חדרי שינה

ארונות | חדרי ילדים | חדרי שינה | מזרן | מזנון


 
שירות לקוחות: 088-600-222
דף הבית      אודות      צור קשר      אזורי הובלה           עקבו אחרינו
 
 סל קניות ( )
 


 








חיפוש באתר
 

חדרי שינה


 
מבחר חדרי שינה שלנו מיוצרים ומעוצבים באיכות המעולה במפעלים המשלבים את מיטב הטכנולוגיה והמיכון הממוחשב והמשוכלל ביותר החיתוך והחירור של מבחר חדרי שינה נעשה ע"י מיכון ממוחשב כמעט ללא מגע יד אדם ואנו משתמשים בפרזול איכותי במיוחד תוך הקפדה על הנדסת אנוש לנוחות מכסימלית והכול במחירים שיכולים להתאים לכל אחד.

את כל מבחר חדרי שינה ניתן לבחור ולהזמין במגוון רב של גווני עץ. צו האופנה בשנים האחרונות אומר חדרי שינה בעיקרב גווני עץ כהים בשילוב עם קירות צבועים או מכוסים בטפטים ,(יכול להיות רק על קיר אחד), בהירים.
את כל המבחר של ארונות שלנו ניתן להתאים למבחר חדרי שינה וגם לחדרי ילדים ונוער ולכל מטרה אחרת.

חדרי שינה - מבחר חומרים

את חדרי שינה ניתן להזמין מחומרים שונים בהתאם לטעמכם ולתקציב. החל מ- MDF בציפוי מלמין או פורניר בציפוי לכה על עץ סנדביץ'. חלק ממבחר חדרי שינה בקווים ישרים וגם חדרי שינה אחרים בסגנונות שונים עם שילוב של פרופילים בצורות שונות ואלמנטים עשויים יציקות מתכת בהתאם לעיצוב של כל אחד מממגון חדרי שינה.

ניתן לשנות את מידת המיטות אך לא כדאי להזמין עבור חדרי שינה קטנים מיטה גדולה בכדי לא לחסום מעברים בחדר ובמידה ויש גם ארונות קיר, לא לחסום את פתיחת דלתות ארונות הקיר. יש אפשרות לרכוש חדרי שינה עם מיטת בסיס מרופדת שהיא בדיוק בגודל מזרן ואינה תופסת מקום מיותר ואז ניתן אפילו בחדר קטן להכניס מיטה גדולה יותר. למיטת בסיס מרופדת ניתן לשלב שידות בצידי המיטה ושידת טואלט עם מראה לתת לחדר השינה שלכם מראה מושלם.

כמו כן ניתן לרכוש רק פריטים בודדים לכל חדרי שינה בהתאם למיקום ולשטח חדר השינה שלכם. מומלץ לרכוש שתי שידות בצידי המיטה לאחסון במגירות ולשמש כשולחנות צד כדי למקם מנורת קריאה במידה ולא קבועה בקירו של חדר השינה ולנוחיות להניח דברים שאתם מעוניינים שיהיו בהישג יד כמו ספר, או עיתון וכל דבר אחר. כמובן מומלץ במידת האפשר מבחינת שטח ותקציב לרכוש שידת טואלט המכילה מראה וכמה מגירות לאחסון של לבנים וכו'
ניתן להזמין לרב דגמי המיטות ארגז מצעים.
ברב הדגמים ניתן גם להזמין "מיטה יהודית" מיטות נפרדות לדתיים עם או בלי ארגזי מצעים.

חדרי שינה - מיקום ועיצוב

את המיטה והשידות מומלץ למקם בתוך חדרי שינה כך שתהיה תצפית טובה על קיר חשוף לתליית טלוויזיה על זרוע תליה או מסך טלוויזיה. את הטלוויזיה מומלץ למקם בתוך חדרי שינה במקום גבוה מספיק כדי שתוכלו לצפות בשידורים גם ממצב שכיבה.

כשליש מחיינו אנו מבלים בתוך חדרי שינה, כדי להעצים את החוויות העוברות עלינו ואת האינטימיות מומלץ להשקיע תשומת לב לבחירת הריהוט לתוך חדרי שינה וכן לאיבזור ולצביעת החדר.

צוות רהיטים און ליין ישמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור חדרי שינה המתאימים ביותר עבורכם או את הארונות והשידות.

לסיכום קניית חדרי שינה ברהיטים און ליין מבטיחה לכם מוצר מעולה, תכנון ועיצוב גמישים לפי דרישתכם במגוון של גדלים להתאמה כמעט לכל מקום ובמגוון רב של גוונים לפי דרישתכם.

שינה נעימה ו.....

חשוב!!!!!!!!!!!!!
לפני ביצוע הזמנת חדרי שינה אנא הצטיידו במידות חדרי שינה או המידה של המקום המיועד לכל יחידה. אנא מדדו את רוחב גובה ועומק המיקום המיועד לארונות. חשוב לבדוק ולקחת בחשבון שאין בליטות בקירות כמו פנלים או קיר עקום ושמיקום הרהיטים בתוך חדרי שינה לא יפריע לפתיחת דלת או חלון.

חשוב!!!!!!!!!!!!!
אל תקלו ראש בבחירת מזרן מתאים למיטה בתוך חדרי שינה. לפחות שליש מחייכם אתם מבלים בשינה על מזרן שלכם וחשוב שהוא יתאים לכם בדיוק יהיה נוח ומפנק. בחירת מזרן חשובה יותר מבחירת חדרי שינה. עיינו במאמר אודות מזרנים.
 
לייבסיטי - בניית אתרים