מרכז הדרכה - הגדרת תיבת דואר ב-Outlook 2007
דף הבית   ממשק גרירה   ניהול עמודים   דומיין   אתר לנייד   אפשרויות קידום
רלוונטי למערכת:
אקספרס
הסבר זה רלוונטי לממשק אקספרס (אתרים שנפתחו לאחר התאריך 01/01/2014).
ממשק ישן
הסבר זה רלוונטי לממשק הישן (אתרים שנפתחו לפני התאריך 31/12/2013).

הגדרת תיבת דואר ב-Outlook 2007


כדי להשתמש בתוכנת Microsoft Outlook 2007 על מנת למשוך את הדואר מתיבת הדואר במערכת, יש לבצע את הצעדים הבאים:

1) יש להיכנס ל-Microsoft Outlook 2007  >> ללחוץ על כלים >> הגדרות חשבון.



2) בחלון החדש תחת הלשונית דואר אלקטרוני >> יש ללחוץ על חדש



3) יש לסמן את תיבת הסימון ליד הכיתוב קבע באופן ידני את תצורת הגדרות השרת או סוגי שרתים נוספים וללחוץ הבא.



4) בחלון הבא יש לוודא שמסומנת האפשרות דואר אלקטרוני באינטרנט וללחוץ הבא.


 
5) בחלון החדש שנפתח יש להקליד את פרטי תיבת הדואר:
  • השם שלך - השם שיוצג למי שנשלח אליו דואר אלקטרוני מתיבה זו – ניתן לכתוב כל דבר.
  • כתובת דואר האלקטרוני - הכתובת שהוגדרה במערכת במלואה.
  • סוג חשבון - POP3.
  • שרת דואר נכנס mail.enter-system.com
  • שרת דואר יוצא - mail.enter-system.com
  • שם משתמש - כתובת הדואר במלואה.
  • סיסמה - ססמה שתוגדר למערכת.


6) באותו החלון יש ללחוץ על הגדרות נוספות...
בחלון שיפתח, יש לבחור בלשונית שרת יוצא ולסמן את התיבה שרת הדואר היוצא שלי (SMTP) דורש אימות.
בנוסף יש לסמן את השתמש באותן הגדרות כמו שרת דואר נכנס.



7) יש לעבור ללשונית מתקדם ובעמוד זה יש לשנות להגדרות הבאות:


שרת דואר נכנס - (POP3) לפורט 995 / (IMAP) פורט 993

יש לסמן את התיבה עבור שרת זה נדרש חיבור מוצפן (SSL).
שרת דואר יוצא - (SMTP) לפורט 465

יש לסמן את התיבה עבור שרת זה נדרש חיבור מוצפן (SSL).



יש ללחוץ על אישור >> הבא ובחלון הבא סיום.

כעת ניתן להשתמש בתיבה למשלוח וקבלה של דואר אלקטרוני.
 
 
© 2014 Livecity. All rights reserved