אודות

סטודיו לעיצוב גרפי - נוצה, בניהולה של קרן עמרם, מתמחה בפרוייקטים משלב הרעיון ועד לביצוע בפועל.

הסטודיו מתמחה בעיצוב ועימוד ספרים, אתרים, משחקים, מארזים וכן בבניית תדמית לחברות ומוצרים.
לרשותנו ניסיון של למעלה מעשר שנים בעיצוב ספרים, מארזים, לוגו, קטלוגים, פולדרים, אתרים, דיסקים, מודעות לעיתונות, שילוט חוצות, מצגות ועוד...

 ייחודו של הסטודיו בכישרון רב וניסיון נצבר המאפשרים להעניק ללקוחותינו פתרון כולל בתחומים שונים ומגוונים כבר משלב טרום הביצוע (ייעוץ ברמת הקונספט), מיצוי יעיל ומקסימלי של התקציב, יכולת עבודה מול גופים גדולים, בינוניים וקטנים, גמישות וניידות תוך עמידה בלוח זמנים קצר, שירות איכותי, אדיבות, סובלנות, אמינות ותקשורת בין אישית מצוינת.



"קרן, אני מתפעלת מהאופן בו השתלטת על העיצוב הגרפי המורכב שדרש לשלב הרבה דוגמאות כתב בתוך הטקסט. עשית את זה עם סבלנות רבה  ובתשומת לב לכל פרט, ונתת פתרונות חכמים לכל הבקשות שלי. הודות ליצירתיות, לדייקנות ולסבלנות שלך התוצאה היא מיוחדת, אסתטית ונעימה לקריאה..."

אורנה חצרוני
מחברת הספר
כותב.כתב.כתוב


"...ביחד עברנו תהליך שלם של "בריאת" דמותו של ליאונרדו, המצאנו קונספט, בחרנו ביחד צבעים ופונטים, גדלים ומסגרות. גיבשנו סגנון כתיבה. עברנו את כל המסע, מהרעיון שהיה לי בראש ועד לטיוטא סופית של הספר.
עברנו תקופות של לחץ גדול בפרוייקט ואדרנלין בשמיים וגם נפילות מתח ואכזבות – ובכל מצב וכל תקופה, היו שם בשבילי. במקצועיות ובנועם והרבה אמונה מדבקת בפרוייקט.
היום סדרת "יומן מסע לנוסע הצעיר" מבית FlyingKids נמכרת בהצלחה בחנויות הספרים ברחבי הארץ. את המסע שלי מהרעיון ועד למוצר מרשים שזוכה לביקורות מצויינות גם מקוראים וגם ממבקרים - צלחתי בזכות ההובלה ומקצועיות מעוררת ההערצה של יעל וקרן. ובמסע הזה שלי זכיתי גם בשותפות וחברות אמיתיות."
  


שירה הלפרין-שיפמן
מחברת סדרת 
יומן מסע לנוסע הצעיר
 















 האתר עוצב ונבנה ע"י נוצה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים