מרכז הדרכה - קמפיינים - סקירה

הגעת לעמוד ארכיון - מערכת ניהול.

המידע לא בהכרח מדוייק או מסונכרן עם הכלים הקיימים במערכת.

לעמוד הבית של מרכז ההדרכה המעודכן - יש ללחוץ כאן

קמפיינים - סקירה

כלי הקמפיינים מאפשר לבעל האתר להגדיר ולנהל קמפיינים פרסומיים במסגרת האתר. הכלי מאפשר לעקוב אחרי מספר הכניסות מפרסומות או מבאנרים הנמצאים ברשת  ומקשרים לאתר. בפועל, הכלי מייצר קישור חלופי שכניסה דרכו נספרת ולאחר מכן מעבירה את הגולש לכתובת הרצויה, בלי שהוא רואה שינוי כלשהו.
בנוסף, הכלי מייצר קוד המרה ייחודי המאפשר לאמוד ולמדוד יעילות קמפיין על ידי תיעוד מספר הגולשים שהגיעו דרך קישור הקמפיין ובנוסף לכך מילאו טופס או רכשו מוצר.

על מנת להיכנס אל כלי הקמפיינים יש ללחוץ על ניהול>> אפשרויות נוספות >> מעקב קמפיינים. בכניסה לעמוד ניתן להשתמש באחת משתי האפשרויות (יש ללחוץ על האפשרות הרצויה על מנת לקרוא את ההסבר הרלוונטי):

רשימת קמפיינים
חלון זה מציג את רשימת הקמפיינים שנוצרו באתר. בראש החלון ניתן למצוא כפתור הוסף קמפיין חדש המהווה קיצור דרך למסך יצירת הקמפיין. בנוסף, חלון זה מציג קודים לעסקה ולליד, את קישור הקמפיין, פירוט מלא של נתוני הקמפיין, אפשרות לעריכת קמפיין פעיל, איפוס ומחיקת הקמפיין.

לאחר יצירת הקמפיין, יש לבצע את הפעולות הבאות כדי להשתמש בו:

  1. יש להעתיק את קישור הקמפיין שנוצר על ידי לחיצה על CTRL+C.
  2. את קישור הקמפיין שהועתק יש להעביר למקומות בהם יש לך קמפיינים - רצוי לבקש מהמפרסמים לקשר לכתובת זו ולהציב אותה בקמפיינים.

שימו לב: כניסה דרך קישור הקמפיין שנתת למקומות שבהם יש לך קמפיין יגיע ישירות לכתובת שהוכנסה בקישור לעמוד יעד בעת יצירת הקמפיין, בצורה של הפניה, תוך יצירת קובץ "עוגיה" על מחשב הגולש.

דוגמא לקמפיין פעיל:
 
           

ניתן לראות שהקישור המקורי הוחלף בקישור הקמפיין. כניסה דרך קישור זה תגדיל את הערך ב"מונה" ב1. מומלץ ליצור קמפיין נפרד עבור כל מנוע חיפוש ואפילו עבור כל מודעה - כך ניתן למדוד יעילות של מודעה ביחס למודעה אחרת, מפרסם אחד ביחס למפרסם אחר.

שימוש בקוד לעסקה וקוד לליד

ניתן ללחוץ על הכפתורים קוד לעסקה וקוד לליד על מנת לקבל קודים דינמיים שניתן לשתול בתור קודי המרה.
קוד לעסקה יש לשתול בעמוד הסיום של המכירה כדי לאמוד כמה מהכניסות מהקמפיין הומרו לרכישות (במערכת - הגדרות החנות >> הצבת קוד המרה). כל רכישה בחנות תגדיל את הערך של עסקאות ב1.

קוד לליד מיועד לטפסים, נתון זה מציג כמה מהכניסות מהקמפיין הומרו לפניות מוצלחות. יש לשתול קוד זה בעמוד המופיע לאחר שליחת הטופס (במערכת - ערוך לצד הטופס הרצוי >> פרטים לאחר שליחת הטופס. הקוד יודבק לתוך HTML).

הערות חשובות:

  • קוד לעסקה - יש להשלים בקוד מסויים המעביר למערכת את גובה העסקה. יש להחליף את הX בקוד בנוסח ספציפי המציין את גובה סכום העסקה. במערכת שלנו - מדובר בקוד ##-total-##.
  • שני הקודים יהיו בתוקף אך ורק אם הלקוח נכנס דרך קישור הקמפיין! כניסה דרך קישור הקמפיין משאירה קובץ "קוקי" במחשב הגולש, ללא נוכחות קובץ זה - קוד לעסקה וקוד לליד לא ייספרו! כלומר, גולש שנכנס לאתר לא דרך קישור הקמפיין - פעולותיו לא יתועדו על ידי כלי זה. גולש שביצע מחיקת "קוקיס" במהלך שהותו באתר, טרם ביצוע הקניה - לא ייספר גם כן.
  • עקב האופי המיוחד של כלי זה, הקמפיינים יוצגו במסגרת כל האתרים תחת אותו חשבון (שם משתמש). באופן זה, משתמש המנהל מספר אתרים יכול לנהל את כלל הקמפיינים מכל אחד מהאתרים שלו ואין לו צורך לעבור מניהול לניהול כדי לראות קמפיינים של אתר אחר.

חזרה לתחילת העמוד

הוסף קמפיין

חלון זה מאפשר יצירת קמפיין חדש, על ידי לחיצה על הוסף קמפיין חדש ומילוי הפרטים השונים בטופס.

  • שם הקמפיין - יש לרשום את שם הקמפיין במערכת, לצורך מעקב. נתון זה אינו מוצג לגולש.
  • קישור לעמוד יעד - יש למלא את הקישור אליו הקישור יופנה. מומלץ להפנותו לעמוד נחיתה, לדף הבית או לעמוד ספציפי באתר.
  • הערות - בעל האתר יכול לרשום תיאור קצר, שאינו מוצג לגולש, ובו לציין פרטים חשובים אודות הקמפיין.
  • תקציב הקמפיין - נועד למעקב גם כן, וגם הוא אינו מוצג לגולש.
  • מצב - יש להגדיר את הקמפיין כפעיל. עד להפעלתו, קמפיין לא יספור כניסות.
  • כמה ימים לשמור את העוגיה אצל הגולש - ניתן להגדיר את משך הזמן (בימים) בו הגולש יזוהה כמי שהגיע מקמפיין.

לשמירת הקמפיין, יש ללחוץ על עדכן נתונים.

חזרה לתחילת העמוד

 
© 2014 Livecity. All rights reserved