הנכם מוזמנים להתקשר:

 טלפון : 050-320-0400
START - ריהוט משרדי עם חותם של איכות  

שולחן מנהלים

באלבום זה 11 עמודים

מגוון שולחנות מנהלים איכותיים בגדלים, גוונים ובגימורים שונים. ניתן להשיג שולחנות עם שלוחות לימין ושלוחות לשמאל, מגוון דגמי רגליים ואף להתאים ארגזי מגירות עם מספר שונה של מגירות. ניתן להרכיב מערכות שלמות של ריהוט מנהלים הכוללות כסא מנהלים, שולחן, ארגז מגירות ועוד.

 



אדריכלים מעצבים וקניינים לחצו כאן


לכל חברה, משרד או עסק יש מנהל אחד או מספר מנהלים. חדרו של המנהל מופרד משאר העובדים ולרוב הוא גם גדול ויוקרתי יותר. שולחן מנהלים הוא חלק גדול מחדרו של כל מנהל ובעת בחירת שולחן למנהל יש להתחשב בגורמים שונים. השולחן הוא בדרך כלל גדול יותר מאשר שולחנות העובדים האחרים ובעל עיצוב יוקרתי יותר. חברת start מתמחה בייצור, עיצוב ושיווק ריהוט משרדי ושולחנות מנהלים לכל חלל ולכל צורך. מלבד שולחנות מנהלים, חברת start תסייע לכם לעצב חדר מנהלים מושלם, הכולל כסאות מנהלים, כיסאות ישיבה לאורחים, מבחר מגירות ופתרונות אחסון כמו ארונות ומדפים, עיצוב כללי של החדר ועוד.

בחירת שולחן מנהלים – למה צריך להתייחס?

בעת בחירת שולחן מנהלים, יש להתייחס בראש ובראשונה לגודל החדר. שולחן מנהל הוא כאמור הפריט הגדול ביותר בחדרו של המנהל, אך אם מדובר בחלל קטן מאוד, מומלץ לא לבחור שולחן גדול מדי, על מנת לא ליצור חדר עמוס וצפוף. אם מדובר בחדר מנהלים גדול ורחב, ניתן להכניס שולחן גדול ומאסיבי. השולחן  צריך להתאים גם לשעות עבודת המנהל והמשרד כולו. מנהלים לרוב עובדים שעות ממושכות ונמצאים במשרד שעות רבות ביום, כך שהשולחן צריך להיות בראש ובראשונה נוח ולספק עמדת עבודה פרקטית עבור המנהל, בכל הקשור לעבודה מול מחשב, משטח עבודה רחב, פתרונות אחסון שונים, פתרונות תקשורת יצירתיים ועוד. המומחים של חברת start יסייעו להתאים עבור המשרד שלכם שולחן מנהלים מתאים לצרכים, לתקציב ולגודל החדר. חברת start אף מעמידה לרשותכם מעצבי פנים מקצועיים, אשר יסייעו לעצב את החדר בצורה פרקטית, תוך ניצול מקסימלי של החלל המיועד. המומחים של start ייעצו לכם לגבי גודלו של שולחן מנהלים, עיצובו, התאמת הסגנון למראה הכללי של החדר, מיקום השולחן בחדר ועוד.

שולחן מנהלים – מגוון סגנונות

שולחן מנהלים ניתן לבחור במבחר סגנונות עיצוביים וממבחר חומרים. יש להתאים את סגנונו של השולחן לאופי העסק או החברה. אם מדובר במשרד עורכי דין יוקרתי וגדול, ניתן לשלב שולחן מנהלים מאסיבי ורחב ממדים עשוי עץ טבעי לדוגמה.

אם מדובר בחברת יח"צנות צעירה, ניתן להתאים שולחן מנהלים פחות גדול, בעיצובים מודרניים ושילובי מתכת וזכוכית. עבור חדרים קטנים מומלץ לבחור שולחן מנהלים מזכוכית, המעניקה תחושה של שטח גדול יותר.

Start מציעה מגוון שולחנות מנהלים ממגוון חומרי גלם ועם מגוון גימורים ודגמי רגליים שונים. כל שולחנות מנהלים של start מיוצר תוך עמידה בתקנים מוקפדים ובאיכות גבוהה ביותר.

חברת start מעניקה שלוש שנות אחריות על כל מוצריה ותספק לכם שולחן מנהלים פרקטי ונוח, אשר יאפשר עבודה נעימה לאורך שעות רבות ויחזיק מעמד לאורך שנים.

לייבסיטי - בניית אתרים