התהליך מהנה והתוצאה מרהיבה!

נוכחות עסקית באינטרנט

בניית אתר אינטרנט היא הדרך הקלה והמשתלמת ביותר ליצור נוכחות עסקית ולהתחיל להפנות לקוחות פוטנציאליים לעסק שלך. בין אם מדובר באתר תדמיתי או חנות וירטואלית - שיווק באינטרנט מתחיל מאתר עסקי מוצלח! livecity מציעה מערכת לבניית אתרים המותאמים עבור סריקת מנועי החיפוש ואידאליים עבור קידום אתרים!

בניית אתרים בחינם

מערכת בניית אתרים מבית livecity מאפשרת לך להגיע לתוצאה מקצועית בכוחות עצמך. הקמת אתר אינטרנט היא הנתיב באמצעותו העסק שלך יוכל להקטין את ההשקעה ולחסוך בעלויות השוטפות. livecity מאפשרת לך להתנסות בבניית אתרים בחינם למשך 14 ימי ניסיון וללא התחייבות.

דוגמאות לאתרים של לקוחותינו
משרד עורכי דין כהן ושות'
המשפץ
לוי - פסיכולוג קליני
© 2024 Livecity. All rights reserved